631 0

Вече не мислите какво да вземете при пътуване

Снимка: Shutterstock
Снимка: Shutterstock
Милена Богданова

Коледните и новогодишни празници са времето през годината, когато хората пътуват най-много. В същото време трябва да приключат куп задачи и трудно им остава време да помислят на спокойствие какво да вземат. Супер улеснение измисли авиокомпанията KLM. С помощта на бота за обслужване Blue Bot (ВВ) в Google Home на пътника се казва какво е най-целесъобразно да вземе в куфара си. Това, което трябва да зададе потребителят, е дестинацията и времето за престой. Blue Bot съобразява какво е времето в дадения град, към който се е запътил човек и го съветва какво да вземе.

„Новата услуга в Google Home с BB е следващата стъпка в иновативната ни дигитална стратегия и първата стъпка с използване на глас. Тя предлага индивидуални услуги чрез Google Home с помощта на изкуствен интелект. Интерактивният асистент за опаковане дава добавената стойност, която авиокомпанията предлага на клиентите през цялото пътуване”, казва Питер Гроневелд, старши вицепрезидент Дигитални технологии в Air France-KLM.

Google Home е интелигентен високоговорител и позволява на потребителите да използват гласови команди, за да използват услугите. BB (Blue Bot) е обслужващият бот на KLM, който помага на пътниците с интелигентен интерактивен гласов списък за опаковане. Услугата е достъпна и на устройства, поддържащи Google Assistant. В близко бъдеще, клиентите ще могат да изпратят списък с напомняния чрез Google Home до предпочитаната от тях социална медия.



Напиши коментар:


Публикувай