Призовете тази година са допълнени с нови категории като зелен офис, зелена иновация, проект или идея. Проучването е уникално за България, като отчита постигането на "зелени" цели и социално-отговорни стратегии. Надпреварата е подходяща за компании, които имат инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
Традиционно сред отличените ще бъдат и журналисти, чиито материали са били свързани с темите на конкурса. Публикациите или репортажите може да са насочени пряко към опазването на околната среда или към подобряване на икономиката на страната за повече устойчивост. Може да са свързани с личен пример за популяризиране на зелената идея или да разнищват проблеми, свързани с нарушения на заонодателството за опазване на природното богатство, разследвания по повод на еко-нарушения, както и вдъхновяващи примери за по-устойчиво развитие на бизнеса.
Отново и в това издание ще бъде връчено специалното отличие „Зелена личност”, с което организаторите поощряват индивидуалните усилия. То беше присъдено за първи път през 2012 година. Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн.
Кандидатстването ще продължи и през май. А официалната церемония по награждаването ще е на 7 юни 2019 година от 19 часа.
През 2018 г. по зеления килим минаха 33 призьори с устойчиви идеи, проекти и постижения. Организатор на конкурса е b2b Media.
Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявки на сайта: green.b2bmedia.bg.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай хой
08:55 27.04.2019