Last news in Fakti

12 Юли, 2020 22:03 7 799 25

БДЖ ремонтира 20 локомотива до 3 години

  • бдж-
  • локомотив-
  • ремонт

Договорът е с две компании

БДЖ ремонтира 20 локомотива до 3 години - 1

БДЖ ремонтира 20 локомотива в различни срокове с две фирми, съобщиха от дружеството. От 29-и юни до 3-и юли, технически специалисти от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД проверяват изпълнението на договорите за капитални ремонти на електрически локомотиви.

Дружеството има два такива договора за ремонт, изпълнявани съответно от фирмите ДЗЗД "Обединение "Рейл Сървисис", Р. Чехия и "Жос Врутки" А.С., Р. Словакия, и реализирани след проведени процедури в края на 2019 г.

Първите локомотиви са на място при изпълнителите, които работят по тяхното пълно обновяване. И двата договора са за извършване на капитален ремонт на по 10 броя електрически локомотиви, като съвсем скоро предстои за ремонт да бъдат изпратени и следващите два локомотива. Първите ремонтирани локомотиви е планирано да влязат в експлоатация още в края на текущата година.

Двугодишен е срокът на договора с ДЗЗД "Обединение "Рейл Сървисис". За 3 години е договорът с "Жос Врутки" А.С. Очаква се заедно с планираната доставката на десет нови локомотива Smartron в началото на 2021 г. ,,БДЖ - Пътнически превози" ЕООД да разполага и с още 20 изцяло подновени електрически локомотива.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Какво БДЖ ВИ гони ?

    37 3 Отговор
    Всяко нещо което струва 1 лев от него се крадат 2 лева!
  • 2 Гост

    35 6 Отговор
    Какво ще ремонтират? Това са машини на 35+ години? За ретропарад или за някоя лична колекция ще ги реставрират?

    Коментиран от #4, #19

  • 3 Ха,ха

    31 4 Отговор
    Ремонт на 40 годишни локомотиви смях.

    Коментиран от #5, #15, #17

  • 4 9999

    32 4 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Тези локомотиви бяха нови, когато аз бях на 5 годинки и ходех с дядо ми на гарата да им махам. Преди това локомотивите бяха парни. Сега съм на 60 години!

    Коментиран от #9

  • 5 Вальоо

    22 3 Отговор

    До коментар #3 от "Ха,ха":

    Вие май не разбирате нищо?! Те тъкмо са се разработили,още поне 20 години ще ги ползваме! Нищо им няма! #Сaрказъм
  • 6 Бивш пътник

    20 4 Отговор
    Тия от БДЖ-то са или за лудница или за уволнение или за съд.

    Коментиран от #12

  • 7 До сега спахте ли

    23 3 Отговор
    Годината е 2020! Ориент експрес се движи с 50 км в час! В една нормална държава има влакове дето се движат с 210! Тиква такава!
  • 8 АнтиЧех

    10 4 Отговор
    Да дадат на чехия цялата държава направо. Както е тръгнало.... Няма да се създаде нещо от нас за нас. Все някой чужденец хрантутник да гушим. Прости заселници - слаба държава.
  • 9 Само да запитам

    14 3 Отговор

    До коментар #4 от "9999":

    Имало милиарди за самолети, но не и милиони за локомотиви. Да сте виждали Ф не знам кой си да кара влак? Хайде сега погледнете инфото за закъсняващите влакове. Намерихте ли отговора? Разбира се - комисионните... А министър във влак да сте видели? Тцъ, има си жипки за придвижване, че и мерцедеси.
  • 10 Отвратен

    20 4 Отговор
    Ръководството на БДЖ заедно с правителството -ВЪН! В 21 век София-Стара Загора -200 км ,4.5 часа по разписание. София - Горна Оряховица-4 часа по разписание. Свинщина на квадрат!Своге-София - 40 км ,почти винаги 40 минутно закъснение - 1.5 часа. Неадекватни долни !Но горди с решенията си да ремонтират тези гробници
  • 11 Бай Киро

    17 3 Отговор
    А бе стари са,най малко на 45 години,а може и повече.Но колкото и да са стари не са по стари от изтребителите които купихме на картинки.
  • 12 Не от БДЖ-то

    16 0 Отговор

    До коментар #6 от "Бивш пътник":

    а управляващите. В БДЖ работят достойни хора . Препоръчвам на всеки, който се отнася пренебрежително към превозните състав, движенците, работниците по поддръжката на инфраструктурата... просто да изкара една повезка или един работен ден с някого от тях.
  • 13 По добре

    16 3 Отговор
    По добре да върнат парните локомотиви. Изроди, вчера уж трябва да сме горди, че сме в чакалнята за Евро зоната. Днес трябва да сме горди, че щели да ремонтират 40 годишни локомотиви. Чудя се защо се подновява автопарка на депутатите, а народът трябва да се вози на 40 годишни ремонтирани локомотиви. Ами ремонтирайте волгите от тошово време и си ги карайте. Нагли, отвсякъде. Писна ни. Стига сте се подигравали с народа
  • 14 43 та серия

    10 1 Отговор
    250 км/ч ако се докарваше само с локомотиви, щеше да е много лесно .
  • 15 Хаджи Хаджи Българин

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ха,ха":

    Венци, то че ще се краде е ясно, но защо не ни " светнеш " по колко на бройка, ще струва ремонта! А тези Чешко- Словашки фирми, отдавна а станали американски! Нещо по въпроса , ей така, за простите селяни ? Колко ще е масрафа на локомотив! Цена?

    Коментиран от #25

  • 16 ГруЮ

    8 0 Отговор
    Локомотивно-вагонния завод в София го разрушиха миналата година, но все още имаме завод за ремонт на локомотиви в Русе. Защо чешки фирми?
  • 17 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ха,ха":

    Ти разбираш ли от локомотиви май не. хаха
  • 18 Чукча

    12 0 Отговор
    От тундрата виждам ,има писачи разбиращи от всичко и пишат глупости .След 10 11 89 за желязо се продадоха стотици работещи локомотиви,където бакъра мина за стомана .Нарязаха се локомотиви след капитален ремонт и модернизация .Някои европейски страни купиха от " старите" локомотиви и още ги ползват .Всички управителства по най душмански разграбиха много технически богата железница .Този ремонт на наши уулокомотиви,който за много милиони се прави в чужбина ,се правеше у нас .Преди 15 години България направи модернизация на сръбски локомотиви.Електическите локомотиви,ако се експлоатират съгласно правилниците могат да работят десетки годи и
  • 19 host

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    на над 75+ корекция
  • 20 инчхай

    5 0 Отговор
    унищожиха лвз-русе сега ще ги пращат по чужбина мафиоти
  • 21 ЕДИН ОТ БДЖ

    1 0 Отговор
    СПЕЦИАЛНО ЗА ТОЗИ ОТ СВОГЕ ОСВЕН ДРУГИ ПРИЧИНИ ЗА ЗАКЪСНЕН.НА ВЛАКОВЕТЕ , ВИНА ИМА И ПОНЕ 10 ГОД. НАМАЛ. ОТ 15 КМ/Ч НА ОНИЯ ГАДОВЕ НАГЛИ ОТ СПИРКА КУМАР. КОИТО ОЧЕВАДНО СА СИ ГО ИЗДЕИСТВАЛИ И САБОТИРАТ КОМ. ЗА ПРИЕМ НА НОВОТО А П У . ГАВРЯТ СЕ СЪС ВСИЧКИ ВЛАКОВЕ ОТ И ЗА СЕВЕРНА БГ. ОСОБЕНО С ТОВАРНИ 1500 , 2000 т И В БГ НЯМА СИЛА КОЯТО ДА ПРОМЕНИ ТОВА БЕЗУМИЕ . КАК ЧОВЕК ПОНЯК. ДА НЕ СЪЖ. ЗА СОЦА? ТОГАВА ТОВА АБСУРД ДА СЕ СЛУЧИ.
  • 22 Удивен

    4 0 Отговор
    Мисля че е печатна грешка искат да кажат 3 локомотива ще се ремонтират за 20 години
  • 23 Машинист

    3 0 Отговор
    Локомотивите са пълна трагедия,и за нас е истинско изпитание да работиме с тях.
  • 24 КРАДАЧИИИИИИ

    2 0 Отговор
    БДЖ НЯМА ДА РЕМОНТИРА НИЩО , БДЖ КРАДАТ ЗА ДА ФАЛИРАТ ВСИЧКО И ДА Я ПРИВАТИЗИРАТ ЗАЩОТО СА ГЕРБАВИ КРАДЦИ ! ТЕ ЗАТОВА И НЕ СИ ТРЪГВАТ
  • 25 Диана

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Хаджи Хаджи Българин":

    Хаджи, ЖОС Врутки е словашка фирма и няма грам американски капитал в нея. Тя е на 150 г. и е огромно и модерно предприятие. Обновили са целия ТПС на Словакия.