1 116 1

Предлагат ни екскурзии с изтекъл срок

Производител на безалкохолни напитки обещава "яка ваканция" и незабравими екскурзии до екзотични дестинации. Условието е да се регистрират 20 кода от промо капачки, но само от опаковки по половин литър

Маргарита Илиева

Производители и търговци на хранителни стоки са изобретателни в стремежа си да привличат клиенти, най-вече да бръкнат в джоба на родителите. В който и супермаркет да влезете в Пловдив, ще се опитат да ви вербуват, установи проверка на "Марица".

Най-честите зарибявки са с различни подаръци. Например играчки за момичета и момчета има в редица кроасани и снаксове, което е стара практика, както и подарък мини вафла в зърнени закуски за деца.

Производител на безалкохолни напитки обещава "яка ваканция" и незабравими екскурзии до екзотични дестинации. Условието е да се регистрират 20 кода от промо капачки, но само от опаковки по половин литър.

Проблемът обаче е, че крайният срок за участие - 20 август, е изтекъл, а търговците продължават да продават напитките с примамливи надписи, даже са обявили промоции.

И тъй като срокът е изписан с дребен шрифт, а дестинацията с големи букви, хората не се зачитат във важните детайли и купуват с надежда, че ще спечелят.

Отскоро шоколадови пурички се пробутват със забранените за продажба спинъри, уж като подарък. Условието обаче е да се купят две кутии пури, всяка по 115 грама.

По принцип единичната цена е не повече от 2 лв., а на предлагания комплект - 4,99 лв. Излиза, че играчката не е подарък, а струва лев. Докато зарибяването за тези продукти е поносимо, заради сравнително приемливите им цени, то детска електрическа четка за зъби с играчка, която струва близо 40 лв., си е абсолютен рекет.

Производител на шоколадови вафли пък щедро подарява раници и кутии с по 20 броя от сладостите.

Условието обаче е да се изпрати снимка, от която да е видно, че човек се "разтапя" от удоволствие при хапване на въпросната сладост.

При регистрация в сайта им и приложена снимка обаче не може да се продължи напред, ако не се натисне like за Фейсбук страницата им, което е манипулация за потребителите.

След като някои марки кафе скочиха драстично, за което "Марица" писа, търговците започнаха да прилагат следния трик: опаковат по два броя разтворимо или мляно кафе и слагат голям надпис: "Минус 50 процента от цената на втория продукт" или пък към 250 грама добавят допълнителна стограмка. Доста потребители се подлъгват, още повече, ако производителят е дал и бонус чаша.

Много добър търговски трик в жегите са кенчета с бира, опаковани по 4 броя, като единият е бонус. Някои търговци обявяват и допълнителна промоция, което прави предложението още по-примамливо.

България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • rudimental brain
    Отговор
    1 23:03  28.08.17
    Ми кво д а са праи,хората не са овце ама думата "примоция" подвежда с "аванта" и хипнотизира.Друго си е да купиш намалена стока от хипермаркета за 5лв а не същата с редовна цена 3.99 от бакалията.

Напиши коментар:


Публикувай