7 214 77

Домашно куче уби 3-годишно дете в Пазарджишко

Инцидентът е станал в село Мокрище

Светослава Ингилизова

Куче прегриза гърлото на 3-годишно дете в пазарджишкото село Мокрище, съобщи Нова тв.

Животното е било вързано, но детето се е приближило и е било нападнато.

По информация на бТВ кучето е от порода питбул, а собственикът е задържан от полицията.

Пазарджик / България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • кучето шаро
    Отговор
    1 19:17  29.01.18
    Къде са били родителите на детето ? Лека му пръст на детенцето !
  • МВР
    Отговор
    2 19:21  29.01.18
    Сигурно кучето е било питбул или ротвайлер, на материала душицата, ако бяхме в САЩ на собственика ЗАТВОРА НЕ МУ МЪРДА а тука вместо да протестират да си спечелят заплатата и да не го пускат от килията

    Коментиран от #3, #4

  • кучето шаро
    Отговор
    3 19:29  29.01.18

    До коментар #2 от "МВР":

    питбул
  • Бесен Язовец
    Отговор
    4 19:30  29.01.18

    До коментар #2 от "МВР":

    Кучето е било вързано! Къв затвор бе ?да вземе и устата ли да му закове? Затвора е родителите, все някой др.да е виновен

    Коментиран от #6, #42


  • Антон
    Отговор
    5 19:41  29.01.18
    10 000лв на всеки сопсттвеник на питбул.

    Коментиран от #19

  • Камагра
    Отговор
    6 19:43  29.01.18

    До коментар #4 от "Бесен Язовец":

    Къде е било вързано - пред магазина ? Ако си беше в къши зад оградата или в апаратамента няма как 3 годишно дете да го стигне, така че не се прави на умник ЩОТО СИ ПОСЛЕДНАТА ДУПКА НА МАТЕРИАЛА

    Коментиран от #9, #70

  • Антон
    Отговор
    7 19:45  29.01.18
    10 000лв данък на всеки сопсттвеник на питбул.

    Коментиран от #10, #41

  • 3313
    Отговор
    8 19:48  29.01.18
    Имал съм Ротвайлер син на шампиона на България и трябва да ви кажа че се видях в чудо с това говедо, 10 години се чудех къде да го извеждам щото нападаше всяко животно, за 10 години живот уби 2 кучета в моменти в които нямах сили и бързина да го удържа, цяло чудо е че нападна дете или възрастен човек, не се залъгвайте питбул, дого и ротвайлер са много опасни животни, нападат и деца и роднини

    Коментиран от #11, #21

  • Мършо
    Отговор
    9 19:50  29.01.18

    До коментар #6 от "Камагра":

    Никъде не пише че е било вързано за магазина и както стопаните на кучета си имаме задължения така и родителите също! Чу ли бре ?Да почна да им гледам и децата на разни заплеси тогава, а ше ми шарат ли кинти за бавачка?

    Коментиран от #15, #35

  • Антоне Антоне
    Отговор
    10 19:53  29.01.18

    До коментар #7 от "Антон":

    СоБственик се пише с Б да не се излагаме все пак 10 000лв глоба предлагаш
  • Бесен Язовец
    Отговор
    11 19:54  29.01.18

    До коментар #8 от "3313":

    Еми то преди да си купиш муче се чете малко юитература за нрава на кучето,не можеш да очакваш че стражево куче ше е като болнката на кумшийката.Заради такива ентосясти като тебе вс.кучкари страдаме! Хапни мслко и качи кила за да си одържаш Ротвайлера а не щото мн.ме кефи на външен вид да се покажем в парка да избием малко комплекси със страшното куче

    Коментиран от #77

  • Тодор
    Отговор
    12 20:02  29.01.18
    Когато,не са известни подробности,не давайте мнение!Жалко за детето.Виновни ИМА!!!
  • NAZI
    Отговор
    13 20:37  29.01.18
    Стига се карахте, бе, случката е от циганската махала в селото, едните цигани са били на гости на другите, кучето е било вързано в двора и цигането е отишло да го гали и е станал панаир. Това е реалната случка.
  • onq s konq
    Отговор
    14 20:38  29.01.18
    Комшията има питбул и мене ме е страх да влезем у тех щото гледа много лошо!Ама с комшииката сме се разбрали да идва у нас кога го нема комшията ама лошото че по тоя начин не се чуствам мъж шото тя ми вика - страх те е от едно куче!!!Направо ми се съсипва егото по тоя начин...ама като ме е страх какво да праим?

    Коментиран от #16, #22

  • голяма мършо
    Отговор
    15 20:39  29.01.18

    До коментар #9 от "Мършо":

    Кучето трябва да е вързано на недостъпно затворено място или ако е вързано пред магазина да е с намордник. Ако е твоето или на близки дете друго щеше да квичиш.

    Коментиран от #18

  • Патето Яки
    Отговор
    16 20:43  29.01.18

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Какво му мислиш захапи го това грозно куче да те уважава и кучето и комшийката.
  • Кики
    Отговор
    17 20:44  29.01.18
    Докато има кучета, ще има и жертви. Кучетата трябва да бъдат забранени със закон!

    Коментиран от #23

  • Мършо
    Отговор
    18 20:44  29.01.18

    До коментар #15 от "голяма мършо":

    Детето трябва да под постоянен контрол от родителите а това което ми цитираш за кучето е препоръчително не е задължително!

    Коментиран от #20

  • Като гост
    Отговор
    19 20:47  29.01.18

    До коментар #5 от "Антон":

    Ти си много зле, това че не знаят как да си възпитат кучето, не значи, че породата е виновна.... и питбулите са много дружелюбни особенно с малки деца
  • голяма мършо
    Отговор
    20 20:58  29.01.18

    До коментар #18 от "Мършо":

    Мършо не пиши свободни съчинения. Н А Р Е Д Б А N 7 за реда и условията при отглеждане на животни на територия на община............. РАЗДЕЛ ТРЕТИ ОГЛЕЖДАНЕ НА ЖИВОТНИ КОМПАНЬОНИ /ДОМАШНИ ЛЮБИМЦИ/ Чл.11 Всеки собственик, който отглежда животни компаньони, е длъжен: 1. Да отглежда животното по начин, изключващ възможността за неконтролиран физически контакт с други лица. ..................... Чл.18 (изм. с Решение № 306/24.07.2012 г.) При разхождане на кучета, собствениците и лицата, които стопанисват кучета са длъжни да спазват още следните разпоредби и забрани: 1. Да водят кучето винаги на повод, не по-дълъг от 2 метра, а ако кучето е от агресивна порода – и с намордник. .....................

    Коментиран от #28

  • пес
    Отговор
    21 21:01  29.01.18

    До коментар #8 от "3313":

    Никое куче не би нападнало без причина ! Дали причината е в кучето или в собственика , който го е озверил няма как да се разбере ! Аз разбира се има съмнения относно отношението кум кучето , но нене желая да ги споделям ! Единствено е ясна вината на родителите , които не са си гледали горкото дете !

    Коментиран от #32

  • Шопа
    Отговор
    22 21:19  29.01.18

    До коментар #14 от "onq s konq":

    По важното е, че ти рипа петела и комшийката е щастлива.
  • Шопа
    Отговор
    23 21:21  29.01.18

    До коментар #17 от "Кики":

    Не всички, само бойните породи.
  • Сенко
    Отговор
    24 21:22  29.01.18
    И баща ми имаше питбул. Изяде му 12 кокошки,а той продължаваше да му купува кучешка храна (от най хубавата),но когато псето си идяде и собствените кученца (новородени)лично аз го премахнах
  • Стрес терапи
    Отговор
    25 21:46  29.01.18
    Ич ми неее трепа секви помояре и колко по зло толкова по ми е кеф
  • гост
    Отговор
    26 22:01  29.01.18
    Жалко за детенцето. Лека му пръст. Гледал съм питбули и мога да ви кажа, че към хората това са едни от най-дружелюбните кучета. Търпят всякакви издевателства и никога няма да ви нападнат, захапят и т.н. Към животни и особено към кучета и котки са направо зверове. Това е в природата им. Ако кучето е обучено за пазач, тогава може да се случи това, което се е случило или може нещо друго да го е провокирало животното. В случая обаче, ако е било вързано в двора на собственика не виждам каква вина имат те.
  • Любов
    Отговор
    27 22:14  29.01.18
    След като кучето е било вързано,защо трябва да е задържан собственика?Сега ще обвинят кучо и съдбата му е ясна....

    Коментиран от #31

  • Мършо
    Отговор
    28 22:20  29.01.18

    До коментар #20 от "голяма мършо":

    Това което ми цитираш може би е някаква наредба, може би обаче! И за всяка община е различна!
  • Тричарника
    Отговор
    29 22:39  29.01.18
    ТРИЧАНЕ. Тричане си му майката.
  • Honor
    Отговор
    30 22:44  29.01.18
    Отврат сте. Куче убило дете. Дори и да е циганче историята е ужасна! Бесния миризливец язовеца ви предизвиква и всички като мършава глутница джавкате.

    Коментиран от #54

  • Honor
    Отговор
    31 22:55  29.01.18

    До коментар #27 от "Любов":

    Щото еизяло дете бе умнико
  • 32 22:57  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • пес
    Отговор
    33 23:03  29.01.18

    До коментар #32 от "Honor":

    Е т'ва , че в махалите има озверели питбули , дето собствениците ползват за незаконни боеве или от кражби и се застраховат от себеподобните си орки , никой не е виновен ! Само ти ревеш и кълнеш като циганин ! Пресели се в махалата -там ти е мястото !

    Коментиран от #55

  • 34 23:20  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Механикът
    Отговор
    35 23:20  29.01.18

    До коментар #9 от "Мършо":

    Ако твоето куче,вързано,невързано,заковано,отковано и т.н. направи нещо на напълно невинно дете(не само моето) ще съжаляваш че си се родил.
  • 36 23:23  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен паихопат
    Отговор
    37 23:25  29.01.18
    Разлаяха се помиярите :)
  • Д-р Тошков
    Отговор
    38 23:30  29.01.18

    До коментар #36 от "СссереМ":

    По спокойно мойто момче, ще се гътнеш млад ,вземи хапчета за нерви .
  • 39 23:32  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 40 23:38  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    41 23:44  29.01.18

    До коментар #7 от "Антон":

    евала точно и аз това мисля като чета коментарите тези кучета трябва да са забранени или да имат големи данъци питбул е било

    Коментиран от #45, #49

  • Vasik Atanasova
    Отговор
    42 23:45  29.01.18

    До коментар #4 от "Бесен Язовец":

    наморник трябва това е голяма човешка трагедия не знам дали въобще осъзнаваш какво е станало тези родители ще се поболеят и докато са живи не могат да забравят това

    Коментиран от #43, #44

  • 43 23:52  29.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец
    Отговор
    44 23:53  29.01.18

    До коментар #42 от "Vasik Atanasova":

    Не спора че е трагедия спора на кой се пада вината.Кучето е било вързано което е достатъчен знак че трябва да внимаваш!

    Коментиран от #46, #47, #60

  • Бесен Язовец
    Отговор
    45 00:00  30.01.18

    До коментар #41 от "Vasik Atanasova":

    Мен пък не ме кефят йоркширите и пумераните и те могат да хапят! Всеки стопанин си носи отговорноста за кучето.Не нарочвай породи всяка порода куче си има предназначение обаче мн.хора като си купят определена порода не знаят с какво куче си имат работа всяко куче се гледа по различен начин

    Коментиран от #62

  • 46 00:00  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 47 00:04  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец
    Отговор
    48 00:05  30.01.18

    До коментар #46 от "Хммм":

    А знаеш ли кое най ме дразни? някоя ходи с детето в храстите да се изтропа и после ми прави забележка че трябва да събирам л... на моето куче и разпилела памперси с л.... по всички полянки в парка!
  • 49 00:06  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 50 00:08  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 51 00:20  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 52 00:28  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 53 00:30  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    54 00:35  30.01.18

    До коментар #30 от "Honor":

    много си прав аз също много мразя циганите ама това че пит бул е убил дете на 3 г е много жестоко

    Коментиран от #57

  • Vasik Atanasova
    Отговор
    55 00:40  30.01.18

    До коментар #33 от "пес":

    и ти си прав циганите ги ползват за боеве виждал съм и кучета участвали в боеве и съм присъствал кучетата са целите в белези и озлобени
  • 56 00:41  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 57 00:41  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 58 00:43  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 59 00:46  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    60 00:47  30.01.18

    До коментар #44 от "Бесен Язовец":

    съгласен съм с тебе че дете на такива години трябва да е постоянно под наблюдение и не трябва да го оставя и за секунда защото ако не е куче ще е друго да не дава Бог може и кола да го удари
  • 61 00:52  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    62 00:58  30.01.18

    До коментар #45 от "Бесен Язовец":

    тука не съм съгласен с тебе пит була е много опасно куче то е вид оръжие и не е за всеки човек там трябва строг контрол и здрава ръка в пит була има кръв и от диви животни то е изумено куче на един мой колега пит була му скачаше дори и на винкел като го насъска лудо куче родвалер не аз имах куче гледах го 14 г умря и го понесах тежко и затова повече куче не искам но моето куче се е било с родвайлер и не му отстъпва но пит бул е друго нещо то си е оръжие и не е за деца или за някой момиче да го извежда

    Коментиран от #64, #66

  • 63 01:00  30.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец
    Отговор
    64 01:14  30.01.18

    До коментар #62 от "Vasik Atanasova":

    Гледам куче порода US Buldog и ме слуша много и ако го вържа и някой се приближи и го заръфа дори няма да си набия кучето. Кучето ми е пазач и другар и работа му е да пази стопаните си.Като видиш вързано куче човек трябва да знае че не е случайно.И по- нагоре има един г- н който се заканва на ком.35 и мн.искам да видя как ше ме накара да съжалявам
  • СЪДИЯ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
    Отговор
    65 01:50  30.01.18
    ЗАКЛЮЧЕНИЕ ,ЗА ДА НЕ СЕ КАРАТЕ ! НОРМАЛНИТЕ КУЧЕТА ,ЖИВОТНИ ИЛИ ХОРА НЕ ПРАВЯТ ТАКИВА НЕЩА! ТЕЗИ ПОРОДИ ВЪВ МНОГО ДЪРЖАВИ НЕ НАПРАЗНО СА ЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН ,ФАКТ! ТОВА НЕ Е КУЧЕ ! ДЕЦАТА НИКОГА НЯМАТ ВИНА !

    Коментиран от #73

  • Aham
    Отговор
    66 02:13  30.01.18

    До коментар #62 от "Vasik Atanasova":

    Породата на кучето което коментираш другарю се пише слято, а не на две части (Пит бул).
  • Aham
    Отговор
    67 02:17  30.01.18
    Кучето трябва да умре! Никое куче отнело човешки живот не трябва да живее повече.
  • Ядеитн
    Отговор
    68 07:31  30.01.18
    Туй са цигане бре! Не са си увардили чавето и толкоз. Ама циганин с питбул вече е много лошо нещо, точно както и циганин с пари или с оружие. Размножиха са много последно време, забогатяват, изнагляват и са воуружават. А да видим де ша му излезе краят...
  • Любов
    Отговор
    69 07:48  30.01.18
    Аман от неграмотници тук-толкова неграмотно написани коментари.....
  • Все тая
    Отговор
    70 08:00  30.01.18

    До коментар #6 от "Камагра":

    Няма значение къде е вързано кучето - в двора, пред магазина, на улицата, в селската кръчма! Детето каква работа има при кучето? Къде са родителите? Защо не си гледат детето? Наказанието трябва да е за тях, не за собственика на кучето! Но и тук става въпрос за цигани. Циганска държава
  • Някой
    Отговор
    71 08:03  30.01.18
    КАКТО ВСИЧКО И ПРОБЛЕМА С КУЧЕТАТА Е РЕШЕН САМО НА ХАРТИЯ ИМА НЯКАКЪВ ЗАКОН НО НИКОЙ НЕ ГО СПАЗВА ЦИГАНИТЕ РАЗВЪЖДАТ И ПРАВЯТ БИТКИ С КУЧЕТА И НИКОЙ НЕ ГИ ЗАКАЧА И НЕ САМО ТЕ НЕ СЕ РЕГИСТРИРАТ КУЧЕТА ВСИЧКО Е ХАУС И ЗА СЪЖАЛЕНИЕ СИ Е ОТИШЛО ЕДНО ДЕТЕ. По принцип пит була е непредвидимо куче той не е агресивен към хора но когато се ползва за битки е изложен на ужасни неща и му се уврежда психиката.
  • ААА
    Отговор
    72 09:06  30.01.18
    Казвал съм го винаги и отново ще се повторя. На политик, на жена, на , прогноза за времето , и на куче вяра да нямаш. Списъка естествено може да се допълни.Това е дългогодишен опит , писан с кръвта на много пострадали , нахапани,заекващи , или удавени. Дори и да ви гледа влюбено в очите, кучето си остава опасен хищник, и милионите години еволюция , могат да се стопят за четвърт секунда , ако в един момент му прещрака нещо в мозъка, то на хора им прещраква , та на куче ли. От тази позиция трябва да разсъждава всеки един собственик на куче, и на тези които неподготвени гледат или приближават куче. А за опасните породи с особено внимание. За опасна порода куче , не стига само да го вържеш , трябва си здрава клетка , покрита и отгоре, ако се оставя без надзор, дори и във вашият имот. Кучетата са изключително , силни , изобретателни , и находчиви , и УПОРИТИ в стремежа си да се освободят , и да сторят някому беля.Мога да ви разправям подобни случаи до морген сабахлем.
  • уау
    Отговор
    73 09:42  30.01.18

    До коментар #65 от "СЪДИЯ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ":

    последно кучето не е питбул.вземи гледай преди да пишеш

  • бай село
    Отговор
    74 18:50  30.01.18
    Камагра , защо не се запознаеш със случая и тогава да ръсиш глупости! Кучето си е в двора , където му е мястото и вързано със синджир , то затова е куче за да пази.Вързано куче защитава територията си , то е господар на собствената си територия. Кучето няма никаква вина , но ще отнесе наказанието. Единствена вина за случая имат родителите на детето! Това дете въпреки крехката си възраст , е било натирено ,без да се полагат някакви грижи за него. Майката в Германия , бащата по кръчмите, а бабата не успява да се справи с от многото деца , които и са оставени.Самата баба казва , че детето често изчезвало от къщи, но се завръщало.Кой родител или настойник би оставил 3 г дете без надзор? Това може да се случи само при циганите , защото те правят деца за пари , а не от любов ! Това дете и друг път е ходило да си играе с кучето , но сега явно е прекалило с ласките. А едно 3 г дете каква игра може да има с куче , освен да го скубе и дърпа . Сигурен съм , че кучето е получило агресия от детската игра , и затова се е стигнало до трагедията!
  • Гост
    Отговор
    75 20:57  30.01.18
    Дете на 3 години трябва да бъде постоянно под наблюдение. Явно бабата не се е справяла и го е оставяла на произвола, както впрочем циганите често правят. Друг е въпросът, че циганите не трябва дори хлебарка да отглеждат. Каквото и животно да имат не се грижат за него. Кучето явно е било недохранено (даже по-скоро държано гладно с дни), защото се вижда, че е кожа и кости. Явно стопаните на кучето са го оставили вързано, но без да се грижат за него. Според мен виновни има - и стопаните на нехраненото и явно бито куче и бабата на детето, която не го е гледала.
  • 76 18:34  01.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бандитка
    Отговор
    77 09:12  03.02.18

    До коментар #11 от "Бесен Язовец":

    Истинско,но неграмотно написано.

Напиши коментар:


Публикувай