6 414 22

Fibank предлага специален пакет от безплатни дигитални услуги за клиентите си

Банката призовава: банкирайте дистанционно, останете у дома!

Fibank предлага специален пакет от безплатни дигитални услуги за клиентите си
Снимка: FIBANK

С оглед на въведеното извънредно положение в страната, свързано с разпространението на коронавируса COVID-19, Първа инвестиционна банка призовава клиентите си да останат вкъщи и осигурява редица възможности за управление на финансовите средства от сигурността и комфорта на дома. В знак на солидарност и подкрепа, Fibank разработи специален пакет от услуги за дистанционно банкиране за клиентите си физически лица.

Новият пакет от услуги се предоставя напълно безплатно до 17 април 2020 г. и включва следните решения за дистанционно банкиране:

- Безплатно откриване на онлайн или мобилно банкиране My Fibank + софтуерен токън;

-Неограничен брой безплатни преводи БИСЕРА, наредени през Моята Fibank;

- Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи между различни клиенти или собствени сметки, наредени през Моята Fibank;

-Неограничен брой безплатни плащания на комунални услуги чрез Моята Fibank.

Първа инвестиционна банка вече предлага редица финансови облекчения и услуги за всички свои клиенти:

- Възможност за отлагане на плащанията по кредити, кредитни карти и др.;

- Възможност за регистрация на нови клиенти в My Fibank изцяло онлайн, без необходимост от посещение на банков салон;

-Съвети за дистанционни разплащания и управление на финансовите средства.

„На фона на тази трудна за всички ни ситуация, екипът на банката работи в изключителна динамика и натовареност, като сме осигурили максимална грижа и превенция за служителите си и нашите клиенти. Ежедневно преглеждаме и обсъждаме нови предложения.

Крайната ни цел е да подкрепим нашите клиенти, като им осигурим необходимия финансов комфорт в този труден за всички момент и оптимален спектър от услуги за дистанционно банкиране“ – сподели г-н Никола Бакалов – Главен изпълнителен директор на Fibank.

Безплатният пакет от услуги се активира автоматично и не се изискват допълнителни действия от страна на клиентите.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 14 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Koko

    10 9 Отговор
    Толкова да не им вярвам за това безплатно, че не може повече. Мерси. Не пуша.

    Коментиран от #3

  • 2 В Македония

    5 2 Отговор
    Намаляват се заплатите на всички държавни служители, началници, ръководители, както и други длъжностни лица в държавната администрация, които в условията на криза ще получават само минималната работна заплата. Става въпрос за депутати, премиерът, вицепремиерите, министрите, кметовете, директори на държавни и общински дружества, съдии, прокурори и общински съветници, които ще получават минимална заплата в размер на 14 500 денара. За другите мерки прочетете в нета
  • 3 Михаела

    10 6 Отговор

    До коментар #1 от "Koko":

    Ами не, не съм съгласна. Ето това е една социално ангажирана компания, която прилага нон-стоп своята политика и е отговорна към потребителите си. Особено в момент като този, когато се цели социалното дистанциране и стоене вкъщи, давайки ти правото пак пълноценно да изпълняваш ежедневни задачи за твое лично удобство. И нека все повече институции да вземат този пример!
  • 4 мани мани

    10 6 Отговор
    2,50лв. такса обслужване на дебитната карта виза, а уж нямаше да има такса хаха уроди! маестрото от 2лв. та на 2,50лв. също... уроди!
  • 5 Мартин

    12 3 Отговор
    Клиент съм и на ПИБ, и на УниКредит Булбанк, и на ОББ! За момента единствените, които имат безплатен пакет за дистанционно банкиране, макар и за месец, са именно ПИБ! Което за мен е знак, че те са гъвкави и мислят за адекватни продукти по време на извънредното положение! Останалите банки като че ли са се отдали на течението и за тях няма извънредна ситуация?!?
  • 6 Ива

    7 2 Отговор
    Отново навременни мерки в тази тежка ситуация. Банкирайте дистанционно и си останете вкъщи. Здравето е преди всичко друго.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 Д.Кънев

    7 6 Отговор
    Не се притеснявайте след време ще си приберат "безплатните услуги" с лихвата.Та дерзайте.
  • 9 Д.Кънев

    0 3 Отговор
    Тъй нареченият блиц не ми публикува коментарите.Прди две или минути публикувах следният коментар пиша дословно "Интересно Ка публикуват коментари за Кобилкина.Любопитно.Много любопитно".Е бил съм ползвал забранени думи.Никога не съм си позволявал да обидя някого.И за това ще кажа на тия подмазвачи,блюдолизци а може и други лизци да вървят по дяволите.И ако има начин бих ги изтрил от телефона си.
  • 10 Петър

    3 5 Отговор
    Лицемерно услужливи.Банките винаги се грижат единствено и само за печалбата си,независимо какво правят и как това се представя.

    Коментиран от #20

  • 11 Анонимен

    1 5 Отговор
    Защо лъжете...нищо вярно няма от това което пишете относно политиката на ПИБ за облекчаване на и без това трудното положение на хората за всички кредити...преди една седмица се обадих на телефона който беше побликуван в медийното пространство за връзка със колцентъра на ПИБ/навъртя ми доста солидна сметка/ откъдето много категорично ме убедиха че до 2-3 дена ще ми върнат обаждане и щом това стане ще мога да отида в някой от клоновете на банката при кредитен консултант да преподпиша своя кредит...да да ама друг път! Нито обаждане...камо ли нещо друго! Защо трябва само да тръбят във интернет ...а вече и по телевизията че ужким правят нещо...а дефакто пълна и ужасна заблуда?!?.......

    Коментиран от #14

  • 12 Емил Кушлев

    6 1 Отговор
    Защо си АНОНИМЕН. Аз съм доволен от това, което прави банката.
  • 13 Емигрант

    1 3 Отговор
    Коя банка да изберажи в Бг,
  • 14 Иванов

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Анонимен":

    При мен нямаше проблеми! Отидох с маска и ръкавици в най-близкия за мен офис на ПИБ - подадох писмено заявление за отлагане на плащанията по ипотечния ми кредит и след 3 дни ми се обадиха с положителен отговор! Сега имам малко време, за да си организирам финансите, да си поема въздух и да започна да го плащам отново, когато имам тази възможност!
  • 15 Илиян

    4 0 Отговор
    Препоръчвам мобилното банкиране с две ръце, наистина може да се регнеш изцяло онлайн, докато при другите банки трябва да посетиш някой техен офис, а в тази ситуация не ми се струва много разумно.
  • 16 по позитивно

    3 0 Отговор
    То хубава банка няма, но ПИБ са доста коректни.Най-ниски такси спрямо другите, доста бързо обслужване в офисите и лесно онлайн банкиране.В тези трудни времена всеки жест ще е от полза.
  • 17 този

    2 1 Отговор
    Една от последните банки на която собстевиците са българи.Нищо родно не остана.Не е лошо да подкрепим нашето си, защото виждате че в криза никой от западняците не го интересува за нас.А печелбите отиват там.

    Коментиран от #18

  • 18 те българи

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "този":

    ама от ония по-равните, при тях съм още, но не още дълго, ще се минава на модерните банки в телефона, бг банките държат много високи такси за трансфер на пари помежду им просто не е честно и за да не съм голословен ще кажа че последните години по-известните банки имаха рекордни ръстове на печалбата около 20 процента!!!
  • 19 само да кажа

    1 1 Отговор
    че съм клиент на тази банка и досега са били винаги коректни с мен,за разлика от една друга банка,няма да казвам обединеното и име.Когато имах нужда от пари,само тази банка ми помогна,за което и благодаря!
  • 20 само да ти кажа

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Петър":

    че всеки се грижи за печалбата си и в това няма нищо лошо.Ето и ти,ако искаш да си отложиш плащане на кредит,също се грижиш за печалбата си.Друг е въпроса кой как постига това,а фибанк е намерила начин с който едновременно да те облекчи като кредитоползвател и да те спечели отново като неин клиент.На това му викат перспектива-в нужния момент да отстъпиш крачка назад,но после да направиш поне две напред!
  • 21 мани мани

    1 2 Отговор
    уродите напрайха таксата 2,50лв. на месец, а беше 2лв.
  • 22 Дренски

    0 0 Отговор
    Супер решение, което със сигурност е добре дошло в извънредната ситуация, в която се намираме. И аз съм много доволен от онлайн приложението, така че браво на Фибанк!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.