Едномесечно бебе прекара 40 минути в асансьор, заедно с майка си и дядо си заради неработещо устройство за директна връзка с асансьорния техник. Инцидентът е станал в ранните часове на деня в жилищен блок в квартал „Дружба" в Русе, съобщи БНТ.
Иван Карабуров заедно със снаха си и едномесечното си внуче тръгнали към поликлиниката за преглед на бебето. Вместо това, те се оказали в капана на асансьора между третия и четвъртия етаж.
"Натискам т.нар. сигнален телефон, за който наринахме кооператорите 1000 лева - не работи. Втори опит, трети опит, четвърти опит - не работи. Съвсем случайно мобилният ми телефон е в джоба и набирам обслужващата фирма. „Добре, ще изпратим колеги“ - и това пращане коства 42 минути!", каза Иван Карабуров.
По закон в подобни ситуации техническият екип е длъжен да реагира в рамките на час. Потърпевшите обаче се заканват да съдят фирмата, която обслужва асансьора за стреса, който са преживели.
"Това е жесток стрес. Майката се разплака и трепери цялата", каза още той.
От фирмата, отговаряща за асансьора заявиха, че устройството за директна връзка пък не е подало сигнал за проблем в електронния дневник, а дистанционно техникът няма как да установи дали то работи.
"Всяко едно съоръжение в един момент дава дефекти. Можем да отстраняваме проблемите, но не можем да гадаем кога този проблем ще възникне. След обаждането на човека, заседнал в асансьора, ние реагираме максимално бързо да изпратим екип", каза Радослав Петков, управител на фирмата за асансьори.
От фирмата твърдят, че досега не са получавали други сигнали за неработещи устройства за директна връзка. Това обаче не успокоява живеещите в блока, които казват, че са закупили новото устройство именно, за да им гарантира сигурност в асансьора, ако заседнат в него.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Лошия
20:04 17.08.2017
2 Тех
08:34 18.08.2017
3 сойкаПЕИСМЕХУЛКА
09:27 19.08.2017