6 Февруари, 2012 15:59 3 673 4

Срив в мрежата на VIVACOM подлуди София

  • vivacom

В 11.30 ч. днес VIVACOM регистрира технически проблем в мрежата си, съобщиха от компанията.

Затрудненията в нормалното функциониране на системата засегнаха клиенти на VIVACOM, ползващи основно услуги за пренос на данни.

Скоро се очаква пълно нормализиране на работата на мрежата. Читатели на Факти.бг обясниха, че VIVACOM часове ги е оставил без мобилен интернет и връзка.

Според неофициалната информация лошото време и обледеняване на ключови съоръжения са причина за срива.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Васил Тошков

    2 0 Отговор
    Аз се чудя защо днес никой не ми вдига от операторите на 123. Значи като имат проблем и просто си спират support услугата, а аз да чакам по половин час без никой да ми вдигне. Можеше да направят автоматично да ми казва защо никой не ми вдига, че имат глобален проблем.

    Моят случай обаче е друг, бавят ми прехвърляне вече повече от два месеца. Тук съм писал по-подробно в личния си блог Vivacom не ме искат за клиент.
  • 3 kck

    1 1 Отговор
    още днес отивам да подам жалба срещу тях,и условие да ми отчислят таксата за вчерашният ден. може да са 50ст. но въпроса е принципен. Аз от мтел се махнах не за да оставам без интернет(домашен) цял ден. и без мобилен половин ден.
    нека потребителите не си малчим.
  • 4 Владимир Йосифов

    0 0 Отговор
    Затова имам и абонаменти и на Globul