1 040 1

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

Милена Богданова

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд. Общо 13 компании грабнаха отличията по време на официална церемония в Новотел София.Призьорите бяха определени в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури. Член на журито бе и националният директор на BNI – Светлана Проданова.

Софтуерът за администриране на договори и разходи contro.bg бе отличен в категорията HR Technology of the Year. Тренингът „Виртуоз в продажбите“ получи награда в категорията Excellence in Coaching, а агенцията за недвижими имоти Primo+ си тръгна с две награди – за Excellence in Office Space и Employer Branding Network.

Усещането, което служителите придобиват в работна среда, създава ефективност и надеждно изпълнение на всички проекти. Това е и ясната визия на лидерите на пазара – привличането на специалисти с висока квалификация зависи от предлагането на ефективност и иновации, а зад тях стои Branding Network екипът. Днес в развитието на компаниите все повече се акцентира върху брандинга на работодателите на световно ниво. Това е основната мисия на инициираната от The Blueprint специална категория - Employer Branding Network. Философията, че истинските посланици на бранда са служителите и обществата, които те създават, е и основополагаща в самата инвестиционна компания – също член на българския клон на международната организация за бизнес чрез препоръки.

Изграждането на успешни взаимоотношения, както и популяризирането на нетуъркинг културата са сред ценностите на BNI, определена от FORBES за една от петте нетуъркинг световни организации за развитие на бизнеса. В България до 1 януари 2018 г. в организацията членуват 130 предприемачи и представители на различни бизнес области, има 4 действащи и 6 в процес на изграждане дружества в 4 български града. Общият бизнес, генериран от препоръки в дружествата от декември 2015 г. досега, е над 4 млн. лв.

Сред партньорите на събитието бяха винарната Georgievi Bros, кетъринг компанията за здравословна храна Vdahnovenia Natural Shop и комуникационната агенция 3CON – членове на BNI България.

Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader беше обявена Съдърланд Глобъл Сървисиз България, а ДМ България спечели отличието за Employer Branding Idea. На-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха V+O Communication, а първото място за Employer Branding PR кампания грабнаха Сиксти Кей.

Журито определи като номер 1 Employer Branding Video на Уникредит Булбанк, а най-харесаният проект за Employer Branding се оказа този на Gemseek Group. Имотека се отличиха сред конкурентите си с иновация в управлението на талантите и заеха първото място в категорията Innovation in Talent Management. BILLA България спечели приза за HR Strategy of the Year. Наксекс Технолоджикъл Дивелъпмънт взеха наградата за образователен проект, а Progress се отличиха в категорията Excellence in Coaching.

Пълният списък на наградените компании може да видите тук >>>



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • писна ми (гост)
    Отговор
    1 09:30  26.01.18
    пак някаква измислена пр кампания от никого не чувана агенцийка... Добре поне че са кихнали някой лев за реклама.

Напиши коментар:


Публикувай