2 695 13

Качваш се в самолета на тото принцип

Снимка: М. Богданова ©
Снимка: М. Богданова ©
Милена Богданова

Втори пореден ден продължи сагата с клиентите на нискотарифния авиопревозвач Wizz Air. Вчера 25 пътници не бяха пуснати на борда на самолета за Лондон, поради т.нар. overbooking, а именно продаване на повече самолетни билети, отколкото е броят на местата в машината. Както Факти.бг писа, част от пътниците бяха превозени с втория редовен за вчерашния ден полет до британката столица на нискотарифната авиокомпания. Оказва се, че част от тях, предвидени за втория полет, също са свалени от самолета, за да могат да бъдат качени чакащите от първия.

„Дадохме нашите две места на една жена, която трябваше да отиде в болница, тя просто се разплака, защото нямаше да може да стигне на време”, казва пред bTV Цветелина, която трябвало да кацне в Лондон сутринта.

Клиентите на авиокомпанията недоумяват как се свалят пътници на тото принцип. Очевидци твърдят, че по време на проблема не е имало представител на Wizz Air. „Казаха, ако искам да разговарям с представител на компанията, да пътувам до Унгария”, споделя една от потърпевшите.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н
    Отговор
    1 23:34  30.08.17
    За 5 евро до европата пък и претенциии

    Коментиран от #2, #11

  • нискотарифен тарикатлък
    Отговор
    2 00:09  31.08.17

    До коментар #1 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":

    Ако ще и за евро да е не може да се продават едни и същи места по два пъти, това си е измама! Не става въпрос само за резервация и нейното дублиране, а за продажба на едно и също нещо два пъти. Защо е нужен овърбукинг, щом местата са платени на тях, какво им пука, ако хората не дойдат даже самолета, ще е по-лек и ще харчи по малко дет се вика. Ама хората само си мрънкат вместо да им избичат едно колективно дело. Теяот Wizzair си плещят, че било законно, но не казват точно, колко % овърбукуинг е разрешен ? Защо журналистите им вярват и никой не си направи труда да проучи, как е наистина, защото който вярва на думите на авиокомпании е глупак !
  • Антон
    Отговор
    3 00:15  31.08.17
    Вие какво искате, за 20 евро и да получите човешко отношение , не става. Сега ако сме българи на място, трябва да им се покаже червен каттон от крайния клиент. Да видите как бързо бързо ше измислят изгодни оферти, за да си върнат клиентите.
  • пътник
    Отговор
    4 00:28  31.08.17
    Че то в автобус 204 има по хуманно отношение !

  • Втора ръка сме
    Отговор
    5 04:30  31.08.17
    Ако бяхме бели хора в бяла държава това нямаше да се случи никога. Само проститутките мохат да продават едно и също нещо много пъти ииии в крайна сметка то да си остане пак тяхно. Това от мен
  • НЯКОЙ СИ....
    Отговор
    6 08:05  31.08.17
    КАЧВАШ СЕ В САМОЛЕТА И ДУХАШ .......СУПАТА......ХАХАХА.... АКО ИЗОБЩО СЕ КАЧИШ..... И ПАК ДУХАШ.....
  • Попов
    Отговор
    7 08:24  31.08.17
    Какъв тото принцип?! То е ясно... Сядаш си на местото, а който не е успял слиза.
  • JEEP
    Отговор
    8 08:25  31.08.17
    Абсолютно всички компанни правят тази врътка вкл. и Emirates, а те са доста уважавани. Даже скоро имаше филм за летището в Дубай. Друг е въпросът, че се предвиждат по 2-3места от горе. Имаше някаква статистика, как при всеки полет има поне един неявил се или прекалено закъснял. Не помня числата. Тук обаче някой се е олял и то здраво. Винаги съм се чудил как точно излизат на печалба тези компанни.
  • babacola
    Отговор
    9 08:34  31.08.17
    С нискотарифните като излетите кацването е сигурно на 50%
  • Киро
    Отговор
    10 10:37  31.08.17
    Стига сте скимтели против държавата или някой друг там, има вече фирми, през които пускате искане за обезщетение. Има си Европейски регламент по този повод. За такъв полет взимате 400 Евро обезщетение, па да видим докога ще го правят. Ма някой първо трябва да прочете и да знае! Или Бай Ганьо е писател, а не читател?! Четете малко преди да дращете глупави коментари.

    Коментиран от #12

  • Morgoth
    Отговор
    11 11:05  31.08.17

    До коментар #1 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":

    Това е 5-те евро е мит. Нискотарифните са по-евтини, но цените под 90 евро са рядкост - пускат по няколко места на тях с рекламна цел, а за всяко нещо отстрани от сорта на багаж си плащаш допълнително. Да не говорим, че летят до второстепенни летища, които са на майната си. Има дори шанс за някой полет да се окаже, че нормалните са по на далавера.
  • Нико
    Отговор
    12 18:15  31.08.17

    До коментар #10 от "Киро":

    Няма нужда от фирма посредник. Всичко се решава на летището. https://www.google.co.uk/amp/www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/flight-overbooking-united-airlines-how-to-avoid-bumped-why-happen-airline-passenger-rights-a7690611.html%3famp Много си прав Киро за пишещите и четящите. Ако никой не си търси правата, компании като wizzair ще правят каквото си искат.
  • БЪЛГАРИН
    Отговор
    13 19:03  02.09.17
    РАЗЯСНЕТЕ: Аз едно не мога да разбера, писахте, че това било честа практика, понеже не всички, които си плащали билета след това идвали и летяли... Хм, ама нали са си платили билета, тогава какъв й е проблемът на компанията, че ще лети с по-малко пътници, след като всичките й места са продадени?!? Или знаейки това, те искат да печелят двойно? Разяснете по-ясно, защото не всички имаме пари да летим, но това не означава, че не съчувстваме на хората!

Напиши коментар:


Публикувай