26 Ноември, 2020 23:31 10 014 36

Строят нов завод за електрически велосипеди край Пловдив

  • електрически велосипеди-
  • пловдив

Държавата дава 500 хил. лева за път до него

Строят нов завод за електрически велосипеди край Пловдив - 1
Снимка: БГНЕС

Община Марица ще получи близо 500 000 лева от държавата за реализиране на път до терен, в който ще се строи нова фабрика за електрически велосипеди. Министерски съвет одобри финансирането на публична общинска инфраструктура по Закона за насърчаване на инвестиции /ЗНИ/.

Инфраструктурата ще се изгражда във връзка с изпълнението на сертифицирания по ЗНИ инвестиционен проект за създаване на нов завод за производство на електрически велосипеди в община Марица, област Пловдив на „Лидер-96" ЕООД. Инвестицията е в размер 4 005 000 лв. за придобиване на нови дълготрайни материални и нематериални активи. За реализирането на проекта ще бъдат разкрити 25 нови работни места, уточнява trafficnews.bg.

С парите ще се изградят още елементи на техническата инфраструктура вкл. асфалтиране и канализация за дъждовни води по второстепенни ул. "Възраждане" и ул. „Стефан Стамболов" в село Рогош с дължина общо с дължина 2010 м, до границите на имота, в който ще се строи заводът. За това държавата ще предостави целево финансови средства в размер до 496 427 лв. с ДДС на община Марица.

Чрез строителството на новата инфраструктура ще се улесни пътното движение в района. Новоизградената улица ще обслужва работещите предприятия в района и ще предостави по-лесен и удобен транспортен достъп на служителите, доставчиците и клиентите на компаниите.

Изграждането на инфраструктурата ще даде още по-голям тласък за бъдещето развитие на Индустриална зона „Марица" и за привличането на повече нови инвеститори, което ще окаже благоприятно влияние върху развитието на региона.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анонимен

    29 27 Отговор
    Строят нов завод ? А стария за скраб мейби ? Нема лошо. И на кого ще продавате б окл уците ?

    Коментиран от #6

  • 2 Смехории

    70 15 Отговор
    Това ни е икономиката фабричка за колела с китайски части.

    Коментиран от #3, #24

  • 3 КитаецСтока

    64 12 Отговор

    До коментар #2 от "Смехории":

    То целия ЕС така съществува. Много немци се занимават с лепенето на немски етиките в/у китайска стока.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Хайде бе

    83 6 Отговор
    Работилница с 20 човека я кръстихте завод !

    Коментиран от #15

  • 6 123

    24 11 Отговор

    До коментар #1 от "Анонимен":

    Е Пловдив е имало стар завод за електрически велосипеди !? От Бай Тошо , мей би ?

    Коментиран от #14

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Анализаторр

    31 1 Отговор
    Я отворете някой български тълковен речник и вижте какво пише срещу завод.

    Коментиран от #10

  • 10 Лост

    28 0 Отговор

    До коментар #9 от "Анализаторр":

    Не е важно какво пише. Нали имаме 250 завода за автомобили😉.
  • 11 Нощ след нощ

    20 1 Отговор
    Трябва да върви в комплект с верига от моторна резачка, не могат да я срежат крадците. Дори и с ножица за арматура.
  • 12 Плешивия

    9 7 Отговор
    Само тол системата ще повиши бвп.на България. 10 лв на 50 км. Чиста работа. Ако искаш. Но на бб не му стиска преди изборите.
  • 13 Манги

    28 6 Отговор
    На кой ще е този "завод"? Държавата да му плаща пътя. Много интересно дали няма да е някой ГЕРбаджия или ДПСар?
  • 14 Манги

    10 1 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    Навремето правеха там модела х34 landspeeder, за бунтовниците в централна америка. След 10 ноември го фалираха завода.
  • 15 Диверсант

    13 6 Отговор

    До коментар #5 от "Хайде бе":

    Забележи само за тая инвестиция колко работни места ще има. Вероятно 90% са за шкафа
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 5жьц5ць5

    33 6 Отговор
    Не строят нов завод, а вдигат временно хале за РАБОТИЛНИЦА в която 5 човека ще сглобяват китайски ел-велосипеди с надеждата, че ще има достатъчно много кухи джендъри, които да си купят.
    Изобщо, българската журналиститка е ударила дъното от всЕкъде. Много е лесно да се научи какво означава завод.
    А, това че общината ще строи път до "завода" ме навежда на мислите:
    а) Заводът е на НАШИ хора.
    б) Пак ще се перат некакви парички.
  • 18 !!!!!!!!!!!!

    28 4 Отговор
    Завод с 25 работника !!!!!! Това даже не е цех, нито цехЧЕ, нито пък работилниЦА. Това си е една МААААЛКА РАБОТИЛНИЧКА. В кафето до нас определено работят повече хора отколкото в този :-)))) завод :-)))).
  • 19 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    7 2 Отговор
    Надявам се че ще са фабрично без седалки нали

    Коментиран от #20

  • 20 Барба Ганьос

    8 4 Отговор

    До коментар #19 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Със седалка ще е, но специално за поклонници на еврогейските ценности, ще има опция за замяна с вибратор.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Чук

    12 5 Отговор
    Интересно, колко от коментиращите по-горе имат собствен бизнес с поне 5 работника ??? ... Да обяснявам ли, че "много работници" не е равносилно на "печеливш и успешен бизнес" ??? ... И какво са 500 000 лв. спрямо данъците, които ще получава общината от заплатите на наетите работници и оборотите в местните магазини ?

    Коментиран от #34

  • 23 Васил

    12 2 Отговор
    Що не кажат за заплата да се посмеем
  • 24 ГОСТ 1

    14 4 Отговор

    До коментар #2 от "Смехории":

    Южна Корея преди повече от 40 години започна с производство на малки транзисторни радиоприемници по Японски технологии,както други лицензни производства и постепенно достигна до това,което е днес. Водеща в технологично и всякакво производство богата държава.Вярно,наляха се милиарди долари инвестиции,но корейците за разлика от нас са много работлив народ.При нашата опустошена икономика и това заводче е нещо добро.
  • 25 ДЖЕНДЪР

    6 2 Отговор
    цената на тия пловдивски колела над 3700 лева. Баща ми каза че ще ми купи колело-ама другия път! работим за минимална заплата, требе 6 заплати за пловдивска изгъзица. сега на мода са айфоните по 1500 .

    Коментиран от #27

  • 26 гост

    4 1 Отговор
    Цената им е 3000 лева, колко българи могат да си позволят да купят такова колело?
  • 27 гост

    7 0 Отговор

    До коментар #25 от "ДЖЕНДЪР":

    В Монтана се произвеждат и са с цена 3 бона. На "стройко-2020" в НДК ги имаше.
  • 28 Кольо Тесларов

    4 0 Отговор
    по-добре е да го построят край Козлодуй ....
  • 29 наздраве

    4 0 Отговор
    Таз кодина колела, догодина коли.
  • 30 Четник

    7 0 Отговор
    Какво падение,Китай си изнасят производството в страна от третия свят с ефтина работна ръка и корумпирано управление.Колко патетично.

    Коментиран от #31

  • 31 Ха ха

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Четник":

    Боко е на път да откупи от Китай и производството на мартеничките ни.Ще отваря верига от фабрики с тази цел.Поне 10 работни места са гарантирани.

    Коментиран от #32

  • 32 Вежди

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Ха ха":

    ТОЙ има текстилни фабрики в Турция,и една колония.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Домакин

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Чук":

    Наистина си "Чук"! Данъците от заплатите не отиват в общината! Нито пък продукцията от този завод ще е за местните магазинчета само ...
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Спас

    2 0 Отговор
    Като чета тая статия се сещам за завода
    за китайски автомобили край Ловеч.