24 874 25

Пиян кантонер не спуснал бариерите преди влак да помете кола до Асеновград

Машинистът, на 51 години, е тестван с дрегер, резултатът е отрицателен

Пиян кантонер не спуснал бариерите преди влак да помете кола до Асеновград
Снимка: БГНЕС

Към 7 ч. тази сутрин на тел. 112 е подаден сигнал за сблъсък между лек автомобил "Опел" и пътнически влак по направление Пловдив - Асеновград. Катастрофата е станала на охраняем жп прелез в индустриалната зона на Асеновград.

В болница за спешна медицинска помощ са откарани 32-годишният водач на колата и двама пътници, на 25 и 30 години. По първоначални данни с по-сериозни наранявания е 30-годишният, който пътувал на предната седалка, съобщават от полицията.

На шофьора е взета кръвна проба за алкохол. Машинистът, на 51 години, е тестван с дрегер, резултатът е отрицателен. В районното управление е отведен 60-годишният кантонер, чиято алкохолна проба отчела положителен резултат над 1,5 промила.

За случая е уведомена районната прокуратура. Предстои да бъдат изяснени обстоятелствата и причините за възникване на инцидента.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 31 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 СТАНИМАКЛИЯ

    91 19 Отговор
    СПРИ......ОГЛЕДАЙ СЕ....ОСЛУШАЙ СЕ....и ако не идва влак....ПРЕМИНИ..... Дори да не е била спусната бариерата,шофьора БИ трябвало да забележи ВЛАКА......Освен АКО НЕ Е СПАЛ......????
  • 2 макарона

    102 16 Отговор
    Още ли има такава професия кантонер? Каква дигитализация искате, като сте още в 19 век? В 21 век всичко е автоматично, я се разходете в Европа малко и вижте как е.

    Коментиран от #10

  • 3 Ивайло

    94 7 Отговор
    В 21-ви век, при тези системи, датчици и какво ли не, на охраняем жп прелез да има кантонер, който да вдига и да сваля бариерите!!! Е това е несериозно!!! Но по принцип водачът на МПС е длъжен да се убеди, че към прелеза не приближава влак, НЕЗАВИСИМО от положението на бариерите!!! А кантонерът като е хванат сега пиян на работното си място и е станал инцидент заради пияната му глава, да го уволнят и да полежи в ареста, белким изтрезнее!!! Пустото пиене ще ни затрие!!!
  • 4 Винаги

    46 5 Отговор
    Намалям преди прелез, оглеждам се и офейквам. Може и автоматиката му да не работи. Други не са на това мнение и после ближат рани или гризват букета.
  • 5 Жоро

    31 8 Отговор
    Шофиора също има вина

    Коментиран от #11

  • 6 Пловдив

    37 5 Отговор
    Вчера в едно ресторантче си поръчвам обед. Жената нещо гледа през мен и през прозореца зад мен. След малко посочи потглящия джип и каза: “Онзи току що направи три бири”.

  • 7 Прелезопазач

    17 6 Отговор
    Ех Марийке, Марийке... Прелезопазач е, кантонера обякале по релсите, само за с____и ставаш....
  • 8 8329

    8 5 Отговор
    Само една биришшшшка...
  • 9 Бате Ачо

    26 5 Отговор
    Защо изобщо това не е автоматизирано ? Плащат се заплати на такива хора, а БДЖ е във фалит.
  • 10 Jack Bauer

    26 3 Отговор

    До коментар #2 от "макарона":

    За голямо съжаление в България по-евтиния вариант е кантонер вместо дигитализация на прелезите (включително поддръжката).
  • 11 Правопис

    28 4 Отговор

    До коментар #5 от "Жоро":

    Не се пише "шофиор", а се пише "шуфийоур". Научи го този български!
  • 12 Термоядрен фишек от Очуша

    9 7 Отговор
    60 годишен, пиян - електоратът на АТАКА.
  • 13 Иванов

    35 1 Отговор
    Винаги спирам с колата на прелез и се оглеждам .Бариерите не ги гледам ,щото съм я виждал тази ситуация-влака минава ,бариерата вдигната. Даже са ми свиркали зад мен тъпаците ,що спирам. Живота ми е по-скъп от мнението на некви тъпаци.
  • 14 Грую

    21 2 Отговор
    Наскоро осъвремениха шофьорските курсове с нощно кормуване. Явно трябва да добавят за взимащите книжка в Асеновград - преминаване през нерегулиран ЖП прелез!
  • 15 Бай Благой

    8 4 Отговор
    Марче...последно не разбрахме кантонера пиян ли е бил или с "отрицателна проба" на дрегер?
  • 16 !!!!!

    0 3 Отговор
    ?????
  • 17 Иванов

    11 2 Отговор
    Всички коментари до тук ,с изключение на ,,Прелезопазач ,,показват каква е компетентността на автора и на коментиращите. Пиша това, защото 38 години съм бил р-л движение в БДЖ.

  • 18 бивш железничар

    15 2 Отговор
    Чета коментарите и се чудя,как сульо и пульо коментират без да са наясно с нещата!Първо-този който сваля и вдига бариерите,не е КАНТОНЕР,а ПРЕЛЕЗОПАЗАЧ!Има кантонер като длъжност,но има други задължения!Второ-няма как влака да мине при вдигнати бариери,ако не е задействан предпрелезния светофор!Ако не е задействан светофора,означава че прелезното устройство или бариерите не са спуснати или задействани и влака преминава с 5 км в час с готовност за спиране,като подава сигнал "Внимание"(продължителен звуков сигнал), скоето предупреждава за навлизане в прелеза!Има си инструкции и правилници в БДЖ и НКЖИ!А това,че ПРЕЛЕЗОПАЗАЧА е бил пиян,да си понесе своята отговорност!Трето-за да бъде пуснат влака от гарата или да премине през прелеза,трябва да има заключен маршрут!Иначе влака няма право да се движи!Допуска се движение на влака и при незаключен маршрут,но това е при ремонт по железния път и си има определени изисквания и правила!Основната причина според мен е във водача на МПС,който не се е огледал на прелеза и не е преценил ситуацията!И към журналистите-научете поне термините в ЖП-транспорта,а не пишете свободни съчинения!

    Коментиран от #22

  • 19 Кантон Шансонов

    6 1 Отговор
    Верно ли най-много кантонери имало в Швейцария?

    Коментиран от #20

  • 20 Б.Б.

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Кантон Шансонов":

    В герб повечето сме бивши кантонери,затова държавата върви на автопилот
  • 21 filo

    3 3 Отговор
    Бахти изрода е тоя кантонер.
  • 22 дано

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "бивш железничар":

    пострадалите се излекуват бързо, но въпросът ми към вас е:защо светофор, а не светофар? Явно това не е правописна грешка, а така е прието в БДЖ.

    Коментиран от #23, #24

  • 23 бивш железничар

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "дано":

    Така е наименованието в железниците-светофор,но наименованието произлиза от руски език,което на български означава светофар.Просто така е прието...По-старото наименование е семафор,но семафорите не са били с крушки,а с определен цвят и са били задвижвани със специални механизми. :)
  • 24 Защото

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "дано":

    Всеки който , знае не знае , коментира тема , която не знае .
  • 25 Помнящ

    4 0 Отговор
    Какъв кантонер ще е , ако не е пиян .

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.