14 120 112

Венци Мицов: Засрамете се! Съболезнования за Московски

Венцислав Мицов

„Чета какво пишат едни хора с претенции за нов морал по адрес на трагедията, сполетяла министър Московски. Чета и ме е срам. И не, не съм фен нито на кабинета, нито на политиките му, нито на министрите.

Но това точно днес няма никакво значение. Ако това ни е новият морал, мерси.

Това пише в профила си във Фейсбук Венци Мицов.

Хора, които не могат да изпитат емпатия и състрадание, са достойни само за едно - за съжаление. А сега си задайте въпроса - имате ли двойни стандарти в състраданието си? И ако отговорът е да... То тогава знайте, че аз не съм от вашия отбор.

Крещете, викайте, маскирайте истерията като гражданска енергия, но забравете за мен. Аз може да не ставам за нищо, може да съм пълен тъпанар, но поне мога да направя разликата между политически сблъсък и чисто човешко състрадание. И когато загубя това си качество, ще знам, че няма никакъв смисъл да съществувам повече.

Съболезнования на човека Московски. Не го познавам, никога не съм го виждал на живо дори. Но знам едно. Губил съм близки хора. Тате издъхна в ръцете ми.

Да загубиш детето си е не просто ужасяващо. Това е най - ужасното нещо, което може да се случи някому. И предлагам на всички, които в безумното си озлобление започнаха да пишат гадости, да спрат за малко и да се засрамят.

Политическите битки са си политически битки. Останалото е просто илюстрация на проядените ни и празни души...“

България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост (гост)
    Отговор
    1 17:46  03.02.18
    Теб пък кой те пита кво мислиш? И къв си ти? Погледни се на кво приличаш. Не те е срам. Като някой пръч с тая брада. И с тва наднормено тегло. Оправи себеси първо.

    Коментиран от #15, #58, #77, #79, #107

  • чети приказки (гост)
    Отговор
    2 17:48  03.02.18
    Знаеш ли Мицов, какво пише в приказките?

    ... умря злият крал и хората щастливи се запрегръщаха и разцелуваха от щастите...

    Така е човече, когато към народа няма съчувствие и народа няма такова ;)

    Коментиран от #5

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    3 17:50  03.02.18
    Преди 2 г.умря едно 5 г.детенце от рак щото му бавили документите от оная агенция дето ги праща на лечение в чужбина и когато пристигнали с 80 хил.€ събрани от дарения в Италия докторите казали - Много късно идвате .Тоя плондир тогава изказа ли съболезнования на семейството?

    Коментиран от #103

  • 4 17:52  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ТАСС (гост)
    Отговор
    5 17:54  03.02.18

    До коментар #2 от "чети приказки":

    Много си прав.
  • 6 17:54  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    7 17:55  03.02.18
    Кой на каквото си постеля на това ще седне

    Коментиран от #23

  • 8 17:56  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 9 17:56  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Крадец (гост)
    Отговор
    10 17:58  03.02.18
    Венци,като те е срам,не ги чети коментарите ,бре!
  • ДДД (гост)
    Отговор
    11 18:06  03.02.18
    за министъра бабуната виновна
    за нас несъобразена скорост
  • Мицо Венца (гост)
    Отговор
    12 18:24  03.02.18
    Огромна трагедия е да загубиш дете. Единственото за което моля Бог (висша сила или както искате) е децата ми да ме надживеят. Дотук със съболезнованията. Сега делово:
    1. Тоз пишман рокер (нямам предвид Мицов) не трябва ли да е на работа в петък следобед?! Някой провери ли дали си е пуснал отпуск? Или това важи само за "раята"?
    2. Докато нас ни облъчват с необходимостта от по-чисти превозни средства, "агите" не просто се забавляват със замърсителите, ами даже си транспортират и по-мощни от София (или от още по-далеч) за да е максимален ефекта.
    3. Не правите ли аналогия с детето на един друг виден "водач"?
  • 13 18:27  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 14 18:29  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 15 18:29  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • hmhmhm (гост)
    Отговор
    16 18:29  03.02.18
    Кой каквото посее такова ще пожъне. Кофти път за нас кофти път и за него. Аз ще ти кажа какво е станало без да съм присъствал. Онези там да му се подмажат са му дали най-бързата шейна напълнили догоре с гориво и са му казали заповядайте тай може и да е пиинал и да е тествал как върви шейната все пак е най-новата и най бързата от там наличните и после какво стана ама ще стане. А ти като искаш ходи му лижи Г*за. А той трябва да отиде в затвора за убийство по непредпазливост.

    Коментиран от #24

  • 17 18:32  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 18 18:33  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 19 18:38  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ГОГО (гост)
    Отговор
    20 18:41  03.02.18
    Трябва да си най наивния,че да чакаш от червената болшевишка сган съчувствие!За тях човешкия живот неструваше пукната пара!Та те избиха маса народ из лагери,из уранови мини в името на една дивашка идеология.Идеологията на болшевишкия СССР!Тези червеи са се продали отдавна!Виждал съм злобата в очите им и знам че състрадание от тях немога да чакам!

    Коментиран от #55

  • Гост (гост)
    Отговор
    21 18:43  03.02.18

    До коментар #19 от "гост":

    Кълнеш като циганка. Само оня горе разполага и насочва съдбата. Ти не можеш да кажеш кой какво заслужава! Кой каквото е заслужил ще го получи. Всички сме в неговите ръце.
  • Колев (гост)
    Отговор
    22 18:43  03.02.18

    До коментар #19 от "гост":

    Така е това не са хора да се радват на смарта на едно дете

    Коментиран от #25, #26

  • 23 18:47  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • един (гост)
    Отговор
    24 18:48  03.02.18

    До коментар #16 от "hmhmhm":

    Шейната си е била лично негова и също така е 150 коня - смятай за какво иде реч..

    Коментиран от #29

  • ссм (гост)
    Отговор
    25 18:49  03.02.18

    До коментар #22 от "Колев":

    колефф не се радваме бе ,просто не ни пука

    Коментиран от #28

  • един (гост)
    Отговор
    26 18:51  03.02.18

    До коментар #22 от "Колев":

    Никой не се радва на смъртта на детето - недей да си кривиш душата...

    Това мило детенце е жертва на безумния си баща!!!
  • ЪПК (гост)
    Отговор
    27 18:51  03.02.18
    Надали е инцидент...
  • 28 18:51  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост (гост)
    Отговор
    29 18:52  03.02.18

    До коментар #24 от "един":

    Как 150 коня бре? Тя колата ми не е толко?

    Коментиран от #34, #91

  • OMG WTF (гост)
    Отговор
    30 18:54  03.02.18

    До коментар #28 от "ryt":

    Шивана европейска свиня тинеста

    Коментиран от #35

  • 31 18:55  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Колефа дати флиза тлъст (гост)
    Отговор
    32 18:56  03.02.18

    До коментар #28 от "ryt":

    Хахаха хахахаха тиняк
  • .#29 (гост)
    Отговор
    33 18:57  03.02.18
    до 29 . Няма какво да се чудиш, има такива шейни. Аз например съм карал джет ямаха , 1.8 , с турбо, 220 коня ..
  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    34 18:58  03.02.18

    До коментар #29 от "Гост":

    Толкова са това е мотор за сняг за да загребва има и повече коне

    Коментиран от #36

  • ryt (гост)
    Отговор
    35 18:58  03.02.18

    До коментар #30 от "OMG WTF":

    Искам да спя с теб , жена ти ,и дъщеря ти ,във всичките ви биологични отвори. АМИН.

    Коментиран от #38

  • Гост (гост)
    Отговор
    36 19:00  03.02.18

    До коментар #34 от "Скорпион29":

    Да питам ли колко струва това чудо ( дето си било негово и е 150 коня ) или няма смисъл?

    Коментиран от #39

  • 37 19:00  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 38 19:02  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    39 19:05  03.02.18

    До коментар #36 от "Гост":

    Е нали затова краде от бюджета за да си купуват шейни, нови коли и да си живеят ХАЙ за наша сметка

    Коментиран от #44

  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    40 19:08  03.02.18

    До коментар #37 от "ryt":

    Polaris 2016 г.22 хил.лв.160 коня
  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    41 19:11  03.02.18
    Свалили са руски самолет в Сирия сега казаха
  • Гост (гост)
    Отговор
    42 19:11  03.02.18
    22 хиляди за шейна? Аз три години работа за толкова пари!

    Коментиран от #43

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    43 19:15  03.02.18

    До коментар #42 от "Гост":

    За нормалните хора да, но за него един дребен подпис
  • 44 19:17  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 45 19:22  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    46 19:23  03.02.18

    До коментар #44 от "Гост":

    Народа е озверел от гадостите през последните 10 г.и е нормално да реагира така ние не сме роби и искаме справедливост
  • Гост (гост)
    Отговор
    47 19:23  03.02.18

    До коментар #44 от "Гост":

    Не глупако, този споменат от теб процент явно са хора "обичащи" управниците си. Тук има сиромаси дето днес карат с 10 лв.

    Коментиран от #51

  • 48 19:24  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ulavia (гост)
    Отговор
    49 19:25  03.02.18

    До коментар #44 от "Гост":

    Баце, заминавай незабавно другаде да живееш, щом те е срам от сънародниците ти.

    Коментиран от #52

  • ГОСТ (гост)
    Отговор
    50 19:27  03.02.18
    Бог да го прости детенцето ,че си е отишло от този свят без да види нищо от този живот НО,не забравяйте едно че на тези лапачи децата пет пари не дават за бедният народ като пораснат.Нещо повече и те точат лиги да го яхнат по примера на бащите си.П.С не може да караш състезателна шейна по-бързо от възможностите си и да очакваш друго.
  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    51 19:29  03.02.18

    До коментар #47 от "Гост":

    Знаеш ли колко кофти ми става като дойде някой и поиска 50 лв.на заем? Става ми кофти че бели и образовани работещи хора свършват парите една седмица преди заплата! И не щото са обикаляли по кръчмите а щото взимат малко пари просто какво са 300-400-500 € на месец в БГ.? Пълна мизерия е масово
  • ссм (гост)
    Отговор
    52 19:29  03.02.18

    До коментар #49 от "Ulavia":

    Къде ще отиде тоя бе ,нали е уреден да държавна служба в некое министерство,транспортното вероятно,за тях ние сме боклуци.
  • 53 19:30  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    54 19:33  03.02.18

    До коментар #53 от "Симеонов":

    Имаш нужда от Виагра! безполезна СГАН такава
  • 55 19:36  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 56 19:37  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    57 19:41  03.02.18

    До коментар #56 от "ГОГО":

    Много знаеш кви са останали в БГ.те ония чистачите и бавачки по З.Е са една стока

    Коментиран от #60

  • 58 19:47  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Наблюдател (гост)
    Отговор
    59 19:48  03.02.18
    Русофилчета, а за убития руски пилот в Сирия подобни "съболезнования" ще поднесете?
  • ГОГО (гост)
    Отговор
    60 19:51  03.02.18

    До коментар #57 от "Бесен Язовец":

    Заповядай в Германия да видиш дали са само чистачки и колко българи има!

    Коментиран от #63

  • Bylgarin (гост)
    Отговор
    61 19:53  03.02.18
    Всички мръсници и гадове които не познават човешкия морал и състраданието не са Българския народ. И да знаят, че тези мизерници може бог да ги накаже.
    Бог да прости малкото дете и да почива в мир! А на семейството дано бог им даде сили да преживеят това нещастие!

    Коментиран от #65

  • 00000000 (гост)
    Отговор
    62 19:53  03.02.18
    Венци, твоите колеги от Факти толерират простаците, даже изтриват коментарите които ги дескредитират

    Коментиран от #64, #67

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    63 19:54  03.02.18

    До коментар #60 от "ГОГО":

    А ква си бе Дидоооо да не си някоя от тлъстите гермснки дето обикслят по моловете бееее? Чудиш се наема да си платиш или роклята от разпродажбата да си купиш

    Коментиран от #69, #81

  • 64 19:55  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 65 19:56  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 66 20:05  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 67 20:07  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 68 20:12  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ГОГО (гост)
    Отговор
    69 20:23  03.02.18

    До коментар #63 от "Бесен Язовец":

    Ще си умрете със злобата,човече!Не съм гербаджия,убеден антикомунист съм!Единствено исках системата да рухне и да пътувам свободно!E,случи се в онази 1989!Не убеждавам никого да тръгва,ако не желае,но се вижда кои останахте в България!

    Коментиран от #71

  • 70 20:28  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    71 20:30  03.02.18

    До коментар #69 от "ГОГО":

    И докъде стигнабееее пътешественико ?до село Гюлино ловешка област! Бай Ганьо до Чикаго и назад

    Коментиран от #72

  • ГОГО (гост)
    Отговор
    72 20:36  03.02.18

    До коментар #71 от "Бесен Язовец":

    ОФЕНБУРГ.Но,едва ли ти говори нещо!?

    Коментиран от #74

  • ХХХ (гост)
    Отговор
    73 20:41  03.02.18
    А защо ти не се засрамиш Мицов! Вижда се, че челото ти е ниско, но все пак и на това малко място трябва да има някакво сиво вещество! Използвай го за да разбереш, че никой не се радва за смъртта на детето (освен може би с много малки изключения) но хората са силно възмутени от арогантността на властта, двойните стандарти и лицемерието! Ако този човек не беше министър или нечий човек вероятно щеше да бъде незабавно арестуван и с повдигнати обвинения, журналисти щяха да налетят на темата като лешояди на мърша после Вожда да излезе да се изкаже и да си направи пи ар и други такива гадости! Сега ни обясняват, че виновна била някаква неравност по трасето сякаш сме малоумни. Е ДА, АМА НЕ!!! НЕ СМЕ МАЛОУМНИ!!! На всички е ясно, че тоя е причинил смъртта на сина си поради престъпна небрежност и немърливост. Когато законите се прилагат избирателно и не важат за всички ГНЕВЪТ НА ХОРАТА Е НАПЪЛНО ОПРАВДАН!!! По конституция никой не е над закона, но на практика се върши друго и в това е цялата работа. Много е просто.

    Коментиран от #78

  • Само питам (гост)
    Отговор
    74 20:46  03.02.18

    До коментар #72 от "ГОГО":

    И стана голяма работа ли!?

    Коментиран от #76

  • 75 20:54  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ГОГО (гост)
    Отговор
    76 21:02  03.02.18

    До коментар #74 от "Само питам":

    Роден съм 1968година от 9години живея в Германия от две години семейството ми е при мен (след като завършиха децата).Не съм станал голяма работа-работя като шофьор,живея на квартира,но усъществих една моя мечта,която в годините на комунизма беше сюрреалистична!Тук е живота е по спокоен и никой не те гледа накриво!

    Коментиран от #82

  • 77 21:09  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Млъкнете (гост)
    Отговор
    78 21:13  03.02.18

    До коментар #73 от "ХХХ":

    ГОВОРИШ ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ! Никакви обвинения нямаше да се подвигнат светкавично - прави се първо разследване. Идиот. Ти не си застраховен от това разбери, прояви малко човечност. утре ако ти се случи нещо такова - какво? Всички трябва да лаем срещу теб, докато ти си в Ада защото си загубил детето си, а диваците квичат около теб..КАК ЩЕ ПОЧУВСТВАШ бе???
  • (потребител)
    Отговор
    79 21:15  03.02.18

    До коментар #1 от "Гост":

    Мицов! Моля те, никому не са нужни крокодилските ти сълзи! Аде хлан!
  • Въпрос (гост)
    Отговор
    80 21:16  03.02.18
    Миков,лапнахте субсидийката и сега морал,а??
  • 81 21:18  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    82 21:22  03.02.18

    До коментар #76 от "ГОГО":

    И ква ти беше мечтат да станеш емигрант шофьор в Германия ли? През соца също можеше да си шофьор в градския транспорт взимаха по 500 лв.които сега се равняват на 2500 лв.и апартамента твой.Ако си международен взимаш мскс 2200 € от които за квартирка поне 600€ и консумативи още 300 € =900€ и ти останаха 1300€ по 40 лв на ден в София като такси щеле да си докарваш по 50-60 лв.чисти= 1800 лв. За амортизация (-300) на месец = 1500 лв.е ти за 600 лв.чак у Германия ли ходи?

    Коментиран от #100

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    83 21:25  03.02.18

    До коментар #81 от "БеснияСъсел":

    С кои точно реакции БЕееееее?
  • 84 21:41  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    85 22:09  03.02.18

    До коментар #84 от "ryt":

    И дедо ти така говореше и си омре в Белене, сам!
  • 86 23:09  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 87 23:45  03.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антикомунист (гост)
    Отговор
    88 00:20  04.02.18
    В комуниста няма и капка човечност,дори чакат подобни трагедии за да се радват.Който се радва на смърта на едно невинно дете е пътник за Ада!Жалко за детето.Господ да даде сили на семейството в този тежък момент.
  • gnida (гост)
    Отговор
    89 00:26  04.02.18

    До коментар #84 от "ryt":

    Като чета простотиите ти , ти определено няма да си донор на сиво вещество ! Относно случая - не е инцидент , убийство е ! Не виждам защо тези журналя , мазнейки се на властта го представят така ! Публикувано във факти.бг:
    Фатален инцидент с моторна шейна отне живота на детето на транспортния министър
    Аре да сме обективни ? Като гледам нивото на журналистите и на управляващите никак не се чудя как я докарахме до тук !
  • Димитър (гост)
    Отговор
    90 02:04  04.02.18
    Пиян дрогиран МИНИСТЪР уби детето си с моторна шейна!Мицов крие истината щото е платено дебело прасе!УБИЕЦА В ЗАТВОРА!!!

    Коментиран от #93, #94

  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    91 02:35  04.02.18

    До коментар #29 от "Гост":

    кола под 200 коня не е кола
  • Съвест (гост)
    Отговор
    92 02:37  04.02.18
    Мицов, какъв изверг трябва да си, за да поднасяш съболезнования на човек убил собственото си дете? Нормалността изисква убиеца да съжалява, а не всички да му казват “Съжалявам!”. Да, на майката и роднините на детето е нормално да се поднасят съболезнования, но на убиеца!?!
    Бил е баща на детето до момента в който го е качил на шейната. След това се е превърнал в неговия убиец, което му отнема правото да се нарича “баща”!
    И не е злорадство това или политическо несъгласие. Сърцето ми се къса не само за всеки изгубен детски живот поради морална сиромашия, но и за всяко дете на което се отнема правото да бъде щастливо в детството си.
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    93 02:38  04.02.18

    До коментар #90 от "Димитър":

    стига писа глупости
    затвор
    то е достатъчно че изгуби сина си
    какво по голямо наказание
    аз за моите деца бих влязъл в затвора
    но само да са живи и здрави
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    94 02:38  04.02.18

    До коментар #90 от "Димитър":

    стига писа глупости
    затвор
    то е достатъчно че изгуби сина си
    какво по голямо наказание
    аз за моите деца бих влязъл в затвора
    но само да са живи и здрави
  • Диоген фенера (гост)
    Отговор
    95 04:29  04.02.18
    А за майката на Дамла вие журналята милост имахте ли?
  • Гулит (гост)
    Отговор
    96 06:39  04.02.18
    Не съболезнования, затвор му трябва.....затвор!!!
  • Комшията (гост)
    Отговор
    97 07:29  04.02.18
    Трагедия, голяма трагедия......
  • РУБИ (гост)
    Отговор
    98 08:16  04.02.18
    И вие се наричате Българи и Православни!? Право е момчето, засрамете се! Та това е само едно малко дете! Не може на злото да се отвръща със зло, само доброто може да победи злото. Имайте страх от Бога, тук става въпрос за чиста човещина. Съболезнования за семейството на Московски!

    Коментиран от #99

  • смирен (гост)
    Отговор
    99 08:56  04.02.18

    До коментар #98 от "РУБИ":

    при такава ситуация се постъпва в манастир, да се смириш , да заглушиш болката
  • ГОГО (гост)
    Отговор
    100 09:39  04.02.18

    До коментар #82 от "Бесен Язовец":

    Не отидох за парите,мечтата ми беше да избягам от комунистическия ад,който беше тика.Но нямах достатъчно връзки да го направя по времето на соца, затова трябваше да чакам края му.Беше ужасно да ми налагат как да се обличам, как да се държа,ква музика да слушам,проблеми в училище,защото не криех позицията си,всичко това ме отврати!А и живеех в малък град и всички се познаваха.За съжаление виждам,че манталитета на хората,останали в България,не се е променил от ония години,щом има такива коментари за смъртта на едно дете!
  • Касиопея (гост)
    Отговор
    101 11:15  04.02.18
    Хора ,бъдете смирени и не търсете под вола теле.Починало е 4 годишно дете.Бъдете достойни българи и сведете глави пред чистата душа на това детенце.Мир на праха му.Не винете бащата той също скърби и скръбта му е неизменна.На никого не пожелавам такава мъка.
  • Снежа (гост)
    Отговор
    102 11:31  04.02.18
    За мъката съм съгласна еднаква е за всички но видно от изтритите коментари които са повече обикновенните хора не го жалят и как ли ?Нахранила се въшката и излязла на челото Това е .А за нас плебеите кофите за боклук даже правото на труд ти сеотказва ако не си с протекции...
  • Дони (гост)
    Отговор
    103 11:37  04.02.18

    До коментар #3 от "Бесен Язовец":

    Тук става въпрос за детето.Ама за злобата комунистическо- русофилска граници няма.
  • 104 11:55  04.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 105 16:07  04.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ГОГО (гост)
    Отговор
    106 16:28  04.02.18

    До коментар #105 от "бай село":

    За всичко съм съгласен с тебе,с изключение на това,че България беше рай!Тя беше превърната от червената армия и нейните васали тук в най -големия ад!Управляваха съдбите на хората с репресии,пропаганда и демагогия,залъгвайки ги с елементарни условия на живот!
  • 107 17:18  04.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Лиа (гост)
    Отговор
    108 21:24  04.02.18
    Отговорен и виновен е единствено и САМО безотговорния родител качил за кеф малко дете на открита моторна шейна през снежен планински терен. Само за момент да си отклони вниманието може се забие в дървото и без"неравности" по терена. Детето е на открито в шейната и само каска няма да го спаси. Съболезнования на родителите, но виновни не се неравностите по трасето. Жалко, много жалко за детенцето.
  • гост (гост)
    Отговор
    109 16:03  05.02.18
    Венци, това си твое мнение, кой ти дава право да пишеш статия и да се опитваш да променяш общественното мнение по едно олицетворение на корупция, замитане и нещастие? Московски е наказан по най-суров начин, спор няма, едно е да загубиш дете, друго е ти да причиниш неговата смърт. Хората се надигат за това, че такива случаи трябва да се вдигнат на пиедестал и да не се проявява съчувствие в памет на детето и в полза на всички други деца, чиито бащи правят същите простащини. Не трябва да има съчувствие, за да не стават тези инциденти ежедневие и всеки да скърби, а никой да не търси виновник и наказание за тази висша глупост.
  • Мецов (гост)
    Отговор
    110 18:05  05.02.18
    Евала, смешник.
  • 111 19:29  05.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • цоле (гост)
    Отговор
    112 21:41  05.02.18
    ТУКА НЕ СТАВА ДУМА ЗА ПОЛИТИКА ,А ЗА ЗАКОННОСТ

Напиши коментар:


Публикувай