20 471 122

4-годишният син на Ивайло Московски загина на писта в Боровец

Фатален инцидент с моторна шейна отне живота на детето на транспортния министър

Снимка: БТА
Снимка: БТА
Константин Карагьозов

4-годишният син на министъра на транспорта Ивайло Московски е загинал в зимния курорт Боровец днес. Става въпрос за злополука с моторна шейна, съобщиха от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

Сигналът за трагичния инцидент на писта в курорта е получен към 15:15 часа в полицията, съобщиха от МВР. На мястото на инцидента се извършва оглед. Предприети са процесуално-следствени действия за изясняване на обстоятелствата и причините, довели до нещастния случай.

В този изключително труден момент семейството на министър Ивайло Московски моли представителите на медиите да се съобразят със скръбта им и да уважат правото им на уединение.

България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 18:29  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост (гост)
    Отговор
    2 18:30  02.02.18
    Тази шейна минала ли е на ГТП?
  • гост (гост)
    Отговор
    3 18:33  02.02.18
    Баща му ли е карал шейната, ако не, тежко му на оня нещастник.
  • 4 18:34  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 5 18:34  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Пламен Константинов (гост)
    Отговор
    6 18:37  02.02.18
    Абе, вие нормални ли сте?!!! Или доказвате, че българите са прости и злобни...
    Загинало е малко дете, затворете си плювалниците!!!!!!!!

    Коментиран от #14, #52, #60

  • smile (гост)
    Отговор
    7 18:37  02.02.18
    Жалко! Това е най голяма загуба за човек!Моите Съболезнования!
  • Наблюдател (гост)
    Отговор
    8 18:39  02.02.18
    Да не дава Господ на никой да се случи такова нещастие. Бог да прости детето и да дава сила на родителите му, а на идиотите дето пишат глупости да даде малко разум и морал!
  • еееееее (гост)
    Отговор
    9 18:40  02.02.18
    Подбуялщина..
  • превозвач (гост)
    Отговор
    10 18:41  02.02.18
    Малиий, тоя сега ше стане оште по голем дзвер, министеро де.
  • 11 18:44  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 12 18:45  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 13 18:45  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Руските кенефи (гост)
    Отговор
    14 18:47  02.02.18

    До коментар #6 от "Пламен Константинов":

    Не са нормални!
    Комунистически боклуци са!
    А това е мнооого по зле...

    Коментиран от #82

  • ПЕЮ (гост)
    Отговор
    15 18:52  02.02.18
    ДА СЕ ПАЗЯТ ОТ БОЖИЯТА СИЛА С ДОБРИ ДЕЛА
  • Дикембе Мутомбо (гост)
    Отговор
    16 18:58  02.02.18
    Невероятна трагедия... Съболезнования!

    Факти.бг, ето под такива статии трябва да изключвате възможността за коментари. Струва ми се, че сериозно надценявате аудиторията си.
  • Миланова (гост)
    Отговор
    17 19:10  02.02.18
    Трябва да има жестоки санкции, и наказания, за малолетни деца, които биват качвани на мотори, скутери, моторни шейни, джетове, на предната седалка на кола и подобни моторни превозни средства. Това е не човешко. Огрмна трагедия. Никой не заслужава такава мъка.

    Коментиран от #23, #24

  • кучето шаро (псевдоним)
    Отговор
    18 19:13  02.02.18
    RIP
  • 1111 (гост)
    Отговор
    19 19:13  02.02.18
    Съболезнования!Загубата на рожба НЕМОЖЕ да се сравни с НИЩО.Изпитал съм го на собствен гръб и знам ,че мъката е неописуема!
  • ЛЕТИЩЕ СОФИЯ КОНЦЕСИЯ (гост)
    Отговор
    20 19:18  02.02.18
    МОСКОВСКИ СТО ПЪТИ СА МЪЧИ ДА ГО ДАДЕ НА НЯКОЙ АМА СЕ НЕ УСПЯВАШЕ. НЕЩО Е ОБЕЩАЛ АМА.....
  • гост (гост)
    Отговор
    21 19:19  02.02.18
    за нещастие децата плащат за греховете на родителите си. като си представя колко народ го е клел тоя не е чудно, че сега страда.
  • Гост гост (гост)
    Отговор
    22 19:22  02.02.18
    Голяма мъка!!!но защо това се случва през работното време на министъра.......

    Коментиран от #58

  • Емигрант (гост)
    Отговор
    23 19:23  02.02.18

    До коментар #17 от "Миланова":

    Какви санкции бе жено,тези хора са над закона..
    Жалко за детенцето
  • Така е (гост)
    Отговор
    24 19:30  02.02.18

    До коментар #17 от "Миланова":

    Детето е прегазено от моторна шейна. Дано не се случва на никой такава мъка.

    Коментиран от #32

  • Възмутен (гост)
    Отговор
    25 19:35  02.02.18
    Първо - моите най искрени съболезнования към господин Московски и семейството му. Най ужасната мъка на този свят е родител да погребва рожба, не го пожелавам и на най големия си враг. Второ - четейки коментарите се убеждавам в истинността на думите на премиера Бойко Борисов, че българите са лош биологичен материал и на Иво Христов, че 80 % са дебилни създания. Бих казал даже 90%. Поне пред смъртта наведете глави и замълчете, преглътнете ужасната жлъч, която бълвате и я спестете в такъв момент. Не заслужавате дажи и да ви обиждам, толкова сте долни. Белия детски ковчег винаги ме е ужасявал, но явно вас не.

    Коментиран от #66, #99

  • ИВАН (гост)
    Отговор
    26 19:38  02.02.18
    Планината е свещенно място - не можете да я газите с каквото ви скимне, сори
  • Наблюдател (гост)
    Отговор
    27 19:44  02.02.18
    “За кокошка няма прошка, за милиони няма закони”

    Някой не обясни ли на тъпите политици, че това не се отнася за природните закони?!?

    Жалко за детето ... иначе можеше да ни управлява след 30 години, както баща му сега, или дядо му преди!
  • 28 19:47  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кърк патрик от звездолета (гост)
    Отговор
    29 19:48  02.02.18
    А тиквата кога ше се спомине да стане тоя ден национален празник
  • корупция (гост)
    Отговор
    30 19:50  02.02.18
    герб дава на своите лапаница за всеки но господ после гледа жалко за детето то не е виновно
  • Кошмар (гост)
    Отговор
    31 19:51  02.02.18
    Най голямото зло за един родител...
    Да види детето си мъртво...

    Съболезнования Г-н Министър!
    Будете силен!

    Коментиран от #36

  • Azazel (гост)
    Отговор
    32 19:51  02.02.18

    До коментар #24 от "Така е":

    Не е прегазено, возило се е на шейната, управлявана от баща му - министър Московски. Той се е блъснал с шейната в дърво и детето е загинало на място при удара. Мир на праха му, със сигурност никое 4 годишно дете не е заслужило подобна съдба, но Миланова в коментар 17, е права, че трябва да има наказания за такава безотговорност. Колкото и опечален да е министър Московски и на всички да ни е жал сега за него и семейството му, рано или късно той трябва да си понесе отговорността за причиняване на смърт по непредпазливост на собственото си дете, защото, ако на министър и политик от управляващата партия такова нещо му се размине, тази държава вече трябва да се закрие...
  • 33 19:55  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • тасс (гост)
    Отговор
    34 19:56  02.02.18
    Вожда им през работно време играе мачлета а подчинените му кой на ски, кой на шейни...те така е у нашата татковина при ГЕРБаджиите.

    Коментиран от #54

  • Този (гост)
    Отговор
    35 20:16  02.02.18
    Миоте саболезнованиа но до сега мачкаха на пешеходни патеки други деца а сега да видим

    Коментиран от #73

  • 36 20:21  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 37 20:25  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 12345 (гост)
    Отговор
    38 20:31  02.02.18
    Все едно да кача детето си на предната седалка в колата и при ПТП да не съм виновен.жалко за слънчицето .и съд за бащата и неотговорността му .
  • Пешо (гост)
    Отговор
    39 20:32  02.02.18
    Защо , Московски не е арестуван за убийство по непредпазливост ?! Ако беше ;просто смъртен; сега да го бяха арестували ?!
  • Слона (гост)
    Отговор
    40 20:35  02.02.18
    Единственият коментар който е удачен в момента е - СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ И СИЛА НА РОДИТЕЛИТЕ!
  • висок (гост)
    Отговор
    41 20:38  02.02.18
    Мдаа, дете на 4 г смачкано от моторна шейна карана от бащата на детето! Това разбрахме, а шейната на НСО ли е?
  • Българин (гост)
    Отговор
    42 20:38  02.02.18
    Колко народ закопа този!!!Да - жалко за детето но Господ си знае работата!!!Докато всички се мъчим да свържем двата края - ГН МОСКОВСКИ се вози на шейничка за 20-25 хил евро???Герб-форефър....да бе да!Господ ще ви накаже всички да страдате защото Българина не заслужава този геноцид!!!!

    Коментиран от #67

  • Антон Кутев (гост)
    Отговор
    43 20:39  02.02.18
    Аз затова водя щерката в Куба , а на Р.Овч щерката ходи в Хавай,при прогнилите капиталисти. Хем няма сняг ,хем няма моторни шейни.
  • Вяра (гост)
    Отговор
    44 20:40  02.02.18
    Съболезнования ! Сили на родителите ! Трябва да се прегърне радостта, че го е имало детето , а не да се остави на чувството за вина да ги погуби в покрусата
  • Роки (гост)
    Отговор
    45 20:45  02.02.18

    До коментар #36 от "ууууууу":

    То понеже бкп са цветенца. Бкп освен да крадат ,даже нищо не могат да направят като хората.
  • Цвете (гост)
    Отговор
    46 20:50  02.02.18
    Въпросният Ивайло Московски е причинил смъртта на дцетето си,никой друг. Тази нелепа и лоша случка може да е лична трагедия,но не и повод за национален траур. Нито Бог,нито Путин,нито Русия,нито България и българите са виновни за това,че един Ивайло Московски е рискувал живота на собственото си дете.
  • гост46 (гост)
    Отговор
    47 20:53  02.02.18
    Моля всички изроди да си затворят плювалниците. Имайте малко срам и грях от бога. Това е трагедия за семейството. Млъкнете!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #50

  • qwerty (гост)
    Отговор
    48 20:54  02.02.18
    Никой не съобщава, че по време на инцидента в района е засечен самия Путин с 10 души от Спецназ.
  • гост 46 (гост)
    Отговор
    49 20:59  02.02.18
    Искрени съболезнования към семейството.
  • 50 21:00  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 51 21:00  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Tren (гост)
    Отговор
    52 21:02  02.02.18

    До коментар #6 от "Пламен Константинов":

    А когато загинаха (ИЗГОРЯХА) невинни хора във вагони на БДЖ, някой министър изказа ли съболезнования на семействата им, или вече забравихме за тази трагедия??? Ще кажете тогава не е бил министър, да но вече е втори мандат и нищо не е свършил в полза на всички нас, така щото да пътуваме като нормалните хора! Съболезнования на детето. Един ден всички ще си платят за това, че не работят за нас, а единствено за себе си. И ако не съдебната с-ма, то ТОЗИ ОТГОРЕ ще ги накаже.

    Коментиран от #93

  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    53 21:07  02.02.18
    бащата карал шейната кво се ядете тука
    той сам си е виновен
  • Гостенин (гост)
    Отговор
    54 21:11  02.02.18

    До коментар #34 от "тасс":

    И тенис
  • АЗ ЛИ СЪМ ЗЛОБЕН (гост)
    Отговор
    55 21:12  02.02.18
    4-годишно дете и СПОРТНА ШЕЙНА????!!!!
    РОДИТЕЛИ, ОТГОВОРНОСТИ???!!!
    4-годишно дете и СПОРТНА ШЕЙНА????!!!!
    4-годишно дете и СПОРТНА ШЕЙНА????!!!!
    4-годишно дете и СПОРТНА ШЕЙНА????!!!!
  • Сандо (гост)
    Отговор
    56 21:18  02.02.18
    Жалко за детенцето, адски е болезнено, а в пък и да знаеш, че сам си му го причинил, незнам просто...
    Не му трябва никакъв съд, неискам дори и да си представям как се живее с такава мъка.
    Ако има съвест, обич към детето си, това му стига за цял живот скръб, ако доживее много.
  • БАЦЕТО (гост)
    Отговор
    57 21:19  02.02.18
    ЛЕКА МУ ПРЪС И МИР НА НЕВИННАТА МУ ДУШИЧКА БОГ ДА ГО ПРОСТИ
  • Тошко (гост)
    Отговор
    58 21:19  02.02.18

    До коментар #22 от "Гост гост":

    Моите съболезнования. И аз щях да попитам същия въпрос. Какво прави министърът в работния ден на пистата с шейната. Ако си беше изпълнявал законите и задълженията които трябва да се спазват в работен ден,можеше и да не се стигне до тази трагедия.
  • НикиД (гост)
    Отговор
    59 21:22  02.02.18
    за такива новини би трябвало да се изключват коментарите, а не разни КИБИЦИ да пишат глупости и да се подиграват с нещастието сполетяло хората!

    Коментиран от #61

  • Трай бе (гост)
    Отговор
    60 21:23  02.02.18

    До коментар #6 от "Пламен Константинов":

    Трай бе
  • гост (гост)
    Отговор
    61 21:32  02.02.18

    До коментар #59 от "НикиД":

    До НикиД

    Само ,че това нещастие е дело на самият баща на това дете. Никой не е виновен за този нелеп случай.Никой не злорадства,но и никой пък не иска да му подмазва и лакейничи,както правиш ти! Ако ти искаш да печелиш точки по този случай,давай! Терзай! Всъщност,истината е такава,че на повечето като тебе ,този случай е просто начин за подмзаване,подмилкване. Вашата скръб не е истинска,а лицемерна!
  • 62 21:34  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хомофоб (гост)
    Отговор
    63 21:35  02.02.18
    Съболезнования на майката на детето!!!
  • гост (гост)
    Отговор
    64 21:40  02.02.18
    Представям си ,този баща, щом е способен да убие детето си,то дали той е способен да пожали народа си? Едва ли!
  • 65 21:43  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 66 21:52  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    67 21:54  02.02.18

    До коментар #42 от "Българин":

    Какъв българин си ти ?
    Ако си , мен ме е срам , че съм българин !
    80% си ти , ама много тежък случай !

    Коментиран от #107

  • hmhmhm (гост)
    Отговор
    68 21:55  02.02.18
    Ако беше на друг детето а аз защо не мога да си позволя да съм на Боровец? Може би не крада и за това

    Коментиран от #74

  • 69 21:56  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    70 21:56  02.02.18

    До коментар #65 от "МАК":

    80 % си ти ! Дано няма много българи като тебе , че ме е срам от тия коментари !

    Под такава новина , нема нужда от коментари ,ама и Факти са големи .....!

    Коментиран от #121

  • Варна (гост)
    Отговор
    71 22:00  02.02.18
    Момчета...,
    И аз ненавиждам Московски, но не мога да злорадствам при такъв развой на събитията! - Може да се случи на всяко семейство и това е ужасно наказание!
    Не пожелавам това и на враговете си!
    Никой не е застрахован от подобно нещастие! - Помнете го!

    Коментиран от #72

  • гост (гост)
    Отговор
    72 22:03  02.02.18

    До коментар #71 от "Варна":

    До Варна

    Прав си. Макар и по негова собствена грешка и вина,не трябва да се злорадства. Но тук никой не злорадства на Московски по този случай.

    Коментиран от #76

  • рбд (гост)
    Отговор
    73 22:13  02.02.18

    До коментар #35 от "Този":

    пътеки
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    74 22:13  02.02.18

    До коментар #68 от "hmhmhm":

    Може би си марзеливи или не си научил занаят или нямаш образование !
    Отговори си сам !

    Коментиран от #81

  • Амтон 1 (гост)
    Отговор
    75 22:14  02.02.18
    “мързелив “
  • Варна (гост)
    Отговор
    76 22:17  02.02.18

    До коментар #72 от "гост":

    Бе не знам! - Чета по- горе едни коментари дето хич не са за разправяне.
    Иначе и аз съм от онези дето са блокирани в страницата му, както и на оня от Банкя. - Понеже имам навика да задавам неудобни въпроси. Въпреки обаче ненавистта ми към този човек, не мога в този момент да не го съжаля. - Това е твърде тежко наказание за него и жена му. - Не може по- горе да се злорадства и да се твърди че това едва ли не е божията ръка стоварила нещастието заради личните му прегрешения... - Ужасно е да се мисли и твърди подобно нещо! Който не е губил член на семейството не снае за каква болка става въпрос
  • Анонимен (гост)
    Отговор
    77 22:30  02.02.18
    Съболезнования зя детенцето! Да му вземат на водача на шейната проба за алкохол. Прилича на висок адреналин след обилно полят с алкохол обяд.
  • gost (гост)
    Отговор
    78 22:30  02.02.18
    съболезнования на родителите...
  • Гост (гост)
    Отговор
    79 22:31  02.02.18
    Съболезнования зя детенцето! Да му вземат на водача на шейната проба за алкохол. Прилича на висок адреналин след обилно полят с алкохол обяд.
  • Смолян :( (гост)
    Отговор
    80 22:34  02.02.18
    Съболезнования на близките,за загубата на на4годишното детенце
  • hmhmhm (гост)
    Отговор
    81 22:45  02.02.18

    До коментар #74 от "Антон 1":

    Интересно ми е вашето образование и сферата в която работите. Да кажем, че имам доста тапии за себе си. Но винаги може да се надгражда.

    Коментиран от #101

  • 82 22:49  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Лост (гост)
    Отговор
    83 22:49  02.02.18
    RIP. Болестите омилоствяват и най-силните! Смъртта дебне отвсякъде! Никой да не си мисли, че е герой и безсмъртен! Правете добро, защото нямате много време.

    Коментиран от #84

  • гост (гост)
    Отговор
    84 22:56  02.02.18

    До коментар #83 от "Лост":

    Прав си. Тази случка и други подобни,трябва да ни напомнят,че сме много грешни и смъртни. Трябва да имаме човещина,трябва да правим добро на ближните.
  • Пламен Константинов (гост)
    Отговор
    85 23:08  02.02.18
    До 52 и 60

    За разлика от вас, аз се подписвам с името си!
    Спрете да се правите на анонимни герои и да плещите глупости в тази трагедия. Това не е театър! Просто замълчете, бе Хора, поне за малко!...

    Коментиран от #120

  • Сандо (гост)
    Отговор
    86 23:20  02.02.18
    То това им дава сила да си отварят устите, инак са си мишоци :)
    Анонимноста тук ги прави смели, много силни, компетентни на всевъзможни теми :))))

    Коментиран от #87

  • hmhmhm (гост)
    Отговор
    87 23:34  02.02.18

    До коментар #86 от "Сандо":

    Ако мислите че тук някои е анонимен не сте добре. Просто изказваме мнения защото сме свободни да изкажем мнение. Но за да си анонимен в мрежата едва ли ще си тук и ще пишеш трябва много знания и умения и едва ли ще си пропиляваш времето тук.
  • Дебелия (гост)
    Отговор
    88 23:40  02.02.18
    Страшна трагедия! Съболезнования! Но този който я е причинил трябва да отговаря пред закона като всеки друг!

    Коментиран от #119

  • Plovdiv (гост)
    Отговор
    89 23:42  02.02.18
    ЗАЩО?!?! Във всеки един смисъл на думата?...
    Защото когато умира българско дете, умира България. Във всеки един смисъл!...
  • Диди (гост)
    Отговор
    90 23:47  02.02.18
    Няма по голямо нещастие от това,да загубиш дете.Съболезнования към родитилите.

    Коментиран от #98

  • 91 23:55  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 92 23:57  02.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • СссереМ (гост)
    Отговор
    93 00:27  03.02.18

    До коментар #52 от "Tren":

    Ми ша горят щот сте прости.
  • 94 00:30  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Наблюдаващият (гост)
    Отговор
    95 00:55  03.02.18
    “За кокошка няма прошка, за милиони нямазакони”

    Някой не обясни ли на тъпите политици, че това не се отнася за природните закони?!?
  • Тиквата (гост)
    Отговор
    96 03:38  03.02.18
    Жалко за детето, Бог да го прости, милото. А за Московски - трябва да го съдят, но няма да го направят. Не се качва дете на 4 години на моторна шейна - елементарно е, може да се случи всичко, дори не удар, а шейната да се обърне, и пак ще стане същото. Така че ето я типичната българска ( не гербаджийска, защото и другите са същите ) безотговорност - и ето резултата!

    Коментиран от #100

  • ... (гост)
    Отговор
    97 03:42  03.02.18
    Жалко за детето,Бог да го прости!Но г-да политиците нека не забравят ,че Господ забавя,но не забравя.
  • разликата (гост)
    Отговор
    98 05:57  03.02.18

    До коментар #90 от "Диди":

    Едно е да загубиш детето си, друго е ти да го погубиш!
  • 99 07:34  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • падналия ангел (гост)
    Отговор
    100 07:43  03.02.18

    До коментар #96 от "Тиквата":

    И да го съдят и да не го съдят, файда йок! От тук нататък този ще живее с вината за смъртта на сина си. По-голямо наказание от това няма!
  • Амтон 1 (гост)
    Отговор
    101 07:54  03.02.18

    До коментар #81 от "hmhmhm":

    Ами не се оплаквам от липса на работа !
    Учил съм пет години и половина /11 семестъра / и после съм “чиракувал “ две -три години преди с започна да работя самостоятелно !
    Не се чуди много ! Ставам в 6.00 сутрин и работя и днес , събота !
    Жена ми беше учителка по български и руски в ПМГ , но работи само 3-4 години и после взехме кредит /рискувахме семейното жилище / и си направи козметичен център ! До преди да се родят децата работи по 9-10 часа на ден без обедна почивка !
    При нас мотото е “ може да си чистач , но да си най - добрия “ ! Срамен труд няма !
    Виж даже ми остава време да се забавлявам тука .
    Просто българина вместо да се вземе в ръце все в канчето ма другия гледа и все някой друг му е виновен за неговите незгоди .
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    102 07:56  03.02.18

    До коментар #82 от "Име като гост":

    Те 80 % тука са така !
  • 12345 (гост)
    Отговор
    103 08:30  03.02.18
    Спрете с тази злоба и спам. С какво това невинно 4 г. детенце е виновно, че баща му е самозабравил се гербаджийски простак. Мир на праха му.
  • 104 08:56  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • село (гост)
    Отговор
    105 09:06  03.02.18
    Крайно време е по такива места да не се допускат малки деца и да има някаква възрастова граница. За по голяма безопастност!!!!
  • Мими (гост)
    Отговор
    106 09:54  03.02.18
    Прав е Иво Христов,прав е!Трагедията е огромна,няма значение чие е детенцето.Баща му цял живот ще носи този кошмар,ако го преживее.Почивай в малко ангелче.
  • Българин (гост)
    Отговор
    107 10:05  03.02.18

    До коментар #67 от "Антон 1":

    На хранилка в ГЕРБ ли си?Признай си!

    Коментиран от #108, #109

  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    108 11:26  03.02.18

    До коментар #107 от "Българин":

    Адвокат съм , второ поколение !
    Занимавам се с вещно право и продавам включително имоти , в повечето случай на хора на които не им трябват , или не са им по джоба ! Осигурявам и финансирането от банка , за да е пълен филма !
    Ама нали ,особенно в БГ , алчността и завистта движат света , че така де , от това печеля !
    Повечето нямат пари и за нотариалните разходи /и искат да финансира банката / , ама чули, че от наеми и препродажба ще забогатеят и така !
    Пълна бутафория , ама ако не съм аз , ще е друг !
    Сега доволен ли си от отговорна ?
    Идеята за кредит и феизьорския салон същи неше моя . В услугите работата никога не спира , стига да си добър !
    Предприемчив съм , рискувам , използвам слабостите на хората и печеля !
    Ти май си мечтаеш да си на хранилка , а ? :)

    Коментиран от #110

  • Амтон 1 (гост)
    Отговор
    109 11:29  03.02.18

    До коментар #107 от "Българин":

    Темата е друга , между другото !
    Не те знам българин ли си , какъв си , ама се интересувай повече ти как да си осигуриш спокоен живот , а не как печелят другите !
    А темата е , че повечето тук са злобни ,завистливи хейтъри ! Малоумни !
    Починало е дете !
  • Бръм (гост)
    Отговор
    110 12:11  03.02.18

    До коментар #108 от "Антон 1":

    Т.е. ти и до голяма степен жена ти сте обикновенни паразити.
    Нищо чудно, то на "територията" предимно такива просперират!
    Че и се хвали... Мъка!

    Коментиран от #111

  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    111 12:25  03.02.18

    До коментар #110 от "Бръм":

    Какъв паразит си да правиш прически ?
    А като някой иска да си купи апартамент , аз как да го спра ?

    Ти какво работиш , завистливо ?:):)
  • Бръм (гост)
    Отговор
    112 13:43  03.02.18
    Каво се правиш на утрепан бе? Пусни анкета за мнението на хората за адвокатите и брокерите и ще ти се изясни! Роман като с размера на война и мир по въпроса мога да напиша, ама защо ли... Колкото до прическите - няма лошо, но! Колко висши ти трябват за целта! Колко струва една прическа и час труд на лекар в спешното? И т.н. Сам си написал, че се ВЪЗПОЛЗВАТЕ от човешки слабости (алчност, суета)! Колко християнско! 😂
    Аз също съм в сферата на услугите - предоставям и подържам техника. Разликата е там, че спонагам бизнеса да работи и за което не взимам "грешни" пари, като например за ден работа комисион или хонорар в пъти надвишаващ дори месечни заплати или да речем ако жена ти взима 30 лв за една прическа, то тогава да и ремонтират сешоара трябва да и вземат 1000, ама не? Нъли...😉
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    113 13:54  03.02.18
    Ами аз съм откровен , а не лицемер !
    И да се смееш и да не се смееш през сълзи ,няма да промениш факта за манталитета на хората в БГ , да си купуват стоки , които не могат да си позволят !
    А дали , аз или друг , нито света ще продължи без адвокати и банки, нито глупаците ще свършат !
    Агресивния ти коментар показва по-скоро , неудовлетвореност !
    Темата беле , между другото , друга !
    Умряло е дете , а хейта е безспирен !
    Ей такива са голям процент в БГ , ама какво да се прави , и нез тях и без адвокати ме може .
    Народа тотално изпростял и най - вече , уникално завистлив на тая територия !
    Жив и здрав бъди !
    Сега и аз мога да кажа , че хира от твоята професия са паразити и селски тарикати , че имаше време за ремонт на печка искаха половин заплата на лекар , ама нейсе !

    Успокой се и си кажи мнението за хейта по повод статията !
    Мене ме остави , а ще горя в Ада !
  • Венков (гост)
    Отговор
    114 14:07  03.02.18
    Махнете възможността за коментари !
    ВЕДНАГА!
  • 115 14:24  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бръм (гост)
    Отговор
    116 14:25  03.02.18
    То една много ларш така съветваше пасти да се ядат...

    Коментиран от #117

  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    117 14:35  03.02.18

    До коментар #116 от "Бръм":

    Комунизма е постигнат в по -голямата си част в Скандинавия ! Разбирам ,че това ти е мечта !
    Ама тука ,няма как да стане ! Чети Алеко и Чудомир и ще разбереш !

    Клише “всеки народ си заслужава съдбата “ -вярно , най -вече за тази територия !

    Ти като станеш по - оборотен и се наложи да наемеш работници ,за да помагате на повече хора ,както и да си купиш инструмент или по-голяма работилница , пробвай , може и без банки , адвокати , брокери !
    Ти имаш инфо , знания , спестени пари , нали !
    Щото другия вариант е да се правиш на професор от гараж и идва момента в който голямия конкурент те лапва !
    Няма лошо !
    Но има хора на които им вършим работа , сам разбираш че е така !

    Няма как и без много други свободни професии , макар и недолюбвани !:)
  • Дорожелател (гост)
    Отговор
    118 14:55  03.02.18
    ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ !!!
  • ХХХ (гост)
    Отговор
    119 14:59  03.02.18

    До коментар #88 от "Дебелия":

    МНОГО ТОЧЕН КОМЕНТАР !!!
  • ХХХ (гост)
    Отговор
    120 15:05  03.02.18

    До коментар #85 от "Пламен Константинов":

    Едва ли някой тук се заблуждава, че е анонимен, и всъщност няма никакво значение дали ще си напишеш името. Така ,че това не е голямо геройство!
  • 121 13:52  04.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мария (гост)
    Отговор
    122 16:00  04.02.18
    Бог да дава светлина на детето! Мир в душите на близките му! Моите съболезнования!

Напиши коментар:


Публикувай