6 987 14

Уникална машина полага асфалт на пътя Пловдив-Асеновград

VŐGELE е единствената в България с работна площ от цели 12.5 метра

Константин Карагьозов

Областният управител на Пловдив Здравко Димитров и арх. Валентин Маринов направиха поредната инспекция на ремонтните дейности на пътищата Пловдив-Асеновград и Карлово - Баня. На инспекцията присъства и кметът на Асеновград Емил Караиванов.

В момента на обекта работи единствената по рода си в България асфалтополагаща машина VŐGELE, който областният управител тества. Тя е с ширина на работната площ 12.5 метра, което позволява трасето да се асфалтира едновременно, като по този начин се избягват надлъжните фуги и се постига изключително добро качество на настилката.

В момента се полага първия слой от основната настилка, който е с дебелина 12 см., след което ще бъде поставен 6 см. биндер асфалт и, ако метеорологичните условия позволят, новото трасе може да бъде пуснато в експлоатация до края на годината, след което ще започнат ремонтните дейности по старото платно. В началото на идната година ще бъде положен и последния 4 см. слой от устойчивата на износване настилка сплит-мастик.

Областният управител Здравко Димитров направи инспекция и на участъка от пътя Карлово-Баня , част от Републикански път II– 64 Пловдив-Карлово. Ремонтните дейности и там вървят по план, и до дни ще приключи полагането на втория асфалтов слой, след което ще бъде поставена износващата настилка сплит-мастик. Очаква се ремонтите дейности при добро време, да приключат да края на годината.

Пловдив / България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Лост (гост)
    Отговор
    1 16:41  30.11.17
    Евала в 2017-та най-накрая се сдобихме с машина втора употреба (1 за цялата страна) дето да полга пътя на един път! Просперитет!
    Най-вероятно понеже милионите точени от държавата за пътища са малко и затова честните бизнесмени не са предвидили такива машинки по-рано или пък нови да ги купуват. Все пак път с фуги ще започне дасе ремонтира по-бързо от път без фуги.
    Тоз асфалт златен, как изведнъж стана дефицит в последните 27 години и се полага само на определи места на десеторни цени с по-ниско качество!
  • Antimediator (гост)
    Отговор
    2 17:00  30.11.17
    Ти какво предлагаш ?!
    Да се върнат комунистите и ДПС и нищо да не правим, отделно и да ни спрат парите от Европа ?!
  • Пижу (гост)
    Отговор
    3 17:05  30.11.17
    Браво на такива новини.....Когато свършат пратете ги малко и в Бургаско че нали сме най- добрия град за живеене пък пътищата ни хич не ги бива.....
  • Бенц (гост)
    Отговор
    4 17:18  30.11.17
    И..после пак плюйте по Боко.....

    Коментиран от #10

  • Чоки (гост)
    Отговор
    5 17:31  30.11.17
    Че те ДПС как да се върнат във властта, като и в момента са си там. Справка ДФ "Земеделие" и горските стопанства. И не са само там...
  • гост (гост)
    Отговор
    6 17:48  30.11.17
    10 такива машини трябват и то да работят без спиране за няколко години, тогава чак може да има подобрение на обстановката. Има си начин на полагане, бързо и ефективно, у нас не се практикува.
  • Да ама не (гост)
    Отговор
    7 17:55  30.11.17
    Голяма новина, вече почти излъгахте българина, че го очакват само гладък асфалт и безаварийни пътувания по нашата пътна мрежа. Понеже проблема на българското строителство и точно асфалтополагането..

    Всеки, който има и бегла представа как се изгражда един път, ще знае, че дефектите, причинени от по-тясна асфалтополагаща машина (снадката) са минимални. Това което не искат да си признаят, е че не машините, а основата им е проблема! Там пестят всички български фирми! Основния слой на пътя е десетки пъти по-скъп от асфалтирането, независимо с каква машина!

    Коментиран от #8

  • Анонимен (гост)
    Отговор
    8 20:21  30.11.17

    До коментар #7 от "Да ама не":

    Да допълня #7: техническите проблеми на българските пътища се свеждат до лош битум, лош дренаж, лоша основа и липса на поддръжка.

    Коментиран от #9

  • Анонимен (гост)
    Отговор
    9 20:52  30.11.17

    До коментар #8 от "Анонимен":

    Икономията на битум при производството на асфалт.
  • СссереМ (гост)
    Отговор
    10 21:12  30.11.17

    До коментар #4 от "Бенц":

    На комплексарите които вече не могат да крадат друто не им остава освен да плюят и обиждат успелите.
  • Х66Х (гост)
    Отговор
    11 22:03  30.11.17
    Полагате асфалт 10-15 см и се радвате като децата на близалка.Ще си мечтаете за добри пътища и хубав живат.В българия всичко е ментак и имитация.
  • Далаверата (гост)
    Отговор
    12 03:18  01.12.17
    Ха-ха-ха - Комунистите крадяли много,, а сегашните Мутри-- сурнат само
  • Висоцки (гост)
    Отговор
    13 04:27  01.12.17
    Всичко е измама, менте и пародия в тази държава.Някой продажници не спреха да забогатяват на гърба на народа, а народа прост се радва възхвалява...Качество липсва в всичко.
  • Гого (гост)
    Отговор
    14 09:05  02.12.17
    Машина има ама пътища няма калпавите ремонти на Бойко край нямат.

Напиши коментар:


Публикувай