Лидл България ще зариби български реки с 50 000 млади балкански пъстърви. Основната цел на кампанията „Дай шанс на Балканката“, която стартира през 2013 г., е да допринесе за запазване на биологичното разнообразие в българските реки и да защити един от най-бързо изчезващите видове в Европа – балканската пъстърва. Тази година Лидл България ще организира две зарибявания с нови 50 000 балканки в реките Чая и Искър, съответно на 17 и 24 юни.
Инициативата е част от цялостната политика на компанията за устойчиво развитие и опазване на околната среда. И тази година, търговската верига ще си партнира с Риболовен клуб „Балканка“, като заедно с техни екипи ще бъдат организирани две събития по зарибяване. Първото ще се проведе на 17 юни (събота), при река Чая (Асеновград), като ще бъде придружено и от почистване на реката в частите, в които ще бъдат пуснати балканките. Второто зарибяване ще се проведе на 24 юни (събота), при река Искър (Самоков).
„Грижата за околната среда е един от основните приоритети в рамките на корпоративна социална отговорност на Лидл България. През последните години с кампанията „Дай шанс на Балканката“ постигнахме много добри резултати и получихме широка подкрепа от обществото: Lidl зариби над 50 водоема с повече от 212 000 балканки. Тази година в инициативата ще се включат активно и нашите служители заедно с техните семейства“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
„Лидл България е сред най-големите зарибители с балканска пъстърва у нас през последните години. Радваме се, че компанията прояви траен интерес в опазването на застрашената у нас балканска пъстърва, а резултатите са повече от показателни. Мониторингът ни показва, че на повечето места зарибените балкански пъстърви са се приспособили успешно към новото си местоживеене, което е довело до нарастване на популацията им” , заявиха от Риболовен клуб „Балканка“.
Всеки, който желае може също да се включи в двете събития по зарибяване. Повече информация за програмата и началните часове може да бъде открита на официалната Фейсбук страница на Лидл България: www.facebook.com/lidlbulgaria.
Кампанията "Дай шанс на Балканката" е носител на поредица награди – Български форум на бизнес лидерите (2015 и 2016 г.), Eventex (2015 г.), "Златно сърце" на сп. "Business Lady" (2014 г.) и „Най-зелените компании в България“ на b2b Media (2014 г.).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шаран БГ
Коментиран от #2
05:58 14.06.2017
2 Хааа
До коментар #1 от "Шаран БГ":
Ми ти докато ги преброиш едната се е гътнала))))07:57 14.06.2017