Last news in Fakti

20 Май, 2021 23:32 5 404 21

Започва строителството на жп проекти на стойност над 930 млн. лева

  • строителство-
  • жп проекти

До дни ще започне реконструкцията на гаровия комплекс Нова Загора

Започва строителството на жп проекти на стойност над 930 млн. лева - 1
Снимка: БГНЕС

Започва строителството на жп проекти на стойност над 930 млн. лева - съобщи пред БНР заместник-министърът на транспорта в служебното правителство Нели Андреева.

Ще бъдат модернизирани жп участъците Оризово-Михайлово и Елин Пелин-Вакарел и ще бъдат изградени системи за сигнализация и телекомуникации по линията Пловдив-Бургас.

До дни ще започне реконструкцията на гаровия комплекс Нова Загора.

Според ръководителя на Управляващия орган на Оперативната програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ Галина Василева разплатените средства по програмата са приблизително 2 милиарда лева, а договореният финансов ресурс възлиза на 3,2 милиарда лева.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 честен ционист

    44 2 Отговор
    По цена го докарва до скоростния влак Пекин - Гуанджоу
  • 2 Така е

    28 2 Отговор
    пак за юга има, севера кучета го яли!!!!
  • 3 Ку-ку

    8 34 Отговор
    Е нали нямаше да строите нищо, бе?!?! Нали асфалт и пътища не се ядат?!?! Добре, че сте за кратко и няма да объркате много нещата, иначе е страшноооо....
  • 4 да питам

    9 5 Отговор
    Е , нали немаше пари бе ?
  • 5 ха ха хаааа

    19 0 Отговор
    Само с две статии за ББР и ж.п. проекти , заминаха 2млрд. и 280мл. левас ... Найс , а ??!😁
  • 6 град козлодуй

    13 5 Отговор
    БДЖ не беше ли на загуба?

    защо ще го модернизирате?

    кога иде на печалба тогава му правете ремонтите

    комунистите построиха жп линийте и от как паднаха от влас повече нито една жп линия не е поставена

    смолян и до днес нямат влак

    Коментиран от #7, #16

  • 7 Що ?

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "град козлодуй":

    У Козлодуй да не би да има ?!
  • 8 Знаещ Бъдещето

    4 1 Отговор
    €220 милиярда от Европа за проекти в жп. Някой са почнали. Будапеща , Белград , София , Варна , Свилен Град, Атина, Букурещ. Надявам след подп описване на Федерална Конституция на Федерална Република България Сърбия и Македония да получат финансиране от Европа. да се включат Скопие. Скорост на жп път до 300 км. Гледайте сега проекта. Също още един проект за вътрешни самолетни линии.
  • 9 Знаещ бъдещето

    1 0 Отговор
    Ето и някой неща от проекта

  • 10 Знаещ бъдещето

    2 0 Отговор
    15 високо скоростни влака от Сименс -Румъния
  • 11 а дано

    10 0 Отговор
    Дано не приберат само парите, а наистина да ремонтират и построят нова железница!
  • 12 ИМПИЙЧМЪНТ

    6 7 Отговор
    Каквото се построи до тука това беше Сега гладните Кумондета идват на власт Европа ще им спре парите и ще се почне едно крадене
  • 13 ГЕПИланд

    15 1 Отговор
    Цар Борис-3 е бил локомотовен машинист и е развивал ЖП-транспорта! ЖП-трансортът е по-стабилен, по-удобен, по-икономичен, с по-голям рентабилен експлоатационен срок, пътните произшествия са много по-малко. много по-екологичен, дори и по-бърз за разстояния до 1000-1500 км от авио-транспорта! Но пък от него не печелят производителите на автомобили (еднодневки), печалбата на рафинериите пада драстично, данъчните приходи и от акцизи са много по-малки, няма ТОЛ-такси, цените на поддръжката и строежа са европейски регламентирани (и краденето е ограничено), ...... Затова китайците инвестират във високоскоростни ЖП-магистрали (Атина-Солун-Скопие-Ниш-Београд-Будапеща-Виена-...... Европа)! В Австрия и Швейцария транзитните ТИР-камиони се качват на ЖП-платформи, а шофьорите спат в спални купета! А БКП-мутро-милиционерските крадливи и лъжливи БКП-ГЕРБерасти (мутро-ТКЗСарски каруцари, кочияши, гавази, теляци, масажисти, копои, джандари, ченгета, фатмаци, ...... ) с ЕНП-партийните секретари правят НЕКАЧЕСТВЕНИ авто-магистрали на 10-торно по-високи цени и пълнят шкафчета с корупционни пачки и Аu-кюлчета! Плюс рафинерията и многохилядните държавни и общински чиниовници и данъчни захлебват много-хилядни заплати и "материални поощения", както и партийните фирми за ремонтите на ремонтите на ремонтите .....
  • 14 Госあ

    10 1 Отговор
    Ремонт на ремонта на гарите, или ? София-Пловдив се пътува за 2ч и 45 мин, а София-Бургас за 9 часа. Смехотворно. Наистина не си представям нормална железница в България. Поне докато турците дърпат конците в транспорта, земеделието и енергетиката и се толерират автобусите на доганя. Отпращането на китайската делегация за железницата беше показателно.

    Коментиран от #15

  • 15 Госあ

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Госあ":

    Простолюдието ремонтира гарите, докато влаковете се движат със скоростта на влаковете у дивия запад. Не могат да проумеят, че качеството на транспорта се определя от времето за изминаване на разстоянието от точка А до точка Б. Гарите в Токио и Париж са всъщност по скромни от нашата. А простолюдието плюе по парижкото метро, защото не било лъскаво, но покрива целия град, а влакчетата не се движат със скоростта на увеселителните влакчета у съни бийч.
  • 16 БДЖ то

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "град козлодуй":

    Само да ти кажа,че инфаструктурата не е на БДЖ, а на НКЖИ, това е само уточнение. А относно модернизацията, то никой не пътува с влакове именно защото няма инвестиции в подвижен състав, а останалото малко такъв е толкова мизерен, че можеш да хванеш всички болести в тях.
  • 17 Димов

    5 0 Отговор
    Когато румънците почнат да ходят на гръцкото море с влак, тогава може и да ни построят качествен жп транспорт. За рахата на българина никой нищо няма да направи.
  • 18 ДЖОН РАМБО

    2 1 Отговор
    Прехваления ремонт на Пловдив - Свиленград скоростна електрифицирана линия , "усвоени" еди колко си евромилиона . А резултат - влаковете пътуват по-дълго и освен това ги СПРЯХА ! За БДЖ хора има до Димитровград , а нататък - нищо ! А иначе А. Дог си печели 10 % от автобусите !
  • 19 ЯКО КРАДЕНЕ

    4 0 Отговор
    цял милиард за крадене , ЦЯЛ МИЛИАРД ЩЕ БЪДЕ ОТКРАДНАТ И НИКАКВА РАЗЛИКА НЯМА ДА ИМА ОТ СЕГАШНОТО СЛЕДВОЕННО ПОЛОЖЕНИЕ !
  • 20 АЙДУЦИИИИ

    7 1 Отговор
    САМО ГЛЕДАЙТЕ КАК СЛЕД ЕДНА ДВЕ ГОДИНИ НИЩО НЯМА ДА СЕ Е ПРОМЕНИЛО , САМО ПО ЛОШО Е СТАНАЛО С ЖЕПЕТО !
  • 21 Ооо

    0 0 Отговор
    Добре, че Боко знае че пасем желязо и асфалт.. иначе щяха да почнат дедовия..
    Нищо не направи това служебно правителство.. скри се пак и кара по течението …
    Айде кажете 1 нещо да е започнато дето ще има резултат ? Всичко само плюене по предните и заместване с “наши” и верни другари… хората взеха да говорят за емиграция пак… нещо което беше започнало да намалява предните години…