28 209 156

Ердоган: Кърджали е част от нашите душевни граници (ВИДЕО)

Тези градове физически са разположени в други страни

Венцислав Михайлов

Президентът на Република Турция Редждеб Тайип Ердоган в своята реч се обърна към българските турци като им приветства ''Кърджали е част от нашите душевни граници'', съобщава сайтът Хабербг.нет.

Вчера, по време на местния конгрес на партията му в град Сакария още на първата си реч спомена за българските турци. В Сакария живеят много изселници както от България, така и от балканските страни.

Ето част от речта на президента Ердоган изнесена в град Сакария на 11 март:

''От този великолепен салон искам лично от моето име и от името на народа да поздравя братята ни в Босна и Херцеговина, Косово, Албания, Македония, Сърбия, Западна Тракия, Крим, България и Румъния.

Братът на Сакария, Сараево, Скопие, Ксанти, Комотини, Кърджали и на Мостар споделяме нашата сърдечност. На тези братя,който носят в сърцата си и в очите си,за тези молещи се за успеха на Турция,пращаме наши поздрави на всички жертви и потиснати наши братя.

Всеки път го казвам: Тези градове физически са разположени в границите на други страни, но те са част от нашите душевни граници. Значението на Турция е треска от два пъти от площта 780 хил. квадратни километра. Половината от сърцетo ни е в Истанбул, Диарбекир, Трабзон, Анталия, Измир, а другата половина е Алепо, Киркук, Ерусалим, Санджак и Бухара'' каза Ердоган.

Турция


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • mediator37
    Отговор
    1 10:47  12.03.18
    Евреите баклава ти точат в Ерусалим. Само чакай!

    Коментиран от #135

  • реалист
    Отговор
    2 10:49  12.03.18
    А сега да видим Борисов ще се правили на мъж.

    Коментиран от #3, #7

  • Орхан Папук Чепик
    Отговор
    3 10:53  12.03.18

    До коментар #2 от "реалист":

    Борисоф отдавна му е МОМИЧЕ на този господин.
  • ПЕЕВ
    Отговор
    4 10:53  12.03.18
    КЪДЕТО СЕ ИССЕЛИ БЪЛГАРИН СТАВА БЪЛГАРСКО.

  • Пеньо
    Отговор
    5 10:57  12.03.18
    Мераците на султана нямат край! Тези, които подкрепиха кремълският орк в анексирането на Крим, сега подкрепят и султана в претенциите му към България! Безродника си е безродник!

    Коментиран от #14

  • поздрав по съседски
    Отговор
    6 11:02  12.03.18
    Така ни поздравява Ерди за 3-ти март....много сърдечно!
  • гост
    Отговор
    7 11:03  12.03.18

    До коментар #2 от "реалист":

    гербаджиите се правят на мъже само ако отсреща стои руски поп, пред Ердоган падат на колене и поемат резанчето.

    Коментиран от #9, #17

  • Валя
    Отговор
    8 11:09  12.03.18
    Ужасно,трагично и травматично

    Коментиран от #65

  • Реалист
    Отговор
    9 11:12  12.03.18

    До коментар #7 от "гост":

    Ти от личен опит ли го разбра това с резенчето? Поредния популистки ход на ер-домуз. Грузинския геврекчия ака Тюркиш Сталин си къса добрите отношения със съседите. Нямате НИТО ЕДИН добронамерен към Турция съсед. А това което го говори ер-домуз пред изселниците се обезмисля с времето - от 1986 до сега най-малко половината измряха ( естествен процес) а с това намалява и интереса към тях като избирателна група. Погледни - процеса е същия и при избирателите на бсп-то.
  • me be re
    Отговор
    10 11:16  12.03.18
    А Одрин е кои граници е бил ?
  • SAAB
    Отговор
    11 11:24  12.03.18
    Така е ........EU ни освободи от руснаците , за да ни върне на турците ! Щом си наведен и въртиш опашка ...... Историята пази спомен ....и за едни "патриоти" пуснали турците в Търново , предали Левски и погубили Ботев .......кръвта вода не става !
  • Умозаключител
    Отговор
    12 11:25  12.03.18
    Тази реч имам чувство,че от гугъл преводач е вадена.Даже смисълът й бяга.
  • 13 11:31  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • КККККК
    Отговор
    14 11:32  12.03.18

    До коментар #5 от "Пеньо":

    И как я реши тази простотия,че не ми стана ясно или е важно са се пишат кухи постове и да се гони хонорара. Първо ,Крим си е руски.Второ виновниците това да се случи ги търси зад океана.Както едните агресивно правят база след база така и другите имат право да вземат мерки.Трето почети да видиш какъв е статута на военната морска база там.Макар и подарен Крим това не се е отнасяло за базата там и въпреки това са плащали и наем за нея. А относно разбеснелия се фес няма какво да говорим.Слаби европейски лидери му напомпаха излишно самочуствието и се взе за велик .Няма как да се подкрепя такъв!!!

    Коментиран от #63, #67

  • Да т. Иб. В потурите
    Отговор
    15 11:33  12.03.18
    Султане пращай фесове по влака да ги слагаме и да ставаме турци щот ни омръзна да сме руснаци и американци!
  • гост
    Отговор
    16 11:35  12.03.18

    До коментар #13 от "Инвер Паша":

    ако наистина си роб, ела да ми измиеш колата преди да те освободят.
  • Рамбо Хасан
    Отговор
    17 11:36  12.03.18

    До коментар #7 от "гост":

    И какво трябва да направи Бойко ??? да нападне Истанбул "операция Баклава" Той и да иска няма с какво! Кумунягите съсипаха всичко .

    Коментиран от #18

  • гост
    Отговор
    18 11:38  12.03.18

    До коментар #17 от "Рамбо Хасан":

    нищо не може да направи, разбира се. Какъв е Бойко, че да прави нещо, да не би да е премиер случайно???
  • bibbo
    Отговор
    19 11:39  12.03.18
    През VI век по средното течение на река Арда се заселват славяни и прабългари. Днес личат следи от миналото на Първото и Второто българско царство. Те установяват своите традиции, език и бит, като заимстват и културата на завареното местно население. Когато се образува българската държава, този край все още остава в пределите на Византийската империя. По времето на хан Пресиян към 847 г. той влиза в пределите на българската държава. За първообраз на Кърджали се приема съществувалото през 9 – 14 век на територията на днешния град селище и крепостта Вишеград (наричан и Горна крепост)[1] до кв. Горна гледка над яз. „Студен кладенец“, които имат общи белези с материалната култура на старите български градове Плиска, Преслав, Търново, Месемврия и пр. Тя е охранявала разклонение на пътя от Адрианопол до Филипопол към вътрешността на Родопите по долината на река Върбица. В добре запазената цитадела вероятно е резидирал управителят на средновековната област Ахридос. Днес запазените ѝ стени са високи до 8 m. Тя е в пряка визуална връзка с близката крепост Моняк която е на хълма отсреща. Между тях е съществувал и забележителния средновековен манастирски комплекс Свети Йоан Предтеча от 11 – 14 век, когато манастирската крепост става и епископска резиденция. Поради важното си стратегическо и стопанско значение Източните Родопи са били непрекъснато подлагани на вражески нашествия. Цар Калоян към 1199 г. освобождава областта от византийско владичество и тя става един о
  • Българина
    Отговор
    20 11:43  12.03.18
    След фиаското на Симеонов и всички русофоби, антируската политика на герб и бб е редно да се случи нова национална трагедия и нов народен съд, хайде звънете на нато да видим какво ще ви кажат. Територия се пази с население. Където няма българи заминава... възродителния процес това му беше смисъла, но българите са глупаци че позволяват да ги управляват глупаци и предатели
  • Сенко
    Отговор
    21 11:45  12.03.18
    Май пак ще трябва да ги караме да търкат имената на близките им от гробовете. Това се нарича естествен процес. На всеки 30тина години трябва по,,малко,,бой и душевна мъка,иначе от нищо друго не разбират!!!

    Коментиран от #145

  • аз съм
    Отговор
    22 11:46  12.03.18
    Е това вече е НОВИНА.Евала до къде я стигнахме.Борисов,стъпи си здраво на краката и заличи един път завинаги тази партия ДПС.Направи като Тошката.Смени им имената с това започни.Ако са турци в Турция.Ако са българи в БГ ноооо с български имена.Така прават на Запад.Колко турци има в Германия?Кога немците ще допуснат турска партия?Никога.А БГ ?Не само има партия но ни и командва.30 години сам в чужбина и не гласувам и няма да гласувам докато това не се промени.Турци са.Живеят в Кърджали и с български паспорти влизат в Европа.Сложи край на това.

    Коментиран от #23

  • гост
    Отговор
    23 11:47  12.03.18

    До коментар #22 от "аз съм":

    това са глупости, какво са виновни турците в България за политиката на Ердоган??? Да не би те да са го избрали?
  • Гост 7
    Отговор
    24 11:56  12.03.18
    Днес е само душевно ,утре ще е и натурално да знаете.И се чудя кво ще правим тогаз.......

    Коментиран от #35

  • OMG WTF
    Отговор
    25 12:03  12.03.18
    Я да видим сега лизачите на руски задници какво ще кажат... Те са му големи фенчета на ерГРУХанчо. Все пак путя каза да го обичат. :)

    Коментиран от #30

  • кемал ататюрк
    Отговор
    26 12:07  12.03.18
    Това са мераците на един луд, бълнуващ за световна слава
  • Граби Експлоатирай Руши България
    Отговор
    27 12:10  12.03.18
    Да ви кажа сега си мисля ,че ако бяхме останали в турската империя сега щяхме да сме по добре,ние и сега сме роби ,имаме само илюзията за свобода и не съм турчин или циганин така че спестете си този тип коментар.

    Коментиран от #28, #96

  • гост
    Отговор
    28 12:19  12.03.18

    До коментар #27 от "Граби Експлоатирай Руши България":

    да, много добре щеше да е, да вземат синовете ти за еничари, а дъщеря ти в някой харем.

    Коментиран от #29, #155

  • Граби Експлоатирай Руши България
    Отговор
    29 12:27  12.03.18

    До коментар #28 от "гост":

    Да щото сега да не е така,спри телевизора и се оглеай,жените ни проститоират в цяла европа а тези с малко морал бършат насраните задници на 90 и 100 годишни гъркини и германки,мъжете ни мрът в ирак и една камара други са в легиона,да не споменавам безбройните работници по фабрики и ферми дето живеят като скотове и карат смени по 12 часа,няма да продължавам щот почвам да се ядосвам а днес деня е хубав и не искам да си го развалям.

    Коментиран от #33

  • Тролю
    Отговор
    30 12:30  12.03.18

    До коментар #25 от "OMG WTF":

    Какво общо има русофилството и изказватето на Ердо? Пак ли Путин ти е виновен? Абе това да смучеш краварски вимета да удоволствие ли го правиш или срещу заплащане?

    Коментиран от #45

  • Ттт
    Отговор
    31 12:32  12.03.18
    И нашите душевни граници са България на три морета ама ьок!!!
  • Другарю
    Отговор
    32 12:33  12.03.18
    айде стига сте се правили на загрижени за чуждите територии с Путин. Вашите братя били подтиснати.. Еми 1969 имаше спогодба с Демирел, ама не си я чел. Купи си още ракети от РФ за сваляне на врабците.
  • гост
    Отговор
    33 12:36  12.03.18

    До коментар #29 от "Граби Експлоатирай Руши България":

    имаш право
  • Антон
    Отговор
    34 12:36  12.03.18
    Нашите скочиха в един глас на руския дедо поп. Сега ми се иска да ги чуя и боко и валерката , и плевнята и всички други които се правят на ястреби. Що сте такива пъзльовци бе натегачи на нато. Я звъннете по червения телефон на столтенберг да издърпа ушите на на ердоган.
  • Я изкарай Гано
    Отговор
    35 12:39  12.03.18

    До коментар #24 от "Гост 7":

    Каквото правиш и до сега. Ако си в Столицата, ще се кефиш на Слънцето и ще ревеш "по принцип" как някой е отнел данъците, идващи при теб(залъка ти), полагащи ти за "шопското ти величие". Ако си в Източните Родопи, ще живееш и спазваш новите закони и порядки с вяра в бъдещето, в името на децата си. Ако си в Северозападна, ще се чудиш накъде да хванеш по държавите за да оцелееш физически. Ако си в Централна северна ще се шматкаш "и тази година", ще търпиш разпенен това, което ти се случва - работиш за по-малко от преди 15години, поглеждайки завистливо на Юг. Ако си в Източна ще се облизваш да минеш по-скоро към Хасковско-кърджалийска област. Та това, нищо особено... Става дума за 300 национални флага, и табели за населените места на турски.
  • Пламен
    Отговор
    36 12:46  12.03.18
    Дали просто си говори за сплотяване на колектива или подготвя терена? Днес Кърджали е в душевните му граници, ами ако утре реши Кърджали да стане в териториалните му граници, тогава какво? НАТО ще се намеси ли.... не ми се вярва... А ние как бихме могли да се противопоставим? С реформираната по време на неспиращия преход армия ли и високия боен дух на българския войник?

    Коментиран от #38

  • Сеил ефенди
    Отговор
    37 12:49  12.03.18
    Ердоган е велик политик той скоро отново с силата която Аллах ще му даде ще сьздаде великата Османска империя аз го подкрепям до край

    Коментиран от #42, #54

  • гост
    Отговор
    38 12:51  12.03.18

    До коментар #36 от "Пламен":

    много им пука на нато за кърджали, но и на ердоган не му пука, за какво му е една бедна община? И на самите българи не им пука, иначе нямаше да ходят да слугуват в Европа като евтина работна ръка.

    Коментиран от #48

  • фесари
    Отговор
    39 12:52  12.03.18
    Голяма хапка иска да хапне чатака, ще се задави...гаранция ! Иначе очаквам сега Боко болонката да му изпрати благодарствено писмо, че ни е споменал в плановете си за "обединение" ?
  • ГОСТ
    Отговор
    40 12:54  12.03.18
    И АЗ ИМАМ ДУШЕВНИ ГРАНИЦИ И МЕРАЦИ КЪМ ИМОТИТЕ НА ПРА ДЯДО МИ ОТ БЕЛОМОРСКА ТРАКИЯ И ЧАКАМ НЯКОЙ ОТ ДЪРЖАВНИЦИТЕ НИ ДА ПОИСКА ,А НИЕ ДА СИ ПОЛУЧИМ ДЪЛЖИМОТО ОТ ТУРЦИЯ. ЗА ЖАЛОСТ ТОВА СКОРО НЯМА ДА СТАНЕ ДОКАТО НА ВЛАСТ СА ИБРИКЧИИ КАТО БОРИСОВ И НЕГОВАТА ПАСМИНА ПРОДАЖНИЦИ И ДУПЕДАТИ НА ТУРЦИ И АМЕРИКАНЦИ.

    Коментиран от #43

  • Сеид ага
    Отговор
    41 12:55  12.03.18
    Турция спаси и освободи Бьлгария от Руско робство нека дане забравим искам да сме признателни

    Коментиран от #98

  • гост
    Отговор
    42 12:56  12.03.18

    До коментар #37 от "Сеил ефенди":

    отивай в африн да станеш на пушечно месо като си толкова отворен

    Коментиран от #44

  • Сеид ага
    Отговор
    43 12:56  12.03.18

    До коментар #40 от "ГОСТ":

    Ти неси добре!Спри с алкохола!
  • Сеид
    Отговор
    44 12:57  12.03.18

    До коментар #42 от "гост":

    Африн ще падне там ще се вее Турско знаме!
  • OMG WTF
    Отговор
    45 13:03  12.03.18

    До коментар #30 от "Тролю":

    Общото го има, но е малко сложно за схващане от прости руски роби. :)

    Коментиран от #53

  • Бойко
    Отговор
    46 13:04  12.03.18
    Рано или късно се очакваше ,нали си дадохме задниците на тях хахах
  • Tre
    Отговор
    47 13:09  12.03.18
    Започва се!!! особеност на турската външна политика е, че следва НЕОТКЛОННО поставените цели, независимо от външните дразнители! И постига желания РЕЗУЛТАТ!!!
  • Лост
    Отговор
    48 13:09  12.03.18

    До коментар #38 от "гост":

    Не му трябва община Кърджали, трябва му земята на община Кърджали. Има 2 варианта: 1- По мирен път, с промиване на мозъци. 2- С военна операция. Засега се е спрял на първия вариант. Ако дреме още, ще има и втори вариант.
  • Лост
    Отговор
    49 13:10  12.03.18
    Ако дремем*
  • Бахур Бахар
    Отговор
    50 13:11  12.03.18
    Брат Ердо, чакаме те след Африн.
  • Старият пич
    Отговор
    51 13:13  12.03.18
    Когато беха комунягите на власт имаше сила армия и ракетни установки и турчолята подрискваха като погледнеха към БЪЛГАРИЯ вашето продажничество развали и армия идържавата за това сега смучете биберона на ердомуз барбар с боко и джендър захариева да ви е сладко
  • Гост
    Отговор
    52 13:13  12.03.18
    Те турците не са си тръгвали и в момента си точат фонд земеделие
  • 53 13:23  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • толкова
    Отговор
    54 13:26  12.03.18

    До коментар #37 от "Сеил ефенди":

    до край Силяне,че ще умреш ли за ердугановите блянове?
  • Старият пич
    Отговор
    55 13:30  12.03.18
    Не знам дали ще възтанови османската империя ама скоро ще се поклони на свети ПЕТАР и ще се изплюе на великия ви измислен реза аллах кюрдите ще му секнат мерсците
  • Борисов не може да е мъж
    Отговор
    56 13:35  12.03.18
    Кога Борисов е бил на ниво, та и сега. По-лесно да продадеш българските интереси, отколкото да ги отстояваш.
  • Пичонкее
    Отговор
    57 13:35  12.03.18
    Ми тей то кат' не си знаем българите интереса ша търсим пак руснака дани освобождава
  • Осман
    Отговор
    58 13:38  12.03.18
    Това е голям политик с едно изречение успява да раздвижи всички слоеве,а ганьо все си мисли за най-хубавото.Човека не е заявил никакви претенции за никъде,но коментиращите мнозинството са дебили и няма как да го разберат.Пример бесарабските българи,българите от западните покрайнини както ги наричате не са ли ви на сърце , дори имате териториални претенции към Македония.

    Коментиран от #60

  • като гост
    Отговор
    59 13:54  12.03.18
    А Одрин-част нашите душевни граници Реджи...
  • гост
    Отговор
    60 13:58  12.03.18

    До коментар #58 от "Осман":

    стяга си електората и поддържа мат'ряла надъхан, за да го величаят колко велик е, като гледам му се получава, явно не е трудно.

    Коментиран от #78

  • Гого
    Отговор
    61 13:58  12.03.18
    А пък на мене Истанбул и Одрин сами душевните граници.

    Коментиран от #143

  • 62 13:59  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    63 14:04  12.03.18

    До коментар #14 от "КККККК":

    Как го реши това "Крим си е руски"? Предполагам, че да си толкова прост изисва някакви усилия! Прочети и дори в руските исторически книги пише откога Крим е руски. Ако визираш неандерталският принцип "по-силният е прав", то тогава какво си се разквичал неандерталецо?Тръгнем ли по тая плоскост до никъде няма да стигнем. В нормалният свят има договори!

    Коментиран от #147

  • Иванов
    Отговор
    64 14:05  12.03.18
    Гано, много добре, не е на добре. България си хвана пътя с цивилизованите народи и ще си върви с тях за добро или зло. А ти си вей байряка червен колкото ти е кеф. Стъпите ли накриво, ще си берете гайлето, демек ще си кусате попарата и да ни ни се сърдите!
  • 65 14:06  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    66 14:08  12.03.18

    До коментар #65 от "Zzz":

    какво има да му обичаш на Шумен, този цигански град?
  • ХАСАН
    Отговор
    67 14:14  12.03.18

    До коментар #14 от "КККККК":

    Откога руснаци живеят в Крим???от Крисмко война !!!оттогава е окупирана от руснаците и местното татарско население е избито и деплртирано ..

    Коментиран от #68

  • гост
    Отговор
    68 14:18  12.03.18

    До коментар #67 от "ХАСАН":

    татарите са прабългари, хасане.
  • джумбуш
    Отговор
    69 14:21  12.03.18
    А братята кюрди го дебнат пред президентския му дворец за салюти...

    Коментиран от #79

  • Дякона
    Отговор
    70 14:34  12.03.18
    Турция и Русия - проклятията на България !
  • Уую от Пичковци
    Отговор
    71 14:47  12.03.18
    Дано турците си спомнят за Ататюрк и разкарат този де..бил.Иначе нямат бъдеще .Хасане ходи им го кажи
  • 72 14:51  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Пилавджи ага
    Отговор
    73 15:07  12.03.18
    Ердоган е много велик
  • Пиладжи ефенди
    Отговор
    74 15:11  12.03.18

    До коментар #72 от "До Мудератора":

    Ердоган е много справедлив
  • тотано
    Отговор
    75 15:27  12.03.18
    ааааааа,какво ще каже Валери. Не е съгласувано с него .
  • тотаван
    Отговор
    76 15:29  12.03.18
    валери къде е ?
  • Янис
    Отговор
    77 15:30  12.03.18
    На душевно болния му се привиждат душевни граници!

    Коментиран от #80

  • Осман
    Отговор
    78 15:30  12.03.18

    До коментар #60 от "гост":

    Именно не е казал нищо лошо,ако можеха и българския президент и премиер да говорят по този начин за българите извън граница поне от слово да го докарат не че им пука
  • Осман
    Отговор
    79 15:32  12.03.18

    До коментар #69 от "джумбуш":

    Верно кюрдите ли са ти братя , знаех си че има нещо кюрдско в такива като тебе
  • Осман
    Отговор
    80 15:34  12.03.18

    До коментар #77 от "Янис":

    Опа Янис къде остана бе човек , губиш се нещо събра ли вноската за заема
  • Мистак ефенди
    Отговор
    81 15:53  12.03.18
    ЕрГолям първо да изрине камъните от устието на река Резовска и тогава да приказва. Ламтежите му нямат граници. Те затова няма никаква тежест нито в лайняното НАТО нито пък ЕУ ще го приеме, някога. Ще го въртят на шиш тоя самозван лапни шаран.
  • Инвер Паша
    Отговор
    82 16:20  12.03.18
    Ердоган да идва и да си прибере територията че да живне този краи

    Коментиран от #86

  • патриотъ
    Отговор
    83 16:49  12.03.18
    Борисов,разбра ли сега или още трябва да ти обясняваме!? Видяхте ли до къде доведе вашето безхаберие за ДПС.Тая партия по закон не трябва да съществува,защото е забранена по конституция и е заплаха за националната сигурност!Вашите комбинации дотам ни докараха,че ще загубим и български територии,ако не и цяла България. ДПС,Дост и всичко турско трябва веднага да бъде забранено,докато не е фатално късно,че и армия нямаме никаква поне да се защитим. Вие и с циганския проблем постъпвате по същия намин,ама и с тях ще стане същото.Докато не е късно,Борисов!!!
  • 84 16:55  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бре
    Отговор
    85 17:03  12.03.18
    Гласчета ли се надява да събере мустакатия?
  • Абе
    Отговор
    86 17:05  12.03.18

    До коментар #82 от "Инвер Паша":

    България Одрин да си прибере, по твоята логикаа?
  • Pe6o
    Отговор
    87 17:20  12.03.18
    Да благодарим на Ердоган, че каза душевни а не държавни граници.Щото всички видяхме какво направи неговият събрат Путин с Крим.При това в Крим руснаците са по-малко от колкото в Кърджали турците.
  • vasik atanasova
    Отговор
    88 17:42  12.03.18
    А ТАКА ВИДЯХТЕ ЛИ СЕГА ДОБРЕ ЧЕ ПУТИН МУ КАЗА ДА НЕ ПИПА БЪЛГАРИЯ АМА ДА ВИНОВЕН Е БОЙКО БОРИСОВ
  • vasik atanasova
    Отговор
    89 17:42  12.03.18
    А ТАКА ВИДЯХТЕ ЛИ СЕГА ДОБРЕ ЧЕ ПУТИН МУ КАЗА ДА НЕ ПИПА БЪЛГАРИЯ АМА ДА ВИНОВЕН Е БОЙКО БОРИСОВ
  • 90 18:01  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • СССРБАРЕТА
    Отговор
    91 18:02  12.03.18
    Ще ревете сега за Руският ПАТРИАРХ!!!
  • vasik atanasova
    Отговор
    92 18:09  12.03.18
    АХ КЪДЕ Е ТОДОР ЖИВКОВ
  • Симеон
    Отговор
    93 18:10  12.03.18
    А на мен Цариград ми е в душевните граници...
  • българин
    Отговор
    94 18:26  12.03.18
    айде пробвай се.
  • 666
    Отговор
    95 18:27  12.03.18
    а за6то е пропуснал Гарцийа?
  • 96 19:50  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Странджата
    Отговор
    97 19:51  12.03.18
    Цариград е една голяма и велика част от моят Християнски Свят!Амин!
  • 98 19:53  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Иво
    Отговор
    99 20:11  12.03.18
    Тоя резак предявява претенци към територи които предо 1398 не са били негови.Боклук.
  • ПОМНИТЕ ЛИ
    Отговор
    100 20:21  12.03.18
    България желае да има силен и стабилен съсед . . . Това помня от държавническите ни пожелания !!! Ами това е , ето . Нашата държава желае да е така и е така . Турция не желае да е така . И нейното желание е спазено , да има слаби и не стабилни съседи . Желанията на двете страни са спазени . Какво може повече да се желае ?
  • Щерю Атанасов
    Отговор
    101 20:27  12.03.18
    Ако в Кърджали, в Свиленград и в Източните Родопи искат Турция да ги управлява, нека да си гласуват на местен референдум! ... Българите НЕ сме насилници и никой истински българин няма да спре помак и турчин да живее свободно както си иска... ... Да си решават сами, само без лъжи, клевети и насилие ... !!!

    Коментиран от #107, #120, #121, #122

  • ВЪЙ
    Отговор
    102 20:37  12.03.18
    2023 година кърджали,бургас и разград ще са под турски флаг.Българските турци не искат мизерия ,а просперитет само турция може да го осигури.

    Коментиран от #104, #108, #136

  • 1234
    Отговор
    103 20:39  12.03.18
    Забрави да споменеш за братята си от Германия,Франция,Белгия,Англия,САЩ,какво да ги изреждам,той целия свят е на Турция.Този е толкова лаком за чуждите територии,че е готов да лапне целия свят,а не мисли,че му трябва само едно парче земя с размери 2/1/2 метра само.
  • 104 20:45  12.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • идва
    Отговор
    105 20:59  12.03.18
    догане, ердогане... не сме забравили как се стреля с пушките кремаклийки
  • bubu
    Отговор
    106 21:06  12.03.18
    АААман от турски сеееериали!!!! ВАЙ!!!! САААКЪН !!!!ИМАМБАЛДЪ и ТУРЛЮ ГЮВЕЧ..........
  • демокрация
    Отговор
    107 21:09  12.03.18

    До коментар #101 от "Щерю Атанасов":

    Референдум се прави от целия народ.То така ако ставаше лятото туристите от Русия примерно могат да решат да присъединят Черноморието към Русия. Местен референдум не може да променя граници на държава. А ако някой иска да живее в Турция това е лесно,събира багажа и за един час си е при Ердоган да му е близо до сърцето.
  • No fes no problem
    Отговор
    108 21:14  12.03.18

    До коментар #102 от "ВЪЙ":

    Като и гледам просперитета на Турция се чудя защо поне 5 милиона мангала се тътрят по Европа да чистят кенефи. Би трябвало 5 милиона германци да отидат в Турция да просперират.
  • наблюдател
    Отговор
    109 21:18  12.03.18
    Тоз маймун като говори за Йерусалим дали знае че може една две гъби да изникнат покрай Константинопол и Анкара.Бойко може да е мека китка,но ония с кепенцата не си поплюват,вече70 години ритат ислямски задници.

    Коментиран от #146

  • Азазел
    Отговор
    110 21:24  12.03.18
    А нашите душевни граници, ако ги знае Ердоган, ехее. Развитата част на Турция почти ще изчезне. Ама нейсе. Да си чесаме езиците. Само на макетата душевните граници немат граници :)
  • аз ас
    Отговор
    111 21:27  12.03.18
    Резака пита ли кюрдите къде са им душевните граници.
  • КУЧЕ
    Отговор
    112 21:30  12.03.18
    ЕРДОГАНЕ КАТО СА ТИ МИЛИ ГИ ВЗЕМАЙ В ТУРЦИЯ НА НАС НЕ НИ ТРЯБВАТ
  • Сибирь
    Отговор
    113 21:58  12.03.18
    Ха така! Давай ,ердо!!! Още може!! Сега да видем Винкела...еее... симеонов,дали ще обиди ерди от трибуната ан НС ! Или обединерните педера...патриоти ги е страх? Къде си,бе,джамбазки!!
  • геноцид
    Отговор
    114 22:28  12.03.18
    кемал-хитлер-ердоган
  • LEGIONARIVS
    Отговор
    115 22:28  12.03.18
    Вече са ти скроили шапката мустакат анадолски недоносеник, времето ти истича!
  • България
    Отговор
    116 22:41  12.03.18
    А на мен душевно българия ми карпатите до егейско море и адреатичско но никой не ме пита
  • Българин
    Отговор
    117 23:10  12.03.18
    Да си ги вземе в турция кат толкова му липсват, и циганите му даваме
  • зенит
    Отговор
    118 23:30  12.03.18
    На мен много ми е на душата България на три морета! Ама пита ли някой
  • Мари
    Отговор
    119 00:52  13.03.18
    Душевно болен фанатик!
  • Българин 13
    Отговор
    120 01:03  13.03.18

    До коментар #101 от "Щерю Атанасов":

    Свиленград е един от най печелившите градове в България и ще си остани в България. Защото е до две граници, нямаш представа колко пари всеки месец заминават от Свиленград към София.
  • Дончо
    Отговор
    121 01:29  13.03.18

    До коментар #101 от "Щерю Атанасов":

    Щерю Атанасов ти си болен тип и предател , к'ви референдуми бе , к'ви турски управления бе ... Ща ратам до Турция както прадядо ми ги е ритал с Петко Войвода джагалите , плюя на такива предатели като тебе
  • Дончо
    Отговор
    122 01:39  13.03.18

    До коментар #101 от "Щерю Атанасов":

    И тия дето са му сложили плюс също...

    Коментиран от #123

  • Побеснял
    Отговор
    123 04:13  13.03.18

    До коментар #122 от "Дончо":

    Напълно те подкрепям !Такива предатели вън! Може и в Англия !
  • Hahoman
    Отговор
    124 06:15  13.03.18
    Кой ,колко си иска да си джавка.Ердоган не се е съобразил с никого ,не е бил подлога на руснаци или американци. И в речта си неказва нищо лошо.

    Коментиран от #125

  • Константинопол
    Отговор
    125 07:11  13.03.18

    До коментар #124 от "Hahoman":

    Имаше един Друк дето се правеше на велик говоря за Садам .Та и на тоя ще му резнат тиквата пуешка !
  • Мустафа
    Отговор
    126 07:50  13.03.18
    След около 50 години населението на Турция ще бъде пренаселена 150 милиона,на България 5 милиона следователно какво следва,завладяването на България

    Коментиран от #128

  • 2014-2018
    Отговор
    127 08:30  13.03.18
    цариград е част от душевните... бла бла
  • Салам Алеко
    Отговор
    128 08:36  13.03.18

    До коментар #126 от "Мустафа":

    Бъркаш, следва епидемия, измират 100 милиона боклуци, и си сядат на задниците!
  • 129 08:36  13.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 130 08:43  13.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Учуден
    Отговор
    131 08:49  13.03.18
    Не бойте се братя!!! Ще дойдат Финландците да ни освободят!!! Литва, Латвия, Естония - - бе те си умират за нас!!! Като се дигнат и хоп, ще ни освободят!!! А ДА ВИДИМ СЕГА ЩЕ ГОВОРЯТ ЛИ ПО ТЕЛЕВИЗИЯТА РАЗНИ ОБИДЕНИ ОТ ПАТРИАРХА!!! ТЕЗИ СЪЩИТЕ СЕГА ДА ГОВОРЯТ ПРОТИВ ЕРДОГАН!!! А. ДА. ВИДИМ. СЕГА. КОЛКО. СМЕ. БЪЛГАРИ.!!!
  • Интресно
    Отговор
    132 08:55  13.03.18
    Какво ли е имала във предвид пророчицата Ванга ,като е казала че пак Русия ще ни помогне!Сега вече е ясно ,идват лоши времена и пак Иван а не Джон ще помогне на България .
  • Голям прос
    Отговор
    133 09:35  13.03.18
    Одринска Тракия, Северна Добруджа, Беломорска Тракия, Македония, Албания също са част от нашите душевни граници, но ние си седим на задниците и не плещим глупости да ни се смее целия свят
  • Ads
    Отговор
    134 12:37  13.03.18
    И Путин и Ердоган са кучета, които лаят, но не хапят. Дрънкат по цял ден комплексарщини и си търсят публика. Накрая става това, което решат САЩ и вече Китай.
  • 135 12:57  13.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бум
    Отговор
    136 13:15  13.03.18

    До коментар #102 от "ВЪЙ":

    Туй Въй да не стане Вай-вай!.....
  • 137 13:30  13.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 138 14:18  13.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • БЪЛГАРИН
    Отговор
    139 14:34  13.03.18
    Като са турци да си ходят в Турция там да си гласуват да си живеят и да не се месят в другите държави от където са дошли.Не може хем съм християнин хем съм мюсулманин дошло е време разделно.
  • Журналист
    Отговор
    140 14:45  13.03.18
    Тук е място някои хора да си дадат отговор ,какво се е случило на 3 март .Дали руснаците са ни освободили или са ни завладяли?
  • трети
    Отговор
    141 15:06  13.03.18
    защо сега от ГЕРБ и патриотите мълчат , онзи ден разпънаха Руския патриарх на кръст , а сега не смеят да кажат думичка срещу този убитак , на кого слугуват те ! това доказва,че Симеонов и Борисов са слуги на Турция и САЩ
  • 142 15:46  13.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Озал
    Отговор
    143 15:53  13.03.18

    До коментар #61 от "Гого":

    Трябваше навремето възродителния процес Йозал да раздели България на 2части като Кипър вас Българите към Балкана при Гърците, Турците на исток Бургас Варна Добрич и Силистра.

    Коментиран от #144, #149

  • Константинопол
    Отговор
    144 16:32  13.03.18

    До коментар #143 от "Озал":

    Ще раздели но какво ще му се случи !!Русия е проляла руска кръв за тия земи и никога няма да позволи да се разделя България .Виж вас пуйкистан ще ви разделят това ще стане скоро.
  • Mиджо
    Отговор
    145 17:16  13.03.18

    До коментар #21 от "Сенко":

    Трябва да жнаеш ти и такива като теб че това което го говориш се очаква с нетърпение от ЕРДОАН бъди сигурен......
  • 146 17:24  13.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Иван
    Отговор
    147 17:26  13.03.18

    До коментар #63 от "Гост":

    Ако не е руски ,какъв е тогава,Украина е държава от 1991г.
  • СУЛТАНА ДЖЕНДЪР
    Отговор
    148 20:04  13.03.18
    Този пульо вместо да говори за "душевни граници" да си направи една кола маска и една душевна "секира" та да миряса малко :))))
  • СУЛТАНА ДЖЕНДЪР
    Отговор
    149 20:07  13.03.18

    До коментар #143 от "Озал":

    Май теб до сега доста са те делели в Белене :)))
  • Цонко цонев
    Отговор
    150 20:11  13.03.18
    Къде е бойко. Искаме коментар.като е за хвали пръцко той винаги е първи.къде е аскаме коментар.ако сви сэгласни добре да идват братчедите. Ай сиктир бе кехая. ХАЙ сиктир
  • На баща си син
    Отговор
    151 21:35  13.03.18
    Уважение всекиму, вересия никому (лозунг в магазините отпреди 30 - 40 г.). Крим е бил (в обозримо време) скитски, гръцки (Херсон, Феодосия, та чак до Одеса), както и нашите морски градове, после кипчакско-татарски и васално-султански, та до Екатерина Велика (чиста германка). Следват още много войни надолу (учили сме го) и стремеж към Проливите. А 1454 г. последният константинополски император е стигнал Москва и дал Зоя (София) Палеологина на Иван Трети за втора жена, от там иде дядя (дядо станало у нас), Иван и зарекъл Ивана да се погрижи за православните надолу. Затова и някои европейци са се опитвали (Вл. Варненчик), но не можали, затова и Русия е имала и дълга, и династическотот право за всичките водени войни от Петрово време до Европейската война, ама Ленин нали рекъл "Мир без анексии и контрибуции", твърди се, че бил човек на Кайзера, а майка му е еврейка (девичья фамилия Шварц). Малко по-сложно е, отколкото да пише някой коментари с правописни и фактически грешки (явно "добре образовани" млади хора). Всичко гореказано го пише в амер., англ., бълг., рус., и пр., и пр. източници. Иначе, уважение за различните мнения, ако са основани на убеждения. Но ако са за пари ... язък за мокрия барут. И за нас. Не само ние граничим със себе си, а моята душа скита из Шар Планина, долината на Олт, Лозенградско и Централния Хемус. Е, и? Но съм възпитан в едни години, когато искахме да се обичаме като братя. Аз определено имам братовчеди извън България - потурчвни, п
  • Русия
    Отговор
    152 21:56  13.03.18
    Като шмаше Варшавски договор.. нямаше Едогановци..сега лижете задници и слушате молитви от джамиите които направихте за добро унтро Български управници-или продажници... и моля редакцията да побликува коментара ми !

  • На дедите си внук
    Отговор
    153 21:59  13.03.18
    Аз определено имам братовчеди извън България - потурчени, поалбанчени, помакедончени, порумънчени. Асимилирани. Без да са в гражданска война, в "Гората на обесените" румънци се бият с румънци. Аз пък съм побългарен. Имам внучка "българиканче", с БГ и УС паспорти, родена обаче в Ниските земи, постоянно пребиваваща там. Учителка по пиано й е една рускиня, с майка, работила май по зарина някога. Аз знам как се открива зарин с радиолампи пт 1940 г. и с чипове от 80-те години с помощта на алфа-лъчение. Сега може да има по-нови методи. Както се казва, и ся кво? Ми нищо. Надявам се да се основе европейска партия на умните, та да мирясат недочовеците. Ако не - лошо се пише за доста хора. Справка нашите класици, Х. Уелс, Джек Лондон и маса амер. и съв. евреи - фантасти. И здравия разум. Де ли го има, в Поликраище, или?
  • И нечий правнук
    Отговор
    154 22:05  13.03.18
    Аз що викам "добре образовани млади хора" - може и да не са млади. Чета писаното от госта "Русия". Такая, сякая, но не й срамете името с неграмотността си. Иначе излиза, че американците само бият негрите.
  • 155 22:39  13.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • xxxyyy
    Отговор
    156 12:37  23.03.18
    Хайде бе, Като приобщаваме Македония към Бг няма проблем и всичко е точно нали.. :ДД смях

Напиши коментар:


Публикувай