7 766 13

Новаков: Не може да си правите майтап с половин Европа

Само в Австрия има тридневна забрана за движение

Светослава Ингилизова

Негодуванието на международните превозвачи е справедливо. Това заяви пред bTV евродепутатът от ЕНП Андрей Новаков, който пропътува Европа в ТИР, за да "влезе в обувките" на превозвачите, които скочиха срещу пакета "Макрон".

Някои от нормите, които вече сме гласували, правят живота на превозвачите по-труден, споделя опита си евродепутатът. Редица от мерките са писани от чиновник, който няма понятие какво е реалната работа на превозвачите, тълкува още Новаков.

Само в Австрия има тридневна забрана за движение. По границите се чака с часове.

Не трябва да има двойни стандарти, отсече Андрей Новаков. Европа на две скорости отдавна е факт, по наблюдението му.

"Не може да си правите майтап с половин Европа", скочи евродепутатът. Според него много от евродепутатите са непреклонни за пакета "Макрон".
Други обаче за склонни на компромис.

Изходът от битката срещу пакета Макрон е 50/50, но все пак се надявам на успех, довърши евродепутатът.

България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост
    Отговор
    1 15:08  27.05.18
    Ами драги ми господине евро депутати, нали това е идеята ... В тия три дневни забрани, шофьорът да е на хотел и да му плащат според заплащането в страната в която му е престоят. Както превозвачите взимат европейското навло, така ще плащат и на шофьорът по европейски разценки .... Язък за трите дни в камиона, явно ти е харесало на прашния паркинг, сигурно сте си пържили мекици сутрината и сте си правили шкембе чорба в ремаркето и за това ще ти е харесало

    Коментиран от #12

  • Цеко сифоня
    Отговор
    2 15:12  27.05.18
    Андрей Новаков да скочи и в обувките на шофьорите, за да види на колко ги осигуряват тези за които той се застъпва ! Ама нема да го направи. Кът не им аресва у Европа, да си возат по Русия и Близкия и Далечен изток.
  • бе то и
    Отговор
    3 15:47  27.05.18
    негодуването на тираджиите за ниското им заплащане и срещу условията на труд са справедливи но той дупетата е дупетат на техните чорбаджии а не на работниците които плащат неговата и заплатата на останалите хрантутници в парламента и правителството. а защо дупетата не скочи срещу работодателите които се майтапят с работниците плащайки им не на втора скораост а на задна??
  • шовинист
    Отговор
    4 16:26  27.05.18
    Уважаеми комплексари, българските шофьори вземат средно около 4000 лв. чисти пари. Колегите им от Европа не вземат много повече. Престанете с комплексарщината. Разберете, че България е рай, при всичките и недостатъци. Не може да 3000 евро, а кебапче да ви е 25 цента, наем- 150-200 евро, интернет с кабеларка-15 евро и т.н. Престанете да мрънкате. Повечето живеете прекрасно и сте си в къщи. Освен това тук още цари нормалност- знае се кой е пед.ал кой нег. ро и има разлики между мъже и жени. На запад вече е кене. ф... и между другото, 3000 евро чисти взема професор в университет. Френското швест. ерче плаче, защото иска да влизат пари във Франция, а не заради френските шофьори, защото такива просто няма....

    Коментиран от #5, #8


  • a бе работодател
    Отговор
    5 16:43  27.05.18

    До коментар #4 от "шовинист":

    ти карал ли си някога тир за да защитаваш шефовете ?? ти ли този който да каже колко трябва ад вземе тираджията за труда си ??щом колегите им получават 3 000 евро значи може и трябва и българина да получи подобно възнаграждение а не да ми сравняваш колко било кебапчето. като не може ами българските тираджии ще започнат да работят за френските работодатели...то е много лесно да си бизнесмен плащайки малко. а защо не кажеш колко са осигуровките на този тираджия и каква пенсия би трябвало да получи спрямо колегата си
  • ГТО
    Отговор
    6 16:58  27.05.18
    Сетила се Мара да се .....
  • Никола
    Отговор
    7 17:25  27.05.18
    Пари ,плащане само за това се говори. Абе философи , не е проблем къде спим(,в камиона си има условия) проблем са паркингите, магазините, баните ,тоалетните и най вече кражбите. И ЗАЩО ТРЯБВА ДА ГЛОБЯВАТ ШОФЪОРИТЕ , ТЕ ДОСТАТЪЧНО СА ГЛОБЕНИ С ТОВА ЧЕ СА ДАЛЕЧ ОТ ДОМ И СЕМЕЙСТВО. ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ ФИЛОСОФИ.

    Коментиран от #9

  • Гост
    Отговор
    8 19:40  27.05.18

    До коментар #4 от "шовинист":

    Ало ...чуваме ли се, май пишете от друга планета или с някой от дивия запад, я ми кажи къде наемът на едно нормално за обитаване и живеене жилище е 150 или 200 евро, и в кой приличен ... Не лъскав ресторант кебапчето е 25 цента, ти знаеш ли, че в Германия взимат три пъти повече пари, а в магазина е два пъти по евтино от България, аааааа? Знаеш ама не казваш
  • Бай стамат
    Отговор
    9 19:45  27.05.18

    До коментар #7 от "Никола":

    Ама те не глобяват шофьора, глобата е за фирмата, просто както във всяка една българска приказка, като се прибереш шефа ти одреже парите които би трябвало да са за негова сметка. Защото не му стига, че му плащаш лизинга на камиона, не това не им е достатъчно, трябва да ти свалят и кожата от гърба, да си гладен, че по бързо да тръгнеш следващия път. Ама нали повечето от нас колеги, са се награбили с кредитната, си мълчат и си продължават по старо му и същата песен си върви на нов глас. Ало, време е някой да ни усвобождава от българско робство
  • Лакомите собственици ще загинат
    Отговор
    10 22:26  27.05.18
    Ето една от ползите за България като членка на ЕС. Българските шофьори трябва да живеят, да получават същите пари и пенсии като европейските им колеги. Колкото по-бързо проумеят това българските робоваделци, толкова по-добре за тях защото скоро няма да останат работници в България.
  • СтарТИРаджия
    Отговор
    11 00:40  28.05.18
    Гледайте сега, всичко е за пари! Още 2006 год. когато са измислили новият регламент всичко е било с финансова цел. Европейската демокрация и ЕС е една голяма химера! Бях радетел за Европа - една държава, но започнах тотално да се разочаровам! Нашенският капитализъм е средство за печалба на структури, наречени държава на гърба на хората. Това е положението! Май при Ким ще е по-весело. поне е истинско, без завоалиране и високопарни слова за човешки права! Да ме вкарат в затвора защото спя на СОБСТВЕНОТО СИ ЛЕГЛО!!! Може ли да си представите?! Да, защото камионът си е мой и си спя в леглото. Е@ем ти и демокрацията и Европа-та! Всичко е от най-долният бул шит - парите! Ама ние сме си виновни, българи, румънци, поляци и др. Щото си нямаме синдикат и няма как да си отстояваме човешките и работнически права. И те го знаят и ни мачкат! Ама я да се организираме и повсеместно да спрем, за седмица само... На 5-ият ден ще вият като умрели кучета, защото ще ми "ядат дедовия"!!!
  • Мозъчен дефицит
    Отговор
    12 10:31  05.06.18

    До коментар #1 от "Гост":

    Какво означава европейско навло? 1,40€ ако имаш фирма регистрирана в Холандия и 0,85€ ако е българска ? И въпреки това българския шофьор взима 2000€, а като работи за западна фирма взима 2300€ и работи 11 месеца без прибиране! Еми нали се сещаш, че европейска фирма за 1 месец работа взима 5500€ над българския превозвач. Имат едни 500€ данък за шофьора и застраховки и други разходи са вече равни с българските. При положение, че на западняка.му оставят по 3500-4000€ на камион.а на българина му оставят 600-1000€ от камион забележи заплатите са много близки. И пак зяпнал с лакпмата уста за пари
  • Germania
    Отговор
    13 23:59  05.06.18
    От 20 години работя като шофьор в Германия Знаете ли каде е разликата, заплатата ми е 2500евро вечер се прибирам в къщи ако се наложи да спиш на вън 50евро на вечеравгуст платена отпуска +тринаиста заплата 3900евро, 15декември заплата+14-4500евро,2024г.пенсия-2348евро И се прибирам

Напиши коментар:


Публикувай