41 676 151

Затварят всички гаражни сервизи

Промяната по всяка вероятност ще бъде заложена в новите закони за шофьорите

Константин Карагьозов

Гаражните автоработилници да бъдат затворени и шофьорите да могат да ремонтират колите си само в сервизи с лиценз. Тази новост най-вероятно ще залегне в един от трите чисто нови закона за водачите след разкомплектоването на Закона за движение по пътищата.

Служители на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, както и такива от МВР и строителното министерство всеки четвъртък се събират в работна група и обсъждат какви промени трябва да се предприемат в нормативните актове, които са за подготовката, квалификацията и категорията на водачите, за пътните знаци и маркировката и за техническата част на превозните средства.

С поправката водачите ще могат да оставят автомобилите си само в лицензирани сервизи, пише "Телеграф". "В момента такива у нас няма и на практика всеки желаещ да ремонтира коли, може да го направи свободно", категорични бяха от вътрешното ведомство. Ако работилницата не се сдобие с разрешително, тя ще трябва да затвори завинаги.

"Всяко возило пък ще си има сервизна книжка. В нея ще се посочва какви поправки ще се извършвали по колата и ще е задължително да се вписват", обясниха членове на работната група от транспортното министерство. Ако нещо липсва, ще се налагат глоби. Тепърва ще се уточнява размерът им. Ако водач сам смени масло или гума например, няма да има санкции, но пак ще е длъжен да посочи това в книжката на автомобила си.

Очакват се промени и при техническите прегледи на возилата. Ако в момента при смяна на табелите на колата изправността ѝ се тества в пункта за регистрация на Пътна полиция, до няколко месеца прегледът най-вероятно ще се прави в Министерството на транспорта. "Така ще бъде улеснена работата на МВР, но и водачите ще бъдат натоварени да обикалят ведомствата двойно повече", изразиха мнение от работната група.

България


Още по темата

  • Въвеждат задължителна регистрация на автосервизите

    Въвеждат задължителна регистрация на автосервизите

    В България има 30 хиляди автосервиза. 1/3 от тях обаче не са лицензирани, не издават касови бележки или извършват ремонти, за които нямат техническо ...
    22.05.2018
    3 548
    10
  • Измами с ремонти на коли

    Измами с ремонти на коли

    След новината за изкарване на автосервизите на светло ни заля лавина от зрителски сигнали за фалшиви сервизи. Десетки шофьори твърдят, че са измамени ...
    6.03.2018
    11 336
    24
  • Автосервизите влизат в регистър

    Автосервизите влизат в регистър

    Създаването на регистър на автосервизите и въвеждане на изисквания за минимален срок на гаранция на извършвания ремонт на автомобил са част от ...
    25.02.2018
    2 173
    3

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Добри Змея
    Отговор
    1 17:50  19.02.18
    Важното е МВР да си улесни работата с 2 думи, не гражданите... Те ще ми кажат дали да си ремонтирам колата сам или в сервиз?!

    Коментиран от #9, #53, #116

  • Чакащ на спирката
    Отговор
    2 17:51  19.02.18
    ХАХАХАХАХА я сега да ви видм БМВ маниячета, колко чалга ще поемете от родната мафия - нали Вие сте деца на прехода, плащайте цената!!!

    Коментиран от #4

  • Марио
    Отговор
    3 17:55  19.02.18
    Такъв закон отдавна трябваше да бъде въведен в сила.Да не карат тия неизправни коли.Трябва и старите гнилочи да забранят.

    Коментиран от #17, #28, #62, #112, #132, #143

  • 4 17:56  19.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Тия не знаят защо са живи
    Отговор
    5 17:56  19.02.18
    Гледай с какви глупости се занимават. Нали всичко е наред та до рам стигнахме аз карам голг на 32 години кога ще го правя в лицензиран сервиз питай ме . Рязко китайските части ще станат вечни

    Коментиран от #34

  • Няма оправия
    Отговор
    6 18:01  19.02.18
    Глупост,след глупост!!То народа изчезва,те ДЖЕНДЪРИТЕ ще забраняват гаражите??Тези главоци от ден на ден, по големи тъпотии творят...
  • Сандо
    Отговор
    7 18:02  19.02.18
    Браво на Х5-цата, че даже се и римува :))))
  • Крайно време е да има контрол Неможе да
    Отговор
    8 18:03  19.02.18
    90 % от катастфофите в бъюгария са от коли рдмонтирани на коляно и кой както може

    Коментиран от #35, #48, #86

  • Механикът
    Отговор
    9 18:03  19.02.18

    До коментар #1 от "Добри Змея":

    От всяко дърво свирка не ставаааа.

    Коментиран от #19

  • няма налапване
    Отговор
    10 18:03  19.02.18
    Стария бизнес с разрешителни. Манна небесна за корупция и бюрокрация. НАЛИ ЩЯХТЕ ДА ГИ БОРИТЕ БЕ, ТЮФЛЕЦИ !
  • ТИМ Варна работната група.
    Отговор
    11 18:05  19.02.18
    Татуировката на Гоуфо над калника много кефи! Предполагам е собственост на някое рапърче от Аксаково, дето е родом от Игнатиево...
  • Сдс
    Отговор
    12 18:07  19.02.18
    Да ги лицензират. Сервизите са в сивата икономика. Дерат кожи.

    Коментиран от #14, #18, #36

  • Рамбо Силек
    Отговор
    13 18:14  19.02.18
    На собстветиците на автобуси започна да им мирише на пари...
  • Темиме дарий
    Отговор
    14 18:15  19.02.18

    До коментар #12 от "Сдс":

    И след лиценза цените ще скочат още щото требва да са пълнат и гушите на тея де дават лиценза..така че трай че ше стане невъзможно да ходиш на селивз хептен
  • Темиме дарий
    Отговор
    15 18:17  19.02.18
    И кво кат ми турат книжка у колата?я нема да пиша нищо щото никои не знае що съм сменял и нема и да го отбелязвам......

    Коментиран от #122

  • ГОСТ
    Отговор
    16 18:17  19.02.18
    днес дъщерята сменила маслото на колата мазда -100лв само смаслен филтър у София......нама касови бележки,няма фактура.........
  • гост
    Отговор
    17 18:18  19.02.18

    До коментар #3 от "Марио":

    Да бе теб те забравихме а си най голямата звезда - тази с новите мерцедеси

    Коментиран от #32

  • Лицензиран
    Отговор
    18 18:18  19.02.18

    До коментар #12 от "Сдс":

    Като ги лицензират цените 50% надолу или нагоре?
  • Добри Змея
    Отговор
    19 18:22  19.02.18

    До коментар #9 от "Механикът":

    Аз не съм казал всеки да го прави а който го може.

    Коментиран от #43

  • 1234
    Отговор
    20 18:22  19.02.18
    Към №3 Марио.преди време ви пречеха старите лади и москвичи,сега старите изгнилочи,.На калпавия шофьор и линията дето е начертана на пътя му пречи.Колко стари коли катастрофират и колко нови?На некадърниците всичко им пречи.ВИЕ като карате нови коли,колко от вас се блъскат по дърветата и излизат от пътя щото сте голямата работа като седнете в някоя нова кола и вече сте хванали господа за шушлека.Може да караме стари коли ,но са изправни и освен това не караме като вас безразсъдно,защото вие като седнете забравяте,че не сте сами на пътя.Аз карам от 1978г ,и до сега нямам катастрофа.Първите две коли ми бяха чисто нови,но после си купува и по стари коли,сега карам бус wv от 1988г,но е по здрав от една нова кола.НА ВСЕКИ ТРИ ГОДИНИ СМЕНЯМ ПОЧТИ ВСИЧКО ПО ХОДОВАТА ЧАСТ.КЪДЕТО ТРЪГНА ВИНАГИ СТИГАМ,И ВИЖДАМ ПО ПЪТИЩАТА МНОГО АВАРИРАЛИ НОВИ КОЛИ.

    Коментиран от #72

  • Антон
    Отговор
    21 18:23  19.02.18
    Защо ревете бе, Вие виделили сте касаво бележка от гаражен сервиз, нещо трудови договори, осигуровки ек такива простички неща. Защо аз да плащам данък касаещ моя бизнес,а кварталния пиандурник нямал работа и станал “майстор” да работи в сивия сектор.

    Коментиран от #31, #37

  • Я изкарай Гано
    Отговор
    22 18:23  19.02.18
    Скъсания брашнян чувал правите сметка да пълните - 2020 като спрат фондовете, дигате гъзовете и бягате, нас кучета ни яли! Ибрикчии. Живейте си в тая държава г-да управляващи, ние не можем... "геноцид" е думата.
  • Реститутка
    Отговор
    23 18:23  19.02.18
    Само се чудят тия мръсни кравопийици как да тормозят народа!!! Да не си мислят, че на мен не ми е кеф да ходя в Балкан Стар да ми сменят на CLC-то маслото, в модерен сервиз, по европейски. За това удоволствие обаче ми отива наема от един от апартаментите за целия месец! Затова при кварталния майстор и ходя за дребни неща! Риска си го нося аз дали няма да ми прецака колата и да блокира. Какви са тия тъпотии?! Ако на държавата и пукаше за мен щеше да вдигне заплатите на хората, та да мога и аз да им вдигна наемите!
  • Реститутка
    Отговор
    24 18:23  19.02.18
    Само се чудят тия мръсни кравопийици как да тормозят народа!!! Да не си мислят, че на мен не ми е кеф да ходя в Балкан Стар да ми сменят на CLC-то маслото, в модерен сервиз, по европейски. За това удоволствие обаче ми отива наема от един от апартаментите за целия месец! Затова при кварталния майстор и ходя за дребни неща! Риска си го нося аз дали няма да ми прецака колата и да блокира. Какви са тия тъпотии?! Ако на държавата и пукаше за мен щеше да вдигне заплатите на хората, та да мога и аз да им вдигна наемите!
  • Крадецът на мечти
    Отговор
    25 18:26  19.02.18
    Вместо да спрат кражбите на милиарди от неколко тарикатчета " слугите на народа " дерът народа си с все по - безумни закони целящ безкрайното ограбване на обикновенният човек и вечна безнаказаност на крадците на милиарди ! Бил съм в " лицензиран " сервиз - пълни некадърници са !!!!!!!

    Коментиран от #141

  • 123
    Отговор
    26 18:26  19.02.18
    Написали са "най вероятно" , и бих допълнил не съвсем...Написаното е в духа на фалшивите новини...
  • 27 18:26  19.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • запознат
    Отговор
    28 18:28  19.02.18

    До коментар #3 от "Марио":

    Прави си само контрол за сервизите за да може да се търси гаранция и качество за направеното а тея по горе дето реват за цените щом не можеш да си позволиш да ремонтираш дадена кола значи определено не е за тебе щом не можеш да си позволиш гуми 18 ки от магазина значи просто си цървул дето се е качил на кола за да се надува

    Коментиран от #81

  • ТИКВОЧА
    Отговор
    29 18:29  19.02.18
    ЕГАТИ ТЪПОТИЯТА .
  • Патриот
    Отговор
    30 18:29  19.02.18
    Ония 20 милиарда дет Тиквата похарчи за 4 месеца кой мислите, че ще ги връща? Той ли? Смях в залата. А и това само прокт за сега.
  • Керкенез Синигеров
    Отговор
    31 18:30  19.02.18

    До коментар #21 от "Антон":

    За това си прав ..........на нито един сервиз не се дава касов бон........майстора гледа кинтите.
  • Марио
    Отговор
    32 18:32  19.02.18

    До коментар #17 от "гост":

    Няма значение каква кола караш.Важното е да я поддържаш като хората и колата ти да не е над 15 годишен варел.А иначе мерцедеса си е мерцедес,беемвето си е беемве и така.

    Коментиран от #139

  • Ивак
    Отговор
    33 18:32  19.02.18
    " Служители на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, както и такива от МВР и строителното министерство всеки четвъртък се събират в работна група и обсъждат" какви тъпотии да измислят и да сътворят и да изстискат и последната капка от душата на народа.
  • Марио
    Отговор
    34 18:34  19.02.18

    До коментар #5 от "Тия не знаят защо са живи":

    Ти си за вторични приятелю.Не си за сервиз с тоя голф.
  • Марио
    Отговор
    35 18:34  19.02.18

    До коментар #8 от "Крайно време е да има контрол Неможе да":

    Точно така е Супер прав си
  • Гост
    Отговор
    36 18:35  19.02.18

    До коментар #12 от "Сдс":

    И ще влезем в тъмно сивата икономика ако трябва ,докато разни приятелчета на хора от властта ще идват и ще ми издават некви псевдосертификати и ще ме лицензират д измислените си формички.Кои сте вие бе че да ме лицензирате ,знаейки само откъде да се качите в автомобила бе невежи тъпи,ай сиктир.Вкарвсм си колата в гаражчето с канала и повдигаща ,затварям си вратите и си я ремонтирам.,а вий ненаяли се в администрацията ме намерете и докажете че ремонтирам,ако ви пусна в гаража.Аре чао и нали си знаете - тъмно сивата икономика идва,така че му мислете докато решавате да оставите и малко останалите хора които с честен труд и мърляви ръце си изкарват прехраната.Мислете му
  • Марио
    Отговор
    37 18:36  19.02.18

    До коментар #21 от "Антон":

    В бг само реват нали знаеш.А аз като не платя данъка и откривам да ходи ще ме разследват нали??Ама нали от тоя в гаража не могат нищо да вземат.И така.
  • Bingo
    Отговор
    38 18:36  19.02.18
    Ами какво правим ако така наречения гаражен сервиз си плати лиценза, или просто ще го смачкате с изисквания. Поредния лобистки закон, следват на ход отново банкерите с лимита за кешовото плащане. Бойко вместо да си развява оная работа по света да види кви ги мъдрят подчинените му идиотчета от ГРОБ.
  • гост
    Отговор
    39 18:37  19.02.18
    Тия само простотий могат да измислят !!!! А БЕ ЕЙЙЙЙЙ !!!!! В такъв / ЛИЦЕНЗИРАН ???? / сервиз ми съсипаха колата!!! Заради една запалка съсипаха цялата електроника най ???? добрите !!! И в един сервиз малък но с ЧОВЕК който си разбира от работата поправиха всичко .ОТНЕМЕТЕ ЛИЦЕНЗА на ТИЯ ДЕТО ТИТЛИТЕ ИМ ВЪРВЯТ ПРЕД ТЯХ !!!!! ЛИЦЕНЗИРАНИТЕ?????????
  • Лост
    Отговор
    40 18:38  19.02.18
    И като си сменя маслото сам, КАТ като ме спрат ще ми дърпат щеката ли!?
  • Един капитан
    Отговор
    41 18:39  19.02.18
    А за пътищата дето са дупка до дупка нито думичка
  • запознат
    Отговор
    42 18:47  19.02.18
    Какво бе момчета излъгах ли ? Не може да теглиш кредит за 10 годишен курник и да ревеш че всичко е скъпо ми ще си правите сметката като паричките стигат за фиат ще карате фиат щото купуването е най лесно а след това ?

    Коментиран от #50

  • СссереМ
    Отговор
    43 18:52  19.02.18

    До коментар #19 от "Добри Змея":

    Кой дава гаранция че лицето Х го може,и че в следствие на ремонта няма да катастрофира и евентуално причини увреждане или смърт на някой от участниците?Иначе всички можем!!!
  • 44 18:55  19.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Един мармот
    Отговор
    45 18:57  19.02.18
    А може ли сам да сменя ароматизатора и течността за чистачки, без да отбелязвам това в сервизна книжка?
  • Гост с име
    Отговор
    46 19:05  19.02.18
    Не ще Ганьо ред и това е. Съвсем логично с такова мислене сме на такова дередже. В чужбина Ганьо се съобразява и е по-тих от мишка. Ама тук вой, че го дерели с такси. Абе вие не вдявате ли, че от такъв закон има само полза за вас, защото няма незнайни майстори да се упражняват по колите ви? Или важното е да е евтинко пък ако спирачките откажат здраве да е.
  • zliat
    Отговор
    47 19:07  19.02.18
    Това ми мирише на поредният западноевропейски закон,който е бил заложен,за да бъдем приети в Европейския съюз. Хайде сега пак искайте да сме в Европейския съюз.
  • Ти да видиш
    Отговор
    48 19:15  19.02.18

    До коментар #8 от "Крайно време е да има контрол Неможе да":

    По-голяма глупост не можа ли да измислиш? 90% от катастрофите у нас са в следствие на безумното каране на хора, които не са прочели нито веднъж ЗДвП. С тези поправки просто ще вдигнат корупцията при издаването на разрешителните. В град като София например, доста народ си изкарва прехраната под формата на гаражни сервизи. И някои са наистина добри специалисти. В големите оторизирани сервизи какви главоци се срещат, не е истина. Но ако тези, които ремонтират в гаражите, останат без работа, колцина ще успеят да се уредят в оторизиран сервиз? И към момента съществува изискването да си квалифициран механик, а за да ти е законна дейността, можеш да се регистрираш като патентен занаят. Тези просто се чудят как да събират данъци, защото много от сервизите си укриват доходите. Това е основната идея.
  • Христо
    Отговор
    49 19:24  19.02.18
    Да лицензираш сервиз значи той да отговаря на определени условия, да се работи качествено и по книга. Естествено малките гаражни сервизчета ще са принудени да затворят, много хора изкарващи прехраната на семейството ще се попаднат на улицата. Няма лошо да се иска всички да си плащат данъците, но кой ще определя кой е кадърен и кой не? В голям сервиз с три подемника и два канала си подържах колите до преди известно време. Всеки път пътувах по 70км впосока до сервиза. Никога не ми е била пущана касова бележка, всичко ми е било писано на хвърчащ лист. От около година и нещо спрях да ходя във въпросния сервиз, защото колите ми не изкарваха дълго след ремонта(за ходовата ходих само). От тогава подържам колите си при квъртален майстор в родния ми град. Човека също не ми издава касова, съгласен е аз да си купя частите, а на него само за труд да му платя... От както съм при кварталния майстор ми излиза по-евтино и колите ми не се трошат толкова. Та в случая кой трябва да има лиценз?
  • селянин
    Отговор
    50 19:37  19.02.18

    До коментар #42 от "запознат":

    Къв кредит бе..6м.в Германия и си взех,,Авенсис,,2008.d4d,126кс,10годишен,,курник,,гнилоч,,печка,,и.т.н.и за смяна на биалетка да ходя на сервиз..не съм на хпчета..а още двигателя е с верига,а салонът е кожен..а бе,,таратайник,
  • Качество
    Отговор
    51 19:44  19.02.18
    И какво ще гарантира качеството. Даже при МотоФое сега ремонтите не са качествени. ГЕРБ е напът да си вкара пак автогол. Унищожаваме малкия бизнес, за да може да процъфтяват големите. А за МВР думи нямам - взимат незаслужено големи заплати, а искат друг да им върши работата. Долу ГЕРБ и другите партийци
  • Коментар
    Отговор
    52 19:44  19.02.18
    ЗАТВАРЯТ ВСИЧКИ ГАРАЖНИ СЕРВИЗИ Тази новост най-вероятно ще залегне в един от трите чисто нови закона за водачите след разкомплектоването на Закона за движение по пътищата.(ЕВЕВТУАЛНО-НАЙ ВЕРОЯТНО) Пак ли да Критикувам🤔 Айде да кажем,че ЕВЕНТУАЛНО КОГАТО СЕ ГЛАСУВА НАЙ ВЕРОЯТНО МОЖЕ ДА СТАНЕ.А МОЖЕ И ДА НЕ СТАНЕ 🤗
  • 660
    Отговор
    53 19:46  19.02.18

    До коментар #1 от "Добри Змея":

    Ти ЩЕ можеш да си я ремонтираш ама Даци калпавите ръчичики няма да може да пипа чуждите коли и да се прави на Дон Даци, тоест ще се свърши с кварталните Дацета
  • onq s konq
    Отговор
    54 19:51  19.02.18
    Е затва колко пъти да ви кажа!Купете си беенве как ас направих и забравете за сервизи!Беенве е здрава кола и се троши трудно!Ас на моито само масло му сменям отвреме на време и го не спирам!Да му мислат тея с тоиоти хонди и разни други текива легени къде секи месец поне по веднъш требе да прават нешто та да врърви и да ми пречи на магистралата!Те тва е!

    Коментиран от #64, #67

  • Кат си знам тенекията
    Отговор
    55 19:55  19.02.18
    Ако затворят гаражнте сервизи ще има тотална разпродажба по автокъщите, които няма да смогнат на конкуренцията от ЧАСТНИТЕ обяви!
  • Джендържи Йоско
    Отговор
    56 20:02  19.02.18

    До коментар #4 от "BMW X5":

    По теб се водим, колко бедни чалгарски кофи ще отпаднат от гъзария, щото всичко се гълта от бракмата, която паркирате на тревни площи! НЕ сте народ - не сте народ , а ЧАЛГАРИ!!!

    Коментиран от #134

  • Гоуст
    Отговор
    57 20:05  19.02.18
    Аз ходя по гаражните майстори заради некадърността на големите сервизи. Просто ме е страх да си оставя колата при тях!!!

    Коментиран от #75

  • Голф - а
    Отговор
    58 20:13  19.02.18
    Голфа на снимката е моя в лицензиран сервиз.

    Коментиран от #74

  • niki
    Отговор
    59 20:26  19.02.18
    пак ще пълнят джобовете им
  • село
    Отговор
    60 20:31  19.02.18

    До коментар #4 от "BMW X5":

    нов внос премиум на 20 години с агу....кажи, че не съм прав...
  • Айде-айде
    Отговор
    61 20:36  19.02.18
    Стига ревахте. Правят по 1000лв на ден у гаранжния сервиз. Бачкат с на иефтините турски части. Документ не дават, а за рекламация или отговорност да им дириш за нещо не направено както трябва, става ама само с много бой!

    Коментиран от #63, #65

  • МСМ
    Отговор
    62 20:37  19.02.18

    До коментар #3 от "Марио":

    В гаражите има много по-грамотни и добри монтьори от сервизите.В тия сервизи бачкат само смотаняци.Който е добър си работи за себе си,който не е -ходи да работи за друг.
  • Гоуст
    Отговор
    63 20:39  19.02.18

    До коментар #61 от "Айде-айде":

    Хаххаа. Големите сервизи само с "оригинални" части работят... от Китай на х4 цена. Туко виж и някоя друга част ти сменят

    Коментиран от #71

  • Христо
    Отговор
    64 20:41  19.02.18

    До коментар #54 от "onq s konq":

    Ти па и ти вземи млъкни! Карах ауди, продадох го и си купих бмв... От опит вече мога да кажа, че аудито е много повече кола от бмв-то! И от към ходова част бмв-то е по-кекаво и от излишно усложнената електроника... Абе от всякъде. Бмв могат да го хвалят само пълни заблуденяци! Не малко приятели имам които са се качили на бмв от на татьо им жигулките и нищо друго не са пробвали, та бмв го хвалят ейтакива бай ганьовци.
  • МСМ
    Отговор
    65 20:42  19.02.18

    До коментар #61 от "Айде-айде":

    Наистина изкарват доста,но никой не ходи в гаражите насила.Друг е въпроса, че сервизите дерат повече и от гаражите.А и частите са си едни и същи.
  • Язе
    Отговор
    66 20:43  19.02.18
    Лично видях в лицензиран сервиз джип целия в масло.Сменяли масло и забравили да затегнат пробката. Имаше масло навсякъде а човека тръгнал до Гърция на почивка.
  • МСМ
    Отговор
    67 20:46  19.02.18

    До коментар #54 от "onq s konq":

    Ииии как само си си кръстил коня-беенве.Супер оригинално.
  • Радо
    Отговор
    68 20:50  19.02.18
    Помислете, кой кадърен майстор ще отиде да работи на заплата 1200-300лв в лицензиран сервиз за някой си бай Хей с много пари, а няма да бачка за себе си в гаража, и да си прави по 100-200 кинта на ден, без да се озорва...вратите са затворени, по една кола в гаража - на приятел е, без пари му я ремонтирам, и тия от нап-а да го духаааст!

    Коментиран от #144, #150

  • БГ ГОСТ
    Отговор
    69 20:51  19.02.18
    Време е и "сервизите"да почнат да плащат по нещо че то с по един ключ в ръка се имат за професори и знаещи всичко но са просто евтими измамници....
  • Ицо
    Отговор
    70 20:54  19.02.18
    събират се всеки четвъртък да си губят времето....мислейки как да изгубят нашето
  • 71 20:55  19.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 72 21:00  19.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • анализ
    Отговор
    73 21:02  19.02.18
    само лъжат в тези сервизчета блокираха ми двигателя и ...........аз глупака
  • Тост
    Отговор
    74 21:06  19.02.18

    До коментар #58 от "Голф - а":

    Дааа, ясно. Големите сервизи кой може да си ги позволи? Управниците, естествено. И понеже са за пране на пари са назначили какви да е некадърници /но пак свои хора/. Избягваме ги защото са скъпи и тъпи..... Е за това търсят начин да прецакат и ликвидират всячески малките но ефикасни сервизчета защото при големите, "лицензираните" нещата западат и парички все по-рядко и малко падат. И като съсипят малките, гаражни сервизи щем не щем ще ходим в "лицензираните" /90% ще са на тиквун, дебелян и т.н./ и ще им пълним принудително алчните джобове. После ще дойде ред и на пунктовете за ГТП и на автомивките и на каквото се сетите, всичко ще задушат за да няма конкуренция и де що пара се дава да отива със сигурност в депутатски джобове. Тогава и цените ще са космически защото няма да имаме избор а за да е изправна колата ще даваш, това са тарифите и не подлежат на пазарлък! Както е тръгнало ще докарат нещата така, че обикновения, скромен човек да не може да има кола за да не се пречка из краката пардон, из пътищата им......... То и за това се явяват тук и на други места такива богаташчета /или платени тролчета/, които плюят по старите "бракми" и подкокуросват да се премахнат над 10 годишни автомобили за да намелее автопарка, тъй като обикновения човек няма да може да си купи по-нова кола а няма да има право да кара старата си. А тия дета се отнасят с погнуса към старите "гнилочи" какво правят тук след като такива теми не ги притесняват?!? Да си карат богатшките вози

    Коментиран от #82

  • вътрешното ведомство
    Отговор
    75 21:08  19.02.18

    До коментар #57 от "Гоуст":

    Булавто или Мото Пфое те докараха до гаражните сервизи? Не се шегувам - знам, че там са като в Парламента (само роднини)!

    Коментиран от #77

  • милио
    Отговор
    76 21:08  19.02.18
    пак незаконен закон
  • Гоуст
    Отговор
    77 21:19  19.02.18

    До коментар #75 от "вътрешното ведомство":

    Хахаха... точно!
  • Гоуст
    Отговор
    78 21:21  19.02.18

    До коментар #71 от "Айде-айде":

    Че върти... ти от кое кюстендилско село си?
  • реалист
    Отговор
    79 21:27  19.02.18
    ОПА,още една касичка за пълнене. така ли ще дигнем нивото на живот?
  • ЖОК
    Отговор
    80 21:28  19.02.18
    Създава се нова бюрокрация с нова врата за корупция. Някои пак го измислиха да текнат паричките в техните джобове.
  • Ставри
    Отговор
    81 21:48  19.02.18

    До коментар #28 от "запознат":

    Ти, като си толкова запознат,познаваш ли малкия ми Ставри.Ако не,ви запозная.
  • Айде-айде
    Отговор
    82 21:48  19.02.18

    До коментар #74 от "Тост":

    Туй ли ти спуснаха от партийната централа?

    Коментиран от #147

  • Радо
    Отговор
    83 21:57  19.02.18
    Абе ще има хляб за всички - не бойте се деца за утрешния ден!...Новите, лизинговите, фирмените коли ще се обслужват във лицензираните сервизи, където ще им съдират кожата естествено с фактура, че и по ДДС...а обикновения чиляк ще гледа да намери максимално качество на тънка лайстна при гаражните майстори, които бачкат супер качествено, но не могат да издават фактури - еле па по ДДС.
  • БАЦЕ
    Отговор
    84 22:00  19.02.18
    https://youtu.be/AbbJ4Fofmm8
  • hmhmhm
    Отговор
    85 22:00  19.02.18
    Ама никой няма да ме спре да си правя собствената кола пред блока. Ако все пак някой някога се опита аз се умитам от тази скапана държава.
  • 86 22:02  19.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Боли ма...
    Отговор
    87 22:08  19.02.18
    ...щангата за законите. Приемайте си ги каквито искате. Ако трябва ще си извикам некой майстор в моя личен гараж да ми я прави,но на вашата няма да стане. Няма да хрантутя онез 240 цървула в парламента. Нека бай Митьо си изкара некой лев допълнително необложени
  • Razbiracha
    Отговор
    88 22:15  19.02.18
    До госта с Име ,не зная що за име имаш ти и що за сърце имаш ти, аз лично не виждам полза от всичката тая работа ,и каква ще ми е ползата след като ми увеличат цената по обслужването на автомобила ,и след като ме дерът от всяка гледна точка.ще ме спират катаджии и ще искат сервизна книжка и ако съм я забравил какво правим ще ме глобят нали ,защо защото съм я забравил ,или ще ме задължат да я нося в портфейла,глупости са това български !!!!!!!! Аз лично съм бил в оторизиран сервиз на Ауди във Варна и за смяна на дюзи и помпа ми искаха 8000 лв автомобилът е Ауди а6 3000 кубика 2007 година и да не би да очакваш че са ми дали гаранция за свършената работа.Сега ще кажете как така 8000 лв ми ей така наричат се кожодери ,вече се опарих не ща втори път.Когато и ти се опариш,тогава и ти ще разбереш или не ти пука защото и ТИ Си ЧАСТ ОТ ТЕЗИ КОЖОДЕРИ!!!!!!
  • Някой
    Отговор
    89 22:25  19.02.18
    Големи Европейци станахме забраняват на производителя да си продава стоката сега, и малките сервизи искат да одушат магазините ги одариха май само олигарси ще останат в тая държава че и циганите бягат вече.
  • Гост
    Отговор
    90 22:26  19.02.18
    И сервизната книжка в колата, а с тия качествени части и вписване на ремонти, то ще си имаме библиотека. Или китайският шарнир ще зароби колата.
  • КАТ
    Отговор
    91 22:28  19.02.18
    лошото е че в оторизирания - специализиран сервиз ремонта ще го прави напушен чалга хлапак който като му останат една шепа болтове и още толкова счупени щипки,планки и подобни , след ремонта единствения му проблем ще е къде да ги хвърли без да го види някой и да не си нареже марковата джапанка като си тръгва на тях!иначе на клиента ще му изкарат 3-де графика на ремонта, цветна разпечатка за налягането на гумите и подарък ваучер за отстъпка в близкия мол собственост на същия собственик на който е и сервиза,а той пък случайно е на някой кум!дерзай българино!
  • Майстора
    Отговор
    92 22:34  19.02.18
    Аз предлагам всички автомонтьори да преминават професионален изпит. Големият въпрос е обаче, КОЙ ще ги изпитва? Ама нали е за такси и глоби - сигурно ще го измислите!
  • LEGIONARIVS
    Отговор
    93 22:42  19.02.18
    искат да монополизират всичко! И след тва цените ще са като в гаранционните сервизи! Няма да гласувам повторно за правителсто или парламентарна група приела такъв МОНОПОЛЕН закон!!!
  • контрол а не книжки
    Отговор
    94 22:45  19.02.18
    Каква сервизна книжка на 30 годишни искат бе, те са още млади и се карат кано нови. Сервизни книжки над 50 годишните.
  • Средна възраст
    Отговор
    95 23:17  19.02.18
    Такова чудо няма никъде!Абсолютно чудо на гениални подкупни тъпаци!Които работи нелегално няма как да го хванат защото нямат данни за него в регистрите(община,НАП и др.)Тази които са регистрирани ще им скъсат шортите от простотия и бумащина(както е сега),само ще се назначат още хора да лапкат!Този регистър си го има отдавна,това си е директория на компютъра.Как иначе в момента се проверяват всички сервизи за печки на масло и др.Всички фирми имат код на дейността си.
  • ТОМА НЕВЕРНИ
    Отговор
    96 23:17  19.02.18
    Никъде няма такава"новина" за затваряне на гаражни сервизи. Просто потърсете и нищо няма да откриете.
  • 97 23:23  19.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Средна възраст
    Отговор
    98 23:36  19.02.18
    Два месеца се говори за мръсен въздух, кой какво горял,катализатори и други,и изведнъж се оказва "ЩЕ УСВОЯВАМЕ МИЛИОНИ ЕВРО ЗА ЧИСТ ВЪЗДУХ.ЗА ЧИСТИ ВЪГЛИЩА И ДЪРВА)?Ако миеха улиците и поне малко контролираха гетата нямаше да е така!Всичко в тази държава е парче,няма държавници!Последният на ТЕРМИНАЛ 2 да изгаси лампите!
  • БАШ МАЙСТОРА
    Отговор
    99 23:36  19.02.18
    Уважаеми драскачи които сте за затваряне на кварталните сервизи много внимателно прочетох всичките глупости който сте написали,и искам да ви кажа че въобще не знаете на кой свят се намирате. В Германия съществуват сервизи под наем на час и всеки на който ръцете не са му г..за като на вас може свободно и без лиценз да си ремонтира колата . Важно за тях е колата да мине успешно тюф . Също важно е да се знае,че в лицензирани сервизи качеството на работа и качеството на части почти винаги е по ниско от очакваното.А най важният момент е,че лично познаваш човека който ти поддържа автомобила изграждате взаимно доверие да не кажа и приятелство.И ако не си доволен то този така наречен квартален майстор ще фалира и без да се намесва държавата с нейните лицензи и други глупости с които мачкат всеки който иска честно да изкарва парите си. И пожелавам на всички драскачи и разбирачи да отворя свой гаражи и да изкарват по 200,300 лв на ден да видят колко е лесно или въобще дали е възможно и тогава да драскат в нета.А ЩЯХ ДА ЗАБРАВЯ ПЪРВО ТРЯБВА ДА СИ ИЗВАДЯТ РЪЧИЧКИТЕ ОТ ОНОВА МЯСТО ДЕТО СПОМЕНАХ В НАЧАЛОТО.
  • Made in Bulgaria
    Отговор
    100 23:48  19.02.18
    И още не сме станали 100% капиталисти да видите какво е да си РОБ на системата.Всеки един шеф е един диктатор и ти си неговия ежедневен"ЧЕРЕН" ,а държавата и нейните нови закони го-правят по "весело и лесно". Жално то е че ако сложим на кантар Социализъм срещу Капитализма само Тиа кафето са родени преди 1980г,могат да дадат правилниа отговор.
  • Made in Bulgaria
    Отговор
    101 00:04  20.02.18
    И още не сме станали 100% капиталисти да видите какво е да си РОБ на системата.Всеки един шеф е един диктатор и ти си неговия ежедневен"ЧЕРЕН" ,а държавата и нейните нови закони го-правят по "весело и лесно". Жално то е че ако сложим на кантар Социализъм срещу Капитализма само Тиа кафето са родени преди 1980г,могат да дадат правилниа отговор.
  • Pe60
    Отговор
    102 00:20  20.02.18
    А кога ще въведат тест за компетентност за служителите в разните министерства? 99% от лицата, които се събират на работна група всеки четвъртък, са некомпетентни! Не очаквайте логични решения от хора с нелогично мислене! Кадърните и млади хора бягат от България именно заради закостенялата бюрократична система на нашата мила държава! Няма да има промяна докато решенията не започнат да се взимат от млади, умни и компетентни лица, за жалост такива вече не останаха... А цялата работа със сервизите е, че лицензите за тях ще се издават срещу определена сума от фирмата Х на министър Y.
  • Класика
    Отговор
    103 00:45  20.02.18
    Досега най-съм бил доволен именно от сервизните услуги на подобна "гаражна" работилница... Човека културен, обяснява, приказва с тебе, вместо да се блещи насреща ти тип "тоя откъде падна" и си разбира от работата
  • Гост
    Отговор
    104 00:53  20.02.18
    Рекет му е майката.Баничките свършиха ама за Шефа левчето си остави.Марш народе към терминала на святата република
  • 105 01:10  20.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Коли и ремонти
    Отговор
    106 05:23  20.02.18
    Караш и фъргаш му е майката.няма рамонти ,няма нищо ,поврежда се хвъргаш и зимаш нова,трябва да се посторят 10-тина завода за леки коли и там да работят гаражните майстори с по 8х лева заплати и така ще тръгнат нещата.Иначе с идиотски забрани нищо няма да стане ,никой няма полза,освен да се прави за тормоз и от идиотизъм на управляващите,то и воденето на счетоводство и облагането на месечен доход под 8х е идиотизъм и тормоз занимават се с глупости и са дребнави наще.Хората дето изкарват милиони -тях да облагат.Тия дето зимат еврофондовете ,братовчедите на упревляващите дето се нагълтаха тях да си облагат и следят.първанов ,нинова да облагат дето са милиардери също.
  • селянин
    Отговор
    107 05:44  20.02.18
    Да кажем че зад това всичкото се крие някакъв смисъл. Обаче... пропускат че голямата част от курниците дето се внясят си идват с неизвестна сервизна история. И са какво на един таралясник тепърва ще му правим сервизна книжка... смях в залата! За лицензираните сервизи само ще кажа че са пълни идиоти. Аз от години карам само нови коли. На първата ми такава още след третото ТО им скъсах гаранцията защото са толкова тъпи че не могът да определят натягането на един пистов ремък колко трябва да е. И така, на въпросната кола си водя най дребни бележки какво е правено и го правя лично! Бих казал че дори се е чупила поне 3 пъти по малко отколкото на мои познати каращи същия модел и ходещи по лиценцирани сервизи! На другата ми кола която е още уж в гаранция след ТО детайлно гледам какво са пипали некадърните им ръчички, и само се чудя кога точно да напсувам гаранцията... Отделно така наречените официлани сервизи масово лъжат с това какви масла наливат, плащаш масло все едно естрено за състезателна кола, а сипват помия от класа на Приста. И това съвсем отговорно го твърдя с многократни сравнение от това как работи колата след като аз и налея истинско масло каквото е трябвало да бъде!
  • Кинти, кинти
    Отговор
    108 05:50  20.02.18
    Абе няма лошо, но цените ще скочат тройно. На хюндая смених съединител 120лв. труд , 190 лв. съединител комплект. В лицензиран сервиз ми искаха 400 само за труд, съединителя отделно 300. И ги гледах вътре от кол и въже събрани. Абе голям смях.

    Коментиран от #138

  • Bat Sande
    Отговор
    109 05:56  20.02.18
    А ако имам автопарк и някои от ремонтите си ги правя сам, сега освен лиценз за превози трябва да си извадя и лиценз за сервиз ли?!? Иначе до някъде има резон в подобно нещо, само че в БГ всичко е опорочено още в зародиш. Нещата се правят не за да се отсеят лошите от добрите, а за да се събират още едни пари. Наистина по малките сервизи има специалисти които другаде няма да ги намериш, но има и много "механици" от механата, които не са чували за динамометричен ключ, стъпка на резба, допуски и т.н. Същото се отнася и за тези в представителствата. Работата е като при медиците - има лекари които лекуват, има и доктори продавачи на хапчета. Въпрос на морал и призвание.
  • Bat Sande
    Отговор
    110 07:12  20.02.18
    Малко примери: PSA между 2000-2008 (някои модели) имат проблем с конзолата на волана на която е управлението на фарове мигачи, радио и т.н. Износва се фиксатора на лостчето за мигачите, лостчето увисва и си караш ла ляв мигач иначе всичко си работи ОК. Това фиксаторче струва не повече от стотинка. Обаче "официалните" казват " Не се ремонтира. Слагаме ново за 650лв!" Как да им повярвам като аз с моите 2 кьопави леви ръчички успях да го разглобя и да сменя въпросния фиксатор със друг които си произведох сам?!? Колата с моя работи вече повече време отколкото с оригиналния. Друг случай: Изгаря някакво съпротивление в компа на един "съвременен" автомобил струващо жълти стотинки и колата спира. "Официалните" ми искат 2К само за компа и още не знам си колко да го "запознаят" с колата. Този път друг не аз, подразбиращ малко от електроника замери каквото трябва смени изгорялата част само за далеч по-прилична сума. ТА...нещата така ги въртят и сучат, че да ни превърнат в роби! Това е съвременната форма на рабството. Вече не може да има занаятчии. Ако ти се скъса копчето трябва да си купиш нов балтон. Не можеш да плащаш КЕШ - банката трябва да лапа за "добър ден" и "довиждане" и т.н. ..и ние трябва да си работиме като роби за да можем да си покриваме ненужно раздутите разходи. Или свиквайте...или...
  • Гост
    Отговор
    111 07:28  20.02.18
    Поредна проба за легален обир на бедния народ
  • 112 07:33  20.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Помислете
    Отговор
    113 07:34  20.02.18
    Знам гаражен сервиз който подържа десетки таксиметрови коли.Майстора е изключително отговорен и работлив и търсен.Работи при доста трудни условия ,зимата и лятото.Но това не го прави по безотговорен.Дайте шанс ,помогнете на такива хора да си стъпят на краката за да си развият бизнеса.С този закон вие му режете главата и му вземате хляба.За това не мисли този който си стои в мекото кресло на топло и се чуди как да затрудни живота на много хора.
  • Гост
    Отговор
    114 07:39  20.02.18
    Има лицензирани сервизи в който лъжат повече от господата управници.
  • Знаеш ганьо
    Отговор
    115 07:52  20.02.18
    Еййй чудите се откъде да изтупате народа мама ви деба долна всеки ден ново 20 мършиии долни кого ли ше дойде и вашия край да се пържите в адааа бойкееее страшния съд идееее
  • некойси
    Отговор
    116 07:55  20.02.18

    До коментар #1 от "Добри Змея":

    Точно си представям как си оставям колата в сервиз при някакви лицензирани некъдърници да я тотализират.
  • мамо аз съм пилот
    Отговор
    117 08:05  20.02.18
    дано изгният в Ада тези пумияри с техните глупости. Бих се отказал от Рая за удоволствието да стоя до казана и да ги ръчкам с вилата.
  • Бг простотия
    Отговор
    118 08:09  20.02.18
    Тука сме е гати неандерталците,в чужбина навсякаде е така ама тука стане ли въпрос за нещо да се въвежда,веднага разбирачите почват.Как ще ги стигнем европейците......ами никак с това мислене,иначе всеки вика ти знаеш ли как е навън,ами еи така е
  • Айде-айде
    Отговор
    119 08:24  20.02.18
    Брей колко писане за един фейк-нюз
  • Варна
    Отговор
    120 08:24  20.02.18
    Аз виждам едно, - Безработни и то много! Има хиляди сервизчета, които в крайна сметка хранят някакво семейство. Те пък пряко влияят върху фирмите за авточасти! Ще има безработни, увеличение на социалните разходи и много хора, които няма да имат възможност да се издържат. По- малко данъци и повече емигранти- евентуално. За какво говорим въобще? - Нима не е по-лесно ако режимът е лицензионен да бъде даден срок за регистрация? - Имаме НАП, ДАНС, Икономическа Полиция и един куп още служби които са длъжни да контролират икономическата дейност на населението. - За какво става въпрос?

    Коментиран от #121

  • Айде-айде
    Отговор
    121 08:28  20.02.18

    До коментар #120 от "Варна":

    И на малките деца им стана ясно, че това е фалшива новина, само ти ли не разбра.

    Коментиран от #125

  • Дионтей
    Отговор
    122 08:33  20.02.18

    До коментар #15 от "Темиме дарий":

    Целта е като я забуташ да те глобят.
  • Дедо
    Отговор
    123 08:58  20.02.18
    Лиценза в никакъв случай не гарантира качество! "Наш човек"технически полуграмотен с финансов ресурс решава да влезе в бизнеса.Строи сервиз.Става представител на марка автомобили.Купуваш си автомобил от въпросният автопроизводител.Получаваш стряскащи цени на рутинно обслужване и консумативи.Появява се проблем ,който няколко пъти се решава "успешно.Изведнъж се оказва че всички "майстори" гледат автомобила като голям камък.Викат на помощ "капацитет"от съседен град.След вещ оглед колата на платформа заминава в другия сервиз.Четири дни по късно автомобила пристига "ремонтиран".След два дни отново същото!Накрая ми писва и отивам при "гаражния майстор",който има стаж колкото всички монтьори в лицензирания сервиз взети заедно!След описание на проблема и кратка диагностика два часа по късно си получавам колата!След време изтича гаранцията и ставам клиент на "гаражиста".Изведнъж се оказва че получавам цени на части и консумативи 3-4 пъти по-ниски от "фирмения сервиз".На всичко отгоре доставчикът на авточасти който се оказа че снабдява и двата обекта споделя,че в лицензирания сервиз се работи с възможно най-евтините части!
  • Дедо
    Отговор
    124 09:07  20.02.18
    Сега видях че информацията е от вестник "Телеграф".Явно Шиши има интерес!След "Лавка" - очаквайте новата верига "Автосервиз"!
  • Варна
    Отговор
    125 09:08  20.02.18

    До коментар #121 от "Айде-айде":

    Единственото фалшиво нещо в държавата е привидното спокойствие на управлението.
  • гост
    Отговор
    126 09:15  20.02.18
    поредното и не последно безумие, което искат да ни сътворят управляващите. от личен опит Ви казвам, че много от гаражните сервизи са по добри от официалните. влезте в различните форуми и ще се убедите сами. всичко е въпрос на съзнанието и уменията на майстора
  • БОКО
    Отговор
    127 09:19  20.02.18
    Това нема как да стане!
  • Средна възраст
    Отговор
    128 10:12  20.02.18
    Сервизчетата им виновни!Проблемът е в ГТП!Всичката скрап която се движи е с 10 лв.под масата! Това е проблемът.Да кажат колко ПТП има от некачествен темонт?Проблемите в тази държава се решават като в нормалните държави, но наопаки! Най-лошо са подържани са полицейските коли,абсолютни гробници.
  • Ввв
    Отговор
    129 10:45  20.02.18
    Еййй,доживяхме нещо нормално да предприемат,браво!!!
  • Бай Курти
    Отговор
    130 10:49  20.02.18
    Това трябваше мнооого отдавна да се случи!Само,че всеки часпром както е разширеното му понятие,трябва да се лицензира.Не виждам причина щом сервизите се лицензират,това да стане и за фаянсаджиите,майсторите на гипсокартон и въобще всякакви ремонти по домовете,така както е навсякъде по света.Всеки си има срочен лиценз,който лиценз се защитава за определен срок и задължително застраховка за отговорността която носи и то за доста високи лимит.Тук и да ти увредят имуществото при ремонта свиват рамене и дим да ги няма.Така няма как да продължава.
  • Siegfried
    Отговор
    131 11:04  20.02.18
    Лека- полека , се въвежда ред в държавата .Колко много неща се промениха за десетина години .Не може да печелиш от някаква дейност , а да не плащаш данъци, осигуровки и т.н.Сивият сектор все повече се свива .Браво на ГЕРБ и на Б.Б.!!!
  • 132 11:06  20.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • БАЙ ГАН4О
    Отговор
    133 12:04  20.02.18
    Ще кажа само това ако се стигне до там да не мога да си карам колата гарантирано и богаташите ще ходят пеш,който оцелее естествено
  • Изнервен
    Отговор
    134 13:07  20.02.18

    До коментар #56 от "Джендържи Йоско":

    Колко коли съм оправял дошли от лицензиран сервиз по добър ремонт ли правят там или по скъпо взимат заради лиценза
  • Plameni
    Отговор
    135 13:25  20.02.18
    Всеки нов закон е свързан с глоби и даване на повече пари.
  • сори майна
    Отговор
    136 14:09  20.02.18
    Тъпня! Първо, какви ще са критериите за лицензирането, второ кой ще контролира... и терето, кои собственици на големи сервизи са си платили за този закон.. хаха Цяла го Мара втасала, та до гаражните сервизи стигнаха. Не казвам, че не трябва да има ред, защото има пишман майстори дето за нищо не стават, но повечето вършат работа и то на хората с ограничени доходи. Тези с пари си карат лизингови коли или скъпи и модерни, който и да иска някой не може да ремонтира в гараж, щото са пълни с електроника и какви ли не простотии. ПРОБЛЕМА В ПУНКТОВЕТЕ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕДИ!!! Там само парички прибират, какво като има камери.. нищоо, две трети от такситата са без ръчни спирачки, жилата им ги няма дори.. минават.. изгорели те газове, хаха мерят на две педи от аспуха... хихи паднах като го видях, факт.. и какво ли не..
  • Kuriku
    Отговор
    137 16:34  20.02.18
    На вас не ви ли е ясно че това се прави с цел да затворят малките за да останат само големите които в повечето случаи са на тия които приемат тоя закон
  • 138 16:39  20.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 139 16:58  20.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кадир
    Отговор
    140 20:28  20.02.18
    В такъв случай лицензираните "сервизи" би следвало да бъдат задължени да дават гаранционен срок на извършеният от тях ремонт.

    Коментиран от #142

  • бръмм
    Отговор
    141 20:38  20.02.18

    До коментар #25 от "Крадецът на мечти":

    вярно си я,в сервиза на пежо на царикрадско е тотална катастрофа,май най умния е шефа им щом успява да окраде и малкото клиенти. ни на компютър ме гледаха ни нищо,смениха масло и филтри и всичко е ок,не знаели какво да пишат,а неможело аз сам да напиша в книжката какво е сменяно,не знаели били езика...катастрофа...а уж имат лиценз...
  • бръмм
    Отговор
    142 20:39  20.02.18

    До коментар #140 от "Кадир":

    дава се гаранция ама в чужбина,в бълхария само се прибира.. в брой...
  • Карам Хюндай
    Отговор
    143 21:25  20.02.18

    До коментар #3 от "Марио":

    Да бе,яз цел живот си мечтаем за голф 1...нещем тесла,нещем брадва... Абе що да не карам и на Т.Живков Мерцедеса,ако мога да го поддържам в изправност!? Тия закони ги мислят едни маймуни,къде не знаят колко уши имат по главата си!
  • 144 00:40  21.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 145 19:27  21.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Slavic Vibes
    Отговор
    146 09:41  22.02.18
    Как точно ще ги "затворят" ми е чудно?? Въпросният гараж се намира в моят дом, на моя собственост. Как ще разберат, че аз извършвам ремонтни дейности, и как ще влязат още по ми е чудно? И дори при някаква невероятна наглост да влязат, как ще докажат, че не си ремонтирам моята кола, на съседа колата и на жена ми колата? Или и моята кола вече не мога да си ремонтирам?? Български б*клуци! Чудят се откъде още да изкопчат пари! Не бяха първо винетките, после Биткойна искали да ми облагат, сега и поредната простотия! ОК, братленка, повярвах ти.
  • Гост
    Отговор
    147 10:30  22.02.18

    До коментар #82 от "Айде-айде":

    Какво общо има тук партия и централа?!?!? Нещо си неадекватен бил когато си го писал. Всички партии и "централи" са един дол дренки и си взимат решенията /безумни предимно/ без да се съобразяват с нас. Какво партийно и политическо съм писал?!?!?! Аааа, сетих се, защитаваш ония от парламента т.е. гадовете изедници, техен човек провокатор си значи. А и гледам са ти сложили плюсове..... То навсякъде е пълно с продажници, подляри и навеждачи та и тук не се е разминало.

  • Крюгер
    Отговор
    148 17:25  22.02.18
    Всеки вика касова бележка фактурка а-у. Колко от вас са съгласни да платят 20% ДДС върху ремонта??? Колко от вас казват немски като ги питат в кварталният сервиз кви части да слагаме немски или китайски??? Всеки иска качество ама на безценица. Знаете ли колко струва нов колянов вал на Опел Корса 1000кубикя 3 цилиндъра? Не знаете ама аз знам 3390лв. Колко от подалите тук ще си позволят такъв ремонт (АМА ЧЕСТНО ПИТАМ). Ко ревете само с фейса не става. Като ни натиснат много от нас ще затворят и джанти за чужбина то и така май не става.
  • гого
    Отговор
    149 11:49  03.03.18
    кое училище подготвя кадри,за работа в модерен автосервиз?кой автосервиз ще ми даде гаранция 6 месеца на окачване и трансмисия или 20 000км по нашите пътища,без да предвиди поне още 3 рекламации?Кварталните автоработилници и много модерни автосервизи ще изчезнат, ако пуснат на пазара китайските електромобили-копие на GLC 3000 долара
  • Гост
    Отговор
    150 01:22  08.05.18

    До коментар #68 от "Радо":

    Ами много лесно.Някой недоволен клиент ще го изпее.После проверка на доходите 5 години назад и ще му разкажат играта.А за недекларирана печелба над 3000 лв може и в южна килия при бай Ставри.
  • Гинка Йорданова
    Отговор
    151 18:58  26.06.18
    Такава дейност се извършва не в гаражен сервиз , а на уличното платно и на тротоара ! Лицето осъществява необезпокоявано от никого ремонти на МПС на 300 метра от Общината ?

Напиши коментар:


Публикувай