42 438 138

Ето кой е загиналият на АМ „Хемус“ моторист, карал с над 200 км/ч

Именно високата скорост е основната причина за трагедията

Ето кой е загиналият на АМ „Хемус“ моторист, карал с над 200 км/ч
Тихомир Шумов

Илко Желев е момчето, намерило смъртта си снощи при зверска катастрофа с мотор на АМ „Хемус“ край Варна. Очевидци на тежкият инцидент разказват, че Илко е карал с над 200 км. в час по магистралата без екипировка и каска.

Именно високата скорост е основната причина за трагедията, коментират свидетели, пише novavarna.net.

Хора, които познават загиналото момче обаче, са категорични, че няма как той да е карал без екипировка.

Днес приятелите му засипват профила му във Фейсбук със съболезнования и тъжни послания, както и със снимки на младото момче.

България
Поставете оценка:
Оценка 3 от 41 гласа.

Още по темата

  • Моторист загина на АМ „Хемус“

    Моторист загина на АМ „Хемус“

    26-годишен мотоциклетист е загинал при катастрофа на АМ „Хемус“ в района на община Аксаково. Това съобщиха от пресцентъра на ...
    23.06.2019
    5 629
    15

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Хайл
    Отговор
    1 16:41  23.06.19
    Бог да го прости Моторджии не карайте бързо
  • Нека
    Отговор
    2 16:42  23.06.19
    На тези дето лепят лепенки с надпис-ПАЗИ МОТОРИСТА,да им е за урок.Повечето мотористи самокатастрофират за което вината е единствено на лошото възпитание и липсата на дисциплина.

    Коментиран от #49, #116

  • Румен
    Отговор
    3 16:46  23.06.19
    Жалко за детето.... можеше да поживее...но е казано...ПАЗИ СЕ САМ ЗА ДА ТЕ ПАЗИ И БОГ...няма как да изкушаваш БОГ като караш с висока скорост безрассъдно---и да те пази... лиспа на дисциплина ,липса на самоконторл..както и за съжаление не е мислил какво причинява на близките си-- жалко ..

  • Никаква екипировка
    Отговор
    4 16:47  23.06.19
    не може да те предпази при 200 км/час! Всички средства за безопасност в колите (колани и въздушни възглавници) са предвидени до около 80 км/час. При по-висока скорост вътрешностите на човека се късат от местата си или се разплескват като от директен удар. А при моторите и тази защита я няма.
  • 5 16:48  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 6 16:51  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Прав си
    Отговор
    7 16:53  23.06.19

    До коментар #6 от "коментатор":

    Но и субстанциите в органите им ги правят негодни.
  • 8 16:58  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • жалко
    Отговор
    9 17:01  23.06.19
    Лоша работа с тези мотори.Млади момчета си отиват за нищо!
  • Азз
    Отговор
    10 17:02  23.06.19
    Мамоумници, да мрът! И днеска един покрай Бяла, по къси гащи, караше с 200 при разрешени 80! Боклуци

    Коментиран от #13, #47, #69, #75

  • 11 17:05  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Алекс
    Отговор
    12 17:14  23.06.19
    Не карай по-бързо, отколкото може да те следва твоя ангел-хранител!..

    Коментиран от #52

  • Etio
    Отговор
    13 17:15  23.06.19

    До коментар #10 от "Азз":

    Изборът...

    Коментиран от #14

  • 14 17:22  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 15 17:23  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Genchev
    Отговор
    16 17:27  23.06.19
    Караме на магистрала Тракия в лява лента колона от коли всички се движим със 160км и в един момент един моторист явно с празна глава се опитва да ме изпревари от ляво че и даже ми свети от зад да се дръпна за да мине между мен и мантинелата .На това аз му казвам сам да си копаеш гроба .Всички сме били луди и млади но тези мотори нямат нищо общо с моторите преди 25-30 години .Господата от кат само се крият в разни дупки храсти и какво ли не за да те хванат без колан или когато говориш по телефона а с мотористите не се занимават .

    Коментиран от #18, #39, #43, #50

  • пропов
    Отговор
    17 17:29  23.06.19
    Дааа много точен коментар. Изборът! Всеки сам си го прави, който търси - намира, каквото повикало - такова се обадило... И не жалете толкова него и близките му. Те са можели и би трябвало да го научат. Че скоростта убива, че зак. на физиката важат за всички и по всяко време. Че безсмъртни има само на екрана.
  • ТИР
    Отговор
    18 17:32  23.06.19

    До коментар #16 от "Genchev":

    Смяташ ли ,че 160 е безопасна скорост? Позволена та е 140 на магистрала, която не е никак ниска скорост ! Внимавай , намали и със здраве занапред !!

    Коментиран от #20

  • vankicha
    Отговор
    19 17:37  23.06.19
    Пазете се от моториста
  • БУС
    Отговор
    20 17:39  23.06.19

    До коментар #18 от "ТИР":

    Нищо,нека и с 260 да карат но като оцапат с мозък мантинелата да не реват близките им че лошите пътища били виновни...

    Коментиран от #79

  • 21 17:42  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Западните Балкани
    Отговор
    22 17:52  23.06.19
    Който си е виновен, си е виновен. Но все пак да попитам: ако КАТ контролираше движението (такава му е работа, а не да отчита убитите по пътищата), нямаше ли да има по-малко жертви? Ясно е, че не могат да на всеки 100 метра, но тях ги няма и на 100 км. В София сигурно има няколко хиляди кръстовища, но само 10 катаджии са там. Не може да искаш някой да спазва закона, след като като почнеш от Борисов, Цветанов и надолу по стълбичката до последния катаджия и чиновник, никой не се чувства длъжен да спазва закона.

    Коментиран от #30

  • Коко
    Отговор
    23 17:53  23.06.19
    Страшно лоша комбинация е простак и мотор, това е за ИНТЕЛИГЕНТНИ ХОРА!

    Коментиран от #25

  • Гледач
    Отговор
    24 17:58  23.06.19
    Сам си е избрал пътя.РЕСПЕКТ.
  • Изрод
    Отговор
    25 17:59  23.06.19

    До коментар #23 от "Коко":

    Още по лошо е простак да дава мнение след такава трагедия
  • 26 18:01  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Психиятъра
    Отговор
    27 18:07  23.06.19
    Добре че не е загинал някой невинен а само компмексара самоубиец!
  • Да да
    Отговор
    28 18:11  23.06.19
    Е БРАВО!
  • Пазете ги😂😂😂да се не ударат
    Отговор
    29 18:23  23.06.19
    У вашта кола ами у дървото😂😂😂
  • Бе он е станал катажия
    Отговор
    30 18:25  23.06.19

    До коментар #22 от "Западните Балкани":

    Що има власт да те рекетира бее те зема парите разбираш лиии не го боли за умрелите напротив трева да има драми че да скубат повече и повече
  • Каракуд
    Отговор
    31 18:26  23.06.19
    Винаги им правя път и ги пазя. Това че някои от тях са идиоти не значи че и аз трябва да се държа идиотски на пътя

    Коментиран от #110

  • 32 18:26  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 33 18:37  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • иван
    Отговор
    34 18:39  23.06.19

    До коментар #32 от "Аууу":

    Дано най скоро време и ти да умреш пожелавам ти го от сърце в мъки буклук
  • Dancho
    Отговор
    35 18:43  23.06.19
    Каквотое търсил си го е намерил
  • 36 18:44  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ивайло Христов
    Отговор
    37 18:51  23.06.19
    Това само потвърждава тезата ми що за малоумен народ сме . Хората са казали - за починал или добро или нищо ! Нито знаете каква е била ситуацията , нито нищо ! Все мотористите ви са виновни , не сте ги били видели ! Ами как да ги видите като огледалата ги ползвате за гримиране и прочее ? Дори когато сте на магистрала СТЕ ДЛЪЖНИ да се оглеждате . И не само за мотористи . Мир на праха на момчето и дано е на по-добро място !

    Коментиран от #59, #131

  • Еl comandante
    Отговор
    38 18:52  23.06.19
    Да е жив и здраФ!!!
  • Хайл
    Отговор
    39 18:53  23.06.19

    До коментар #16 от "Genchev":

    А ти що караш със 160 при разрешени 140 ? Дистанция спазваш ли в тази колона или един спира а другите в него??? Ти на колко коли "пресветна" да ти правят път че ти пречат щото си спазват скоростта???
  • Иван Маджаров
    Отговор
    40 19:05  23.06.19
    На това му се вика естествен отбор. Естествена проява на нагонът на смъртта, разискван надълго и нашироко от психолозите. Някои хора ги влече смъртта. Едно време са ходили на войни. Сега има по-интересни методи за намиране на смъртта. Няма нищо лошо, че е умрял. Важното е, че не е взел със себе си някой, на който не му се мре.
  • месара
    Отговор
    41 19:09  23.06.19
    пътищата лоши, нали другаре!?
  • Злостър
    Отговор
    42 19:21  23.06.19
    Един по малко

    Коментиран от #74

  • СТОП
    Отговор
    43 19:28  23.06.19

    До коментар #16 от "Genchev":

    Опиши моля те как се хваща моторист с 200 при наличие че най бързата /ако е нова и изправна кола на КАТ вдига 160 в най добрия случай и обикновенно са не повече от два екипа на смяна в голям град за всичко. И как щата на МВР е пълен като има конкурси за полицаи и катаджии и има още необявени бройки.Преди 10 години имаше повече е хора на улицата.Сега е пълно в министерството и главните дирекции които вземат с 200лв повече от районните в страната за по малко работа.Пълно е с администрация и разни ненужни дирекции и отдели.На улицата няма никой

    Коментиран от #121

  • Гражданин от село
    Отговор
    44 19:34  23.06.19
    Когато гънките на мозъка са на брой, колкото на каската резултата е налице... 99% са си самоубийци. Трябва да се забранят със закон...
  • 45 19:43  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Алексей
    Отговор
    46 19:43  23.06.19
    Ако скоростта се ограничи и САМООГРАНИЧИ до 110 км/ч, както е в Холандия и Белгия е ясно, че това ще спасява животи за сметка на малко повечко време за път

    Коментиран от #101

  • 47 19:48  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Миризлив
    Отговор
    48 19:50  23.06.19

    До коментар #15 от "НУДИ":

    ЦИГАНИН!!!!!
  • Голф
    Отговор
    49 19:53  23.06.19

    До коментар #2 от "Нека":

    Не се говори с лошо за мъртвите, а ако няма какво добро да се каже не се говори. И после момчето не било възпитано. На бас, че много от "разбирачите" дори не го познават, аз не го познавам, но не говоря с лошо. И се замислете, ако бяхте негов близък, пак ли щяхте да говорите така

    Коментиран от #57, #58

  • 50 19:53  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Дионис
    Отговор
    51 19:53  23.06.19
    Аз карам мотори от 23 години и се съобразявам с другите участници в движението и в града с пешеходците ! Дразня се от младите мотористи които се мислят че са те на пътя ! Пазете се колеги и умната с живота си мислете като карате моторите си !

    Коментиран от #53

  • Нед
    Отговор
    52 20:03  23.06.19

    До коментар #12 от "Алекс":

    Иронията е ,че има в профила си такава снимка
  • James
    Отговор
    53 20:11  23.06.19

    До коментар #51 от "Дионис":

    Бъдете здрав, докторе! :-)
  • Никой
    Отговор
    54 20:12  23.06.19
    Бащата на един мой приятел от малък..види ли го на скутер яката бой,види ли го яката бой...вика да си има едно наум и момчето с което се возиха на мотора почина на мотор....след това баща му вика:видя ли за кво те бих преди видя ли!!!
  • Бай Хой
    Отговор
    55 20:12  23.06.19
    Пляс-пляс педалите, пляс-пляс педалите... водно колело..
  • хахахаахах
    Отговор
    56 20:13  23.06.19
    Седнал си да обясняваш за моториста при положение че ти нарушаваш правилата хахахаах браво господине браво твоята.работа е малко ”крадеца вика дръжте крадеца”
  • Искаш да кажеш :
    Отговор
    57 20:16  23.06.19

    До коментар #49 от "Голф":

    За мървия или добро или нищо!
  • Ти сериозно ли
    Отговор
    58 20:48  23.06.19

    До коментар #49 от "Голф":

    Да се кара с над 200,как се определя?Едва ли като нещо добро.
  • Танко
    Отговор
    59 20:49  23.06.19

    До коментар #37 от "Ивайло Христов":

    Донор нещастен , ако аз се движа със 120-130 км ч . по магистралата , а някой малоумен моторист кара с над 200 км. ч , това означава ли , че трябва постоянно да гледам в огледалото ! Разликата е , колкото е разрешената скорост по другите пътища ,т .е. 90 км. ч.Съгласен съм ,че трябва да се оглеждаме , но и донорите трябва да карат нормално.

    Коментиран от #71

  • Преминаващ
    Отговор
    60 21:01  23.06.19
    Проблем на обществото е ако не е регламентирана стойноста на живота.
  • Фоката
    Отговор
    61 21:08  23.06.19
    Ей..чета ви коментарите..и виждам много злоба. Жалък и завистлив народ сме и всеки ден го доказваме. Не убива скороста да знаете. Карам и мотор и кола и колело. Малоумниците с коли са хиляди пъти повече и всичко е от комплекси. Всеки се опитва да докаже колко по голям мъж е на пътя. Доказвайте го върху жените си,не на улицата. И с 300 да караш ако всички имат адекватни реакции,няма да има смърт по улиците. Но ..не..всеки е по голям тарикат. Е за тва дме на дъното на вдички световни класации..защото сме нация от комплексирани тарикати. Бъдете здрави..
  • отврат
    Отговор
    62 21:12  23.06.19
    Празноглавци,да мрат!! Повод да се почерпим.
  • отврат
    Отговор
    63 21:15  23.06.19

    До коментар #32 от "Аууу":

    Правилно,това са недъгави комплексарчета! Уби моторист спаси човешки живот!

    Коментиран от #66

  • Hate bikers
    Отговор
    64 21:16  23.06.19
    Немога да ги жаля тия мотористи,т.е. Тия донори!!! Мислят си,че пътя е само техен и все другите са им виновни като се утрепат някъде с над 200км/ч.! Те сами не се пазят,пък искат другите да го правят,няма как да стане!
  • Гост
    Отговор
    65 21:21  23.06.19
    Не пишете глупости хора всички един ден ще умрем по достоен или недостоен начин това е бил неговият ние не можем да съдим никого защото сме простосмъртни не се знае кога и на нас ще се случи и сега някой нас ще коментира.Почивай в мир приятелю.
  • 66 21:25  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Истина ти казвам
    Отговор
    67 21:27  23.06.19

    До коментар #32 от "Аууу":

    Ауууу ще викаш и ти като умираш не го забравяй като говориш глупости.
  • селянин 1
    Отговор
    68 21:29  23.06.19
    Я си карам симсонката,слагам една кожена каска с кайшки,зяпъм по пъто за село..птичките и пчеличките и се радвам на пейжажо..а бе сеянино със..
  • 69 21:34  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Драйвър
    Отговор
    70 21:35  23.06.19
    Той не е "загинал", с 200 километра по пътната мрежа В БЪЛГАРИЯ Е САМОУБИЙСТВО НЕ ИНЦИДЕНТ!Той си е платил за грешката ,жалкото както във всички такива "инциденти" е,че става въпрос за млади здрави хора които остават покрусени семейства и деца сираци!Съболезнование на близките и всички мотроджии мислете С ЕКИПИРОВКА-БЕЗ всяка грешка на мотор се заплаща на най висока цена,ако вие не се пазите И ГОСПОД НЕ МОЖЕ ДА ВИ ОПАЗИ!
  • Танка
    Отговор
    71 21:42  23.06.19

    До коментар #59 от "Танко":

    Танко ти танк ли караш бе простак с простак той няма огнедала затова не си свикнал да гледаш в тях ама и танкистите умират да знаеш и тогава ще пишат и за тебе.

    Коментиран от #104

  • Ти си малоумник
    Отговор
    72 21:45  23.06.19

    До коментар #69 от "Малоумник":

    Мрете, тъпанари мотоциклетисти, по къси гащета карат с над 200! Като сте толкова велики вървете се състезават с Роси! - ама знаете, че там ще станете смешни, затова си избивате комплексите по нормалните пътища! Нека ви събират с лопатките, глупаци

    Коментиран от #78

  • вече бивш моторист
    Отговор
    73 21:45  23.06.19
    истината е, че RR-ки, като тази от снимката, в цял свят са извеснти като убийци, и ...за съжаление, това е резултата.
  • Гост
    Отговор
    74 21:47  23.06.19

    До коментар #42 от "Злостър":

    И твоята Коледа ще дойде.
  • Тъпако
    Отговор
    75 21:50  23.06.19

    До коментар #10 от "Азз":

    малоумникът си ти.

    Коментиран от #76

  • Азз
    Отговор
    76 21:57  23.06.19

    До коментар #75 от "Тъпако":

    Може, но засега не са ме събирали с лопата все още :)
  • s7un7
    Отговор
    77 21:58  23.06.19
    Екстра.... естествен подбор, добре, че няма невинни жертви

    Коментиран от #81

  • Малоумник
    Отговор
    78 22:04  23.06.19

    До коментар #72 от "Ти си малоумник":

    Изтържи си лайната от насрания гъз с тази лопатка и си лягай да спиш невежи изтодче не познаваш хората по добре не ги коментирай познавах момчето много стойностен и добър човек малко са вече такива повечето са утрепки като тебе дето пишат глупости ама за съжаление са живи .

    Коментиран от #80

  • Истината
    Отговор
    79 22:05  23.06.19

    До коментар #20 от "БУС":

    Ако си ходил с буса до Германия вероятно си видял там с каква скорост карат. Ако няма задръстване на магистралата карайки с 140 се чувстваш все едно си спрял. Давайте с минусчетата. Искам да преброя глупаците, които не са шофирали в най-развитата страна в Европа, но се чувстват капацитети да говорят за скорост.

    Коментиран от #82, #102

  • Азз
    Отговор
    80 22:08  23.06.19

    До коментар #78 от "Малоумник":

    Аха, значи ти си му колега - мотоциклетист. Следващ донор...

    Коментиран от #83

  • EI concistador
    Отговор
    81 22:08  23.06.19

    До коментар #77 от "s7un7":

    Не се радвай опашката на която чакаш намаля знаеш ли какво означава това ако можеш да мислиш май не можеш трудно е.
  • Азз
    Отговор
    82 22:09  23.06.19

    До коментар #79 от "Истината":

    Истината, в Германия аутобаните са без ограничение на скоростта, и са супер качествени като настилка. Там редовно си карам със 160 навсякъде.

    Коментиран от #88

  • Малоумник
    Отговор
    83 22:11  23.06.19

    До коментар #80 от "Азз":

    Може би аз може би ти божа работа времето ще покаже .

    Коментиран от #85

  • 1488
    Отговор
    84 22:17  23.06.19
    Напекло ви е слънцето, че пак почнахте да пишете глупости. Не сте били там незнаете каква е ситуацията.Трябва да сложат наблюдение от сателит навсякъде да ни следят и гледат какво правим и как го правим тогава може да кажем с точност кога и как е станало и какво се е случило.Най важен е човешкия фактор не се усеща как превишаваш скоростта и в един момент пред теб има препятствие и няма как да реагираш освен да се блъснеш в него или в страни от него и да пострадаш само ти, а не и други хора.Другото което е вече моторите ги правят много бързи дори кросовите мотори вече са много бързи за разлика от преди и ако нямаш достатъчно опит си пострадал или наранил или убил и други. Трябва да има промяна в курсовете не само за мотористи но и за другите водачи от всички категории, защото като ги гледам са гола вода, нестават за нищо а се мислят за велики.Трябва да се вкарват всички желаещи за дадена категория в симулатор да видят как се държи съответното МПС при различна пътна обстановка и скорост, и чак тогава да почне курса за придобиване на правоспособност.
  • Азз
    Отговор
    85 22:18  23.06.19

    До коментар #83 от "Малоумник":

    Няма проблем, избивате си комплексите, избивате се, но поне да не загиват невинни заради вас. Писнало ми е от комплекса ри на 2 колела. Евалла на истинските рокери, които спазват правилата и карат за пофта. Но на самоубийците - комплексари - среден пръст
  • 86 22:19  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    87 22:22  23.06.19

    До коментар #86 от "Ххх":

    Край нямат простаците.

    Коментиран от #95

  • Хайл
    Отговор
    88 22:23  23.06.19

    До коментар #82 от "Азз":

    Един автобан неразкопан да ми кажеш,някъде да няма ремонт и задръстване,при катастрифа всичко почти спира да види кой се е ударил,къде няма ограничения в германия не ми е ясно-като видят 3 коли и пускат 120 км/ч и забранено изпреварване...стига ми я хвали тая пропаднала и разбита държава...източна германия националите им са толкова зле че си нямаш на представа-онзи ден съм карал с 30 км/ч за да не ми паднат пломбите...недей човеко да ми я хвалиш

    Коментиран от #89

  • Азз
    Отговор
    89 22:27  23.06.19

    До коментар #88 от "Хайл":

    Заобикаляш ремонтите, и си 6 Единствената държава без ограничение на скоростта по аутобаните им. Кефи ме

    Коментиран от #93

  • 90 22:28  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Виктое
    Отговор
    91 22:28  23.06.19
    Тула всички сте много прости най -вече Нека и гн .ххх
  • Съби
    Отговор
    92 22:30  23.06.19
    Вие , какво - боли от истината ли ?
  • Хайл
    Отговор
    93 22:38  23.06.19

    До коментар #89 от "Азз":

    Само по принцип няма,но си слагат ограничения-сума глоби са ми взели заради ограниченията им...франция е супер за каране,а в англия ограничението в ремонта е 50 мили=80 км/ч и няма задръстване,в италия ремонтите се правят скоростно-днес ремонт след седмица е готово всичко...покарай във Франция и ще си промениш мнението за Германия-гаранция

    Коментиран от #94

  • Азз
    Отговор
    94 22:45  23.06.19

    До коментар #93 от "Хайл":

    Много са скъпи аутобаните във Франция, там къпя през селата

    Коментиран от #98

  • 95 22:51  23.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • кеф
    Отговор
    96 22:52  23.06.19

    До коментар #36 от "12345":

    Ама през това време опъват жена ти,затова виеш като линейка
  • Един
    Отговор
    97 23:00  23.06.19
    Има закони във физиката. Не могат да се променят.
  • Хайл
    Отговор
    98 23:11  23.06.19

    До коментар #94 от "Азз":

    Те и селата им са по-добре от немските
  • xXx
    Отговор
    99 23:12  23.06.19
    Карайте разумно и се пазете от олигофрени на пътя.
  • Корандо с у
    Отговор
    100 23:38  23.06.19
    Добре че няма пострадали хора
  • Сашко
    Отговор
    101 00:03  24.06.19

    До коментар #46 от "Алексей":

    Ограничение за мотоцикет по автомагистралата има и то е 100км
  • СтарТИРаджия
    Отговор
    102 00:06  24.06.19

    До коментар #79 от "Истината":

    Всичко е много простичко: манталитет! Дисциплина! Буквално всеки знае специално в Германия във всеки участък по двете, трите или четирите ленти на аутобана как, с каква скорост и на каква дистанция да движи. Като види ограничение 100, никой не движи с над 110 (пример). В аварийната няма да видиш никой, ако ще и три дни да има задръстване! И апропо, пистаците в града пърполясват с 50!!! Ама и километър тунел го ремонтират основно за 2 - 3 месеца. Не като у нас три години... Манталитет и дисциплина = уважение!
  • Якия
    Отговор
    103 00:07  24.06.19
    За съжаление не всеки става за шофьор или въобще за човек, който да има право да стъпва по пътищата. Липсата на възпитание и дисциплина както и унищожителната либерална демокрация, трайни установена в законите и по-точно НК, ЗАНН И АПК дава възможност на неграмотници, измекяри и боклуци да дерибействат по пътищата. Няма изгледи скоро тази картинка да се промени. Затова моят съвет е карайте колкото се може по-голямо и по-тежко возило.
  • Танко
    Отговор
    104 00:09  24.06.19

    До коментар #71 от "Танка":

    А ти какво караш ,неграмотнико ? Преди да пишеш глупости , помолѝ някой по-умен от теб , да ти провери правописа
  • vasik atanasova
    Отговор
    105 01:55  24.06.19
    кви глупости пишите тука който има пистак всеки е карал с 200 и то в града от светофар до светофар а на магистралата и с 300 според мене магистралите ни не струват нямат подходящите виражи наклони всичко е имитация той да не го е взел този мотор и да го гали с 50 км в час пишат хора които нямат представа какво е мотор това което ти дава мотора колата няма как да ти го даде

    Коментиран от #107

  • Мижелип
    Отговор
    106 07:13  24.06.19
    Сезонът на донорите е открит!
  • Донор
    Отговор
    107 07:40  24.06.19

    До коментар #105 от "vasik atanasova":

    Да имаме представа какво ти дава мотора ... ако си късметлия ти дава гроб ако не си сменяш мотора с друго двуколесно но за инвалиди ... и до гроб ... това дава мотора !!!
  • Явор
    Отговор
    108 07:50  24.06.19
    Там няма настилка за джипове горките хора с моторите мрът като мухи.
  • Писта
    Отговор
    109 08:16  24.06.19
    Крайно време е в България да има истинска писта. Плащаш си застраховката и такса и си мерите пишките уикенда колкото искате. Ако един човешки живот "струва" милион, пистата ще се излати на държавата само за година, ако 100 човека не загинат. А тези дето ще кажат че живота е безценен, да питат застрахователите....
  • Кочо
    Отговор
    110 08:25  24.06.19

    До коментар #31 от "Каракуд":

    Правилно. Държането идиотски с тях - пращаш го на онзи свят с тази скорост. Не бива. 99,99% от шофьорите са толерантни с тях, защото си дават сметка, че са по-слаби и незащитени. Въпросът е, че при разлика в скоростите от 80+кмч ние просто не може да ги видим, а и хора сме, разсеяни, проблеми и някой път забравяме мигач..... Вчера щяхме да направим едно мазало с коли на подбалканския път. Добре, че онзи отпред, каращ бавно и искащ да завие си беше пуснал мигача. Добре, че и трите изпреварващи коли имахме достатъчно мозък и опит да се усетим и да не спрем рязко. Ако бяхме хлапета с пресни книжки и белята беше вързана в кърпа. Ето ти пример как шофьор се става с опит и каране. Хлапето няма да усети ситуацията, че ескалира. После като се размилих си викам, леле каква глупост щеше да стане от нищото. За това - да караме всички с ограниченията и толерантно. Всеки е тръгнал, за да пристигне при близките си, и автомобилист, и моторист. Близките на всеки го обичат. Карайте с главите, а не с педала на газта.
  • 111 08:45  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 112 08:47  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 113 08:49  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Sofia
    Отговор
    114 09:01  24.06.19
    На тези дето лепят лепенки с надпис-ПАЗИ МОТОРИСТА,да им е за урок.Повечето мотористи самокатастрофират за което вината е единствено на лошото възпитание и липсата на дисциплина.
  • S7ALK3R
    Отговор
    115 09:53  24.06.19
    Дрън, Дрън яла карай ти с над 200 без каска.
  • Чокумба
    Отговор
    116 09:53  24.06.19

    До коментар #2 от "Нека":

    Ми дай сега да не ги пазиме по тази причина. Бай Ганьо автомобилиста дето не се е качвал на мотор Ганьо моториста дето не се е качвал на кола и Ганьо тираджията дето е на работа и всички го бавят Е това е проблема - затворен кръгозор и нулева толерантност към различното МПС. Толерантност не е обидна дума и не важи само за черни хора и ЛЕГЕБЕТИ-те

    Коментиран от #119

  • бъди толерантен
    Отговор
    117 09:56  24.06.19
    Господа мотористи,Моля разграничете се от тези летящи самоубийци и убийци защото те застрашават пряко живота на околните.Това не са мотористи.а КАМИКАДЗЕТА. Аз няма да ги пазя защото те не правят нищо да запазят живота на тези около тях.ПОДВИЖНИ БОМБИ.Не може да кара с 200-300 на две колела при разрешени 50-90или 140 без екип каска и в много случай и без книжка и да иска аз да го пазя.Сори но до тук с толерантността към такива кретени.
  • Гост
    Отговор
    118 10:46  24.06.19
    Вчера като се движех по северната тангента посока Люлин в отсрешното платно се чу страшен рев на мотор който се движеше адски бързо.За момент си представих как би могло варху моята кола да хвъкне част от тялото на моторист.Не искам да обидя никого ама тези хора нямат грам мозък.
  • 119 12:20  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    120 13:38  24.06.19
    Като чета коментарите разбирам защо България няма да я има скоро защото сте долни копеленца момчето починало вие пишете глупости сякаш ви е враг голяма злоба долен народ сме ние но скоро нас няма да ни има и с право той се отърва мислете му вие.

    Коментиран от #122

  • лаборант
    Отговор
    121 13:55  24.06.19

    До коментар #43 от "СТОП":

    Не могат да го хванат и на това разчитат мототерористите. Единственият изход е да се разреши стрелбата по тях.

    Коментиран от #127

  • kkk
    Отговор
    122 13:59  24.06.19

    До коментар #120 от "Гост":

    Момчето не е "починало", а се е размало зверски с 200км/ч заради личната си простотия и алкохол или дрога- такива нито ги съжалявам, нито ми пука колко е тежко на роднините им. Като са отгледали олигофрен това е резултата.

    Коментиран от #125

  • Пламен
    Отговор
    123 14:19  24.06.19
    ...всичко е точно. Радвам се, че е "отпътувало" само. (б.а. в първото изречение-момчето). Криво разбираме възраста напоследък?! Щото се женят на 40 ли, защо ли?

    Коментиран от #124

  • kkk
    Отговор
    124 14:43  24.06.19

    До коментар #123 от "Пламен":

    Щом кара с 200км/ч по нашите "магистрали" явно умствено още не е излязал от пубертета и си е баш момче. По-точно сополанко който за щастие ни отърва от себе си и сега ще е една идея по-спокойно на пътя

    Коментиран от #126

  • Гост
    Отговор
    125 15:14  24.06.19

    До коментар #122 от "kkk":

    Няма данни за алкохол и дрога ето пак Българския манталитет да си ги измисляме чак и да вярваме в това,което сме измислили сякаш някой ни го е потвърдил за това ви говоря безнадежден случай.
  • Не не
    Отговор
    126 15:17  24.06.19

    До коментар #124 от "kkk":

    Не няма да е и ти сигурно правиш така само че с кола не е ли същото нямал ли си ситуация да застрашиш човешки живот по непредпазливост защо не се нацелил някъде и да ни отървеш от себе си.
  • Аз аз
    Отговор
    127 15:21  24.06.19

    До коментар #121 от "лаборант":

    То по скоро трябва да се открие по лъскавите коли дето също карат с над 200 по магистралите те са в пъти повече някой да не ги хваща или си да си прави труда да ги спре или и ти така правиш.
  • милена
    Отговор
    128 15:23  24.06.19
    Разбирам те...моторът дава усещане за свобода....Бог да прости....
  • Гост
    Отговор
    129 15:28  24.06.19
    Абе като чета какво пишете май искате да кажете,че мотористите трябва да се мачкат умишлено от автомобилистите а те от тираджиите и така нататък малко ми изглежда като Бай Ганьовщина а личи си ,че сте от България много ще мрете още по пътищата с тези разсъждения откъде знаете,че е карал с 200 да не сте били там сякаш сте му правили всякакви тестове за алкохол наркотици много филми гледате.

    Коментиран от #130, #132

  • 130 15:55  24.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ивайло
    Отговор
    131 16:28  24.06.19

    До коментар #37 от "Ивайло Христов":

    Ако карам със 140, не би трябвало мотор да ме настига. Ограничението за мотор е 100 на магистрала.
  • Гост
    Отговор
    132 16:30  24.06.19

    До коментар #129 от "Гост":

    Откъде знам, че кара с 200 - когато карам с 140 не ми се е случвало да настигна моторист, всеки път мотора ме настига. За моторист да кара с 140 е като лека кола с 200.
  • Opel
    Отговор
    133 06:59  25.06.19
    Жалко за момчето .... Бог да го прости ! Пази моториста ,ок ама как да го пазя като него виждам ! Кара с над сто най много да го чуя като мине покрай мен и от дясно или от ляво както често става ... Това е страшна скорост колеги мислете като се качвате на превозните средства несме сами на пътя ....

  • Opel
    Отговор
    134 07:04  25.06.19
    Трябва да сме солидарни никой не излиза на пътя за да загине никой неиска това , но трябва да сме внимателни ако това момче е знаело че ще загине така едвали е щяло да мине от там по този начин
  • Kamen Polski
    Отговор
    135 08:33  25.06.19
    гадни хора, страхливци, псевдо умници, комплексари, селяни, неуспели, бити малтретирани, недоизживели, такива думи идват в главата по адрес на авторите на коментарите под новината, угодихте ли си като написахте как трябва и как не и кой какво избира. Всички на пътя имат по равно вина, аз живея в Германия и тук всички караме с по 300 когато ходим на работа и минаваме по магистралата и всичко е точно, проблемите с пътищата и пътната култура са много и не обвинявайте момчето, той си е отишъл щастлив, а вие повечето ще се мъчите с гадна смърт от болест или старост. И повечето от вас са страхливци, бабини момчета, мамини, манекени и други педалоподобни, но най много сте страхливци. Бог да те прости приятелю, газта до края и душата в рая....

    Коментиран от #137

  • Едно мнение
    Отговор
    136 09:45  25.06.19
    Хората загиват на работното си място, загиват, когато помагат на други в беда, загиват във война... Тук случая, уви, не е такъв!
  • Танко
    Отговор
    137 21:36  26.06.19

    До коментар #135 от "Kamen Polski":

    Ромче , представи си , че всичко , заради което могат да ми изтрият коментара си го прочел !
  • Гаго
    Отговор
    138 23:17  21.07.19
    Не можете да си представите как се радван като видя размазан моторист. Майка му и баща му да го събират в найлонови торби, а той на късчета за барбекю :) Радвам се когато се е помлял сам без други жертви, защото тези боклуци мрат бързо, жалко че понякога покрай тях си отиват и невинни хора! Да му пикая на гроба на такъв измикяр и кучета да му мъкнат месата. Амин!

Напиши коментар:


Публикувай