Last news in Fakti

30 Септември, 2019 22:30 6 144 44

Караниколов: Единствени от ЕС дадохме на Volkswagen най – добрата оферта

  • емил караниколов-
  • volkswagen-
  • vw

Има държавни, частни, общински и смесени индустриални зони. Целта ни е, да дойде инвеститорът

Караниколов: Единствени от ЕС дадохме на Volkswagen най – добрата оферта - 1

Само за последната година в България се откриха предприятия, развиха се други за над 8 млн. лв. и се откриха много работни места. Борим се за всеки един инвеститор”, това каза в интервю за предаването „Беновска пита” по „Канал 3“ министърът на икономиката Емил Караниколов.

Той допълни, че България става все по-конкурентна. „Най-важно е да изчистим имиджа на България”, заяви министърът.

По думите му, поради грешки на прехода у нас, се говори за корупция и свобода на словото. „Още няма решение за Volkswagen и Турция. България даде най-доброто предложение и затова остана сама на финала с Турция”, поясни Караниколов.

„Инвестицията на Volkswagen не е съобразена с политическа конюнктура. Тук има чисто икономическа логика. Обещавам, че точно и ясно ще разкажем всичко за нашето предложение. Но това не е свързано с политика или ангажимента на Европа, да се грижи за бежанците. Още не е сключен договорът и няма официални параметри", изтъкна той. Министър Караниколов заяви още, че се водят преговори с няколко производителите на батерии и акумулатори за електроавтомобили.

„България е на финалната права с три членки от Европейския съюз. Имахме среща с представители на Hyundai.

За България ще е много важна такава сделка, защото ще има раздвижвания или забавяния в производството на бензин. България не може да седи безучастно по въпроса с дизела и бензина, както преди. Не можем да изоставаме и трябва да направим всичко възможно, поне едната компания между VW и Hyundai да изберат нас”, отбеляза той.

„Има държавни, частни, общински и смесени индустриални зони. Целта ни е, да дойде инвеститорът. Държавните се финансират от дружества, а не от държавния бюджет. Сдружението „Индустриални зони” вече е на печалба. Тя трябва да се реинвестира в инфраструктура”, обясни още министърът.

Той коментира още, че се откриват нови образователни центрове за дуално обучение.

„Фирмите със специфична дейност трябва да разполагат с подготвени кадри. Трябва да дадем основа за инженерите, а те да надграждат. Много държави имат такъв проблем. Оказва се, че обучените лица могат да работят само за една компания, иначе трябва да бъдат преквалифицирани. Това са трудови навици, да харесват работата си, всеки да инвестира постоянно в образованието си. Държавата бе абдикирала в продължение на 20 години от образованието и науката си, каза още Емил Караниколов.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VWgolfGTi

    44 10 Отговор
    Плановете на Volkswagen да построи своя нов завод за Източна Европа в Турция, бяха посрещнати от жестока критика от всички партии в Европейския парламент!

    Коментиран от #4, #25

  • 2 Философа

    55 5 Отговор
    Изглежда не е била по- добра от турската!
  • 3 Ха-ха-ха

    49 7 Отговор
    БЛЯ-БЛЯ- БЛЯ...!
  • 4 Еврогейския парламент

    32 14 Отговор

    До коментар #1 от "VWgolfGTi":

    Няма думата в частния бизнес!

    Коментиран от #7

  • 5 АБЕ ТЕ

    78 7 Отговор
    И ГРИПЕН ДАДОХА НАЙ-ДОБРАТА ОФЕРТА АМА КВО СТАНА ? ИЗРОДЧЕТА ЗА РАЗСТРЕЛ СТЕ !

    Коментиран от #8

  • 6 София

    39 5 Отговор
    100 млн. подкуп, вярно е .... по-добра оферта няма и да намерят в радиус 10000 км :)
  • 7 Бате

    6 13 Отговор

    До коментар #4 от "Еврогейския парламент":

    А бе бате, прав си ама покрай,, дизелгейт':. VW може и да гризнат дръвчето

    Коментиран от #35

  • 8 M. A. G. A.

    10 33 Отговор

    До коментар #5 от "АБЕ ТЕ":

    Специално Грипен дадоха отвратителна оферта! Предложиха самолет от който самите шведи се отказват и ударно го заменят с Грипен Е. За Грипен С става дума. С двигател GE F-404, който никога няма да се произвежда вече, с доплеровия радар, който е отдавна остарял и с никаква опция за модернизация. Дори учебно-бойните корейски FA-50 за които ще произвеждаме компоненти са с двигател GE F-414, като на новия Грипен Е и с AESA радар, пак като на Грипен Е, но с по-добра маневреност. Това явно е добре за враговете на България, но F-16V ще са първите ни 16 изтребители, а следващите 16 ще са F-35A.

    Коментиран от #11

  • 9 Под щото на цирка

    26 4 Отговор
    Браво на тоя. Клоунадата продължава. След 20 дни ще го набедят за виновен. И ще гръмне. Поредният бушон. Ех, колко сме жалки. Добре ,че Хюндай ще дойдат.
  • 10 Гост

    22 6 Отговор
    Не сте го излизали гъз@ на фолксваген хубаво, караниколов!
  • 11 ИМПЕРИАЛИСТ

    6 18 Отговор

    До коментар #8 от "M. A. G. A.":

    Браво! Най-сетне едно свястно мнение...
  • 12 Гражданин

    34 2 Отговор
    След, като разбрах, как държавата ми взе пари за услуга, за която бе платено вече веднъж, а аз платих още веднъж (защото не знаех, че е била платена вече (моя грешка). След, като подадох молба, тя беше отказана на основание, че системата не правила редакции, а в същевременно системата може да взема два пъти за едно и също. Казуса дори не засяга редакция, а деактивация на повторното плащане и неговото възстановяване, като това не се отразява върху първото плащане. И си мислех, как с един дребен пропуск, който по никакъв начин не бърка в джоба на Държавата и по никакъв начин не пречи да да се възстанови сумата, след, като вече е платено за същото. И си викам, аха, бях ограбен. Е, при подобни схеми на едро и дребно, как ще дойде инвеститор... Инвеститора ще иска да има Сътрудничество, прозрачност, ясна визия и пр., а не ти си плати сега, пък после гаранция франция...

    Коментиран от #14

  • 13 С други думи

    19 4 Отговор
    Ние най много се надупихме на концерн, към който има колективен съдебен иск от милиони потребители.
  • 14 До 12

    17 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гражданин":

    Системата е направена така, че чиновниците да получават огромни заплати като в африканския сектор.
  • 15 Не може да бъде

    36 3 Отговор
    Министър на икономиката да се хвали с инвестиции за по 8 млн.,не е за вярване и чака WV... Някаква комедия е това, не ще ни заобикалят, а ще бягат по далеч от корумпираната паплач.
  • 16 Някой

    35 3 Отговор
    Стига с този ГОУФ. Още от самото начало, те са си решили Турция. Ама ни вкараха наропно в играта, за да изнудят Ердоган за повече отстъпки. В турция фолцваген е най- купуваната кола. Огромен пазар. Ше изнасят и в огромна Азия от там. Къде бутате България , която е в Евросъюза с норми и правила. За Европа фолцваген си има друг завод, който обаче не смогва. И с този в Турция ще покрият цяла азия. И ше разтоварят европейските си структори. Без да дадат едно евро на Евросъюза. Това е цялата игра, според мен.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Националист

    34 1 Отговор
    8млн лв. инвестиции. Ние да не сме Зимбабве?

    Коментиран от #21

  • 19 Хекторис

    33 2 Отговор
    Ако бяхте дали по - добра оферта завода щеше да е в България, а не в Турция. Дето се вика, турците вече ще почнат да произвеждат, а нашите ни баламосват, че още не било решено къде ще е завода. Един път си признайте, че нямате подхода да привлече голям инвеститор в България. Турците говорят за инвестиции за милиарди, а нашите се хвалят, че 8 милиона са били инвестирани. С мънкания, оправдания по медиите не става, вие нямате нито образованието, нито практиката на турците. Турчина почва от ниското стъпало и се изкачва нагоре, а не някой да го остави на високото стъпало и да се прави, че разбира повече от тези, които идват отдолу
  • 20 Абе ганчо

    17 5 Отговор
    Ти още гумени галоши не си се научил да произвеждаш, къде си тръгнал при развитите нации да се буташ....
  • 21 РЗС

    20 0 Отговор

    До коментар #18 от "Националист":

    тия 8млн няма да са достатъчни за модернизирането на един среден завод за каквото и да е, представяте ли си ако с това се хвалим, направо плачевно. Виж ако са си раздали 8млн под масата за да отпуснат средства това вече е по-сериозно
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 МНЕНИЕ

    16 2 Отговор
    АБЕ КОЯ Е ТАЯ БУДАЛА ДЕТО ЩЕ ИНВЕСТИРА В БЪЛГАРИЯ.СТИГАТЕ СЕ ИЗЛАГАЙТЕ ГОСПОДА УПРАВЛЯВАЩИ. ЩЕ ВИ ПОДСКАЖА. НИКОЙ НА СВЕТА НЕ ИНВЕСТИРА В ДЪРЖАВА КОЯТО ИМА ЕВТИНА РАБОТНА РЪКА. ИНВЕСТИРА СЕ В ДЪРЖАВА КОЯТО ИМА КАЧЕСТВЕНА РАБОТНА РЪКА, В КОЯТО ИМА ПЛАТЕЖОСПОСОБНО НАСЕЛЕНИЕ ДА КОПУВА. НЕ НА ВСЕКИ ЪГЪЛ ДА ТЕ ЧАКА КОРУПЦИЯТА, И ВСЕКИ ДА СЕ ОПЛАКВА КОЛКО Е ЛОШО ТУКА.
  • 24 Тошо

    11 1 Отговор
    Корупция и свобода на словото. Бих добавил и мафиотска държава. Просто е.
  • 25 Наблюдател

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "VWgolfGTi":

    Договора между Турция и VW е оточнен още преди 6 месеца и е въпрос на време да бъде парафиран. И ако това нещо не се знае от Българска страна е смешно. Ако се знае и темата се използуеа за PR е жалко за управляващите.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Стрелата

    8 0 Отговор
    Абе Емиле едно ТКЗС не мой направиш с осем милиона Тиквуниииии.

    Коментиран от #37

  • 29 Германец

    11 1 Отговор
    Няма да дойдат.Не искат да имат работа с рекетьори
  • 30 учуден

    11 1 Отговор
    А бе тия герберискидебили още ли не са разбрали, че завода ще е в Турция !И тоя е като Плевню и Боци
  • 31 Гост

    6 1 Отговор
    Крайно време е да се признае , че нещата не вървят на добре и нямаме нито квалифицирани работници нито бизнес среда нито честни политици. И изборът на немците е достатъчно показателен.Другото е прах в очите на народа.От друга страна двигателите с вътрешно горене е практически остаряла от 30 години технология нееефектива с ниско КПД замърсяваша в десетки пъти повече от електромобилите тровеща живота и здравето ни изпразваща джобовете ни и правеща ни зависима от могъщи капитали ежедневно.
  • 32 Българина

    9 0 Отговор
    Не знам какво сте дали, резултата е 4:0 за турция, взеха ЮП, взеха нашите специалисти за Акую, взеха нашите ц400, сега и завода. При такъв резултат явно проблема е в концепцията на треньора шайковод. Осввн това на всеки е ясно че правилата в ЕС са вече пожелателни. А ние си мислим, че са задължителни. Така закрихме Грейт Уол и двата блока с лъжа и заблуда, че нещо ще ни се случи. На ФВ какво се случи след измамата с дизела? Откриват нов завод пак извън правилата. Излиза че е по изгодно да плащаш глоби, но да си извън закона. Това на запад са открили преди 1878, сега е ред на герб. Но с АЙ КЮ 75, всичко е на забавен каданс....
  • 33 1234

    6 0 Отговор
    Абе тои и бб е с черен колан, ама троши само летви.... Явно има несъответствие... Между какво си мисля и реалността. Герб си мислят, че България расте, въпреки, че днес БАН каза, че до 20 г сме с още 2 млн надолу и сме на последно място по всички положителни класации.
  • 34 Васил

    5 0 Отговор
    Имидж се чисти от към главата демек трябва да почнете със селянина от Банкя докато е на власт инвеститори няма да има.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Гроб

    4 0 Отговор
    След Ангелкова следващият слаб министър, лобист и послушковци,примери Бол!
  • 37 Сухи

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Стрелата":

    Оферта, като на Булгартабак ли?
  • 38 аноним

    8 1 Отговор
    Сега ще духате супата и на Хюндай - тъпаци! Само се разхождате по света и нищо,защото сте н е к а д ъ р н и ц и!
  • 39 не ви ли е срам

    5 0 Отговор
    "Само за последната година в България се откриха предприятия, развиха се други за над 8 млн. лв." - За сравнение, във Виетнам само една компания инвестира над 10 милиарда долара! (Виетнам е комунистическа страна, подобно на Китай). А България е член на ЕС и НАТО и приятел на САЩ. Ние инвестирахме в САЩ 2,2 милиарда долара за самолети, които евентуално ще получим през 2024 - 25 година!
  • 40 предприятие

    5 0 Отговор
    Открили се предприятия за 8 млн. лева и това е хвалба?! Че с толкова при не можеш да откриеш по 2-3 нонстопа в градовете, бе. НОН-стопове говоря, какво остава за предприятия с толова много работни места, както го говори тоя. Той изобщо има ли връзка с гл. мозък!
    Не ги е срам!
    Те от ФолксВаген са идиоти и са предпочели по-неизгодна оферта от нашата, нали!
    Абе, в да вървиш............
  • 41 Jacques Yves Moineau

    3 0 Отговор
    Абе и г*** си да дадете на VW , те пак ще изберат по-изгодната оферта. Money talks.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Изумен

    6 1 Отговор
    Трудно се привлича инвеститор в страна с неграмотно население. Четейки мненията тук откривам стряскащо ниско ниво на образУвание, което кОпува, прУдава и накрая патки ще пасе. Тези хора няма да разчетат правилно схемите и ще свържат кабелите за клаксона с фаровете. Иначе мнения имат в изобилие. Това е генерацията от прехода, която остана с незавършен софтуер. С една дума - брак. Очевидно е че образованите са дърти и няма да отидат на конвейра. Те са произведени в НРБ и имат друга ценностна система.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.