937 3

Завърши ремонтът на участък от „Тракия“ в платното за Бургас

Започва работата в посока София

Светослава Ингилизова

Завърши ремонтът в платното за Бургас на 22 км от АМ „Тракия“ в участъка между Пловдив и Стара Загора. Движението между 134-ти и 156-ти километър на автомагистралата се прехвърля двупосочно в ремонтираното платно за Бургас и веднага започва работата в посока София. Това съобщиха от АПИ.

Целта е строителните дейности да завършат колкото се може по-скоро, преди началото на активния туристически сезон, и по АМ „Тракия“ да се пътува удобно и безопасно.

Средно на денонищие в участъка между Пловдив и Стара Загора преминават по 23 952 моторни превозни средства. От тях 18 370 са леките автомобили, 5 209 са товарните камиони, а 210 са автобусите.

22-километровата отсечка не е ремонтирана от въвеждането й в експлоатация през 1995 г. Строителните работи предвиждат ремонт на настилката, отводнителни дейности, нова хоризонтална маркировка, ограничителни системи, възстановяване на пътни знаци и др.

В момента движението на леките автомобили в ремонтирания участък е прехвърлено двупосочно в платното в Бургас, а тежкотоварните превозни средства преминават по обходен маршрут: от пътен възел „Пловдив Изток“ при 133-ти км на АМ „Тракия“ по път I-8 и II-66 до пътен възел „Плодовитово“ при 165-ти км и обратно.

България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост
    Отговор
    1 19:49  31.05.18
    23 години е нямало ремонт по отсечката, а сега ще се нуждае през 2!

    Коментиран от #3

  • Бриго Бичкията
    Отговор
    2 20:41  31.05.18
    Сложете повечко и по-разбираеми информационни табели.
  • гост
    Отговор
    3 21:18  31.05.18

    До коментар #1 от "Гост":

    Точно. Между Хасково и Димитровград направиха нова настилка на пътя, имаше нужда, беше напукан и с дупки, да. Но новата настилка е на вълни, мека е и гладка (няма сцепление при дъжд). Сега е редно да се засече колко време ще изкара, каква гаранция дава изпълнителя и дали ще покрие бъдещите проблеми. Нищо ново през последните години не е убедително изградено и да вдъхва доверие с качество. На Запад няма такова нещо пред няколко месеца ремонт на нови пътища и анекси за десетки милиони за сметка на данъкоплатците. Всяко ново нещо трябва да е по-добро от старото, за да има смисъл от подмяната, но у нас старите пътища са по-добри, ала никой не ги поддържа, запечатва, отводнява и не се грижи за тях.

Напиши коментар:


Публикувай