Жалби на столичани срещу начина, по който се изчисляват компенсациите им след голямата авария в София, заливат Федерацията на потребителите в България.
Клиенти недоволстват и от броя на дните, за които „Топлофикация София” твърди, че са останали на студено, съобщи за „Труд” Емил Георгиев, председател на федерацията. По 30 сигнала всеки ден постъпват при нас, обясни той.
Имаме жалби в „Топлофикация”, но те са основно заради отлепени бележки от входовете, съобщи за „Труд” Елизабет Павлова, говорител на дружеството.
По думите й на всички входове в източните квартали, засегнати от аварията, вече са разлепени съобщения. На тях са обявени датите, през които абонатите не са имали топлоподаване, както и броят на дните, за които клиентите няма да плащат за топлоподаване – те обхващат периода след първите 48 часа на аварията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 месара
12:02 01.03.2017
2 Дженев
Няма какво да ни правят на баламурници и да измислят сложни технически казуси за свое оправдание.Истината е ,че новите сгради се включват в остарялата и задъхваща се структура и това води до системно претоварване.Естествено,че авариите зачестяват защото и никой не ще да инвестира в тях.Всичко е на кръпки и на парче.Иначе за сметките извиват ръце,съдилища, заплахи.
22:48 02.03.2017