Отмина времето, когато формата на собственост и ангажиментите към подобни железопътни съоръжения можеше да оневини една или друга администрация. Това каза в сутрешния блок на bTV министърът на транспорта Росен Желязков по повод инцидента на жп надлеза при село Мокрище, при който бяха ранени три деца.
"В случая става дума за публична инфраструктура, а дали е общинска, дали е държавна, това не означава, че няма ангажимент и държавата, и общините да поддържат и надзирават подобни съоръжения. В последните години се прави доста за ремонта и по-добрата поддръжка на жп инфраструктурата", допълни министърът.
"Железниците са европейски приоритет и с всички целенасочени мултимилиардни инвестиции в цялата Европа, това е бъдещето", коментира още Росен Желязков.
Той обясни, че се работи и за подобряване на сигурността във влаковете, особено с борбата с гратисчийството. По думите му не са чести сцените на насилие и скандали във влаковете, а по-скоро тези с отказ да се заплати за превоза. Той добави, че понякога това става със сговор с кондукторите.
"Ще бъде анонсирана до края на месеца и новата билетоиздаваща система, при която ще се купуват билети онлайн с нови пос терминали отделно в гаровите комплекси и станции. И система, която ще позволи издаване на билетите във влаковете. Контролът ще бъде значително подобрен", обясни Желязков.
По думите му голяма част от трасето София - Бургас е готова. Остава участъкът Елин Пелин - Костенец.
„До 2023 г. от София до Бургас ще се пътува с проектните скорости от 160 км в час. Голяма инвестиция ще се направи и в пътния възел в Пловдив, за да се реновира цялата инфраструктура, която да позволи безпроблемното пресичане на града също със съоръжение”, каза още Росен Желязков.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт
12:36 14.06.2019
2 хондаджия с голф
12:39 14.06.2019
3 ЪРП
ЛИЗАЧО-ФИНАНСИСТЧЕТО ПРОСТО ИЗБИ РИБАТА!!
12:41 14.06.2019
4 хаха
12:45 14.06.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 гост
Коментиран от #19
12:48 14.06.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 БДЖ
12:57 14.06.2019
9 1234
13:12 14.06.2019
10 onq s konq
Коментиран от #15
13:17 14.06.2019
11 БДЖ
13:18 14.06.2019
12 ха се га де
13:21 14.06.2019
13 Този
13:23 14.06.2019
14 Голям Слон
13:28 14.06.2019
15 среднощен
До коментар #10 от "onq s konq":
Не им се ядосвайте, колега, те толкова си могат..!? Не бива да слизате на тяхното ниво... Хора, на които им плащат за да плюят, припознават голямото"слюнкоотделяне" като професионализъм...! Пък то си е "безусловен рефлекс при хранене"..!? Повярвайте, винаги ми е радостно да чета коментарите Ви...!! Цитирам казашка поговорка за уменията Ви: ".. не е добър казак този, който язди добре върху коня, а този който язди добре под коня.."!!Коментиран от #16, #17
13:36 14.06.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Яж асфалт
До коментар #15 от "среднощен":
Какув.колега ти е онзи с коня? Колега ГРОБаджийски трол? Почерпете се малко асфалтжна дупки и счупени тротоарни плочки двамцата.13:44 14.06.2019
18 Между Дъбово и Трявна влака
14:42 14.06.2019
19 И то след 5 годин евентуално😂😂
До коментар #6 от "гост":
То и правите участъци ше са кат магистралите и тировете бегат у левата лента що там се не трае у десната😂😂😂😂я викам що сите камион карат у лево и кат отидох у десната и разбрах😂😂😂😂нато бомби е меткало тамКоментиран от #20
14:55 14.06.2019
20 Голям Слон
До коментар #19 от "И то след 5 годин евентуално😂😂":
Откровено казано, с автомобил в дясната лента между Чирпан и Стара Загора е в пъти по-добре отколкото пак там, но с тежкотоварен автомобил. Особено седлови влекач и полуремарке :-) С хенгер и соло не се усеща толкова. Заради междуосното разстояние, разбира се. Затова бях признателен на колеги, които като ме видят в ляво, не ми присветкват, като първите олигофрени, а ме изпреварват отдясно:-) Уви, такива "спазващи" закона бяха малко. Същите тези принципиали масово погазваха ограничението от 90 км/ч в този участък. Както и да е. Каквито железниците, такива и магистралите.16:14 14.06.2019
21 Машинист
10:37 16.06.2019
22 bbb
08:47 19.06.2019