9 Август, 2021 13:21 6 986 7

Авиокомпания набира 4600 пилоти

  • wizz air-
  • пилоти-
  • работа

Унгарският нискотарифен авиопревозвач вече е наел първите 150 души

Авиокомпания набира 4600 пилоти - 1
Снимка: М. Богданова ©

Близо 4600 пилоти възнамерява да назначи до 2030 г. нискотарифната авиокомпания Wizz Air. Към момента тя вече е обучила над 150 пилоти, за да може това лято да възстанови на 100% летателния си капацитет от преди пандемията, причинена от коронавируса. Превозвачът има за цел да привлече и още над 300 души до края на текущата година, тъй като изглежда, че ще изпълни своите амбициозни планове за растеж след пандемията.

Новоприсъединилите се пилоти ще имат възможност да оперират млади, модерни и устойчиви самолети Airbus A320 и A321 от постоянно нарастващата флотилия на авиокомпанията, летейки по над 800 маршрута до 191 дестинации в 49 държави. Авиокомпанията се ангажира да утрои размера на своята флотилия, като 500 самолета Airbus се очаква да пристигнат през следващите десет години, откривайки множество възможности пред пилотите, търсещи бърз напредък в кариерата, конкурентна заплата, водещо в индустрията обучение и развитие, безсрочен и сигурен договор и разнообразие от гъвкави и фиксирани смени.

Приемат се документи както от опитни капитани и първи офицери, така и на лица без летателен опит. Последните ще могат да се възползват от програмата Wizz Air Pilot Academy, която дава възможност на начинаещите пилоти да получат лиценз за търговски пилот. Освен интензивното набиране на пилоти, превозвачът продължава да търси нови членове на кабинния екипаж в своите 43 бази, за да изпълни плановете си за растеж. Новите служители ще направят това във вълнуващо време на непрекъснат растеж за авиокомпанията, която отвори 18 нови бази и стартира над 300 нови маршрута в мрежата си само през последната година.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 КАРЛСОН С ВЕНТИЛАТОР

    14 3 Отговор
    МАЙ МАЙ ТИЯ ТАРИКАТИ ОБУЧАВАТ ТОЛКОВА МНОГО ПИЛОТИ ЗА ДА ИМАТ РЕЗЕРВА АКО НЯКОГА СЕ СТИГНЕ ДО СТАЧКА !!!!И ДА ДАВАТ НА ДРУГИ АВИОКОМПАНИИ ПЕРСОНАЛ ПАК ПО СЪЩАТА ПРИЧИНА👷👷👷💰💰💰
  • 2 One

    6 15 Отговор
    За мен най-добрите пилоти, самолети, обслужване са на Тюркиш Еърлайнс. Който е летял с тях, знае какво казвам. Не коментирам цените и качеството на Wizz, но те са достатъчни само човек да отиде до Германия или Нидерландия.
  • 3 fermera

    9 0 Отговор
    Школата за обучение на Wizz air струва 62 хиляди евро и може да се запишеш плащайки 25%.Другото е кредит който можеш да изплатиш летейки за тях. За сравнение във Военовъздушното новооткрито училище при завършвсне са със 35 часа налют без самостоятелен полет.Сметката за данъкоплатците е 28 милиона лева и 220 души щат.Летището в Долна Митрополия е със 500 души щат и неизвестен за мен бюджет.
  • 4 Ганю Сомов

    5 14 Отговор
    Българите и авиокомпания не можаха да направят,летище също,щото БГА Балкан беше такова недоразумение,че просто падам от смях !
    Стари,раздрънкани руски самолети,лошо оборудване, пенсионирано ръководство от ВВС с дървени глави...то и днес в България Еър не е по-различно !!!
  • 5 Един

    4 5 Отговор
    Доста съм летял, но като нашата авиокомпания нямаааа. Почти винаги полетите закъсняват и само в Бг ми се е губил багажа. 10 куфара не могат да трансферират за 4 часа между полетите.....
  • 6 Голем смях

    3 16 Отговор
    Да вземат руската подлога Радев..Но с тези мижави летателни часа на допотопен самолет...Няма да стане.
  • 7 Абе

    2 1 Отговор
    На баба ви фърчилото.