21 157 77

Ловна дружинка застреля бременно куче за удоволствие

Мартин Христов

Ловна дружинка застреля за удоволствие бременно куче край Банево. Бременната Беки е била открита в безпомощно състояние вчера следобед край бургаския квартал Банево. За това съобщиха доброволците от Фондация Приятели на животните - Бургас. Кучето е заведено в клиника, където в момента полагат грижи да го опазят живо.

"Днес следобед, наш доброволец попадна на следствен оглед на простреляно куче, в района на кв. Банево. След приключване на огледа, той заведе животното в клиника Анимо, където в момента полагат грижи да я опазят жива. Момичето има четири входни рани по задните крака и една във врата, от близко разстояние. На мястото бе намерена и една гилза. Сачмата от входната рана на врата е заседнала в мозъчния канал на гръбначния стълб и прогнозата не е добра. Куча е все още в шок, обездвижена и по-подробни изследвания ще бъдат направени утре. Ако е все още жива... В момента е на системи, обезболяващи и каквото е необходимо в подобни ситуации, като незабавна грижа", съобщават от фондацията.

Това не е първият случай на стрелба в района, казаха запознати пред БургасИнфо. Мъже с джипове и пушки са били засичани многократно на мястото, където е простреляно кучето - между Банево и Изворище.

Кучето е бездомно, но е било обгрижвано от хората. "Беки е много мило и добро куче. Поемам всички средства за лечението ѝ", предложи помощта си жена от селото.

До момента от полицията не са дали информация за случая пред фондацията, която е поела грижите за раненото куче. Версиите са за хайка или ловна дружинка с разрешително за лов. "А може и да са просто някакви, които си стрелят".

Кучето е било застреляно в събота. Пада на земята, при което стрелците се приближават и я застрелват от упор. Това е и фаталната рана за Беки, защото е засегнала гръбнака.

Бургас / България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • помощ за малкото момиче Беки
    Отговор
    1 10:39  22.01.18
    Пускайте Банкова сметка да съберем пари за лечение на Беки в Израел или Турция, там хирурзите са много добри! Помогнете на момичето! Децата и как са? Ще живеят ли? Бащата, къде е, няма ли да даде интервю?

    Коментиран от #22, #31, #38, #71

  • Morgoth
    Отговор
    2 10:40  22.01.18
    От една страна се чудиш на варварството на хората застреляли кучето, пък и не го дозастреляли и го оставили да се мъчи. От друга се чудиш колко пари ще отидат сега за лечението му при условие, че има деца за които няма пари да се лекуват.

    Коментиран от #4, #54, #69

  • me be re
    Отговор
    3 10:43  22.01.18
    Кухчо, ако кучето е простреляно с ловна пушка 2 пъти, като втория път от упор, както си писал сега нямаше да лекувате кучето. Не оправдвам насилието срещу животни, но моля пишете коректно. Защото заглавието е гръмко, но май не е истина.
  • 4 10:45  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор

  • урко
    Отговор
    5 10:45  22.01.18
    Едно време ловците минаваха по улиците и чистеха бездомните псета, за да е спокойно на хората по улиците.

    Коментиран от #20, #34, #36, #52, #63

  • 681
    Отговор
    6 10:46  22.01.18
    От трета се чудиш, колко прост народ сме, абсолютно заслужил съдбата си. Иначе се бием в гърдите колко сме смели. Комплексирани мишки, но всичко се връща.
  • OMG WTF
    Отговор
    7 10:50  22.01.18

    До коментар #4 от "помощ за малкото момиче Беки":

    Много пр....т човек си господ бави ама не забравя и тебе ще те спомети някое нещастие мн.скоро просто го виждам

    Коментиран от #9

  • 8 11:01  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • помощ за малкото момиче Беки
    Отговор
    9 11:01  22.01.18

    До коментар #7 от "OMG WTF":

    Да ти се връща куче! Господ се пише с главна буква, умнико! Имай поне уважение към Бога, като не ти пука за хората.
  • 10 11:02  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ега ти казуса
    Отговор
    11 11:06  22.01.18
    Не трябва да съществува подобно нещо бездомно куче обгрижвано от хората бременно и много добро. Да го е взел в къщи някой от обгрижващите го сеганямаше да си пишем глупости да се кълнем което е страшно долно а и не на последно място да се правим на милосърдни след като никой не е прибрал кучката от улицата в двора си пък сега ще поемат животоспасяващо лечение за куче което ако е гръмнато два пъти по описания начин няма шанс
  • И да добавя
    Отговор
    12 11:09  22.01.18
    По закона за лова всяко куче без каишка извън населено място е вреден дивеч по закона за лова това си е хищник каро чакала , вълка, лисицата
  • Tashunko
    Отговор
    13 11:24  22.01.18
    Заглавието подвежда - няма доказателства, че са ловци, освен някаква гилза...

    Коментиран от #15

  • гост
    Отговор
    14 11:38  22.01.18
    Всичко се връща.Няма хора и животни, всичко е едно във вселената и всеки зависи от всеки.
  • куку руку ку
    Отговор
    15 11:50  22.01.18

    До коментар #13 от "Tashunko":

    Заглавието е съвсем сбъркано: застреля- обикновено се казва когато имаме летален изход. В случая правилното е- простреля.
  • Тони Мъката
    Отговор
    16 12:20  22.01.18
    Ако го стрелям от упор ще има дупка като монета от 1 лев от едната страна , а от другата като юмрук
  • Българин
    Отговор
    17 12:24  22.01.18
    Русофила не цени човешкия живот пък камо ли кучешкия !
  • мамо аз съм пилот
    Отговор
    18 12:25  22.01.18
    жалко за животинката. Не съм веган и аз гледам животни и като им дойде времето им теглиме ножа, но съм абсолютно против убийствата за кеф. При нас дружинката преди около две години, отстреля домашно прасе, дето беше се измъкнало от кочината, така че изобщо не оправдавам такива смешковци дето се мислят за мъже само защото носят желязо със себе си.
  • Taka e
    Отговор
    19 12:30  22.01.18
    Заслужаваме си всичко дето ни са случва комплексиран народ курвенска държава някъв сулю говори за помагане на деца не на кучета а той самия помага на децата като си пие ракията у тях бие си жената за профилактика и псува пред телевизора и компютъра помагайте и вие така като него и Ши са опраим българите ма не в българия
  • 20 12:34  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Жидомасов Гроб
    Отговор
    21 12:35  22.01.18
    Кефа цена няма - член на дружинката съм, всички сме с нетрадиционна ориентация, ТЕЛК и пенсия по болест! Аре сега накарайте НПО-тата да пищят срещу мене )))

    Коментиран от #25, #66

  • JEEP
    Отговор
    22 12:39  22.01.18

    До коментар #1 от "помощ за малкото момиче Беки":

    Защо ти е банкова сметка? Публикувано във факти.бг: Поемам всички средства за лечението ѝ", предложи помощта си жена от селото. Средствата ще отидат при женицата
  • 23 12:48  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гнида
    Отговор
    24 12:57  22.01.18
    Да гледаш животно как се мъчи се нарича садизъм .... Просто им се е досвидял един патрон .... Ще се радвам да получат ефективна присъда ....
  • Палко
    Отговор
    25 13:40  22.01.18

    До коментар #21 от "Жидомасов Гроб":

    Ами тъй кажи бе, вие сте от хомо- дружинка "Калинка"?! То затова и три пъти сте стреляли по животното да го убиете и пак не сте успели, гейчета недни! И много не разчитайте на " Истанбулската конвенция" тя няма да ви спаси!!!

    Коментиран от #77

  • Тони Мъката
    Отговор
    26 13:42  22.01.18
    Имаш права за патрона ,и вреден дивеч трепем, и имаш право за русофила , но ако не бяха ушните все още , ще си в торбичката на някой фес или любимец на великия везир
  • Бургазлийка
    Отговор
    27 13:43  22.01.18
    Изродска работа. Големи идиоти се навъдиха напоследък. Лова трябва да бъде забранен ,защото и дивеча намаля драстично.
  • Тони Мъката
    Отговор
    28 13:46  22.01.18
    За бий си главата в пясъка и виж какво става
  • Тони Мъката
    Отговор
    29 13:48  22.01.18
    Синджира се върна магарето го няма
  • Тони Мъката
    Отговор
    30 13:53  22.01.18
    Изнесоха злато на стойност 500 000 000 000 Евро а тук си пишем за кучета

    Коментиран от #32

  • 31 14:06  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 32 14:06  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ААА
    Отговор
    33 14:11  22.01.18
    Удар във врата от близко разстояние с ловна пушка значи бърза и безболезнена смърт, дори и за 200 кг. нерези. Има нещо гнило в репортажа. Може да е стреляно и с въздушна пушка от някой келеш. ПО въпроса за "удоволствието" , безстопанственото куче е разпространител и преносител на над 30 опасни за човека болести, както и за вашите домашни любимци, животни , и уви за вашите деца,които си играят в градинките.Безстопанственото куче заразява почвите , водата , въздуха, с глисти , тении , кърлежи , бълхи. Глутница събрани кучета , ХРАНЕНИ НА ОПРЕДЕЛЕНО МЯСТО ОТ БЕЗХАБЕРЕН ПИШМАН ПРИРОДОЗАЩИТНИК СЕ НАУЧАВА ДА ГОНИ И РАЗКЪСВА НЕПОЗНАТИ МИРИЗМИ, това им е в природата, пазят си територията. Утре като пострада някое дете или възрастен , не си мислете ,че това е природно явление, а някои волно или неволно е спомогнал това да се случи. Обичайте и си защитавайте кучетата , стопанисвани , обезпаразитени , на каишка и на повод , и на указаните места . Има бум в държавата на безстопанствени кучета , кърлежи , тении, зарази,нападения. Не отговарям аз и моите колеги , ако видим безстопанствено куче без средство за опознаване , като каишка на врата, извън населено място. Закона ни задължава. Скоро ни потърси чобанин собственик на крави , да ни посочи 3 кучета изяли му двете теленца при самото раждане и нахапали вимето на кравата , така , че се е принудил да я заколи да не се мъчи, дори и предложи пари. Не беше на себе си от гняв.

    Коментиран от #39

  • 34 14:14  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • КУЧЕ
    Отговор
    35 14:15  22.01.18
    ДА ГИ ТРЕПЯТ ТЕЗИ БЕЗДОМНИ ПОМИЯРИ КОИТО МУ Е ЖАЛ ДА СИ ГИ ВЗЕМА У ТЯХ ДА ВИ Е,,,,А

    Коментиран от #72

  • 36 14:15  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Боби
    Отговор
    37 14:16  22.01.18
    Смъртна присъда за хора които убиват животни!
  • Петя Камбурова
    Отговор
    38 14:30  22.01.18

    До коментар #1 от "помощ за малкото момиче Беки":

    Доста ненужен коментар. Интересно ми е така ли ще реагирате, ако в стрелбата случайно беше наранено дете или друг човек, например. Неотговорно е да се стреля по такъв начин. Дори не искам да споменавам нехуманното отношение към животните или комплексите, които прозират от това да застреляш животно, и то опитомено. Освен това, вместо да иронизирате хората, които се опитват да помогнат на животинчето да оцелее, може да подкрепите кауза или дейност, която е важна за вас, щом така умаловажавате положените от тях усилия. Хубав ден и се замислете с ирония и агресивност ли ви се иска да изживеете живота си.
  • Гост
    Отговор
    39 14:33  22.01.18

    До коментар #33 от "ААА":

    А ти големия философ ловджия си задай главния въпрос : от къде идват безстопанствените кучета ??? Че ми е писнало са храня и събирам ЛОВДЖИЙСКИ кучета по селата,натирени от твои колеги !!! И тогава ми изнасяй лекции,за вредата от безстопанственте кучета,които преди да станат БЕЗстопанствени,са били стопанствени!!! Дай сега едно предложение: да стреляме от упор по калпави ловджии и стопани,щото от там идва проблема,не от кучетата !!!

    Коментиран от #47, #48

  • jku8
    Отговор
    40 14:35  22.01.18
    забрана на пияните безделници/дружинки/ако толкова искат да служат в армията,и без това нищо не правят освен да ядат и пият
  • Дончо
    Отговор
    41 14:50  22.01.18
    Като всичко и лова е пародия и за комлексирани келеши за който лов е да хвърли храна и да чака гладно или жадно животно това селяци не е лов но едва ли разбирате това трудно е за вас
  • 42 15:33  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Измислици
    Отговор
    43 15:45  22.01.18
    "От упор" - една съчма...
  • гост
    Отговор
    44 16:01  22.01.18
    Смъртна присъда за хора които убиват животни!
  • 45 16:19  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ивето
    Отговор
    46 16:28  22.01.18
    До тук освен злобни коментари от малоумни двукраки ,нищо друго ...(като изключим два ,три в защита на бездомните и пострадалото куче )Като сте много отворени помагайте на хората и деца в нужда !!! Не давайте акъл (защото си личи че го нямате )на хората загрижени и помагащи на животните !! Всичката злоба и псувни са само показател за невежеството и тъпотията ви !!!!!!.....
  • Опит за трезва преценка
    Отговор
    47 16:30  22.01.18

    До коментар #39 от "Гост":

    Прав си, но донякъде. Най-малко ловците предизвикват проблема с бездомните кучета. Далеч по-голям принос имат безотговорните стопани в градовете, които избират най-лесния начин да се оттърват от малките- да ги изхвърлят на улицата. Нерегламентираното развъждане с цел продажба също е голям проблем. Съгласен съм, че отстрелът не е най-добрият и най-хуманният вариант, но тук идва и ролята на липсващата държава, чието задължение е да се справи с този проблем. Институциите, натоварени с тази задача, упорито отказват да изпълняват задълженията си. И ако т. нар. природозащтитници не искат да се стига до такива случаи, тяхно задължение е да събудят тези институции от дългия им сън. Засега обаче гореспоменатите са много силни само в изявите си по вестниците. Хора, разберете, че тези животни, колкото и да са мили, са източник на много страшни за човека заболявания, едно от които е кучешката тения. Всяка година от нея в България умират най-много хора в целия ЕС- за 2009 година са 460, докато в целия ЕС са едва 350. И последно- журналистите да не пишат глупости- няма никакви даказателства, че кучето е простреляно от членове на ловната дружинка.

    Коментиран от #51

  • ААА
    Отговор
    48 16:32  22.01.18

    До коментар #39 от "Гост":

    Значи безстопанствените кучета по София , градовете и сметищата идват според теб от ловните кучета. Дори и не предполагаш каква чутовна глупост изръси. Ловец не си ляга , докато не се прибере с кучето си от лов. А бременността при ловното куче е много внимателно планирано мероприятие , знае се кое работещо куче да я скочи , и кой ще вземе от котилото. И да не е през ловният сезон. Разгонено куче не се кара на лов очевидно защо. Така като гледаш по казаните все породисти гончета от доказани породи ли има?Добре работещо куче се пази от неговият собственик , като златото на Форт Нокс, и дори се разхожда с ЖПС . А ако ви се стреля по ловджии , моля заповядайте при нас в балкана, ловните площи са указани , и не са тайна за никой.
  • 49 16:33  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 50 16:34  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Опит за трезва преценка
    Отговор
    51 16:34  22.01.18

    До коментар #47 от "Опит за трезва преценка":

    *отърват
  • 52 18:35  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Като гост
    Отговор
    53 20:44  22.01.18
    Жалко,толкова бездушен народ,не случайно ни наричат варвари. Деянията са доказателство за това. Много жалко ,че толкова хора пишат със сарказъм и подигравки,но то всичко се връща. Днес убили куче утре човек ,както бездомника в Бургас. Вместо да се вземат сериозни мерки,те се лигавят ,кучетата ли са заплаха за децата?????? Колко са тесногръди,не виждат по-сериозните отрови и вредители,колко прост народ,жаслужил съдбата си.
  • И защо не?
    Отговор
    54 20:52  22.01.18

    До коментар #2 от "Morgoth":

    Вие дарявайте за деца, ние за кучета. Какъв Ви е проблема? Да не би да даряваме Вашите пари?
  • Расулюлах
    Отговор
    55 21:28  22.01.18
    Да не се чудите що умират децата ви млади в катастрофи и други нелепи ситуации...и да не се чудите що господ допуска това.....вижте снимката и се сетете
  • 1234
    Отговор
    56 23:32  22.01.18

    До коментар #4 от "помощ за малкото момиче Беки":

    Къв ти е проблема,че се подиграваш с кучето?? Да,куче е и с какво е заслужило това? С доживжтен затвор не,ама с няколкогодишна присъда поне трябва да ги осъдят тия изроди :))
  • 57 07:52  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ловец
    Отговор
    58 08:28  23.01.18
    Предлагам да дадем убежище на Виетнамци и няма да се налага да се стреля по бездомните кучета.
  • Стефан Драгомиров
    Отговор
    59 10:10  23.01.18
    А за пострадалия дивеч отбездомни кучета кой ще се грижи за него защо не пишете .Безстопанствено извън населено място няма работа Б О Й.
  • 60 12:14  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Nezavisimia
    Отговор
    61 12:18  23.01.18
    Поредния опит да се оплюят ловците в района! Статията е писана от пълен невежа в ловните работи, а освен това е изпълнена с противоречия и неясноти, както и с клевети! Позор за журналиста, явно му е платено! Жалко за животното, защото вината не е негова, а на "обгрижващите" го!
  • 62 15:14  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • То и от такива като теб е добре почистят
    Отговор
    63 15:46  23.01.18

    До коментар #5 от "урко":

    5492
  • Искра
    Отговор
    64 17:26  23.01.18
    За смелите ловджии мога да кажа: стрелят наред: глигани, кучета, сърни, елени, лисици , мечки.Защо ли? Обичат КРЪВ! И въпреки бе има редица забрани, не им ПУКА! Нормални ли са? неееее! Социопати и комплексари. Не са дали те живот, за да отнемат. Тежко ни с толкова много такава СГАН!
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    65 17:57  23.01.18
    КОЙТО НЕ ОБИЧА ЖИВОТНИТЕ НЕ ОБИЧА И ХОРАТА СЪД ЗА СТРЕЛЕЦА
  • 66 19:56  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Галина
    Отговор
    67 00:05  24.01.18
    Всеки си чертае сам пътя, но Кармата е там, тя чака и после удря. Нека стрелят, тоз който копае гроб, сам пада в него.
  • Ловец
    Отговор
    68 10:40  24.01.18
    Да се избият всички бездомни кучета и котки. По времето на бай Тошо нямаше такива неща тровеха се направо със Стрихинин. Сега ги бием с 5/0.Бездомни и скитащи кучета и котки подлежат на унищожаване като хищници. За това боййййй колеги.

    Коментиран от #74, #75

  • Разочарован читател
    Отговор
    69 10:59  24.01.18

    До коментар #2 от "Morgoth":

    Не ви ли е срам??? Вие ли ще определяте кой да бъде лекуван и кой не??? Винаги ще се намерят хора, които да защитават животните! Как може да сравнявате грижата за кучето с децата? Дори лично аз всеки месец отделям сума за подпомагането на организации за животни, а не за хора. Достатъчно полощ има за хората. На коментарите ви едно ще кажа- пожелаван на вашите деца същата съдба!!! Държавата ни никога няма да се оправи докато не измрът всички социопати от Тошово време. Вие сте причината за всички беди на страната ни, защото за едно кебабче и бира гласувате за едни и същи крадци, а после се оплаквате, че при Тошо било по-хубаво! Всеки пожелал смъртта на животно-пожелавам му да посрещне рожденния си ден на три метра под земята!
  • 70 11:48  24.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 71 13:27  24.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Емил
    Отговор
    72 13:33  24.01.18

    До коментар #35 от "КУЧЕ":

    ей мелез, да те приберат на двата метра по-скоро
  • Или
    Отговор
    73 19:13  24.01.18
    Да им се върне на тея изроди тъпкано и претъпкано. Мръсен народ, мръсни хорица. Изроди долни. Жалкото е че се връща на най- милото. :@

  • 74 19:57  24.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 75 22:31  24.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 76 08:01  25.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Краси
    Отговор
    77 20:28  25.01.18

    До коментар #25 от "Палко":

    Толкова точно пич!!!!

Напиши коментар:


Публикувай