1 257 2

Най-важното при интервю за работа

Снимка: Shutterstock
Снимка: Shutterstock
Милена Богданова

Автобиографията е визитката на кандидата за работа пред потенциалния работодател. „Така че това, което гледаме и оценяваме в CV-то е нейното съдържание и визия. Когато искаш да представиш себе си, да грабнеш вниманието на отсрещната страна и да бъдеш избран измежду голям брой други кандидати, молбата ми към всички хора, които кандидатстват за работа, е „обърнете внимание какво включвате в автобиографиите си””, коментира пред Факти.бг, Димитринка Гринко, изпълнителен директор на „Алфа Кол България”. Хубавата визия, дори хубавата снимка гарантира това, че кандидатът ще направи добро впечатление. „Имам предвид по-скоро професионална снимка, защото има доста снимки от личните ни моменти, на които сме хубави, но те не са подходящи за автобиография”, допълва Гринко.

Кои са задължителните въпроси, които кандидатът дошъл при вас за работа, ще получи?

Оценявам човека и по това как продава себе си, защото след това ще очаквам от този човек да продава и нас. Обичам, когато разговарям с хората да им задавам въпроси, с които да ги провокирам, да покажат себе си. Бягам от стандартните въпроси и клишетата. Обичам да виждам активни и мислещи хора, които не се притесняват да говорят и да изказват това, което мислят и планират. Разбира се, важно е да видя визията на човека за бъдещето, това което иска да постигне, тъй като това е силен мотиватор.

Кой е перфектният служител?

Бягам от категорията „перфектно”, защото не смятам, че има перфектен човек или служител. Харесвам хората, които се стараят, на моменти са критични към себе си и които търсят вариантите за подобряване на собствената си работа, защото работата това е процес на непрекъснато и постоянно обучение. Когато някои иска да е добър в това, което прави, смятам, че особено в ХХI в. имаме безброй възможности да се учим, четем, интересуваме, да черпим от световни практики, за да може всеки ден по малко да добавяш в своя профил нещо, което да ти помага.

Как се избягва текучеството в една компания?

За съжаление, в нашия бизнес текучеството е нещо, което трудно се избягва. Опитваме се да ангажираме хората в идеята „Алфа кол” и смятам, че успяваме, защото за тези 2 години, в момента около 35% от персонала ни са хора, които са стартирали с нас от първия ден. Разбира се, винаги има хора, които не намират това, което търсят. Намират го на друго място. Има такива, които ние не намираме за подходящи, но много държим на това да изградим екип, който да е сплотен и да знае, че от неговите резултати и от действието и бездействието на всеки един от нас, зависят резултатите на компанията. Зависи нашето израстване във всякакъв аспект.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Запознат
    Отговор
    1 17:51  01.03.17
    Най-важното е да не ходите при тъпи работодатели
  • Лили
    Отговор
    2 19:34  02.03.17
    Защо да ходя?,то вече има назначен Връзкар.

Напиши коментар:


Публикувай