Last news in Fakti

18 Ноември, 2019 22:31 5 917 22

БДЖ стяга стари „Шкоди“ за 20 млн. лева

  • бдж-
  • влак

Мерки на железниците ни

БДЖ стяга стари „Шкоди“ за 20 млн. лева - 1

„БДЖ - Пътнически превози" ЕООД е пуснало очаквания търг за основен ремонт на 10 електрически локомотива. Срещу над 20 млн. лв. с ДДС търси бързо обновяване на машините от сериите 4400 на "Шкода".

Освен това тръгва и търгът за закупуването на 30 броя стари пътнически вагони, показва проверка в страницата на дружеството.

Поръчките са част от плана на министерството на транспорта за тотално реновиране на влаковия състав на БДЖ до 2024 г., когато договорът на дружеството с държавата приключва и ще трябва да се конкурира на свободния пазар, посочва в. „Монитор“.

Необходимостта от реновиниране на старите „Шкоди“ е заради всекидневното забавяне на разписанието заради липсата на машини. Само на около 20% или един от пет локомотива на БДЖ не им предстои ремонт и могат да се смятат за напълно изправни.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ех бре

    38 26 Отговор
    Зашо не ги датдете тези пари за подпомагане на икономиката бе? Не разбрахте ли? Няма икономика - няма пари. Толкова ли не можете да погледнете с няколко хода напред? Ако не се развива икономиката накрая няма да има дори какво да крадете.

    Коментиран от #4, #10

  • 2 Ал та фанах Атаопънах

    33 3 Отговор
    С всичките тия данъци, ще си помислиш че поне общественият транспорт ще е на ниво, АМА НЕ! Дори автобусите и влаковете са набори на колите ни. Че и билетите не са евтини.

    Коментиран от #9

  • 3 ВД 0410

    44 5 Отговор
    РЕНОВИРАНЕ, не се прави със стари машини а с нови господа министри.Колко ще откраднете от тия пари А.

    Коментиран от #6

  • 4 Сеянин

    28 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ех бре":

    В България всеки действа, като пред Торнадо! По цялата политическа вертикала! От кмет до министър!
  • 5 На Недялко син съм

    21 7 Отговор
    Лапай, лапай, лапаааай - няма да дъвчеш, гълтай 20млн. ГЪЛТААЙ- без да дъвчеш!
  • 6 Eistee

    18 1 Отговор

    До коментар #3 от "ВД 0410":

    Вие въобще наясно ли сте със значението на думата "реновиране"? Тук тя е употребена напълно резонно, защото "реновиране" означава "1. възстановяване, поправяне, поправка, реставрация; нещо поправено (сменено); 2. обновление; освежаване; съживяване" и т.н. Как въобще ви мина през ума да пишете някъде, където други могат да видят и да останат потресени от бруталната липса обща култура и на елементарни езикови познания от ваша страна?! Не разбирам как човек може доброволно да се изложи така? Реновиране се прави точно със стари машини, защото новите машини нямат нужда от реновиране.

    Коментиран от #7, #18

  • 7 ???

    14 2 Отговор

    До коментар #6 от "Eistee":

    Съгласен съм за това. А сега ми обясни как в България като се построи нещо с държавни пари, веднага започва да се реновира?
  • 8 Миризлив пор

    11 8 Отговор
    Нов бардак със старите "леки жени" е класика в нашенския бизнес, върви в началото докато не се усетят клиентите. Като за начало трябва да се помисли за подновяване на релсовия път а след това за НОВИ вагони и локомотиви. Тези са морално остарели и за ремонт се дава повече от колкото за лизинг на нови.
  • 9 Набор

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "Ал та фанах Атаопънах":

    Вие червените тролове живеете в някакъв паралелен свят! Общественият транспорт с изключение на БДЖ е обновен. Още повече, че той предлага услугите си на свободен пазар, на предприемачески принцип. Единственият "динозавър" остана БДЖ. Скоро ще им секнат краденето!
  • 10 Иван

    7 8 Отговор

    До коментар #1 от "Ех бре":

    Стига с това бдж дайте на пенсионерите по големи пенсии лекарствата им са само 100 лева с др 100 лева можели човек да живее
  • 11 смях

    6 9 Отговор
    Фалирай или продавай! БДЖ е една черна дупка в която всяка година потъват стотици милиони, а услугите са им са с качество като на индийските железници. Или частник ще оправи компанията или ще я разпарчетоса и в двата случая е по-добре от сегашното положение на наливане на нашите пари и точене от другата страна. Просто държавна компания която не се източва няма! За това и не прокопсахме по време на комунизма.

    Коментиран от #16

  • 12 Ивайло

    8 9 Отговор
    Реновиране на жп състава с ремонт на стари локомотиви и покупка на стари вагони, хахаха!!! Това е същото, като да правиш нов бардак със стари ку*ви!!! Хахаха!!! ;)))
  • 13 пловдив8959

    4 0 Отговор
    Боже ,пази България от крадливи администратори.
  • 14 Славев

    2 3 Отговор
    Бдж-поредното Кремиковци???
  • 15 Бокича

    2 5 Отговор
    Не съ притеснявайте......... Изтеглихме няколко милиарда за изтребители , ще изтеглим и за локомотиви...........пък който ши ги връща да му мисли.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Машинист

    2 0 Отговор
    Подвижния състав е трагедия
  • 18 ВД 0410

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Eistee":

    Благодаря за изчерпателното разяснение на думичката РЕНОВИРАНЕ и се извинявам на всички ЕЗИКОВЕДИ за причиненото неудобство.Но това не променя нещата в милата ни татковина където всичко което се прави с парите на народ е само с идеята да се открадне колкото може повече от тях. Лека и спокойна вечер.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 незнайко

    2 1 Отговор
    Сега търсят вагони а вагоностроителния завод Андрей Жданов в Дряново го разрушиха !!! ЗАЩО ???
  • 21 Японеца

    1 0 Отговор
    Фиктивните ремонти, горят по линията и умират хора!
  • 22 Димитров

    2 0 Отговор
    Как се краде в БДЖ-то никой не знае! И не става дума за ония селяци, дето източваха нафта от локомотивите. А за скъпи части от ремонтните работилници и от самите локомотиви. В ЖП-депата работят не специалисти – инженери, а специалисти по нищоправенето и краденето. Направете им данъчни проверки, да видите какви апартаменти имат в София купени за децата си, селяндурите от провинцията. С какви пари?