1 828 83

Опорките срещу Стратегията за детето заимствани от Русия

Там те се разпространяват от 2012 г. и са срещу "немския фашизъм"

Опорките срещу Стратегията за детето заимствани от Русия

Материали срещу Стратегията за детето 2019-2030, около която се разшумя доста напоследък, се оказаха изкопирани от руски такива. В Русия те са се разпространявали още през 2012 г., като там не е наречена "норвежка стратегия", а "немски фашизъм". За това информира публикация във фейсбук-групата "За по добра държава на децата ни!". В нея се казва още: "В целия този добре режисиран филм, който наблюдаваме с протеста срещу Стратегията в БГ - същите материали само са преведени - визията и посланията са същите. И още нещо - “ювенална юстиция” е терминът, който се използва в руския език. В БГ му казваме детско/младежко правосъдие, а на английски е juvenile justice. Познайте кой изкуствено създава страховете и принизява масовия българин до това ниво?". Тезата е подкрепена както с красноречиви снимки, така и с видео.

Проследяване на източниците на агитационните материали срещу Стратегията за детето 2019–2030 г. from Toest on Vimeo.

София / България
Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Джон Уик
    Отговор
    1 15:25  21.05.19
    Страшна стратегия, да наричаш детето си ТО до 10 година на 11тата щяло само да си избере дали да бъде мъж или жена или и двете едновременно!!! Трудно ще продадете България на 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

    Коментиран от #6

  • Винету
    Отговор
    2 15:26  21.05.19
    Колко малко знаем за начина по който руската ( съветска ) хибридна машина изпълнява своята стратегия на злото.

    Коментиран от #59

  • 3 15:27  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Реалист
    Отговор
    4 15:28  21.05.19
    Мдаааа, троловете на решетников и путя са в България... Ежедневно бой по каските докато ги загробим. Добре че хората вече не са толкова лековерни и проверяват в нета. а и рашките са глупаци - използвали са 1 към 1 формата от 2012. като ония двама глупаци в Солсбъри с новичока - отишли на екскурзия и не намерили църквата.
  • Мик Фоули
    Отговор
    5 15:28  21.05.19
    Е там в Швеция, Дания, Норвегия да си отглежда Брайвици и Кончити Вурст със тяхната стратегия!

    Коментиран от #7

  • 6 15:29  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 7 15:30  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Сексиста
    Отговор
    8 15:31  21.05.19

    До коментар #3 от "русофилистици":

    Думата е респект. Децата трябва да имат респект на родителите си! И Жените трябва да имат респект на мъжете си.

    Коментиран от #17

  • Ivan
    Отговор
    9 15:31  21.05.19
    да, Русия е пазител на консервативните ценности и нормалността.
  • Spermoslav Popov
    Отговор
    10 15:32  21.05.19
    Рушняците са толкова много зомбирани от техните вождове, че още си мислят че са спечелили ВСВ. Ама човек като види как живее немски или японски пенсионер, и как живее руски и му става ясно кой е победителя.
  • 11 15:32  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Българинът
    Отговор
    12 15:32  21.05.19
    А бе какви опорки, бе, как ще допуснем това извратеняшко малоумие да бъде въведено у нас?! Явно наистина диспансерите са закрити след като психопревъртелите се изявяват свободно и толкова много в медийното пространство. Не, тази работа няма да стане, и това няма нищо общо с Русия, а просто с това, че все още има нормални хора с истински ценности.
  • Тома Неверни
    Отговор
    13 15:33  21.05.19
    Разбира се, кофти е, че превеждаме оттук и оттам едно към едно, но нищо, което не отговаря на истината, не виждам в цитираните материали.
  • 14 15:34  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Защо
    Отговор
    15 15:34  21.05.19
    Приемните родители в България, получават в пъти повече пари, от държавата, от нормалните родители? За да им вземат децата ли? А защо?!
  • Ахмак
    Отговор
    16 15:37  21.05.19

    До коментар #7 от "русофилистици":

    Тая дрога не ти понася - сменяй доставчика! Нещо много се запени- ти искаш ли детето ти да бъде отглеждано от други хора? А ако са гей-двойка? Ама ти сигурно нямаш и няма да имаш деца!От там от където се пробваш, не се забременява!

    Коментиран от #22

  • 17 15:37  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Сексиста
    Отговор
    18 15:38  21.05.19

    До коментар #14 от "русофилистици":

    Гейове и Лесбоси нямат право да се бъркат в сенейните отношения още повече да дават наклон!!! Предлагам да се изготви стратеги за хората които се мислят нещо друго извън на това което природата им е отредила като физика и биология.
  • Защо
    Отговор
    19 15:38  21.05.19

    До коментар #14 от "русофилистици":

    Българите, в болшинството си, са работещи бедни и не могат, не че не искат да обгрижват децата си! Всички искат децата им да се образоват на запад, но само едни могат! Тези които създават закона, нали? Е, чия е вината?
  • Белчо
    Отговор
    20 15:39  21.05.19
    Хаджихйски, колко взе от чичко сорос, за тази откровенно измислена статия? какво лошо има в това, че в Русия,хората искат да си запазят християнското семейство? Или щом идва от Русия,всичко е лошо? Предлагам ти, да дадеш детето си за осиновяване- ама на джендър-двойка!

    Коментиран от #24

  • Джон Уик
    Отговор
    21 15:40  21.05.19
    Дори когато си широко скроен и приемаш различните хора те самите РАЗЛИЧНИТЕ те карат да ги маразиш и в карантията!
  • 22 15:41  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Къде видя
    Отговор
    23 15:42  21.05.19

    До коментар #17 от "русофилистици":

    В коментар 8 , думата “ бой”? Защо си измисляш? Какво е уважение, респект?

    Коментиран от #28

  • 24 15:44  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • русофлистици
    Отговор
    25 15:46  21.05.19
    С КОЕ НЕ СТЕ СЪГЛАСНИ ПО ТОЧНО? Кое е гейското или джендърското?

    Коментиран от #32

  • Доктор
    Отговор
    26 15:47  21.05.19
    Има една единствена опорка, и тя е че цялата тази стратегия е родена и развита в болни мозъци със сериозни отклонения.

    Коментиран от #30

  • Сексиста
    Отговор
    27 15:47  21.05.19
    На днешно време разни Гейове феминиски и всякави с психически болести сатанизират истинските мъже и се правят опита да срутят семейните традиции и ценности!!!

    Коментиран от #34

  • русофилистици
    Отговор
    28 15:48  21.05.19

    До коментар #23 от "Къде видя":

    Стратегията има превантивна и мониторингова функция, насочена е срещу насилието и насилствените методи на възпитание, потъпкване на правата на детето, което е честа практика в България и даже се е превърнала във форма на възпитание, норма! За това подразбирам отговорът ти в тази светлина.
  • ГРАД КОЗЛОДУЙ
    Отговор
    29 15:49  21.05.19
    СМЯХ В ЗАЛАТА
  • русофилистици
    Отговор
    30 15:49  21.05.19

    До коментар #26 от "Доктор":

    Кажи, кое те притеснява? Или само тролиш, едни и същи тъпни!?

    Коментиран от #40

  • ТАС
    Отговор
    31 15:50  21.05.19
    Има една огромна разлика между западните общества и България. При тях институциите са работели дълго време и са преболедували детските си болести и хората им имат доверие. В България във в хората има дълбоко вкоренено недоверие в институциите и хората отказват да ги допуснат до най-ценното си децата и дома си. В последните години след промяната институциите станаха символ на безхаберие и безотговорност. И очакват хората да им поверят най-ценното си. Ми то и на идиот е ясно, че няма как да стане. Пък на тия дето твърдят, че българите сме разни скотове им пожелавам лично да изпитат ласкавата грижа на държавните Български социални институции и ако оцелеят тогава да пишат и коментират.

    Коментиран от #69

  • Сексиста
    Отговор
    32 15:50  21.05.19

    До коментар #25 от "русофлистици":

    АБЕ С КАКВО ПРАВО ЩЕ МИ ВЪРТЯТ ДЕТЕТО НА ШИШ РАЗНИ ПСИХОЛОЗИ И ОБРАТНИ ПАСТОРИ ЧЕ НАМЕРИЛИ ЕДНА ДРАСКОТИНА ИЛИ СИНКА НА 2-15 ГОДИШНО ДЕТЕ КОЕТО НЕ СПИРА ДА ИГРАЕ??

    Коментиран от #39

  • Това, че си
    Отговор
    33 15:51  21.05.19

    До коментар #22 от "русофлистици":

    Работил, в социялна служба, обяснява защо обичаш да обиждаш! Всяка втора дума, ти е “глупак”, към опонента! Ти искаш да ни възпитаваш децата, за много пари, и ще станат като теб!

    Коментиран от #35

  • 34 15:51  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • русофлистици
    Отговор
    35 15:53  21.05.19

    До коментар #33 от "Това, че си":

    Вече не работя, в България съм отдавна, и си прав, българина разбира само от бой, агресия, обиди и глоби, не сме за възпитано отношение. Съгалсен съм!

    Коментиран от #43, #46

  • shaftren
    Отговор
    36 15:53  21.05.19
    А джендърастите от къде си взимат опорките, не стига че сме най-бързо изчезващата нация, с малка раждаемаст, ами либерастите искат да покварят цялото общество с джендарастията си. Народа обаче е трезвен и буден, не е облъчен като гейчовците джендърасти.
  • 37 15:55  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • titico
    Отговор
    38 15:57  21.05.19

    До коментар #6 от "русофилистици":

    Чичо дженди е герой, микрофона стиска той.

    Коментиран от #42

  • русофлистици
    Отговор
    39 15:58  21.05.19

    До коментар #32 от "Сексиста":

    Ако по детето има синини е напълно нормално да говори с него специалист, но това е непринуден разговор, има си квалифицирани хора, на които това име работата, също, ако детето с поведението си дава тревожни сигнали. Има семейства, където се прилага физическо насилие и те не са малко, така, че е напълно нормално държавата да предприеме някакви мерки. Насилието и агресията се формират в семейството и след това се превръщат във форма на поведение в обществото. Така, че ако искаме да живеем в по добра среда, без насилие и агресия, да имаме по добра защита над личността, това е първата стъпка в положителна насока.

    Коментиран от #61

  • За “ Дом майка и дете”,
    Отговор
    40 15:59  21.05.19

    До коментар #30 от "русофилистици":

    През Соца, чул ли си? За ТВУ чул ли си? Отглеждането на дете от държавата е Ад за детето! На пациентите лекарите казват ходещи портфейли, а приемните родители наричат децата ходещи касички! Дали си само неподготвен , по темата, или не само. Отнетото дете става сираче, бе човек!

    Коментиран от #45

  • русофилистици
    Отговор
    41 16:00  21.05.19

    До коментар #37 от "Пешо":

    Всеки има право на мнение!
  • 42 16:01  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 43 16:01  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 44 16:03  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • русофлистици
    Отговор
    45 16:04  21.05.19

    До коментар #40 от "За “ Дом майка и дете”,":

    Дали съм чувал, по соца, за малко да влезна в ТВУ, хахаха! Това, няма нищо общо, нито с ТВУ, нито с Бойчиновци, никой няма да отнема деца, това е откачено! Дете може да се отнеме, ако се прилага насилие срещу него и има доказателства, нима считаш, че е добре това дете да расте в такава среда, да бъде пребивано системно? Социалните мерки защитават детето и ограничават "правото" на родителя да малтретира детето, нали се сещаш, като порастне, какво се случва с това дете? Какъв става?!

    Коментиран от #54

  • Нищо не си разбрал!
    Отговор
    46 16:05  21.05.19

    До коментар #35 от "русофлистици":

    Знаеш ли значението на думата “ взаимност”? Да имаш и да даваш уважение ! Да взимаш и да имаш уважение! Това работи, в болшинството от случайте! Българите не работят по макаренковски! Знаеш ли кой е Макаренко? А трябва да познаваш и лошите практики, в които набеждаваш...

    Коментиран от #49

  • 47 16:06  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бедността и неравенството
    Отговор
    48 16:07  21.05.19

    До коментар #34 от "русофлистици":

    Унищожават човешкото в човека, но това не се преподава в училище !

    Коментиран от #52

  • русофилистици
    Отговор
    49 16:08  21.05.19

    До коментар #46 от "Нищо не си разбрал!":

    Напротив, точно методите на Макаренко използват, голяма част, но няма значение. Законите са предписания за да гарантират, не да гадаят, кой как си възпитавал детето, загряваш ли?

    Коментиран от #58, #68

  • 50 16:09  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • skedrindo
    Отговор
    51 16:10  21.05.19
    цялата работа е че на джейнджарите им трябват деца за педофилия и затова ги отнемат от родителите

    Коментиран от #53

  • русофлистици
    Отговор
    52 16:12  21.05.19

    До коментар #48 от "Бедността и неравенството":

    Да, в Западна Европа живеят нечовеци, за това държавите са им уредени, а заплатите са им 10х на вашите, "човеците". Ходил съм на Запад доста, живял съм в някои държави известно време и мога да ти кажа, че българите сме ВАРВАРИ, това е истината, много време ще трябва да се оправим, в началото ще е трудно, трябват повече бой и глоби и вземане на деца, хахахаха!

    Коментиран от #60

  • русофлистици
    Отговор
    53 16:14  21.05.19

    До коментар #51 от "skedrindo":

    Да, точно така, децата в Англия, Германия, Франция работят предимно в порноиндустрията! Гнусни соросоиди, джендъристим гейове, империалисти, фашисти, сатанисти, такива са, и вие ще станете такива, скоро, хахахаха.

    Коментиран от #64, #70

  • Знаеш ли какъв
    Отговор
    54 16:15  21.05.19

    До коментар #45 от "русофлистици":

    Е портрета на приемните майки? Пропаднали жени! Какъв ще стане подопечният? Влязъл в затвора и станал човек! Искаш да го вкараш детенцето на специализация, вместо да повишиш детските, за да прибереш едни пари! Обещаха ли ти директорското място? Нали си специализирал в Англия!
  • 55 16:16  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 56 16:16  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 57 16:17  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • titico
    Отговор
    58 16:17  21.05.19

    До коментар #49 от "русофилистици":

    Ах колко си палава и нетърпелива, Джиджиии....

    Коментиран от #62

  • Румяна Костова
    Отговор
    59 16:21  21.05.19

    До коментар #2 от "Винету":

    Вие малко или нищо не знаете какво представлява,, Стратегията за детето". За това би трябвало да се безпокоите, особено, ако имате деца, които могат да бъдат засегнати от нея. А Русия я оставете, тя ще се оправи и без Вас!
  • Много си зле,
    Отговор
    60 16:21  21.05.19

    До коментар #52 от "русофлистици":

    Заплатите са им голями защото законът ги принуждава! Огромен корпоративен данък, а ниски осигуровки! А тук е обратното: нисък данък огромна осигурителна тежест! Другото под масата, ама умници ни управляват.
  • ТАС
    Отговор
    61 16:23  21.05.19

    До коментар #39 от "русофлистици":

    Оу детето паднало и ударило се и се насинило в къщи. Отива на училище и учителя го вижда го и пита и то не иска да каже от какво е синината, викаме лекар, полицай, психолог, специалист способен да определи от какво е и т. н. В крайна сметка дето и семейството са много по травмирани от разправиите със социалната система от, колкото реалния инцидент.(виждал съм го в действителност). Просто детето е направило била и не иска да си признае. Всяка бюрократична машина е готова демонстрира заетост и работа за да докаже собствена си необходимост. А в края на деня тези отровени от грижата на системата хора са просто предната папка в архива. Как ще избегнеш това. И не ми отговаряй че социалните работници не са бюрократи. След десетина години в системата се превръщат точно в това. Имам няколко работещи там роднини и познати.

    Коментиран от #63

  • русофлистици
    Отговор
    62 16:24  21.05.19

    До коментар #58 от "titico":

    ХАХАХАА, добре, пИчелиш, къде ще ме водиш тази вечер?
  • русофилистици
    Отговор
    63 16:27  21.05.19

    До коментар #61 от "ТАС":

    Нищо не знаеш, системата в Англия, примерно, е коренно различна, има си начини, ако детето изглежда пребито и има съмнение за насилие това да бъде разпознато, не се притеснявай за тези неща, не подценявай толкова психолозите и социалните работници, те не са глупаци!

    Коментиран от #75

  • skedrindo
    Отговор
    64 16:30  21.05.19

    До коментар #53 от "русофлистици":

    айде стига си ми хвалил западна Европа бе, комунисто-фашисте залупен. Ние не сме били там и не знаем - пълно е с нагли джендаруги, а народа пъшка и стене под ислямско-джендърски гнет. Хората плачат бе, еййй.
  • 65 16:31  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Българин
    Отговор
    66 16:32  21.05.19
    Ние българите сме свикнали да си бием децата и да ги тормозим психически.Ще идва някакъв си джендър европейски и ще ми забранява да си бия семейството, айде бе!?Мога да правя каквото си искам, тия деца са си мои!
  • Голямо дете
    Отговор
    67 16:35  21.05.19
    Мен баща ми ме биеше като имам мн.добър 5 по математика вместо отличен 6.Даже ме предупреждаваше: - Само да си донесеш по-малко от 6, ше видиш к'во ща праа. Идеята ето такива дебили да не могат да унижават и тормозят децата си, но Ганьо обича да тормози слабите, за да е голяма работа в собствените си очи горкия.
  • Боят на деца
    Отговор
    68 16:36  21.05.19

    До коментар #49 от "русофилистици":

    Отпадно, в България, преди повече от 55 години! И това е факт, защото съм съвременник на тези събития! До тогава : бой с кожен колан, пергел в училище, или дървена показалка от парен бук, наказан на колене, в клас върху бобени зърна. От де да ги знаеш тези неща.
  • Гост
    Отговор
    69 16:41  21.05.19

    До коментар #31 от "ТАС":

    Един от малкото смислени коментари! Точно тук е проблемът - в доверието към институциите! Против насилието съм, определено, но тоталната ми липса на доверие към институциите /не е без основание/ ме кара да съм против! Отделно, защо да не става след разпореждане на съда?! Да, нека социалните имат право да подават сигнал, но съдът да е този, който на база представените доказателства, ще вземе решение и ще се разпореди! Не, че съдилищата са цвете, но е добре да има коректив на работата на социалните!
  • Митко
    Отговор
    70 16:46  21.05.19

    До коментар #53 от "русофлистици":

    За човек с претенции за модерно мислене сте доста вулгарен. Защо хората като Вас, които наричат останалите "нетолерантни" не позволяват на другите да имат собствено мнение? Значи ако аз не съм съгласен с Вас съм закостенял и нетолерантен, но ако Вие ми отказвате правото да имам собствено мнение сте съвременен и напредничав, така ли? Или мнението ми трябва задължително да се покрива с Вашето? Мен лично родителите ми ме ошамарваха периодично, когато прекалявах с белите, но все още ги обичам и уважавам и се радвам когато сме заедно; слава Богу вече имам собствено семейство, образован съм и с добра работа. Аз също пляскам малката по задника ако повторя нещо 10 пъти и тя продължава да прави каквото си иска. Въпреки това идва да се гуши при мен и през 99% от времето много се забавляваме. Никой нормален човек не си пребива децата, вече си има закон за закрила на детето, който ако се спазва е достатъчен. Твърде много права и избори за един неутвърден характер, без житейски опит и разбиране за света е също толкова разрушително, като да им раздадем пистолети. Със здраве!

    Коментиран от #80

  • Жените и децата
    Отговор
    71 16:46  21.05.19
    И сега имат законова защита. Защо е тази стратегия? Как може идва социален и полицай и взимат детето, а после доказвай, че нямаш сестра. Може да бъркам, знам ли?
  • Матей
    Отговор
    72 16:55  21.05.19
    Фондациите и НПО на Сорос са в основата на такива стратегии за разложение на държавите и всестранен терор над местното население.Неслучайно от Русия и Унгария са изгонени и забранени,а сега ни обясняват ,че руснаците не разбирали какво губят,че и други страни обърквали с идеите си.Що не се пробват в Израел с такива стратегии,нали са сънародници,да им вземат децата и да ги връчат на палестинските араби да ги осиновяват,молим!
  • 73 17:00  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Коментатор
    Отговор
    74 18:11  21.05.19
    Всъщност от статията става ясно, че са използвани преведени руски тези срещи стратегията за децата. Въпросът е не до самата стратегия, а до това кой в България превежда отровна руска пропаганда и саботира едно полезно поначало начинание. Тази пропаганда чисто вътрешен характер ли има или е подпомогната от чужбина, разбирай от Русия. България отдавна трябваше да се отърве от влиянието на руските проводници у нас на зловредната руска пропаганда и влияние. Ако има дори и косвена връзка с руски фактори, това трябва да се докаже и публично да се оповести. Недопустимо е външно влияние върху вътрешната политика - безспорно каквато и да е стратегия е вътрешен политически и социален въпрос. Съмнявам се, обаче че дори да има такова външно влияние то ще бъде осветлено и средите в България, които го прокарват ясно посочени. А това е крайно наложително, ако държавата осмисля правилно понятията суверинитет и достойнство.
  • САП
    Отговор
    75 18:42  21.05.19

    До коментар #63 от "русофилистици":

    Свали си розовите очила. Тук не е Англия. Всичко, ще бъде качествено побългарено.
  • Рени
    Отговор
    76 18:45  21.05.19
    Е, какво от това, ако през 2012 са се опитвали да го прокарат и там и написаното е вярно към момента у нас. Нещо логика не виждам.
  • Руските свине
    Отговор
    77 19:18  21.05.19
    Винаги са използвали най-големите боклуци и българофоби за да внесат хаос в общественото мнение и дестабилизация на обществото.
  • 78 19:40  21.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Баси
    Отговор
    79 21:47  21.05.19
    Абе знаех си аз ... Путин е виновен. Тъй де ! Дори и за секунди не съм си и помислял, че ще мине без дежурното обяснение. Само се чудя защо толкова закъсняха.
  • Доктор Охболи
    Отговор
    80 09:03  22.05.19

    До коментар #70 от "Митко":

    Поздравявам Ви за този коментар! Най-смисления и точен досега!
  • Митьо
    Отговор
    81 12:34  22.05.19
    Подкрепям на 100%! Тази стратегия е анти човешка, морална, нормална и т.н. Дясната колона е плод на болни мозъци. Някакви еволюциони недоразумения. Живите същества се раждат мъже и жени (с някой изключения при примитивите) и за потомството се грижат родители и роднини. Другото е гавра с Природата! Не трябва да допускаме такива негодници да определят бъднините ни!
  • учител
    Отговор
    82 23:53  22.05.19
    много сте елементарни,някои от вас- тук говорим ,че границата е много тьнка ,между истината и скальпената истина ,която едни ;;закрилници;; на детето ,могат да изтькнат за да отделят детето от семейството. А това,че детето пищи и се дьржи за полата на майка си и не ще да отиде при пиемно семейство--ТОВА НЕ Е ЛИ НАСИЛИЕ Кьм детето? Просто са взели много пари за тия органзации. ТОВА Е.
  • тео
    Отговор
    83 18:50  26.05.19
    предложение: 1) всички социални работници имащи отношение към стратегията да имат поне 2 деца. 2) да се създаде структора, която да има същите права да отнема децата и внуците им като ги изпраща на места откъдето никога да не се връщат

Напиши коментар:


Публикувай