7 478 27

VOSS Automotive започна производството си в България

Българският екип започва производството на поръчки от три от най-големите европейски автомобилни производители през май

VOSS Automotive започна производството си в България

Немският лидер в автомобилната и машиностроителната промишленост VOSS Automotive инсталира първите машини за производство на автомобилни части в новия си завод, намиращ се в Баховица Индустриален Парк, обл. Ловеч. Българският екип от специалисти, преминали професионално 3-месечно обучение в Полша, проведе първото си производство в началото на месец април.

Масовото производство на компоненти за автомобилната индустрия ще започне през месец май, както беше обявила компанията по-рано тази година. Първите поръчки са вече получени от трима от най-големите производители в сферата на автомобилостроенето. Продукцията ще бъде изпълнена от два български екипа, преминали професионалното обучение на VOSS Automotive. Германската група планира да открие 1000 нови работни места за хората в Ловешка и Плевенска област, като същевременно ще осигури интензивно обучение и възможности за дългосрочен растеж и развитие на своите служители.

VОЅЅ, открита през 1931, има дoĸaзaн oпит в пpoизвoдcтвoтo нa тpъбни вpъзĸи и ĸoмпoнeнти зa пъpвичнo вгpaждaнe в горивните, oxлaдитeлнитe, пневматичните и изпускателните cиcтeми зa леки и тeжĸoтoвapни aвтoмoбили.

Компанията имa зaвoди в цял cвят - САЩ, Meĸcиĸo, Бpaзилия, Kитaй, Индия, Япония, Πoлшa и седалище в Германия, оcигypявaйĸи paбoтa зa пoвeчe oт 6000 дyши и отчита годишен оборот в размер над 600 млн. евро.

VOSS е партньор на водещи фирми от автомобилната и машиностроителната промишленост. Компанията поддържа близки отношения с клиентите си, благодарение на което винаги предлага актуални и полезни решения на пазара. Иновациите и стремежът към най-високо качество на продукцията са основната мисия на VOSS Automotive.

България

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 23:37  15.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Локо
    Отговор
    2 23:48  15.05.19
    Само ЛОКО!
  • 3 23:50  15.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор

  • плевен
    Отговор
    4 00:08  16.05.19
    Успех момчета!
  • бате бойко бие без упойка
    Отговор
    5 00:19  16.05.19
    Успех и дано не се откаже като стане време за данък рекет.
  • Платата
    Отговор
    6 00:25  16.05.19
    Е ПЕТСТИН ЛЕА бруто.

    Коментиран от #7

  • Дългия
    Отговор
    7 01:40  16.05.19

    До коментар #6 от "Платата":

    По добре петстин леа в жеба, отколкото нищо. А ти чакай да падне нещо от небето.

    Коментиран от #13

  • Селяк
    Отговор
    8 01:42  16.05.19
    Ша прайми маркучи .
  • onq s konq
    Отговор
    9 02:00  16.05.19
    НЯКОГА ПРЕЗ ЖИВОТА СИ ...ПОЗНАВАЛ ЛИ СИ НЕЩО?А що се интересуваш от Заплатите в заводите и предприятията откриващи се в БГ,след като ТИ САМИЯТ СИ БЕЗРАБОТЕН?Защото ако работеше щеше да знаеш,че у нас МНОГО ТРУДНО ЩЕ НАМЕРИШ ХОРА,РАБОТЕЩИ НА 6-700ЛВ. - нагоре-дал господ...до толкова,до колкото дори не можеш да смяташ!

    Коментиран от #12

  • Смях
    Отговор
    10 02:43  16.05.19
    Сега до изборите на думи и космодрум ще построят.А после ще ни обясняват че нямаме квалифицирани кадри

    Коментиран от #16

  • Даржава няма
    Отговор
    11 03:46  16.05.19
    Заплатите в Русе на работници варират между 700-800 лв като имат нощтни смени Ама за какво са ни повече така без пара мирни и кротки

    Коментиран от #23

  • 12 06:20  16.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Едрия
    Отговор
    13 06:23  16.05.19

    До коментар #7 от "Дългия":

    А не може ли поне хиляда и петстотин лева нето в картата (че като са в жеба осигуровките са други) отколкото петстин или нищо? Все още има читави хора в България да работят. Нали сме в ЕС. С това мислене далеч не се стига. Иначе принципно си прав, че е е по-добре от нищо.
  • 14 07:55  16.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тъп
    Отговор
    15 08:14  16.05.19
    Не разбрах за естеството на производството.Тръби ли ще кербоват ???
  • През сълзи
    Отговор
    16 08:34  16.05.19

    До коментар #10 от "Смях":

    Ами пълно е с ей такива , като теб!
  • гост
    Отговор
    17 08:57  16.05.19
    Поредните костюмирани робовладелци очакващи знания, отговорност и трудолюбие за 500лв чиста пара. Вижте Язаки, там дават 530лв чисто, да не мислите, че немците ще дават повече. Вярно е, че 500лв и осигуровки е по-добре от нищо, но същият този завод няма да намери работна ръка в друга страна от ЕС на тези пари, това просто е двудневна надница на минималното заплащане в Германия например, а у нас ще им се работи не 2, а 22 дни.

    Коментиран от #18, #19

  • ааа
    Отговор
    18 12:08  16.05.19

    До коментар #17 от "гост":

    Размера на заплащането зависи от това за колко фирмата може да си намери необходимите кадри. На германците не им плащат повече защото са им по-симпатични а защото не могат по-малко. В IT сектора ни заплатите се вдигат всеки път когато нова фирма навлезе на пазара. Новата фирма започва да краде квалифицирани кадри от старите и това вдига цените на труда. Също така създава недостиг и принуждава фирмите да инвестират в неопитни хора.
  • ьяоаэа
    Отговор
    19 12:18  16.05.19

    До коментар #17 от "гост":

    И защо някой трябва да плаща невска заплата в Баховица? Защото баховци имат много хубави черни очи?

    Коментиран от #20

  • гост
    Отговор
    20 13:21  16.05.19

    До коментар #19 от "ьяоаэа":

    По същата причина, заради която големи вериги се отказват от китайски и индийски стоки произведени в робовладелски условия на труд или детски труд. Защото морално издържан бизнес модел е по-малко печеливш, но има много по-силни истои и инвеститорите са склонни на по-малка печалба, но с гаранция за честен труд и заплащане. Как има шивафшки фирми плащащи по 900-1000лв и такива, които плащат 300лв? По тази логика тези с 1000лв трябва да фалират, ако бизнес средата не им го позволява, но не е така. Едни Язаки нищо няма да ги сбърка да плащат 1000лв заплата, но не го правят, макар че перото за заплати е малко спрямо другите производствени разходи. Никой не иска хората да се стараят и да се конкурират за работното място, да се стремят да са най-добрите за него, защото когато се плаща може да се изисква, в противен случай (не плащаш, но изискваш) е робовладески труд.
  • Теклас Еад
    Отговор
    21 15:06  16.05.19
    Да вземат пример от тази фирма, а не да се занимават с дискриминация и да разделят българи и турци!
  • БОКО
    Отговор
    22 15:19  16.05.19
    От ден до пладне!

  • Да да
    Отговор
    23 18:29  16.05.19

    До коментар #11 от "Даржава няма":

    Имам познати от Русе, които работят з 4500 лв.! И на тях не им стигат парите! Кой взел нова кола, кой втори апартамент. Сиромаси хората. Искат като мен да взимат по 7-8 хил. ама нямат толкова акъл. Кой ви кара да работите за 700 лв.? Като чакате друг да ви даде работа е така.
  • немои тъи
    Отговор
    24 21:57  16.05.19
    А ко праим с кадрите ко праим а? Дека са?.
  • Шопо
    Отговор
    25 08:53  18.05.19
    Тия компоненти зa пъpвичнo вгpaждaнe в горивните, oxлaдитeлнитe и изпускателните cиcтeми и в електромобилите ли ще ги вграждат?
  • 26 19:19  18.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Зелен бетон
    Отговор
    27 09:39  19.05.19
    А заплатите какви ще са ,за един приятел питам...... нещо 2000 евра ша дават ли

Напиши коментар:


Публикувай