1 200 4

Три са най-страшните тунели

Шест пък са по-опасни от Ечемишка

Калина Петрова

Три от тунелите у нас са обявени за най-страшни. Шест пък са опасни от „Ечемишка”. Трите тунела фигурират в графата с много висок риск, гласи доклад на АПИ, изпратен до служебния министър на регионалното развитие Спас Попниколов. Документът бе подготвен от пътищарите след спешната проверка, разпоредена след трагичния инцидент в тунела на АМ „Хемус”, отнел човешки живот.

Два от най-опасните тунели се намират край Велико Търново и един край Ловеч. С висок риск са оценени четири съоръжения - край Бургас, Габрово, Пловдив и Смолян, като при всички тях са установени течове или корозирала арматура на гредите и панелите.

Придобилият печална слава "Ечемишка" фигурира в третата графа - Тунели със съществен риск. Там са още два от проходите през Стара планина на "Хемус" - "Топли дол" и "Витиня". Такива има и край Враца и Габрово. Списъкът се допълва от "Траянови врата".

Два нови тунела на автомагистрала „Люлин” са съоръжения със съществен риск. В единия от тунелите на строения не толкова отдавна аутобан между София и Перник са открити проблеми, подобни на тези в злополучното съоръжение на „Хемус”. В доклада е записано, че в тунела при км 14+680 на територията на ОПУ-Перник е констатирана корозия на стоманената конструкция на осветлението и липсващи анкерни болтове, които я крепят. Установени са още течове през облицовката на съоръжението. За друг от тунелите, откъм София, на най-късия ни аутобан е установена липсата на евакуационно осветление.

P.S.
Българската държава е абдикирала от българските пътища!

ФАКТИ.bg настоява за истинска държавна власт, ред и контрол по пътищата.
Прекалено много станаха автонаглеците по българските улици!

София / България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • неутрален (гост)
    Отговор
    1 21:29  15.02.17
    Да точно така е. Пълно безобразие. Гордостта на Тиквока. Колко време издържаха след откриването? Налага ми се да пътувам по Люлинска магистрала поне веднъж в седмицата и откакто е пусната няма ден в който да няма затворен участък, а преди Нова година в първият тунел от Перник към София цяла седмица нямаше осветление, а сега и в трите тунела липсват по няколко лампи, а да не говорим за страничните панели. Просто ужас, но когато се строеше вместо да се даде на българск строители и да има пари за Българите, Тиквокавкара турски бригади с много по-високи заплащания. Този мръсен и долен предател и за затвора, но той се готви за трети мандат. Никога този предате на власт. Когато се е правел Ламанша са били необходими 8 000 работника и какво е направило правителството на Англия и Франция? По 4 000 от двете страни, за да задоволят необходимостта за работа на своя народ, а тука Тиквока осигурява комисионни за своята банкова сметка. Както казват старите баби - ХАИР ДА НЕ ВИДИ! ПРОКЛЕТ ДА Е!, че не мисли за българите.

    Коментиран от #2

  • onq s konq (гост)
    Отговор
    2 21:58  15.02.17

    До коментар #1 от "неутрален":

    Абсолютно си прав за всичко и е наложително на изборите да не гласуваш за тикви,за да си орегулираш вътрешния мир и спокойствие.Ние ще си го изберем пак и без тебе:)
  • МММ (гост)
    Отговор
    3 22:16  15.02.17
    Тиквата парадираше че , той прави всичко. Сега да го обличат в раираните дрешки и да отива да си ги ремонтира под стража.
  • УЕШГ (гост)
    Отговор
    4 10:17  16.02.17
    Някой сетил ли се е да погледне тунела под НДК в София? Лявата страна на входа откъм 5-те кьошета се руше от години - арматурата е оголена, ръждясала. След всяко замитане падат бетонни парчета. Вътре, точно на чупката има ПРЕЧУПЕНИ 6 панела (миналата година по това време бяха 3) наклона им се увеличава вече опасно, на края откъм Раковска има още един счупен панел. Отделно, че и от тази страна бетона се руши. За течовете да не говорим. Интересно, дали някой ще обърне внимание, или ще чакат поредния нещастен случай......

Напиши коментар:


Публикувай