902 9

Без държавна намеса БДЖ спира

Съдът е определил да бъдат взети 40 млн. лв.

Светослава Ингилизова

„Ако няма държавна намеса в БДЖ, а смятам, че това трябва да бъде направено, железницата трябва да спре”, категоричен бе пред бТВ Владимир Владимиров, изпълнителен директор на БДЖ.

Вчера стана ясно, че част от сметките на железницата са запорирани, но те не смятат да разпродават активи. По-късно транспортният министър обяви, че ако се вземе помощ за БДЖ от бюджета, то тя ще бъде заем.

„От сметките има изтегли 20 млн. лв. Съдът е определил да бъдат взети 40 млн. лв., като на този етап са изтеглени половината”, поясни Владимиров.

По думите му за момента положението в железниците в краткосрочен план е спокойно, защото са побързали да изплатят заплатите на своите служители преди сметките да бъдат запорирани.

„Следващият месец обаче ще бъде много голям проблемът – няма да е само заради заплатите, няма да можем и на доставчиците да плащаме”, каза Владимиров

„Държавата трябва да се намеси с една сума. Миналата година в края тя се намеси, тази година остатъкът трябва да бъде платен”, допълни той.

България


Още по темата

  • Кредитори наложиха запор за 40 млн. лева на БДЖ

    Кредитори наложиха запор за 40 млн. лева на БДЖ

    Кредиторите по втория облигационен заем, предоставен на "Холдинг БДЖ", са запорирали сметките на БДЖ - Пътнически превози, съобщиха от БНТ. ...
    31.05.2018
    439
    6
  • Спасяват БДЖ с 20 млн. лв.?

    Спасяват БДЖ с 20 млн. лв.?

    В Министерството на финансите се обсъжда отпускането на безлихвена помощ на БДЖ - малко над 20 млн. лева. Това заяви пред журналисти в кулоарите ...
    1.06.2018
    507
    11

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Сссерем
    Отговор
    1 08:26  01.06.18
    Червените фалираха това предприятие абсолютно умишлено,договорите сключени по орешарско време нямат разваляне,хаос и корупция навсякъде от червените кадри които бъкат вътре.

    Коментиран от #4

  • Червената шапчица
    Отговор
    2 08:26  01.06.18
    Не се косете толкова, Бойко няма да остави България без железница ще я приключи и после ще си я купи както много други неща в България.

    Коментиран от #8

  • Къртев 🐓
    Отговор
    3 09:13  01.06.18
    Кражба има тук! Как в цял свят са на печалба железниците, само тук не? Има някакъв замисъл към БДЖ. Толкова години един локомотив съвременен няма. Един вагон свестен няма. После на загуба, еми да, защото не се инвестира, а се краде.
  • Къртев 🐓
    Отговор
    4 09:20  01.06.18

    До коментар #1 от "Сссерем":

    Орешарски, беше едно узаконяване на кражбите на ГЕРБ, не е случано, че точно при него фалира КТБ и след него всичко се потули и не се разбра, (официално) кой намаза дебело филията. Така, че Орешарски е едно оправдание на ГЕРБ и нищо повече.

    Коментиран от #6


  • 5 09:21  01.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Просия
    Отговор
    6 09:23  01.06.18

    До коментар #4 от "Къртев 🐓":

    Най-жалкото е, че си вярваш...мъка мъка...
  • 7 10:01  01.06.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Да да
    Отговор
    8 11:18  01.06.18

    До коментар #2 от "Червената шапчица":

    Дай боже БДЖ да стане частно и да спре да точи от бюджета!
  • Набитото око
    Отговор
    9 00:15  04.06.18
    Това се отнася за пътнически превози. Те винаги са били на дотации от бюджета, товарни превози и инфраструктора са на печалба.

Напиши коментар:


Публикувай