Last news in Fakti

11 Октомври, 2018 10:51 12 051 63

България се бори да спре вноса на стари коли от Западна Европа

  • стари коли-
  • автомобили-
  • дизел-
  • внос-
  • автоморга-
  • замърсяване-
  • употребявани автомобили

Министърът на околната среда и водите Нено Димов с коментар по темата

България се бори да спре вноса на стари коли от Западна Европа - 1
Снимка: Shutterstock

„Не можем да забраним вноса на стари коли. Но настояваме да се направи така, че да не могат да бъдат изнасяни такива от Западна Европа към България”. Това заяви в сутрешния блок на "Нова телевизия" министърът на околната среда и водите Нено Димов.

Той подчерта, че настояването да не се превръщаме в автоморга на Стария континент е получило подкрепата и на други държави, сред които Полша, Словакия, Литва, Латвия, Румъния, Унгария. От Брюксел поели ангажимент, че ще работят по въпроса през следващата година, а решение вероятно има през 2020 г.

Димов коментира и въвеждането на по-високи данъци за старите автомобили. Той бе категоричен, че това е „инвестиция в здраве”, защото въпросните превозни средства са вторият най-сериозен замърсител на въздуха у нас.

По-съществен бил проблемът само с битовото отопление на твърдо гориво. Подмяната на остарелите и вече опасни печки с нови можело да бъде най-евтиното или най-скъпото решение. Ако дадено домакинство живее на място с изградена газопреносна мрежа, то най-изгодният вариант бил да се присъедини към нея. Ако обаче е наложи построяване на цялата инфраструктура за газификация и електрификация, то така смяната на отоплението излизала доста скъпо, обясни министърът.

Той бе категоричен, че неотговарящите на екоизискванията електроуреди и горива изобщо не трябва да стигат до пазара. И добави, че законът, забраняващ търговията с некачествени брикети се забавил, но се очаква да бъде приет от Министерския сувет още следващата седмица.

Екоминистърът коментира и плановете за строителство на втори лифт в Банско, които бяха спрени, след като на първа инстанция съдът ги обяви за противоречащи на закона.

„България губи възможността да развива един цял отрасъл като планинския туризъм, а хората, които живеят в планинските райони, са сред най-бедните у нас”, каза още Димов. И добави, че трябва да се търси балансът между икономическото развитие и опазването на околната среда без да се саботира модернизацията на държавата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 цистит

    175 6 Отговор
    а бори ли се да увеличи доходите на хората за могат да си позволят нови?

    Коментиран от #10, #14, #41

  • 2 айде бе

    114 5 Отговор
    Празни приказки, търсят се поредните начини да се наливат повече пари в бюджета(от глоби, такси, данъци), както и определени представители на бизнеса да получават протекция и толерантност от държавата(разбира се не безплатно)!
  • 3 алчни чичковци

    109 5 Отговор
    Нено, тя и твоята жена е стара, ама караш ли я Нено?

    Коментиран от #4

  • 4 govedar

    57 3 Отговор

    До коментар #3 от "алчни чичковци":

    маймуни долни
  • 5 Иван

    52 2 Отговор
    Ако ограничат вноса на стари коли, всички без пари в България просто ще си карат старите коли, вместо да ги дават за скраб. Хем за потребителите зле, хем за бизнеса зле, хем за въздуха зле. Да си оправят данъка да е с 2 компоненти - габарит и вредни газове и готово.
  • 6 Коментар

    56 0 Отговор
    Ти Го Оскоти Един Народ.
    Пък После не Купувай Евтино
  • 7 джук бозаджан

    47 1 Отговор
    Нено, нено, син патриот, само разкарваш костюма...
  • 8 ДИМОВ

    53 2 Отговор
    ВЪПРОСИ С ПОНИЖЕНА ТРУДНОСТ: НА КАКВО ТВЪРДО ГОРИВО ЩЕ СЕ ОТОПЛЯВАТ СИНьО-КАФЯВИТЕ ИЗБИРАТЕЛИ НА ГЕРБ ? ДАЛИ НЯМА ДА СЕ ПОЯВИ ОБЛАК НАД СОФИЯ ДО ПРОЛЕТТА ? КОЙ ПАЛИ СМЕТИЩА И НЕЩАСТНИ ХОРИЦА СЕ БЛЪСКАТ ПО МАГИСТРАЛАТА В МИРИЗЛИВАТА ПУШИЛКА ?
  • 9 KOK

    15 53 Отговор
    след 2020 само ЕВРО 5 в България да се регистрира и така
  • 10 бсп

    11 67 Отговор

    До коментар #1 от "цистит":

    много жалко елементарно мислене, иди при шефа си искай да ти вдигне заплатата или си кроткай на 500 и плюй че боко не ти вдига паричките

    Коментиран от #15, #60

  • 11 Ники

    14 65 Отговор
    България - Държавата с най- много коли на глава от населението в света !!!! Може да го проверите !!!!! Мачкаме ги с разлика всички ... това е заради евтините трошляци дето можем да си купим и никаквите данъци ...
  • 12 дизел

    20 42 Отговор
    а бе ще карате нови дачий като нямате пари... не 10-15 годишни дизелови бмв-та и аудита с изкурубени дпф-и и катализатори.

    Коментиран от #39

  • 13 Жжг

    20 61 Отговор
    Питам само. Защо всеки голтак трябва да има кола? Разбирай барака.

    Коментиран от #22

  • 14 Ники

    7 29 Отговор

    До коментар #1 от "цистит":

    Пич и на теб .. специално , бием ги всички с разлика по коли , говоря с мойте приятели които самдилъри на нови коли , процентно продажбите на нови коли са като навсякъде в европа , имаме нужда само да разкараме таралясниците ...

    Коментиран от #29, #62

  • 15 5ко

    42 1 Отговор

    До коментар #10 от "бсп":

    В Германия държавата определя минимума заплата за дадена професия, а не оставя хората на произвола. Правата на всеки гражданин са гарантирани именно от държавата. При нарушението им наказанията са големи и строги. Стига се и до пандела и забрана да упражняваш профисията в която си се окекал. А тука народа е в това състояние именно от управляващите и липса на държава. Впрочем всички партии са производни на 1а - бкп и всички властимащи, работодатели и др. подобни мангизлии са деца на другари. Почти без изключение. Затова сме толкова "добре и напреднали".

    Коментиран от #17

  • 16 Иво

    35 1 Отговор
    Чета коментарите на някой индивиди тук.Кой е голтак ,и да карам дачия не сте вие господа паралий да кажете.Нали знаете ,че това не се прави за по чист въздух.С тази система която ще вкарат,много хора ще останат без работа.Не може България да се върти около 100К които могат да си купят нови коли.Карам бензиново Волво s80-2005г с газов инжекцион(1790лв) по какво отстъпва тази кола от Дачи,Октавия,или някоя друга еднодневка?

    Коментиран от #18

  • 17 алхимика

    34 0 Отговор

    До коментар #15 от "5ко":

    Много си прав! Жалко, че все още много хора не могат да разберат, че Герб и БСП са страна на една и съща монета и игрят сцената с "Доброто и лошото ченге".
    Самият факт, че няма нито един осъден "крадец - политик" ознчава, че "Гарван, гарвана око не вади".
    За съжаление, най добре организирана е именно червената мафия (герб, бесп и другите производни на бкп).
  • 18 ffff

    8 23 Отговор

    До коментар #16 от "Иво":

    Виж сега , не може всеки да кара немски премиум автомобил на 10-15-20 години и да мрънка , да не се вдига данъка , не може също така новите коли да плащат по-големи данъци нелепо е.
    Не е възможно да има данък за автомобил 14 лева , без значение дизел или бензин. Нелепо е

    Коментиран от #21, #24, #61

  • 19 гост

    16 0 Отговор
    Кой ли им вярва? Това е пълна малоумщина. Нашата страна е позор в организацията и регистрацията на автопарка.
  • 20 CUKOVSKI

    5 1 Отговор
    G-N MINISTERE DIMOV DA SE SPRAT ILI DA SE UVELICAT DANAZITE-VASHIAT SHEF BOIKO BORISOV ISKA PARI ,A VIE KATO DOBRA PODLOGA -OSIGURETO
    RAPORT DADEN RAPORT PRIET.
  • 21 Иван

    13 5 Отговор

    До коментар #18 от "ffff":

    Данъка за Ауди 3,0 дизел 240 коня е 450 лв ако не знаеш....и не цапа/когато е с ДПФ и катализатор/ повече от Дачията, която е с 1.6 спънат стар Рено бензин.
    Сравнение Дачия 1,5 дизел и Ауди 3,0 дизел 204 кс. Едното гори 7 на сто и другото толкова. Така, че тази глупост с това че дребния двигател цапа по-малко е само на книга при правилна подръжка на големия двигател имам предвид. На кръстовището малкия бензин натискаш педала за да вдигнеш обороти, че едва да мръднеш от място и това вдига разхода и естествено и замърсява. Така че тези неща са на книга. И се правят малки скопени двигатели от прозводителите-едните, защото толкова си могат, а другите за да им влиза цялото порфолио от двигатели в еко нормите.

    Коментиран от #48

  • 22 Зорлем

    17 6 Отговор

    До коментар #13 от "Жжг":

    И аз да те попитам само защо да се ограничаваме само до въпроса за колите? Защо да не се въведе лимит за хладилниците например? Или телефоните? Какви са тия работи, всеки голтак да си сменя телефона на 2-3 години, а? Представяш ли си колко вредни газове се отделят докато се произведе всеки нов телефон? А докато го докарат от другия край на света? Че после и ток трябва да му се произвежда да се зарежда и използва? Я, зверски данъци за нова битова и черна техника! Ама-ха, голтаци такива, ще ми използват те нова техника и удобства!
  • 23 стоян георгиев

    8 1 Отговор
    ще прецакат още един печеливш бизнес като автотърговията.към момента българските автоджамбази продават коли на македонци,сърби,гърци,румънци ,албанци та даже и на турци и грузинци.интересно кво ще предложи държавата на сектора след като спре въпросната търговия.
  • 24 Зорлем

    8 1 Отговор

    До коментар #18 от "ffff":

    И къде е границата за годините или цената, под/над която не трябва да е добре да се използва един автомобил? Какво ще си играем на дребно, аз викам направо да въвеждаме данъци и ограничения като в Сингапур (или някъде там беше), така че да останат само автомобили от 100 хил. долара нагоре и възраст до 3г, какво ще кажеш? Такива граници уреждат ли те?

    Коментиран от #28

  • 25 Няма значение

    6 11 Отговор
    Само така. Намирам за много добра идея! Някой написа горе че като забранят вноса бългрина ще си кара старата бракма и пак ще се замърсява. Но тези стари коли които са ни налични се обложат с данъци ей тогава ще започне заменката на автопарка ни. Примерно 5 до 7 години след въвеждането на ограниченията. Трябва да се започне от някъде и няма да изчезнат всички стари коли за 1 ден че не се диша в България вече аман от 12-14-16 годишни шротове с отрязани катализатори
  • 26 ffff

    9 7 Отговор
    И да те попитам сега колко човека познаваш които на 15 годишно 3.0 тди са сменили дпф или катализатор.
    Истината е ,че трябва да се измерват правилно газовете на автомобилите.Караш стар евро стандарт плащаш повече..
    Караш по-мощна кола плащаш повече
  • 27 ffff

    5 5 Отговор
    И да те попитам сега колко човека познаваш които на 15 годишно 3.0 тди са сменили дпф или катализатор.
    Истината е ,че трябва да се измерват правилно газовете на автомобилите.Караш стар евро стандарт плащаш повече..
    Караш по-мощна кола плащаш повече
  • 28 ffff

    1 5 Отговор

    До коментар #24 от "Зорлем":

    Като не ме уреждат не карам
  • 29 ники анабола

    11 2 Отговор

    До коментар #14 от "Ники":

    Пич, ти да не си дилър на дрога, щото, като ти чета измишльотините подозирам, че шмъркаш яко.
    Той бил дилър и знаел!? Има си статистики за нови коли на глава на населението, дай да ги видим?
    Иначе по улиците само стари таралясници, дори и да има по нови коли те пак са купувани на старо, 1-2 годишни. В България се продават предимно ниския клас, като Лога, Клио, Ибиза, Поло и други пластмасови боклучаци.

    Коментиран от #38

  • 30 аг08

    8 2 Отговор
    Един от многото управляващи герберастки дебили.....
  • 31 аг08

    13 0 Отговор
    А защо немате мозък да помислите, че въздуха се замърсява от коли, които се движат!? Ако аз за цяла година съм изминал 1000 км с 15 годишна кола, а друг 40000, па макар и 1 годишна, кой повече е замърсил, а! Малоумен народ! Всичко трябва да е на изминати километри - данък, застраховка, преглед!
  • 32 dmxl

    10 2 Отговор
    Стига сте ревали бе! Никой нема да ви спре старите коли! Да не са луди! Зора е да се приберат едни пари под формата на вдигане на данъци, винетки, еко–такси, а може да измислят и някоя друга такса! Просто в момента подковават овчия народ с интервюта и статии! В един момент всички ще млъкнат, народа ще си плаща и ще са доволен че може да си купи кош за 2000 лв!
  • 33 Кръстю

    13 0 Отговор
    Вдигнете стандарта на живот,другото ще си дойде само на място.С 80 лв пенсия и 600 лв заплата няма как да стане ,колите въобще не са ви виновни какво сте се заяли колите та колите ,в Еврооа също се карат стари автомобили ,да не би там всички да са чисто нови
  • 34 Кръстю

    12 0 Отговор
    И забележете какво в казал министъра: Не можем да спрем вноса на стари коли ,но трябва да направим така,че да спрем износа от западна Европа на такива ,това ми прилича на изказване на Божинката ,едно и също нещо го казва по заобиколен начин,което означава ,че пак искат да спрат вноса
  • 35 бббббб

    10 0 Отговор
    Вдигнете заплатите като в Европа и ЕС/нали само тях ни давате за пример преди вдигане на някои глоби и такси/ . Тогава всеки ще си купува нова кола на изплащане.Но,тогава няма да се плащат такива данъци и такси,което не е удобно на управляващите.
  • 36 гощо

    5 12 Отговор
    Внос на втора употреба до 5г кола. Да оправят малко лизингите да може да се купи някаква обикновена кола за 200-300лв на месец. Ако и това ви е много има градски транспорт,междуградски също така.Омръзна ми всеки мизерник се качил в дЪрака и ми усмърди живота. Няма място за скрап по улиците.
  • 37 Ники

    2 9 Отговор
    Всичко това се прави защото мачкаме цялата планета по брой коли на глава от населението !!!!!!!! Новите коли като проценти са същите като проценти като в западна Европа !!!! Това е темата !!!!! Вие си говорете за катализатори и заплати ... идиоти !!!! Щото не ви изнася да говорите по истинската тема !!!! Щото всички карате коли , и те са бракми ... Вие си искате бракмите бе хора с оправданието че заплатите са ниски и нямате за нови а всъщност въпроса да намалим колите на половина !!!!!

    Коментиран от #45

  • 38 Ники

    1 5 Отговор

    До коментар #29 от "ники анабола":

    Не е вярно , гарантирам ти ние сме 5-6 млн без циганите виж ... статистиката , и за нови коли в мерцедес и бмв да видиш колко дилърства има и колко продават ... РАВНИ СМЕ ПО НОВИ КОЛИ !!!! анпо таралясници сме номер 1 на планетата научете ги тия неща , щото няма да се оправим

    Коментиран от #42

  • 39 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "дизел":

    Няма пък
  • 40 Дедо Йоцо

    10 1 Отговор
    България се бори ??? Е това не го разбрах ! Та БЪЛГАРИЯ се заключава само в едно говедо дето решава съдбините на народа ли ???
  • 41 Bubbles

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "цистит":

    МОЖЕТЕЕЕЕЕЕЕЕ ама не щете!
    Ти да не мислиш че някой на запад си купува колата кеш или ако я плаща кеш плаща пълната цена?
    От години работи практиката връщаш старата кола с две-три години и вземаш чисто нова с добра отстъпка.
    Ама в кочината това НЕ Е ВЪЗМОЖНО. Защо? ЗАЩОТО Ганьо все гледа далаверата. В България никой няма да ти направи добра отстъпка в официланите представители на съответните марки, а даже напротив гледат да вземат старата кола за без пари и я ти дадът 2%-3% отсъпка я не, а моя шеф тука където живея скочи като ужилен щото тия му дали само 12% отстъпка като си е върна старата кола и взе нова.
    Отделно от това в България умишлено се завишават цените на ремонтите както и размера на армотизация/повреди по стария автомобил който се връща при вземане на нов. Изобщо отвсякъде гледат само да те прецакат и накрая се оказва че си плащаш кажи речи пълната цена на новата кола.

    А правителството като иска България да не е автоморгата на Европа, да въведе мерките на Германия и Франция, плюс една яка глоба за всеки нарушител, плюс пълна забрана за продажбата на каруци 15-та употреба и редовни проверки на така наречените авто къщи!
  • 42 ники анабола

    11 1 Отговор

    До коментар #38 от "Ники":

    Ники, това, че си дилър на хавтомобили, не те прави статистик, бъркаш нещата!

    Само 5% от автомобилите в България са нови! Падат се 450 автомобила на 1000 българи. Люксембур е на първо място на глава от населението - 662, повече коли имаме от Румъния, които са 260. В България над 50% са над 20 години!!!!!!
    Заплатите Ники, наистина са ниски, ако не бяха, според теб хората щяха ли да карат старите бангии????? Да не са мазохисти да висят по сервизите и да ги обират масторите?
    Цялата тая история е да се бръкне в джоба на хората и да се стимулират дилърите, като теб, нъл тъй Ники?!
    Нямат ли кинти хората, колкото и да се напъвате, няма да стане, това е положението, най-много хората да продължат да си карат старите щайги, докато се разкапят, като в КУБА, но с такива дърти комунисти на власт, точно това ни чака.
  • 43 Дедо

    7 2 Отговор
    От Нено само Лай-Нено!
  • 44 Браво

    9 0 Отговор
    Гении! И какво ще караме ние бедните Българи. Каруци ли? Съсипахте ни живота!
  • 45 Аман от цървули

    4 1 Отговор

    До коментар #37 от "Ники":

    Я кажи ти друго,каква дрога взимаш?
  • 46 Ойпкп

    5 4 Отговор
    Стига сте ревали. Лизинг за Дачия е супер изгодно, ама ние искаме БМВ на сто години за да дрифтим. Яко данък на старите кошници.

    Коментиран от #49, #58

  • 47 Д фен

    3 5 Отговор
    Всичко може обаче ганьо е кабадалия как ще се качи на дачия кой ще му се обърка на село седнал в дачия.Подкрепям министъра обаче данъка за премиума ако няма катализатор и дпф да бъде 1000 лева защото на нова дачия нормите са Ок затова моя данък ще е 50 лева.Тогава нещата ще си дойдат на място.
  • 48 Димов

    7 0 Отговор

    До коментар #21 от "Иван":

    Ти с трилитровият си джип изгаряш по 150л нафта на месец, щото не слизаш от него и не го спираш. Беднякът с 1.6 мотор гори по 25л на месец, щото ходи само до работа и обратно. Ти цапаш повече, въпреки по-високият евро стандарт на колата ти.
  • 49 Димов

    8 0 Отговор

    До коментар #46 от "Ойпкп":

    Не! Ние не искаме живот на лизинг. Не искаме доживотни кредитни задължения, като западняците. Не щем цял живот да плащаме на банката за това и онова, и при първата пропусната вноска да ни вземат я къщата, я колата. Искаме да оставим нещо на децата си. Нещо повече от месечна вноска по ипотека. Животът на кредит е модерното робство.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 nqkoi si trol

    1 0 Отговор
    А господата не "голтаци" и "паралии" кой ги излъга ,че всички нови коли замърсяват по-малко?!Да им дам описанието на тест в реални условия да видят как Шкода Октавия дизел на 8г евро 4 замърсява 3 пъти по-малко от Нисан Кашкай евро 6 и Рено Флуенс!А най-срамното е ,че Голф на 20г ги бие с малко описаните две коли стандарт евро 6!Това е независим тест ,без политизирани ,който не е на стенд!А градско и извън градско каране с измерваща апаратура!
  • 52 nqkoi si trol

    2 0 Отговор
    Някой да е чул в САЩ да нападат така дизела и дори забрани да се слагат за определени улици?!Не ,нали!?Но може да проверите ,че производството на дизелови двигатели в САЩ се увеличава!В Австралия пък се увеличават продажбите на дизелови двигатели!
  • 53 Я да видим

    3 0 Отговор
    Хммм , ок ако ти внесат Ламборгини старо от 2005 дали ще го спрат да влезе в Европа? Не някой бандит си го купи и кара. Чакай малко ама за какво караш това 2005 Ламборгини като е старо ? Бандита ще каже защото е маркова и е спортен модел. Аааааа а другите маркови коли стари като Опел , голф и старите аудита са боклук. Това е расизъм и дискриминация на старите коли и бедните. Като толкова искате бедните да карат нови коли ми тогаз защо богатите не ни ги купят и да ни плащат данъците? Значи какво излиза махнете старите коли само богаташите да имат право да карат а бедните да седят и да гледат от ят и да ходят пеша. Това е дискриминация към бедния човек. Няма да се махат старите коли. И няма да им се увеличава данъка.
  • 54 Тези далавери

    1 0 Отговор
    Които богаташите правят не решават проблема а го влошават още повече. Богаташите си мислят че всички бедни са с равни доходи като тях. Пффф смешници. Проблема с замърсения въздух ще съществува още , протести ще съществуват още и нарушения на пътищата ще съществуват още знаете ли защо? Защото на бедните хора им писна от богаташите и техните умрели правила с висок стандарт от който 99% от бедните не могат да го спазят. И затова бедния българин прави нарушения и хич вече не му пука. Прави си каквото си иска благодарение на вас скапани богаташи. Дайте ми власта цели 2 билиона или повече и съм решил проблема. За един ден го решавам. Купувам колите за бедните. Увеличавам заплатата на 3000лв минимална , 6000лв средна , 10000лв висока. И вие богаташите си изгубите силата да манипулирате бедните затова ли не щете да ни увеличите заплатите ? И да живеем ние бедните като цяре? Ще ви унищожим и ще си върнем власта и силата при нас бедняците.

    Коментиран от #56

  • 55 Skk

    5 0 Отговор
    Не знам Македонците дали ще станат Българи ама Българите може да станат Македонци с тия данъци и цени!
  • 56 Искаш да кажеш

    3 0 Отговор

    До коментар #54 от "Тези далавери":

    Че богаташите вселяват страх в бедните за ги манипулират. Това е мн сериозно нещо. Никой не трябва да използва страхът на хората и да се възползват от тях. В момента българите са страхливи ако преодолеят страха гледай какво ще става България ще се промени към по-добро от последните 30г насам.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Кан крум

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Ойпкп":

    Ти дачията за кола ли я имаш май до сега си карал на дядоси каруцата или си от псевдо инжинерите и пишман майките които си гледат децата по книги се едно са опитни зайчета. Според мен авто индустрията се изчерпа и сега гледат да наложат нови стандарти за пари естествено и като има лапни шарани тъй щее кой ще им позволи да спрат примерно колите с старите двигатели като има икономики разчитащи на добива на горива, еко стандарти глупости на поредните чиновници взели пари от боклук еколози платени от авто индустрията и сорос разбирасе
  • 59 гост

    1 0 Отговор
    всичко е за слугинаж на монополистите и олигарсите нищо не се прави за доброто на хората
  • 60 отчаян от живота в бьлгария

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "бсп":

    я аз да те питам тебе ,ти ако си ми работодател ,и аз сьм на заплата 500 лева ,но неми харесва ,ит и пискам 2000 лева като пример ,ти ще ми дадеш ли,или ще се позамислиш малко ,или ще ми речеш аз нямьм от кьде ,бегаи боко да ти дигне а сьщевременно ти тьнеш в луксове и ревеш като вдовица за х.и ;на гол тупан чифте пищови.
  • 61 отчаян от живота в бьлгария

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "ffff":

    а нелепо ли е вие да си купувате нови автомобили от магазин ,седалките в наилон ,а ние да караме старите таралясници ,защото нямаме пари за нови ,и нелепо лие да плащаме даньци заради това че дьржавата работи само за богаташите ,а нас мишки ни яли ,иначе на изборите сме еднакви ,нелепо лие щото неса ни оправили заплатите зада може и ние да си купим нови автомобили,то сит на гладен вярва ли .
  • 62 авто джанбазин

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Ники":

    ти нормален ли си бе ,искаш бедния човечец след време да ходи пеш ,като му раскарате колата щото няма кинти да си купи нова ,така е като се гьзите на Европа ,но тия там стандарта на живот и икономиката са им на ниво, и ния неможем да се мерим с тях по никакьв предлок.
  • 63 хан аспарух

    1 0 Отговор
    хм бьлгария се борила да спре вноса на старите автомобили ,а защо не се бори да оправи стандарта на живот по добьр за всички ,или требе да има богати комплексари ,зада се показват пред бедните ,кои е по по наи и виште ни кои сме ния , много вие криво разбрано мисленето на доста хора ,но това неможе да продьлжи дьлго ,някои ден ще ескалира напрежението ,защото едни да мизерстават а други да живеят на техния грьб .
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове