890 3

Летище София на концесия или няма 600 милиона лева за БДЖ

Стефанаки Йоанис

Нещо вехто, нещо бавно, нещо скърцащо, нещо с половин милиард дългове. Що е то? Влакове и БДЖ, разбира се.

20 години никое правителство не разсече гордиевия възел на овехтялата железница. Дали не им беше по силите, или просто не е приоритет? А дамоклиевият меч на жп дълговете виси над главата на всеки транспортен министър.

Всеки лев за и в железницата се изцежда и отива към 5 банки, влаковете стават все по-стари и несигурни, пътниците и товарите все по-малко.

България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • кроко
    Отговор
    1 10:47  02.12.16
    Аз нямам проблеми с паметта и помня че по време на изборите московски се хвалеше че е осигурил незнам си колко милиона за БДЖ! Но явно са били беграджиски предизборни фишеци! Или пък сега лъжат за да оправадят даването на летището на наши хора. Тиквата ще гледа да завлачи каквото и колкото може преди да се изниже!
  • Филип
    Отговор
    2 11:07  02.12.16
    Концесията е задължителна. Първо че по този начин ще се спаси едно загиващо БДЖ, второ че летището ще светне и ще се развие доста при подходящ стопанин. Плюсовете са големи
  • Варна
    Отговор
    3 13:09  02.12.16
    Няма толкова ХХХ, като този Софийски Ром . Кой дава печелившо предприятие за да попълва дупки на губещото си такова? Това е да си продадеш фирмата, от която се издържаш за да покриеш загубите на фирмата, която явно е лош проект... За толкова години не видях да търсят вариант да приватизират нито една служба на БДЖ! Какъв беше проблема да продадат товарни превози или пътнически или и двете?

Напиши коментар:


Публикувай