34 637 149

ФАКТИ пита премиера за циганската престъпност

ГЕРБ да отговори как се справя с ромската интеграция

Снимка: БГНЕС
Снимка: БГНЕС
Факти

За своите три мандата като премиер Бойко Борисов упорито избягва да говори за циганската престъпност и интеграцията на ромите в обществото.

По тази причина изпратихме въпроси до пресслужбата на правителството и до централата на управляващата партия ГЕРБ.

Проблемът с циганската престъпност е особено тежък в малките населени места и селата. Дори и бащината къща на бившия вицепремиер Валери Симеонов в с. Бутан е била ограбена.

Ето и въпросите към премиера Бойко Борисов:

1. Отговорните лица в държавните институции (зам.-министърът на труда и социалната политика Зорница Русинова, например) постоянно говорят как правителствените мерки като спиране на социални помощи или налагане на трудови медиатори ще тласнат циганите към интеграция. Към момента подобни мерки дават крайно недостатъчни резултати. Как да обезвредим бомбата със закъснител?

2. Много хора са скептични относно политиката на правителството спрямо циганите и тяхната интеграция. Най-разпространените граждански твърдения са, че в тази посока се работи „на парче“ или че изобщо липсва цялостна социална политика. Дайте ни конкретна причина да ги наречем безпочвени.

3. По неофициални данни в момента в България живеят над 600 000 цигани, а до 2040 година, с тази неконтролируема раждаемост, прогнозите са, че те ще са близо половината от населението на страната. Циганите се множат бързо, а реформите са мудни. Има опасения, че е по-вероятно намаляващият брой българи у нас да трябва да влезе в ролята на приспособяващо се към "новата среда" малцинство, отколкото циганите да бъдат интегрирани към цивилизацията. Как бихте коментирали подобно твърдение?

4. Масово младите хора от малцинствата у нас нямат средно, дори основно образование, което ги прави огромно количество неквалифицирана работна ръка. Паралелно с това върви и липсата на препитание, следователно и липсата на постоянен доход. Ясни предпоставки за престъпленията като единствен изход за безизходица. Какво алтернативно бъдеще предлага държавата на "изпуснатите" възрастни (над 18 години) от малцинствата?

5. Знаете ли, че циганчетата, които никога не са ходили на училище и не могат да четат и пишат, са записвани в класове над първи. Родители обвиняват училищата, че това се прави заради делегираните бюджети и заплащането на брой ученици?

6. Като една от най-важните крачки за интеграцията на циганите се сочи изкарването им от гетата. Как си представяте практически осъществяването на това?

7. Освен за себе си, неуките и неинтегрирани цигани представляват голяма заплаха за цялото българско общество. Взима ли държавната и местна власт насериозно проблема, който отдавна е на дневен ред?

8. Досега безкрайно лутане е и проблемът с незаконните коптори – десетки хиляди на брой. Вечно ли ще продължи драмата с припадащи циганки с по 12 деца, които все не са предупредени за събарянето и уж изведнъж остават на улицата?

9. През годините несъмнено сте имали личен досег с неинтегрирани хора от малцинствата. Бихте ли споделили на обществеността някои от собствените си наблюдения от подобен род срещи, били те работни, неформални или случайни?

10. Бихте ли приели предизвикателство да влезете в ролята на трудов медиатор и, влизайки в гетото, лично да се опитате да мотивирате граждани от малцинствата да се стремят към намиране на работа и по-добър начин на живот?

11. Не можем да подминем и широко разпространените граждански твърдения, че циганите са част от „платения електорат на ГЕРБ“. Как определяте подобно твърдение?

12. Как бихте вдъхнали надежда на всички онези граждани, жертви на престъпления, извършени от хора от малцинства? На потърпевшите, чиито потисници са успели да се проврат през пръстите на съдебната система и да останат ненаказани. На изтормозените възрастни хора, чиито тирани се разхождат на свобода с по 200 страници криминални досиета. На майките и бащите, чиито деца са пребити за 10 лева, заклани или убити от неграмотни шофьори, получили книжка някак.

България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ГЕРБ
    Отговор
    1 10:49  04.12.18
    СОРИ, ТОВА НИ Е ЕЛЕКТОРАТА И НЕМОЕМ ГО ПИПАМЕ!

    Коментиран от #19, #73, #104

  • Чакам отговори
    Отговор
    2 10:52  04.12.18
    Слави да му прочете въпросите🤪
  • боцмана
    Отговор
    3 10:53  04.12.18
    От ку..а запис получавал ли е някой от вас? Като получите , ще получите и искрен и обективен отговор на всички въпроси. Чакайте и се надявайте!!!

    Коментиран от #36

  • Джудже
    Отговор
    4 11:05  04.12.18
    В България партиите се грижат само за гласоподавателите, а данъкоплатците биват грабени от всички.

  • Пенчо
    Отговор
    5 11:13  04.12.18
    А що факти не поканите вожда в студийцето си, та да се изтипоса главния ми ти редактор да му задава въпросчетата право в очите?...... Факти изпрати въпросите на пресслужбата..... Дрън дрън, от умрял писмо......
  • ККК
    Отговор
    6 11:18  04.12.18
    Подкрепям въпросите , но не вярвам , че ще имат ефект. И политиците ни са продажни. За циганите трябва нещо по- силно от Раѝд. Например Циклон б.
  • Шляхтиц
    Отговор
    7 11:19  04.12.18
    Факти сте Никои, за да задавате въпроси на Премиера. Вие се помъчете да не пишете: Български гражданин в Германия беше обвинен в изнасилване............... А този български гражданин се оказва ЦИГАНИН от рода на Северинчо от Русе.........Станете ВИЕ премиери и когато направите и постигнете нещо, тогава приказвайте............

    Коментиран от #9

  • Сатаната
    Отговор
    8 11:21  04.12.18
    Господа от Факти, въпроси не се задават така. Пита се ще се справите ли / отговора предполага ДА или НЕ/ и веднага се пита КОГА / краен срок/?
  • хаха
    Отговор
    9 11:26  04.12.18

    До коментар #7 от "Шляхтиц":

    Бравооо, а сега иди и го лизни по дупето твоя премиер!
  • Наивници
    Отговор
    10 11:30  04.12.18
    Вие сещате ли се за един проблем който да е бил решен от това управление.Аз не се сещам. мисля ,че Боко няма идея какво трябва да се направи. Той се опитва да решава на 'коленце' и с пилеене на средства. А така проблемите растат и вече някои са трудни за разрешаване. Прекалено трудно е за Тая гмеж да направят анализ на изхарчените средсва и ефективността от тях. Спирането на неефективни те,закриване на нпо-та които само с/мучат и други паразити които вегетират в/у народа. С тези не стават!!!!!!
  • БХК
    Отговор
    11 11:31  04.12.18
    Ситуацията е извън контрол. Циганизация тече с пълна сила в малките населени места. NaOH и кастрация на малолетни орки, това е изхода.
  • ДОКО
    Отговор
    12 11:46  04.12.18
    АБЕ БЪЛГАРИНО ТИ НЕ РАЗБРА ЛИ ЧЕ ГЕНЕРАЛ БОКО ТЪПОКО Е ИЗБРАН И ЩЕ БЪДЕ ПРЕИЗБИРАН ОТ ЦИГАНИТЕ КОЛКО ПЪТИ ТОВА ЩЕ ГО ОБЯСНЯВАМ..И ЗАПОМНИ БЪЛГАРИНО ГЕНЕРОЛ БОКО ТЪПОКО ВЪОБЩЕ НЕ МУ ПУКА ЗА ЦИГАНСКАТА ПРЕСТЪПНОСТ ЗАЩОТО И ТОЙ Е ПРЕСТЪПНИК ОТ ГОЛЕМ КАЛИБЪР ТАКА ЧЕ СПАСЕНИЕТО Е В РЪЦЕТЕ НА ДАВЕЩИЯТ СЕ..ХА СЕГА ЧЕСТИТО ПИШЕТЕ СИ ПИСМАТА И ЧАКАЙТЕ ДА СВИРНЕ РАК В ПЛАНИНАТА..И ХОДЕТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ ДА ВИ ДОЙТЕ УМЪТ ДЕТО МУ Е МЕСТОТО..
  • Усмивката
    Отговор
    13 11:46  04.12.18
    Той сега е зает с раждаемоста във Африка.Не го занимавайте с досадни регионални теми.

    Коментиран от #22

  • Тодоров
    Отговор
    14 11:47  04.12.18
    Аз бих го попитал кой управлява държавата, че нещо не ми харесва резултата!
  • Български Хелзингски Комитет
    Отговор
    15 12:13  04.12.18
    Проблеми за циганите няма. Проблеми се опитват да създадат българите. Циганската общност е една прекрасна общност и не теябва да бъде променяно положението ѝ. Българската общност е длъжна да приеме цоганската общност такава, каквато е и да не се опитва да променя навиците и културата ѝ!

    Коментиран от #17, #70, #72

  • Мария
    Отговор
    16 12:19  04.12.18
    ТОЗИ,КОЙТО РЕШИ ПРОБЛЕМА БЕЗ КОМЕНТАР ЩЕ БЪДЕ НОБЕЛОВ ЛАУРЕАТ. АЗ ЛИЧНО БИХ МУ ПОВЕРИЛА СЪДБАТА НА БЪЛГАРИЯ В БЪДЕЩЕ БЕЗ ИЗБОРИ.С ТОЗИ СИ АКТ БИ СЕ ДОКАЗАЛ КАТО РЪКОВОДИТЕЛ.ДА,АМА НЕ ПРЕЧАТ НИ ПОДЛОГИ КОТО БХК СОРОСОИДИ И ДРУГИ ПСЕВДОЗАЩИТНИЦИ И ВРАГОВЕ НА НОРМАЛНИТЕ ХОРА.
  • Усмивката
    Отговор
    17 12:20  04.12.18

    До коментар #15 от "Български Хелзингски Комитет":

    И те са грабежи, изнасилвания,телефонни измами,джепчийство.А ако ние българите сме имали „навици” да мачкаме циганска зган .То да ни посъвртваш.Да си ги искараме от историята ли.

    Коментиран от #91

  • гост
    Отговор
    18 12:31  04.12.18
    Аз не знам за един решен глобален проблем. Интеграция няма, всички цигани получават детски за децата си, които също имат деца и получават детски помощи. Циганите карат без образование и без книжки, циганите все са болни от някакви болести и имат една купчина телкове, като в същото време са прави и здрави, пият и пушат, бият и крадат. Циганската традиция да се женят и да се снушават с малолетни деца се пренебрегва, а тя е в основата на бързото им разпространение. Циганите не подлежат на наказания или глоби, никой не плаща за нищо, следователно всеки написал акт на циганин трябва да е наясно, че няма да бъде платен, никой ли не се сеща за налагане на ефективна мярак срещу отказ от задълженията на тези индивиди? Или не иска да се сети, а само права да имат. Да, ама скоро никой няма да иска да живее на тази територия като знае, че циганина ще влезе да насили баба ти и да й вземе пенсията, а после МВР само ще го регистрира и няма да има никакъв резултат или ще получи някаква смешна условна задето е убил семейство карайки без книжка. Циганите данъци не плащат и бюджет не пълнят, драги управляващи.

    Коментиран от #37

  • соросоидни кърлежи
    Отговор
    19 12:47  04.12.18

    До коментар #1 от "ГЕРБ":

    Много въпроси, не по адрес.Управляващите такива дребни теми не засягат. Пука има каква е България днеска, да не говорим след 10години. Един циганин по време на избори каза "След 10 години България е нашу" Така е вашу и на идиоти, които ви отгледаха.Ще има първа напълно циганска държава.
  • Morgoth
    Отговор
    20 12:48  04.12.18
    А дано отговорят, ама се съмнявам. Пък и да отговорят ще е с някакъв политически булшит пълен с клишета и не казващ нищо конкретно.
  • България ще я има, ако
    Отговор
    21 12:55  04.12.18
    1. В изборите се премахнат гласовете от чужбина, на хора които нямат нищо общо с България и се премахне бариерата от 4 % 2. Здравеопазването се прилага за тези, които допринасят за обществото, а не за тези които са намерили пролуки да го ограбват 3. Социалните услуги се контролират и се предоставят без измами 4. Има публичен регистър на престъпленията, в който се показва лицето на нарушителя 5. Природата стане приоритет за българина и разумното ползване и пазенето й бъде тест за този, който иска да живее в България 6. Заплатите на администрацията се формира от оценката на потребителите, а не от бонуси по прозрачен начин, видим от цялото население 7. Благополучието за цялото населението е основната цел на управление, а на единици избрани по неясен начин лобисти

    Коментиран от #24

  • ванката
    Отговор
    22 12:58  04.12.18

    До коментар #13 от "Усмивката":

    веднага ти отговарям на по-ниско задкулисно ниво е групировката тим и отчасти групировката сик специално бойко е сикаджииско чадо но доканчо играе с по-големите варненците а вече на най-високо ниво играят еврейчетата от най-новия континет създаден с цел да контролира света но напоследък взеха да се оливат много и ще им бъде дръпната спирачката !!!
  • премиера, филмова
    Отговор
    23 13:05  04.12.18
    Циганите, наред с макроикономическите кражби, обирите на монополите, чудовищната ни "право"охранителна система..., са един от основните инструменти на геноцида, който се провежда над българския народ. Само социалните помощи, които плащаме на ромите са 3.6млрд.. Заедно с детските, тока и водата, се заформят едни 5МЛРД. ГОДИШНО. Отделно "инвалидни". Безплатно медицинско обслужване, безплатно образование, тези домове за деца "без родители", щетите от престъпленията и издръжката им в затворите. Свързаните с тези престъпления разходи по полиция, прокуратура, съд. Опустошеното дребно селско стопанство. Имиджа, който ни изгражда тази пасмина в Европа и заради която ни отрязоха от Шенген. Така, като финансова равностойност циганите ни излизат едни 10МЛРД. ГОДИШНО. Затова и т.нар. "медии" на т.нар. "международна общност" са толкова загрижени за "правата" им У НАС, че бяха първа грижа, чак и на Килърито. Сега пък папата щял да идва за тях. Защото са много загрижени, да ни би ако българският народ отхвърли това бреме от врата си, да отложи окончателното си унищожение и виж пак оцелял. Затова и не ни пускат в Шенген, щото ромите ще се разбягат по Европа и виж сме си взели малко въздух.
  • Хигиенист
    Отговор
    24 13:06  04.12.18

    До коментар #21 от "България ще я има, ако":

    Туй "ако" ноу миризливо.
  • Екстрадация
    Отговор
    25 13:12  04.12.18
    Тези въпроси са ненужни ако всеки с 11 клас не издържи тест по български и бъде екстрадиран пожелание където иска с отнемане на гражданството. А който не исканда учи до 11 или да прави теста, го чака съшото. ДРУГО РЕШЕНИЕ НЯМА И НИКОГА НЕ Е ИМАЛО. Това е мирното решени следва брутална саморазправа, разберете го! Времената са други, сорос не е вечен.
  • Ники
    Отговор
    26 13:13  04.12.18
    Нищо не се прави по всички цигански въпроси защото имат право на глас и ще стане веселба

    Коментиран от #29

  • vvvvv
    Отговор
    27 13:18  04.12.18
    Това са избирателни бюлетини. А Премиера има специален съветник по национална сигурност и интеграция. Специалист, особено квалифициран.
  • Вярата в Бог ги променя
    Отговор
    28 13:18  04.12.18
    Единствените цигани, които са се променили положително, са тези които са повярвали в Исус Христос. Явно само вярата може да възстановява човека и да го прави да бъде добър, което е универсално за всички националности, не само за циганите.
  • Хаха
    Отговор
    29 13:21  04.12.18

    До коментар #26 от "Ники":

    Те и българите имат право на глас, но обикновено избират да не гласуват, защото .......... май не умеят да се борят за оцеляване!
  • От далеко
    Отговор
    30 13:31  04.12.18
    Аз ще кажа браво на "ФАКТИ". Мисля,че премиера няма да отговори,което е поредната черна точка на сегашното управление . Въпреки,че много мразя комунистите,бих искал президента Радев в този момент да направи партия. Всичките познати досегашни политици са крадци и закопаха родината и народа !!!
  • Drittes Reich
    Отговор
    31 13:38  04.12.18
    Еин е начина за оправяне с циганския проблем. И той противоречи на принципите на БХК.
  • Първан
    Отговор
    32 13:38  04.12.18
    Де се е чуло и видело фатмак да решава проблеми.Фатмак Борисов може само да ги създава.
  • Салам Алеко
    Отговор
    33 13:40  04.12.18
    Много похвално от страна на любимия сайт(Факти) за инициативата! Защото все трябва някой да запита! Ама г-н Модератора много трие най-похвалните коментари за ромските изстъпления!
  • Irmao
    Отговор
    34 13:43  04.12.18
    Какъв "премиер" е това същество, което го мразят 80 процента от хората?! Тоя е политически труп, с него трябва да се смени системата, от нея идва циганизира ето, заедно с всичкото останало зло. Иначе щом може в Унгария, значи може и тук!

    Коментиран от #106

  • ДДРОнег
    Отговор
    35 13:52  04.12.18
    Загубена кауза !!! Единствената работа, която могат да вършат повечето сигани е като гориво в ТЕЦ-овете !!!
  • Боко закрилника
    Отговор
    36 14:02  04.12.18

    До коментар #3 от "боцмана":

    Накратко от "умрял писмо" !
  • пешо
    Отговор
    37 14:02  04.12.18

    До коментар #18 от "гост":

    А за пълненето на биджета не отговарят сиганите. Бойко да взима от другите.
  • Джери + Бойко = ВНЛ
    Отговор
    38 14:03  04.12.18
    Бойко Борисов е Слънце , а Слънцето е високо и недосегаемо.. вижда всичко ! Борисов е най-добият министър-председател на България след Стефан Стамболов ! .. честен, справедлив, интелигентен.. а се говори , че и пожарникарският шланг на генерала бил огромен.. ОХ;)
  • 123
    Отговор
    39 14:03  04.12.18
    Факти защо не давате коментари след новината за наградата КРАДЕЦ НА ГОДИНАТА той Хампарцумян отдавна я е взел тая награда и нея изпуска
  • В бъдещето
    Отговор
    40 14:07  04.12.18
    Българите ще живеят в няколко града оградени от високи стени с охрана както през средновековието. На цялата територия на България ще върлуват гладни цигански банди които са готови да колят и грабят. Превозът на хора и товари ще става с военни конвои . Няма да има свободно движение между градовете. Това ни очаква ако не се вземат спешни мерки.
  • 666
    Отговор
    41 14:09  04.12.18
    Щом и тая пършива агенцийка "Факти", която преписва от глупави, та по-глупави статийки реши, че може да задава въпроси на премиера, явно сме я вапцали. Всеки, който се добере до клавиатура, решава, че е журналист - т.е. богопомазан.
  • Пиниза
    Отговор
    42 14:10  04.12.18
    Стефан Стамболов е основоположника на корупцията в трета българска държава.Б.Б сигурно ще го надмине.
  • лала
    Отговор
    43 14:16  04.12.18
    Ще работиме повече, ще ни вдигнат данъците, ще хранят повече циганите - така ще ги интегритаме! Това ще е отговорът!
  • МАНГАЛА
    Отговор
    44 14:16  04.12.18
    ще ви ебем от тук до края на света щото сте страхливи бугараши

    Коментиран от #48, #54, #102, #103

  • Миралай Паша
    Отговор
    45 14:18  04.12.18
    Лески глупака умре зарад тея....а миралая му рече лески ефенди зян курбан ше ставаш
  • Иванов
    Отговор
    46 14:24  04.12.18
    Благодаря на Факти.бг за активната гражданска позиция, защото повечето медии у нас лягат по гръб пред Мафията Герб и махат с лапички, жално скимтейки като малки паленца!
  • 47 14:25  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Джери педала от Ница
    Отговор
    48 14:37  04.12.18

    До коментар #44 от "МАНГАЛА":

    На бг. паспорта ми пише "страхлив бугараш" ! Ще ми пръснещ ли халката , а манго ? .. само питам;)
  • КоБе
    Отговор
    49 14:38  04.12.18
    И Аз искам да изпратя въпрос до ФАКти. Можете ли да посочите държава с интегрирано малцинство? В Германия, в Испания, може би в Англия или Франция. В Щатите, ако случайно влезеш в някакво такова "тъмно" кварталче, идва полиция и те арестува. Не защото си направил нещо, а за да те предпазят. Шамари трябват, шамари. Не някакви организации и партии, които ги защитават.
  • До факти
    Отговор
    50 14:41  04.12.18
    Забравили сте най важния въпрос до МВР. Какъв процент от въпросния етнос на възраст над 10г нямат регистрирано някакво престъпление???? Отговора на този въпрос автоматично ще задейства процеси които ще се справят с въпросния етнос.
  • SAAB
    Отговор
    51 14:48  04.12.18
    E...... то само патладжани ще гласумват за зеленчука !
  • Цигански проблем
    Отговор
    52 14:50  04.12.18
    При циганския проблем нешата стоят така, всички знаят какво трябва да се направи, но се мълчи под натиска на нпо тата, това лицемерие няма как да е вечно. Колкото повече се отлага толкова мерките ще бъдат по брутални, никой да не си прави илюзии че ще му се размине. За 2000 г откак макаците са в европа, многокрано на запад са се справяли с тях само по един начин, тези мерки ще се върнат, не са забравени, повтарят се периодично при голям зор, както е сега
  • Оставиш ли тросъка да ти обземе лозето
    Отговор
    53 14:58  04.12.18
    Както тросъка унищожава лозето, така и тези примати-циганите ще унищожат България! Избирате човек с мозък колкото имат и циганите и ето ви резултата. Как да се задейства Борисов, той мисли така както и циганите, т.е., нищо не мисли, той е биоробот управляван от външна памет, главно от Брюксел. Хайтов ни го каза, но няма кой да го разбере "Толерантност в условията на зверилник, е равносилно на САМОУБИЙСТВО"! Ето става в България, българите се самоубиват!!! Жалко за тази хубава страна, идиотите ще я погубят!
  • Хан Крум
    Отговор
    54 15:04  04.12.18

    До коментар #44 от "МАНГАЛА":

    като не щете мира има и секира чудим се всички как да ви помогнем и ви храним и се опитваме да ви очовечим и накрая ще се откажем
  • onq s konq
    Отговор
    55 15:05  04.12.18
    Ма на снимката кончето е мноо убаво
  • сноу
    Отговор
    56 15:12  04.12.18
    Сакън ва-а ,как ши бута нашту брат цигуй ба-а.То добро чивек ,ни кради, ни бий, то сал един кичек играй.Нъл виж ба-а и на избору на олейболнуту главния, пак кичек са мята ба-а.Че то веч само сбирток цигун остана тук ба-а ,сичкото е на Германландъ при ханъм баялдъ.
  • Мизийски
    Отговор
    57 15:21  04.12.18
    Циганите не могат да се интегрират заради обърнатата си ценностна система. Например за тях децата нямат стойност продават ги в робство - като булки, просяци или джебчии. Често изхвърлят новородени в кофите за смет, а понякога печелят добре от продажбата на органите им. Образованието, работата и хигиената не съществуват в циганското съзнание. Те нямат отношение към възрастните хора и инвалидите, да не говорим за животните и природата. Сравнете цивилизованите народи как се отнасяме към споменатите по-горе неща и ще разберете разликата. Трябва да се осъзнае веднъж завинаги, че интеграцията не е насилствен процес. Необходимо е да се търси друго решение - как да им се помогне да се пръснат из целия ЕС.
  • Гого
    Отговор
    58 15:22  04.12.18
    Интеграция на ромите това няма как да стане докато се дундуркат на помощи и деца да раждат деца но все пак са електорат на диктатора на Герб и си ги дундурка.
  • Математиката никога не лъже
    Отговор
    59 15:22  04.12.18
    Колко пари ни струват циганите? Като изчислим загубите от неработене, неплащане на данъци и осигуровки, всички видове помощи в брой, щетите от безбройните кражби и покриването им, разходи за арести, следствия и дела, престоя им в затвора, гледането на изоставените им деца, болничното им лечение, разнасянето на болести, неплащането на ток и вода, програмите за интеграция, делата в Страсбург и т.н. Сметката от преките и косвени разходи за издръжката им е на стойност милиарди лева на година. За нас това е двойна загуба, защото тези пари вместо да се добавят към стандарта ни, те излизат от джоба ни. Ето защо сме бедни...

    Коментиран от #107

  • Гост
    Отговор
    60 15:23  04.12.18
    Имам и аз някои въпроси по темата: Как е регламентирано правоуправлението на каруци? Възраст, разрешително/документ заправоспособност, регистрация, гражданска отговорност, бонус малус, винетка? Колко са пътните произшествия предизвикани от каруци?
  • Рашка с чашка
    Отговор
    61 15:27  04.12.18
    Лесно е, трябва да бъдат накарани да спазват закона чрез ефективни санкции. Като нямат пари за глоби ще полагат принудителен труд. Като са рецидивисти, ще губят граждански права, гласуване, помощи, детски. Като непълнолетна забременява ще губи родителски права, а бащата ще бъде съден. Връщане на ТВУ за деца престъпници. И тогава те сами ще се пръждосат от тук, а които останат, няма да представляват проблем.
  • Рашка с чашка
    Отговор
    62 15:38  04.12.18
    При трайно безработни родители, децата се отнемат и се дават на приемни семейства, като в Норвегия. При гласуването да се попълни саморъчно формуляр от две страници и при определен брой правописни грешки да се счита за невалиден. Мерки много, но на политическата върхушка не и изнасят, защото всички купуват гласове.

    Коментиран от #67

  • никси
    Отговор
    63 15:42  04.12.18
    всеко чудо е за 3 дни и после пак ще си говорим целтае да си подновят автопарка кога хванат баровците , мутрите ,и копилдаците джигити тогава ще има резултат , ще ловят бедния народ за сметка на тия уроди , полицията да си отчита деиност дрьн ,дрьн ярина ,- кучето си лае а кервана си вьрвищото сме корумпирана дьржава и не се спазват законите по пьтищата за някои грждани от село надути пуяци
  • Вие не разбрахте ли, че:
    Отговор
    64 16:02  04.12.18
    Бате ви Бойко е индианец, но от ромски произход. може и да нема ланец, но е кръгъл идиот. Бате ви Бойко е мъж, но са го еб.али не веднъж! Бате ви Бойко има мириз на изпуснат СИКаджия вдовец и в неговия ирис гние дух на зъл борец. Бате ви Бойко яко сецка от държавната хазна, по всички параграфи ще ви пецка, той ви е врага!
  • Вие не разбрахте ли, че:
    Отговор
    65 16:02  04.12.18
    Бате ви Бойко е индианец, но от ромски произход. може и да нема ланец, но е кръгъл идиот. Бате ви Бойко е мъж, но са го еб.али не веднъж! Бате ви Бойко има мириз на изпуснат СИКаджия вдовец и в неговия ирис гние дух на зъл борец. Бате ви Бойко яко сецка от държавната хазна, по всички параграфи ще ви пецка, той ви е врага!
  • Глас от ОТВЪДНОТО
    Отговор
    66 16:04  04.12.18
    Не мразете циганите. И те са чада божии. Ако те ударят от едната страна, обърни другата. Ако те ударят отпред, обърни се да те ударят отзад. Не отговаряйте с лошо! Един ден ще бъдете на някое бяло облаче, в бяла райска градина и ненадейно млада бяла ръка ще ви подаде ябълка. Ще се обърнете и ще видите някоя красива, добра бяла циганка....

    Коментиран от #98

  • ganio
    Отговор
    67 16:06  04.12.18

    До коментар #62 от "Рашка с чашка":

    Малка модификация на твоята идея. При трайно неработещи, криминално проявени или непълнолетни родители, малките ромчета да бъдат отнети и дадени на приемни семейства В Норвегия...(може и в Канада)
  • Hhhhhhh
    Отговор
    68 16:07  04.12.18
    Да се спрат детските пари за всички. Само 20 процента от българите ги получават. Всички плащаме за да си отглеждат паразити циганета.
  • Нема шанс
    Отговор
    69 16:09  04.12.18
    Нищи не може да се направи по интеграцията на рромлянитe, ако започнат да се правят някакви закони заради тях, България веднага ще бъде обвинена в дискриминация и нетолерантност. Разговарял съм с хора от Слоеакия и Унгария и разлика м/у тяхните и местните ромеи няма. Как ромеи в различни държави, които няма пряк контакт са толкова еднакви!?! Явно им е заложено в днк-то да са пропаднали. Ясно е, че няма да се интегрират, правени са опити от комунягите. Ромеи и българи са настанявани в общо жилищни блокове, но експериментът е претърпял пълен провал.
  • Анонимен
    Отговор
    70 16:12  04.12.18

    До коментар #15 от "Български Хелзингски Комитет":

    Трол. Дори не знаеш как се пише "Хелзинкски", явно пишеш, за да предизвикваш повече коментари. По-добре дай идея как да се постави БХК извън закона.
  • 71 16:14  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 72 16:16  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ...
    Отговор
    73 16:18  04.12.18

    До коментар #1 от "ГЕРБ":

    Ето и верните отговори : 1. Чрез обесване 2. Чрез обесване 3. Чрез обесване 4. Чрез разстрел 5. Чрез обесване/разстрел 6. Чрез разстрел 7. Чрез обесване 8. Чрез обесване 9.Чрез обесване 10. Чрез разстрел 11. Чрез обесване 12. Чрез разстрел Верните отговори изпращайте с SMSна кратък номер ...5
  • Бойко циганската Тиква
    Отговор
    74 16:29  04.12.18
    Ромите работят за мене, мутрите работят за мене, КТБ също работеше за мене....... цялата държава е в краката ми! Кой ви накара да дедете властта на мутра, сега ще ми ядете оная работа.....тъпаци с тъпаци!

    Коментиран от #139

  • име
    Отговор
    75 16:30  04.12.18
    не знам това параноя ли е или лицемерие от тн факти?! иначе в сайта ревете за правата на човека и прочие . та нали като почнат да притискат циганите вие първи ще пропищите?!

    Коментиран от #123

  • Aнонимен
    Отговор
    76 16:56  04.12.18
    Това са антихристияните в ПРАВОСЛАВНА БЪЛГАРИЯ. Нищо не е случайно.
  • Петров
    Отговор
    77 17:00  04.12.18
    Купете си оръжие и ги трепете като мухи....Но не е виновен този който яде баницата ,а този който му я дава..Или сиреч,нашите скъпи родни управници..
  • страничен наблюдател
    Отговор
    78 17:35  04.12.18
    За да се намали раждането на деца от деца трябва се спре изплащането на помощи и детски на жени родили преди 18 години тъй като са малолетни И в Турция има същия проблем и там са го решили с закон за задължително средно образование до 11 клас
  • Димов
    Отговор
    79 17:49  04.12.18
    Сега, при 10% циганско население тази страна е управлявана с купени, цигански гласове. Какво ще стане през 2040, когато те ще са близо 50%? Ние сега имаме проблем. Сега, като са 10%. А какво ще правим, като станат 50%?
  • Да да ама не
    Отговор
    80 17:53  04.12.18
    Въпросът с циганите е сложен и кое и да е правителство ще се узори да го реши. Според Европа и света циганите са малтретирано малцинство, което системно се бие, насилва, дискриминира и т.н. По тази причина циганите лесно получават убежище по хуманитарни причини почти навсякъде. И те със своите показания по съдилищата по света поддържат тази теза. От там произхождат и заключенията на западните "експерти". Освен това нашата държава получава пари "да ги интегрира". Никой не знае къде и за какво отиват тези пари, но са добре дошли. Циганите са послушен и евтин електорат с увеличаващо се значение при избори. Излиза, че никоя партия няма с пръст да ги пипне, защото ще спрат парите отвън и гласовете им ще отидат при опонентите. Тежко ни....самозащитата остава единствения вариант. Всяка къща трябва да има оръжие срещу крадливи цигани и убиването на циганин в имота ти да не се наказва. Ония на Запад да правят каквото искат....да си ги вземат ако искат.

    Коментиран от #87, #88

  • АМИ ТОВА Е ПРАВОВАТА ДЪРЖАВА
    Отговор
    81 18:08  04.12.18
    Във всяка държава причината за качеството на живота е в хората превърнали правото в средство за препитание ! Качеството на живота се управлява като бъдат контролирани и управлявани тези хора ! ПРОСТО Е ! Като им се търси всякаква отговорност за действия и бездействия . ТАКА Е ПО СВЕТА . За това сме последни във всичко . Ще живеем така докато не им потърсим отговорност на тях, не на управлаващите !
  • бай АНАНИ
    Отговор
    82 18:29  04.12.18
    ЦИГАНИТЕ В БЪЛГАРИЯ СА НАД ЗАКОНА В БЪЛГАРИЯ Е ДА СИ ЦИГАНИН
  • БМБ
    Отговор
    83 18:33  04.12.18
    Те са прости и аз съм прост-затова се разбираме и гласуват за мене.
  • Мунчо
    Отговор
    84 18:38  04.12.18
    Деца получават "детски" за деца,родени от тях. Що е то?

    Коментиран от #85

  • Въпросът е
    Отговор
    85 18:40  04.12.18

    До коментар #84 от "Мунчо":

    А премиерът знае ли, че го питат?!
  • Емигрант
    Отговор
    86 18:40  04.12.18
    Не вярвам да са 600 000 по скоро са към 2 млн. Само в Германия от всеки 10 човека които срещнеш на улицата да говорят български осем са мургави.. Има и нещо друго,а именно че в Бг.остават най-откъсаните цигани ,другите отдавна са в чужбина на тлъсти социални помощи.
  • Димов
    Отговор
    87 18:43  04.12.18

    До коментар #80 от "Да да ама не":

    Ако получават лесно хуманитарно убежише, почти навсякъде (както казваш), защо не заминат за "навсякъде", а стоят тукаде, да ми дърпат от тукашните данъци? Не ме разбирай погрешно. Подкрепям духът на поста ти, но мисля, че точно това твърдение не е особно вярно. Държавите от ЕС са съвършено наясно с проблемите, които циганите водят със себе си и въобще, ама хич не ги искат при тях. Те си имат достатъчен проблем с африканските пришълци. Като им дойдат нашенските орки на гости, ЕС ни ги връщат и ни държат сметка, защо не сме ги интегрирали. А като ни ги върнат, почват с лекциите, как трябвало да сме толерантни към малцинствата и да си ги гушкаме, коткаме и кърмим форевър. Лицемерието на ЕС не знае граници, а по повечето въпроси не знае и срам. Може и да не си съгласен, но според мен, борбата с циганизацията трябва да започне, като се изкоренят причините, които ги държат тук: бизнесът с гласове, бизнесът с раждаемостта/майчинството, търпеливата до болка безнаказаност, и социалните помощи за безработни. Каква е тая простотия, здрав човек, който не бачка, държавата ще му плаща залудо? От къв зор? Нали си на борсата, щото уж не си намираш работа. ОК! Ще ти плаща държавата, но ще положиш обществено полезен труд, да си заработиш помощите. Ето ти работа. Намерихме ти. Работи я! Всеки делничен ден, по мин 4 часа чистене на градинки, метене на тротоари, улици и площадки, събиране на боклук ("Да изчистим България" ряпа ще яде), боядисване на огради, фасадни стени, саде
  • Димов
    Отговор
    88 18:44  04.12.18

    До коментар #80 от "Да да ама не":

    .....садене на дръвчета, кастрене на лехички, и прочие дейности, за да си заработиш помощите. Здрав си, прав си, корав си, ама не си намираш работа - ето бе. Ето ти работа. Държавата ти я намира веднага. Срещу положеният труд ще получиш пари. Ооо, ама ти не си искал работа, ами си искал да лефтуниш у вас, пък да събираш процент от данъците на хората? Марш! Никакво обезщетение за тебе. Паразитизмът не бива да се толерира. Той трябва да се смачка, стъпче и изкорени от представата на всеки един гражданин, като възможен вариант за препитание. Средствата за препитание на паразитите трябва да се пресекат. Ама на някой по върха не му изнасяяя....

    Коментиран от #108

  • БЪЛГАРИТЕ СМЕ ДИСКРИМИНИРАНИ
    Отговор
    89 18:45  04.12.18
    Защо ромите имат повече права от Българите?! Защо те получават помощи, а ние не?! Защо им се дават къщи безвъзмездно, а на нас не?! Защото им трябват гласовете им за по 5-10 лева или?! Каква е причината те да водят по-висок стандарт на живот от НАС БЪЛГАРИТЕ в БЪЛГАРИСТАН държавата?

    Коментиран от #135, #140

  • 90 19:02  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    91 19:05  04.12.18

    До коментар #17 от "Усмивката":

    Няма да защитавам циганите за дребните им престъпления но нека попитам нещо . По време на прехода "Демокрация" и ликвидационни съвети кои на едро окрадоха България ние или циганите ? Кои крадат на едро , тия на власт като Костовци разни или циганите ? Кои крадци и мошенници защитава държавата ,тия на власт или дребните риби ?

    Коментиран от #136

  • ДАААА
    Отговор
    92 19:15  04.12.18
    А защо не питате БСП, това е нейният електорат, има и хванат депутат да купува цигански гласове , който е толкова нагъл и продължава да си седи в радиците на парламентарна група на БСП!
  • Госта
    Отговор
    93 19:20  04.12.18
    Браво, "Факти"! Трябва да се пита, а после-да се действа. Иначе ще продължава дискриминацията на мнозинството от малцинството с мълчаливото съдействие на т. нар. държава.
  • 94 19:30  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Да, не успяваме да ги интегрираме
    Отговор
    95 19:35  04.12.18
    И затова, който друг народ иска да се заеме с тази благородна задача, може да кандидатства за прием на тези хора. Колкото и финансиране да ни предлагат време е да го отказваме, защото няма да им помогне и на тях. По-добре да си потърсят място, в което ще си намерят щастието, а не да се мъчат тук при нас.Ние сме беден народ и не можем да си позволим повече да сме гостоприемни за всякакви други хора, особено такива които очевидно не им харесва животът тук и го показват с действията си. Ютуб е пълен с видеа от успешно интегрирани цигани в Англия, Германия,Италия,Австрия, и т.н.
  • Сдхъик
    Отговор
    96 19:43  04.12.18
    те са му избирателите
  • ха ха
    Отговор
    97 19:53  04.12.18
    Циганите са ядосват защото някой български проститутки и някой български травестити директно пишат в обявите си в Ало бг че не желаят да го правят с лица от ромски произход

    Коментиран от #124

  • 98 19:59  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Пацифист
    Отговор
    99 20:00  04.12.18
    Политиците обичат ромите -продават се и те ..... Решението за да не зависим от невежи и купени гласове е: да се отнеме правото на гласуване за граждани родени след 1970г.,които са без основно образование....
  • Чочо
    Отговор
    100 20:00  04.12.18
    Добре зададени въпроси но отговор няма да получите. Интересен ще бъде отговора на 11въпрос. Вие какъв отговор мислите че ще получите от господата ако въобще получите аз мисля че ще е НЕ а ние обикновенните хора твърдим че е ДА
  • идил
    Отговор
    101 20:01  04.12.18
    Има само една интеграция на циганите и тя е много ефикасна тая на ... Хитлер, хайл зи хайл
  • 102 20:02  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 103 20:04  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Спори
    Отговор
    104 20:10  04.12.18

    До коментар #1 от "ГЕРБ":

    Да, на ДПС ,БСП и отчасти на другаря Барек. И очакваме да им се възложи, лично техните депутатите влязат в ролята на трудов медиатор . Циганите са тяхната ,,хранилка".
  • Интеграция 100 години
    Отговор
    105 20:22  04.12.18
    Прангов и неговата партия ни докараха до това положение.
  • ГЕРБ
    Отговор
    106 20:36  04.12.18

    До коментар #34 от "Irmao":

    Ти да не си статистик бе ? Пак ще го изберем Бойко Борисов, на пук на твоите 80 % . Учи математика гений. Едно цяло е 100 %. Колко пъти го преизбирахме и ще продължим. И това с колко процента става според теб?
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н
    Отговор
    107 20:36  04.12.18

    До коментар #59 от "Математиката никога не лъже":

    Знаиш колко атомни ел централи са тва?много
  • Да да ама не
    Отговор
    108 20:37  04.12.18

    До коментар #88 от "Димов":

    Западните страни имат официална политика по отношение на циганските малцинства в Източна Европа. Тя не съвпада с общественото мнение, но нито един действащ западен политик не смее да изрази недоволство от циганите. В Канада например много българи казват, че са цигани за да им се даде статут на бежанци. Такъв не се дава ако си прост българин. Циганите не се заселват в други страни по една основна причина- там работят законите. Като го вкара прокурора в затвора за 10 години след 3 тата малка кражба на циганина свят му се завива. Освен това те не могат да минат през процеса на получаване на гражданство най-вече поради липса на правни и езикови познания. А нямат пари да платят на адвокат. Тоест не могат лесно да стигнат до осмукване на системата. А в БГ това им се предоставя само за това че са БГ граждани. Иначе подкрепям идеите ти да се накарат да работят. Но имай впредвид една особеност- когато една социална прослойка не е работила в продължение на много поколения, тогава тя не смята работата за начин на оцеляване. Невъзможно е да го накараш да работи без брутални действия- в нашия случай дълги наказания, лагери или предишната трудова военнизирана армия (трудови войски).

    Коментиран от #134

  • Мемфис
    Отговор
    109 20:48  04.12.18
    Не си правете тaшак с тази статия! Свалям шапка на тези, които са я написали! Крайно време е всички медии да зададат тези въпроси на претъпканите с власт корумпирани комунисти/гербаджии/. Тези въпроси вече не търпят отлагане, в противен случай голяма част от “ мислещите” в тази 80 годишна политическа кочина ще трябва да я напуснат! /Изразявам се за израза, написах го с болка, но по точна дума не намерих./

    Коментиран от #112

  • ОРЕЛ,РАК И ЩУКА
    Отговор
    110 21:04  04.12.18
    Така ще бъде и в бъдеще, защото всяка партия в опозиция се опъва като ощипана мома ! Хак да ви е българи ! А, за морала в съдебната система, Господ да ни е на помощ !
  • Сираков
    Отговор
    111 21:39  04.12.18
    Тези въпроси са за достоен и отговорен човек,а не за най обикновен престъпник и родоотстъпник като Боко Тиквата.
  • 112 21:56  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 113 22:03  04.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Рицар
    Отговор
    114 22:10  04.12.18
    Политиците имат нужда от прости хора Ото много, ЛЕСНИ ГЛАСОВЕ
  • Кую
    Отговор
    115 22:37  04.12.18
    Тиквата поддържа термитите.Ще отговори на куково лято.
  • Еколог
    Отговор
    116 23:01  04.12.18
    Освен това нас ни одират заради фините прахови частици от колите, а кюмбетата на индо-българите бълват 5 месеца денонощно пушек. Някой нещо да им направи? Някой да е видял циганин да си купува дърва?
  • патриот
    Отговор
    117 23:06  04.12.18
    В Ст.Загора пред детска кухня до окръжна болница има пиаца за частни таксита на цигани. Те нямат табелки, разрешителни, лицензи, касови апарати, жълт цвят и каквото се иска там за таксита на българи. Работят си, печелят си, не плащат нито един лев данъци, осигуровки и каквото там ни вземат на нас българите. Дори е имало и полицейска кола до тях и хич не им пука. В циганската махала има барчета, магазини, фризьорски салони, заложни къщи и още други, познайте дали са регистрирани и плащат данъци, познайте дали властта им прави нещо? Кой е дискриминиран - ние или циганите?
  • Боко
    Отговор
    118 23:16  04.12.18
    лош мат.рял. колко пъти да ви казвам
  • бат мишо
    Отговор
    119 23:54  04.12.18
    мерките са следните - 1 свободен достъп до оръжие с разрешен достъп до автоматично за жени и възрастни над 60 г 2 легитимиране на употребата на оръжие в защита на дома и имота -и приравняване на случая към неизбежна самоотбарана- а ла тексас закон 3 при нападение от 2 и повече нападатели или въоръжени с брадви и вили също употребата да бъде приета за неизбежна отбрана и НЕНАКАЗУЕМА такава 4 . спиране на СИЧКИ детски, а инвалидните помощи да са предметно услугови - безплатен транспорт ,храна услуги , обучение , жилище дори НО С КЛАУЗА ДА Е НЕПРОДАВАЕМО и да може да е притежавано САМО ОТ ИНВАЛИДА НО НЕ И ПАРИ КЕШ -АЗ лично за последен път видях циганин НЕинвалид през 1997 - едно 3 годишно 5 свободна употреба на оръжие при нападение над униформени и третиране на нападателите като терористи 6 криминализиране на псуването на България българщината и нац светини - знамето и герба ,както е било по царско време 7 ВРЪЩАНЕ НА СМЪРТНОТО НАКАЗАНИЕ 8 Връщане на трудовите лагери тип Белене за рецидивисти 9 Отваряне на урановата мина в Бухово и пращане там на осъдените за убииства с особена жестокост и наказания различни от смъртно 10 Принудителна стерилизация за изнасилвачи
  • 120 00:05  05.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 121 01:10  05.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Смешни
    Отговор
    122 01:14  05.12.18
    1) Този въпрос не е на дневен ред. 2) Парите свършиха(откраднах ме). 3) Да му мислят тези които ни наследят. Ние от Герб толкова можем нашата сила е да обещаваме и крадваме.
  • чичо Адолф
    Отговор
    123 02:13  05.12.18

    До коментар #75 от "име":

    Човешките права важат за хората,за животинските видове има други правила.
  • чичо Адолф
    Отговор
    124 02:16  05.12.18

    До коментар #97 от "ха ха":

    Нормално е да не искат,зоофилията не им допада.
  • Аз ,Врчанката
    Отговор
    125 06:04  05.12.18
    До ВНЛ. Ти вярваш ли в това,което си написал за Дървеният шоп от Банкя? Или в написаното от теб,трябва да се долавя, някаква ирония.
  • бай хой
    Отговор
    126 06:35  05.12.18
    интеграция в газови камери заедно с политическия елит е решението
  • Анонимен
    Отговор
    127 07:06  05.12.18
    Ако можеше да се върне от оня свят Живков ..щеше да има ред и закони.Помня че тогава циганите бяха по ниски и от тревата.Имаше страх от полиция и закони .Не се питайте сега нищо и не чакайте отговор от никой.Страх ме е да помисля че след 20 год например дали ще ни има ?Или ние ще сме малцинството..един бог знае ?Но тези които гласуваха не един път за Герб а три пъти ни докараха до тоя ад ..и още кво ли ще видим???Гласувайте утре пак за тия да не казвам какви ...Но като се замисля ..че то има ли за кого вече ??Който и да е са всички еднакви ...Цар далеко ..бог високо !Душа да ни е яка ....Мизерия ...престъпност..това е днес нашата страна с най висока корупция!!!Не задавайте въпроси защото отговори няма да има!!!Управляващите са толкова нависоко че не могат да ни чуят а да ни видят пък хич ..щото носа са го дигнали и няма как ..Теглете си вола който сами си впрегнахте ...

    Коментиран от #138

  • Хасанчо
    Отговор
    128 07:14  05.12.18
    Няма как хора получени от инбридинг , вътрешно родово кръстосване с бум на раждаемост от малолетни да не е генно увредено. Такова животно няма как да е нормално. От това и от необразованост за околния свят им остава само първосигналната система -ям,пия , спя , секс и за всичко това трябват пари. Докато не се спрат помощите за деца над второ защото третото е Лукс и ти си преценил ,че можеш да си го позволиш ще е така. Бизнеса на циганите с раждането на деца не съсипва само нашата социална система ,а тази в цяла Европа ,но докато там има все още кой да плаща ,то тук нещата са на ръба. Вече останалите имат нужда от оцеляване , а не само привилегированите цигани. Незаконни микробуси превозват всекидневно трудоустроени и с пенсии болни цигани до обктите на работното им място. Не можещи да работят с пенсии по болест всекидневно товарят с 3 метрови дърва каруци и правят по няколко курса. Да се чудиш кран ли има в каруцата за да вдигне такова дебело дърво болния . Махалите пълни с магазини ,барове и т.н. в които се продава от ЛЕКарства ,дрехи,храна до всичко което е в Наказателния Кодекс. Самите цигански фамилии по подобие на държавата са разпределени от мешерето / държава в държавата/ като тесни специалисти от "бизнесмен" до всички точки на НК. Фамилии джебчии ,фам. крадящи животни, дървена мафия , билки всичко от горите и полетата което изкупуват пунктовете , проституция ,фалшив алкохол, цигари тютюн и нарко. Трафик на секс робини ,но те не са р
  • Станчо
    Отговор
    129 07:37  05.12.18
    Господи пожали бялата ни изчезваща раса. Дай ни сили. АМИН.
  • 130 08:01  05.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хитлерр
    Отговор
    131 08:08  05.12.18
    Kakто направи Китай- ои едно дете на семейство и на жената се връзват тръбичките, така че циганина да джаса колкото си иска но да няма забременяване.
  • ирина
    Отговор
    132 08:15  05.12.18
    повече полиция по селата-а то изобщо няма-циганите крадат всичко каквото има-разбиват къщи-убиват родителите ни по селата- крадат балите от къщите кадето никои не живее- аз лично съм потърпевша-по селата е трагедия- защо- защо пропаднаха селата ни- защо всичко извън София пропада- защо навремето циганите несмееха да се разхождат по центъра- а сега се правят на главни артисти-и те имат адвокати-луда държава сме- защо цигани ще ни ограбват-всички имаме родители там някаде и те страдат -затова че няма полиция по селата и лекари няма-хората умират-умишлено ли се прави всичко-защо?????
  • мюнхаузен
    Отговор
    133 08:18  05.12.18
    Сами трябва да си помогнем! Ако прегледате резултатите от изборите в циганските секции ще видите че там държи първенството ДПС. Ако искате да спрете ДПС, то престанете да им давате пари. Как? Първо: Не пушете! Парите от фонд "тютюн" се преразпределят на фалшиви производители и финишират в черните каси на ДПС, а оттам по секциите. Малка стъпка, но в правилната посока. ДПС контролира както цигарите, така и тютюна, електронните цигари и всичко, свързано с този бизнес. След като не пушите, убедете и други ваши близки да спрат, а те по веригата. Не давайте пари на ДПС!
  • Димов
    Отговор
    134 08:48  05.12.18

    До коментар #108 от "Да да ама не":

    Съгласен съм с всичко казано и подкрепям предложеното решение.
  • Димов
    Отговор
    135 08:55  05.12.18

    До коментар #89 от "БЪЛГАРИТЕ СМЕ ДИСКРИМИНИРАНИ":

    Пробемът с купените, ромски гласове може и да се реши, ако хора без основно образование нямат право да гласуват. В допълнение, като мярка против купените дипломи за основно образование, може да се въведе второ правило - на хората с висше образвание гласът им да се брои за два. Така, съотношението на купените ромски гласове, с купени дипломи за основно, ще намалее двойно, спрямо гласовете на образованите хора. Отделно от това, може да се въведе и трето правило, здрави хора, които нямат 75-80% стаж от трудоспособната си възраст, също да не могат да гласуват. Гласът на трудещите се ще има значение. Здрави, прави лентяи, които чакат само на помощи, нямат право на глас.
  • Димов
    Отговор
    136 09:01  05.12.18

    До коментар #91 от "гост":

    Властимащите, разбира се. Те винаги ще крадат. Това е неизбежно. Дори прехвалените ни западни идоли крадат. Ама вършат и работа. А нашите се оливат с краденето, а полза - никаква. Дори и да се качи там, горе, честен човек с идеология в интерес на обществото, ако не краде и не играе с тях, те ще намерят начин да го махнат. Ще му подхвърлят подкуп, ще го изкарат педофил.... или просто ще го гръмнат. Единственото спасение, което виждам за народа, е сивата икономика. Да стане толкова голяма, че да не могат да се оправят с нея и да предложат, да излезе насветло, да я легализират, само и само да плаща данъци, а те (законодатели и държавници), да й разчистват пътя за вече легално съществуване.
  • Valdemar
    Отговор
    137 10:13  05.12.18
    Не може да се интегрира същество, което е междинна брънка в човешкото развитие! Расово и ментално непълноценно! Тези същества не могат да съжителстват с еволюционно развитите човешки индивиди!
  • Valdemar
    Отговор
    138 10:18  05.12.18

    До коментар #127 от "Анонимен":

    Точно Живков ги засели при българите!
  • Prinze Eugen
    Отговор
    139 10:26  05.12.18

    До коментар #74 от "Бойко циганската Тиква":

    Циганите в Индия! Тук е България на българите!
  • Родолюбка
    Отговор
    140 10:55  05.12.18

    До коментар #89 от "БЪЛГАРИТЕ СМЕ ДИСКРИМИНИРАНИ":

    И продължение зааащо никога в новините ,когато вилнеят наши цигани из Европа не се споменава роми, а се съобщава за българи, защото е забранено от управляващите...
  • Дон Кихот
    Отговор
    141 11:16  05.12.18
    Ненормална държава сме защото ненормални са всички творци на "демократичните" закони! Ненормално циганка без образование и трудов стаж да получава детски , а работеща българка с образование да не получава понеже доходите били достатъчни! Циганките са превърнали раждането на деца и получаването на социални помощи в професия!Никъква интеграция не оправя нещата!Щом не могат да четат и пишат никакви помощи,никакви шофьорски книжки.....! Да се дават детски само до второ дете,който смята че има сили и финансови средства ще си има и повече деца,но поне няма ние да ги хрантутим!!!
  • Aсен
    Отговор
    142 14:46  05.12.18
    ,, Карък,, стара Българска но и турска дума, означаваща СМЕСЕН Циганин/кас българка/ин ,. Такива в българуя има мниго! Опасното е обаче ако Каръци има на чело на държавата, Тодор Живков, Занфиркьов и много други все до Бохко унд Компани-Циганоиди
  • Svetoslav
    Отговор
    143 15:11  05.12.18
    Az nerazbiram za6to problem sa ciganite sled kato tolkova problemi ima samata darjava pomo6ti e vzel ciganin decki e vzel ciganin pensiq vzel ciganin kato grajdanin na bg nezavisimo kakvi ste po narod nqma da izbroq naciq vseki ima edni i s16ti prava a koito si e s1zdal problem s krajba otnel jivota na nevinen ima si policiq ima si s1debna zala ima zakoni neka si teglqt vinata tva go ima v vsqka rasa ne samo pri cigani i az sam ciganin ucil sam v bg imam 12-ti klas uvajavam vseki nezavisimo dali e ciganin ili balgarin problema e v saedinebieto ako za vseki ima rabota visoka zaplata vkato az polucavam v deuchland mislq ce nqma da ima problem no sega za mizeriqta v bg stavat problem ciganite

    Коментиран от #148, #149

  • 144 16:11  05.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хатакааааа
    Отговор
    145 16:55  05.12.18
    То е ясно че вече е ебана и отървана, относно циганизацията, но отговор не вярвам да получите от герберите дето и българска история не знаят, а камо ли да се нарекат Българи

  • иванасен
    Отговор
    146 16:57  05.12.18
    най-безотговорно този няма да отговори.... Напразни надежди,а този електорат е много на брой и е много нужен.След промените всички партии го използват с различни за тях успехи в повече или по-малко.
  • Така си е
    Отговор
    147 17:13  05.12.18

    До коментар #144 от "Зайко Байко многознайко":

    Ако направят минималната заплата поне 2000лв тогава вече Българите и деца ще правят, ама за това се иска политическа воля
  • 148 15:34  06.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кратко и ясно
    Отговор
    149 19:35  07.12.18

    До коментар #143 от "Svetoslav":

    Понеже ми изтриха коментара без да съм писал обиди и без да съм обиждал или нападал някого, а само защото казах нещата такива, каквито са (ясно колко сте безпристрастни от факти.бг), ще ти отговоря по-накратко на въпроса. Такива роми като тебе са един на милион. Останалите се сещат че са граждани само когато им потрябват пари. През останалото време паразитират и категорично отказват да се цивилизоват.

Напиши коментар:


Публикувай