9 192 24

Няма край! Катастрофа в София взе жертва, жена се бори за живота си

Тежкият инцидент е станал в района на булевард "Симеоновско шосе"

Константин Карагьозов

Мъж е загинал намясто при тежка катастрофа в столицата тази вечер, съобщи БНР. Инцидентът е станал след челен сблъсък между два автомобила в района на бул. "Симеоновско шосе".

Според "Пътна полиция" причината за катастрофата е навлизане на едната кола в лентата за насрещно движение, последвано от челен удар. От удара намясто е загинал водачът на единия автомобил - мъж, който най-вероятно е бил без предпазен колан, обясниха от полицията.

Водачът на другия автомобил - млада жена, е в изключително тежко състояние. В момента тя се транспортира към болница.

Преминаването в района на тежкия инцидент е изключително затруднено, тъй като на място има екипи на полицията, както и линейки.

България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост
    Отговор
    1 21:28  18.11.17
    бОЖЕ, КАКВИ СА ТИЯ МАЛОУМНИЦИ!?!

    Коментиран от #2

  • Наш от село
    Отговор
    2 22:05  18.11.17

    До коментар #1 от "гост":

    Манталитет се казва ПРОСТ НАРОД
  • 3 22:07  18.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ТоталитаренМонополизатор
    Отговор
    4 22:28  18.11.17

    До коментар #3 от "Пазарен Либерализатор":

    Аз че съм от провинцията и в София съм ходил няколко пъти, но пък имам подробна карта на центъра на столицата и от фармацевтична компания намираща се на споменатия адрес знам за този булевард.

  • И къде е контролът
    Отговор
    5 22:34  18.11.17
    КАТ също носи отговорност поради липсата на какъвто и да било контрол. Хората губят представа коя е правилно или не. Една шепа нагли идиоти превръщат всички в идиоти. С малко превенция нарушенията рязко ще паднат, но няма воля за това. Само за заплати, пенсии и кражби става дума в МВР.

    Коментиран от #22

  • А къде е самоконтрола
    Отговор
    6 23:23  18.11.17
    За всяко нещо в БГ са виновни от МВР. Включително и за несбъднатите ви мечти. В случая идиот е решил да се пробва за безсмъртен, но уви не му се е получило. За сметка на това обаче е повлякъл и друг със себе си. В понеделник бях в Шопето. Движих се по околовръстното. Няма толкова арогантни шофьори никъде може би другаде България. Няма КАТ в света който да им въздейства. В Шопето правилата за движение не важат. Толерантност особено към гостите на така наречената ни столица е под нулата. В Шопето всеки е кеф сайбия и счита че слънцето всеки ден изгрява за него.

    Коментиран от #7, #10, #15, #18, #21, #23

  • Гост
    Отговор
    7 00:05  19.11.17

    До коментар #6 от "А къде е самоконтрола":

    "Няма КАТ в света който да им въздейства". Приятел тука малко се обърка с внушенията. Нека се пробват в Германия например. А по твойта логика прилагането на всеки закон, ще е проблем щот видиш ли идиот закон не го лови.
  • БАЦЕТО
    Отговор
    8 00:23  19.11.17
    Не ме е страх от мене А тоя срещу мене
  • ЕДИ КОЙ СИ
    Отговор
    9 03:45  19.11.17
    ПО-ДОБРЕ ДА ЗАКЪСНЕЕШ,ОТКОЛКОТО ИЗОБЩО ДА НЕ ПРИСТИГНЕШ.... СПАЗВАЙТЕ ПРАВИЛАТА БЕ ХОРА..!!!! ЖАЛКО ЗА ЗАГИНАЛИЯ..БОГ ДА ГО ПРОСТИ... ГОСПОДА ЖУРНАЛИСТИ........ ЛЕКАРИТЕ СЕ БОРЯТ ЗА ЖИВОТА НА МЛАДАТА ЖЕНА,...ЛЕКАРИТЕ.... ИЗРАЗЯВЙТЕ СЕ ТОЧНО.... ДАНО И ТЯ СЕ ОПРАВИ ПО -СКОРО..
  • 0128654
    Отговор
    10 07:03  19.11.17

    До коментар #6 от "А къде е самоконтрола":

    Тези, които не били "толерантни" към гостите на Софето, които вече са само около 3.5 милиона, защото всичко дойде тук, са същите селски съграждани, оттам, откъдето идвате вероятно. За провинциалния български мозък няма лек
  • Гроб за ГЕРБ
    Отговор
    11 07:25  19.11.17
    Виновни са законите и в частност КАТ.Вместо да се зае- мат с основните причини за катастрофите,а именно на- помпаното его,наркотика и алкохола,те тормозят свест- ните водачи с простотии от сорта на включени,светлини зимни гуми,прегледи,пукнати стъкла и, какво ли не още. Професионален шофор съм от 40 год.и карам ежедневно най-вече в София и виждам,че няма по-опасен човек на пътя от нахакания със сравнително нова кола,зимни гуми всичко изрядно откъм документи и,колкото изряден тол- кова и нагъл,отнема предимство,изпреварва,където си иска,влиза в насрещното и,какво ли не още.А ония с пагоните ги гледат с преклонение и мерят грайфера на нещастника със старата кочина.Наглите си мислят,че,като имат някой лев в повече и всичко им е позволено.
  • Коренак Софиянец
    Отговор
    12 08:23  19.11.17
    Подкрепям номер 10
  • Гост
    Отговор
    13 08:44  19.11.17
    Минавах от там с 94. Беше една от най-тежките катастрофи които съм виждал. Всичко беше в пламъци,гореше една от колите имаше доста хора струпали се с ръцете в джобовете.Само едно момче се впусна с пожарогасител.И един човек на средна възраст отвори колата в последния момент и извади от там тяло.Този човек е Герой ! Достоен за мъж на годината!
  • КАТ
    Отговор
    14 08:58  19.11.17
    Вчера карайки колата си с 55 километра в час по булевард Сливница ме изпреварваха други автомобили поне с над 80 километра при разрешени 50,е как да няма после жертви?Малоумници безотговорни!

    Коментиран от #20, #24

  • 15 09:17  19.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • :330
    Отговор
    16 09:43  19.11.17
    С повишеният контрол(непосилни глоби), положението се влошава. Принуждават обикновенният гражданин да стане нередовен.

    Коментиран от #17, #19

  • КАТ
    Отговор
    17 09:56  19.11.17

    До коментар #16 от ":330":

    Не съм съгласен с Вас,ако се наблегне на събираемоста на глобите,нещата ще се променят коренно!Спомнете си едно време колко бързо ни научиха да си слагаме колани?
  • Работа
    Отговор
    18 09:57  19.11.17

    До коментар #6 от "А къде е самоконтрола":

    На МВР му се плаща и то доста много да контролира и предварително да възпира престъпниците, включително и тези на пътя. Те не си вършат работата. Ако го правеха тези, които се мислят за безсмъртни щяха да бъдат озаптени и по-малко от другите щяха да страдат заради тях. Но МВР го няма на пътя, там е самооправството. Тогава да им се намалят парите на МВР, т.к. не са си ги изработили.
  • Прах в очите
    Отговор
    19 10:03  19.11.17

    До коментар #16 от ":330":

    Високите глоби, както и някои други безумия, приети от НС по препоръка на некадърните шефове от МВР, са само прах в очите - колко много се грижим. Сигурно има глоба за отнемане на предимство, за спиране на неправилно място и т.н. Но няма кой да ги налага тези глоби. Когато караш от Люлин до Младост и по пътя няма нито един катаджия, който да си върши работата. Когато стане задръстване и няма нито един катаджия да направлява колите. И т.н., т.н. не става дума за глоби.
  • колко катаджии
    Отговор
    20 10:08  19.11.17

    До коментар #14 от "КАТ":

    И колко катаджии бяха на тези 5 км основна артерия, които ги спират тези с превишената скорост. Те как да разберат, че карат неправилно, като тези катаджии им продават книжките, а после никой не ги контролира, за да ги вкарат в правия път? Като МВР не си върши работата, няма да има спасение.

  • Неъолерантен
    Отговор
    21 17:34  19.11.17

    До коментар #6 от "А къде е самоконтрола":

    А като излезеш извън шопето, виждаш едни толерантни и мили хора ха ха ха. Само карането на мотори и коли от деца, го приемат като нещо най - нормално. А като се напият в местната кръчма най-толерантно се качва и ти чупи главата. Идиотите са навсякъде, ама на кпюплексаря шопето му криво.
  • Morgoth
    Отговор
    22 08:58  20.11.17

    До коментар #5 от "И къде е контролът":

    Всъщност изобщо не са една шепа. Тези за които говориш са само най-наглите. Пробвай да караш спазвайки всички ограничения и ще видиш, че не само те изпреварват всички, но и пречиш на движението. И това не е само заради липса на контрол, но и заради малоумните ограничения. Ако пък покараш малко в София няма как да не се "насладиш" на постоянно минаващите през някоя неправилна, но по-малко заета лента, които да се прередят пред теб на светофара. Е, това вече е единствно заради липса на контрол, но е също толкова масово - хич не са една шепа тези които го правят.
  • Morgoth
    Отговор
    23 09:04  20.11.17

    До коментар #6 от "А къде е самоконтрола":

    Сложи видеорегистратори с които каското ти да бъде по-евтино като в Русия. След това дай възможност на водачите лесно, през интернет и без никакви бумащини и въртели да докладват нарушителите и гледай колко прилежни ще станат всички, защото повечето нарушения пречат на останалите, а когато всеки който си издразнил може да те изпорти това става неизбежно. Да видиш как ще изчезнат най-дразнещите нарушения, прережданията, минаванията през бус лентите и как ще намалее изнервеността на водачите и от тем и агресията по пътя.
  • Morgoth
    Отговор
    24 09:14  20.11.17

    До коментар #14 от "КАТ":

    Аз пък вчера карах по Хемус и имаше участък с мъгла. При ограничение от 140, никой не караше над 100. Повечето хора си знаят колите и възможностите и карат със съобразена скорост. На булевард Сливница има места където 50 е много и места където 50 е малко. Но всеки път когато мина по Ботевградско се изумявам на малоумието на нашите управници - 4 лентов наскоро ремонтиран път, а ограничението е 50! За сравнение Цариградско с 2+1(бус) ленти е 80, а бул. България с 3 ленти, светофари и на центъра на града е със 70. Няма такива дебили като тези които слагат ограниченията на скоростта. А след това защо никой не ги спазва!

Напиши коментар:


Публикувай