1 289 10

Wizz Air е любимата авиокомпания на българските пътници

Авиокомпанията спечели 2 награди Sky Awards за своето впечатляващо представяне на българския пазар през 2017 г.

Венцислав Михайлов

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, е най-добрата нискотарифна авиокомпания в България и най-предпочитаният избор на пътниците. Двете престижни отличия бяха спечелени от авиокомпанията на Sky Awards 2017. Наградите бяха връчени на специално вечерно събитие преди седмица в София.

Sky Awards са единствените авиационни награди в страната, целящи да отличат най-добрите практики в сектора. Наградите се връчват всяка година на база на независима оценка от страна на експерти от индустрията и онлайн гласуване на потребителите.

Тази година Wizz Air бе наградена с две престижни отличия Sky Awards за изключителната си година на растеж в България. През първите единадесет месеца на 2017 г. почти 2,3 милиона пътници са пътували с Wizz Air от и до България, което е с 43% повече в сравнение с предходната година. Wizz Air също така отвори втората си база в страната, предоставяйки на гражданите на Варна по-големи възможности за пътуване. Откриването на варненската база представлява инвестиция от 99 милиона долара за Wizz Air и създаде 36 нови директни работни места. Освен това, за радост на всички местни любители на пътешествията, Wizz Air добави 4 нови изкушаващи дестинации към своята софийска мрежа тази година – Ница, Лисабон, Малага и Атина. Полетите до тях ще стартират от март 2018 г., като местата по маршрутите вече са в продажба и могат да бъдат резервирани на wizzair.com или чрез мобилното приложение на WIZZ.

Wizz Air е водещата авиокомпания в България с пазарен дял от близо 33%. Първият български полет на Wizz Air излетя от София през септември 2005 г. Оттогава авиокомпанията е превозила над 11 милиона пътници от и до трите български летища: София, Варна и Бургас, като непрекъснато разширява дейността си.

Wizz Air вече има осем самолета в България, седем в София и един на летище Варна, и екипаж от 300 служители, ориентирани към клиента. С обширната си мрежа и дейността си през 2017 г. авиокомпанията подкрепя повече от 1300** непреки работни места в свързаните с нея индустрии през 2017 г.

Габор Васархели, Мениджър „Корпоративни комуникации“ в Wizz Air, коментира: „Горди сме със спечелването не на една, а на две награди Sky Awards в две от най-силните категории: Sky Budget и Sky Favourite. 2017 г. е една от най-добрите години в нашата история и ние сме изключително щастливи, че нашите усилия се оценяват високо както от авиационните експерти, така и от клиентите. През първите 11 месеца на годината успяхме да постигнем над 40% ръст на броя на пътниците от и до България, открихме нашата втора база в страната и добавихме нови дестинации, както от София, така и от Варна. През 2018 г. ще продължим да бъдем фокусирани върху това, да правим пътуването със самолет достъпно за всички и същевременно да осигуряваме чудесно преживяване за клиентите на борда на едни от най-новите самолети в Европа с най-позитивния екипаж.“

България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Естествено
    Отговор
    1 02:00  19.12.17
    Че кой българин не обича евтиното
  • dre
    Отговор
    2 02:53  19.12.17
    Тясно, не е евтино ( сравнено с райен ер ), има голяма възможност да не те качат на самолета
  • БАЙ МИЛЕ
    Отговор
    3 03:25  19.12.17
    ИЗПУСКАЛ СЪМ ПОЛЕТИ ТОЧНО КОГАТО СЪМ ЛЕТЯЛ С WIZZ AIR....

    Коментиран от #10

  • Брат ми
    Отговор
    4 05:27  19.12.17
    Летя често със Wizz Air и нямам никакви оплаквания.Работят си добре хората.И екипажът винаги са усмихнати Българи и Българки.

  • право куме в очи
    Отговор
    5 08:46  19.12.17
    Ако си над 180 и си мазохист става ...да се гърчиш на супер тесните седалки и да си трошиш колената в тях, ако изобщо ги събереш! Ако пък отменят полет извинение и помощ не чакай, викай неволята. Компанията изобщо не е любима на хората, а летят с нея от немотия, защото живеем в бедна опоскана държава в която единствената надежда са терминали 1 и 2 !!!
  • хайде де
    Отговор
    6 09:00  19.12.17
    Има и по-любими, ама нейсе. Нискотарифните по принцип не струват. И като обслужване, и като всичко. Вече като цена, всички знаем как те цакат "евтините" със скритите такси, докато не се окаже че си платил горе-долу редовна цена, ама с една торба главоболия.
  • Аванта
    Отговор
    7 11:53  19.12.17
    Евтиното излиза скъпо, особено по празниците. Всеки сам решава за себе си :)
  • Донко
    Отговор
    8 14:59  19.12.17
    Пълни глупости! Не ми е любимата на мен и на всеки, който е пътувал повече от веднъж за 1-2 часа с тях.
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    9 01:30  21.12.17
    най евтината е и това е нормално
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    10 01:35  21.12.17

    До коментар #3 от "БАЙ МИЛЕ":

    как съм тръпнел ако знаеш отивам 30 минути преди полета имам билети отивам да чекирам и ми казват че няма свободни места е питам защо ами презастраховали се и продавали допълнително билети откачих стои вика и чакай ама пред мене имаше майка и дъщеря откачих и 10 минути преди полета ме пуснаха но това е И най ниско тарифната компания никога няма да пътувам с БЪЛГАРИЯ ЕР

Напиши коментар:


Публикувай