В зависимост от категорията алкохолни напитки загубите от директни продажби в бранша са между 20% и 45%. При някои марки те достигат дори 60%. „Част от алкохолния пазар е съставен от вносни алкохолни продукти, а затворените граници дават своето отражение. Освен това много контейнери останаха в Китай от януари заради епидемията там”, казва Ралица Скорчева от Асоциация на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки, цитирана от телевизия Bloomberg. Тя подчерта, че логистичните трудности не са за подценяване.
Загубите не могат да бъдат компенсирани от продажбите в магазините. „Хората са в друго настроение и в магазина гледат да си купят основните продукти. Купуват и алкохолни напитки, но по никакъв начин тези обеми не компенсират загубите от затворените заведения", каза Скорчева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
15:43 03.04.2020
2 Хич да не се правят
16:23 03.04.2020
3 Кой68
Коментиран от #5, #6
17:08 03.04.2020
4 А бакалъм на българското
Спиртоварната трябва да е пол- позишън в тези времена.
"Каквото загубят на" Синджирите", ще го наваксат на "Виенското колело".
Стара Шведска поговорка.
19:03 05.04.2020
5 експеримент по време на вирус
До коментар #3 от "Кой68":
40% алкохол не е достатъчен ,70% алкохол ,е силата, която докторите препоръчат.Пещерска могат спокойно да пуснат ,"Анти- корона" серията, 70%
гарантирана", става и за пиене и за дезинфекция.
Може да стане ,от анти в корона успех от маркетингова гледна точка.
19:12 05.04.2020
6 Дръвчо
До коментар #3 от "Кой68":
И аз така процедирам ама след половин литър водка не мога да видя сапуна😄20:03 05.04.2020
7 джими
11:12 06.04.2020
8 Антонн
Маутай ли продавате?
21:06 06.04.2020