2 199 36

Тестваха агрегатите за МиГ-29

Тестваха агрегатите за МиГ-29
Снимка: М. Богданова ©

Успешно преминаха летателните изпитания за удължаване на ресурса на агрегати от управлението на самолет МиГ-29 проведени на 19 март в авиобаза „Граф Игнатиево”. Те са важна част от цялостния процес, съгласно който инженерно-техническият състав на ескадрилата за периодично обслужване и войскови ремонт осъществява реалната дейност по увеличаване на летателната годност на изтребителите.

Проверките по самолета във въздуха осъществи заместник-командирът на авиобазата полковник Николай Русев, уточняват от Министерството на отбраната. Предстои комисии да приемат извършените наземни и летателни изпитания и да излязат със свои заключения по отношение на по-нататъшната експлоатация на самолета.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 За тия мигове изобщо имаме ли

    10 17 Отговор
    някакви ракети нещо бомби. Все голи летят.

    Коментиран от #24

  • 2 Наше мигове са най-базовите

    9 20 Отговор
    с най-слабите радари.

    Коментиран от #3, #9, #25

  • 3 Монгола

    21 4 Отговор

    До коментар #2 от "Наше мигове са най-базовите":

    Сигурен ли си Гуньо?

    Коментиран от #4

  • 4 Прочети в wikipedia

    7 13 Отговор

    До коментар #3 от "Монгола":

    Дурак

    Коментиран от #10

  • 5 Миг-29 е по малкият и евтин вариант

    7 16 Отговор
    На СУ-27 който вече излиза от употреба и в банановите републики. Тоя миг има радар с обхват не повече от 30-40 км

    Коментиран от #30

  • 6 ретрото сега е на мода

    22 5 Отговор
    Купете още американски самолети.Ще ги направим мобилни болници или ще търсят избягали от болницата коронаджии по натовските стандарти..

  • 7 мани мани

    29 9 Отговор
    тия мигове са 10 пъти по-добри от тия дето ще ги вземем след 10+ години и няма да са нови ефките, а втора цедка менте... поизлъскани малко и с добавени малко чипове-мипове... т'ва ако сме живи де :) инак парите дадохме предварително хаха като балъци хахахах

    Коментиран от #11

  • 8 Балконский

    4 4 Отговор
    АМАН ОТ РАЗБИРАЧИ
  • 9 Дед Мороз

    24 3 Отговор

    До коментар #2 от "Наше мигове са най-базовите":

    Е, и какво от това? Важното е, че 30 години руската техника защитава небето, за да спиш спокойно!

    Коментиран от #15

  • 10 Бесен Язовец

    12 7 Отговор

    До коментар #4 от "Прочети в wikipedia":

    Неграмотник, сигурно някой профан като теб е правил страцата! Само порофаните ровят уууу Уикипедята! Има истински достоверно инфо на много по сериозни места от ууууу Уикипедята! ✋Голубой!!
  • 11 Фермер

    18 2 Отговор

    До коментар #7 от "мани мани":

    Докато получим самолетите,тя войната ще е приключила.
  • 12 Покришкин

    2 16 Отговор
    Само за мишени за стрелба стават.
  • 13 Лети ли рапторчето?

    25 4 Отговор
    МиГ 29 е на служба вече 40 г а,, рапторчето" го пенсонираха рано - рано!!!
  • 14 Цецо

    29 5 Отговор
    Дадохме 2 милиарда за Ф 16 нас чертеж, а сега нямаме пари за лични предпазни средства за медиците. То не беше лобиране не беше чудо от американските сенатори за да си дадем парите за нищо. Добре че имаме стари но наши МиГ 29 щото нови скоро няма да видим!
  • 15 Защитава силно казано

    4 11 Отговор

    До коментар #9 от "Дед Мороз":

    можеби само миг-21 и Дар-1 няма да го свалят. И то като е годен да излети.
  • 16 Ф-16 Супер раптор има радар и двигател

    8 15 Отговор
    последно поколение. Радар с обхват до 150 км и едновременно следене на 10 цели. Демек може да свали 10 мига без и да го усетят. Да не говорим, че за него има и пълен набор от умни управляеми ракети въздух-въздух, земя и кораб.

    Коментиран от #18, #19

  • 17 Ххх

    5 6 Отговор
    Или както пееше Висоцки преди години : „В который раз лечу Москва-Одесса, Опять не выпускают самолёт, А вот прошла вся в синем Стюардесса, как принцесса, Надёжная, как весь гражданский флот.“ Та и агрегатите на Миг 29 така – надеждни са като целия граждански флот.
  • 18 Лети ли рапторчето?

    17 7 Отговор

    До коментар #16 от "Ф-16 Супер раптор има радар и двигател":

    Ф16 най калпавите самолети някога сглобвани много крехки с мн. скъпа поддръжка по света има 3700 броя от които да мосят вахта годни са едва 1200 броя! Ти нясно ли си, че и горивото дори е внос от Кравария за тези вехтории които харчат като ламя! Трябват им задължително цистерни самокети за да могат да извършат един елементарен полет на средна дължина!
  • 19 глупи

    10 3 Отговор

    До коментар #16 от "Ф-16 Супер раптор има радар и двигател":

    Къв е тоя Ф-16 супер раптор бе, глупи? Оди се гръмни!

    Коментиран от #22

  • 20 Ххх

    2 3 Отговор
    Индийските ВВС изнесоха детайли за въздушния бой от 27 февруари 2019 г., като твърдят, че в рамките на сражението е свален пакистански изтребител F-16D за сметка на един свален модернизиран МиГ-21 Bison. Според индийските ВВС, около 10,00 часа местно време е засечена голяма група пакистански бойни самолети, която се е насочвала към индийска територия. Пакистанските самолети са летели на различна височина и за прехват към тях са насочени групи от МиГ-21 Bison, Mirage 2000 и Су-30МКИ. Пакистанските бойни самолети са се опитали да бомбардират индийско военно съоръжение, но бомбите им не са причинили никакви щети. За точната бомбардировка е попречила и появата на индийските изтребители. Във възникналия въздушен бой един индийски МиГ-21 Bison е свалил пакистански двуместен изтребител F-16D (на снимката), като машината се е разбила на територията на Пакистански Кашмир. В същото време друг индийски МиГ-21 е бил свален от пакистанските изтребители, пилотът се е катапултирал и е бил пленен от пакистанските въоръжени сили. Индийските ВВС обръщат внимание на няколко факта около изнесената от пакистанска страна информация, включително и най-първото съобщение, че са свалени два индийски изтребителя, а трима пилоти са били пленени, която бързо бе преработена на два самолета с двама летци, а накрая на два самолета, но само с един пленен. Според индийските ВВС, двуместният изтребител е бил пакистански F-16D, като катапултиралият му се екипаж е бил приет за противник.
  • 21 Ххх

    3 2 Отговор
    Тази информация се подкрепя от наблюдения на индийските въоръжени сили от земята. Индийските военновъздушни сили обръщат и внимание на факта, че Пакистан отрича в сражението да са участвали F-16, докато има доказателства, че точно този тип е използван от пакистанска страна, включително и останки от ракети AIM-120 AMRAAM намерени на индийска територия. Този тип ракети се използват само от пакистанските F-16.
  • 22 Казва се ф-16 block 70 super viper

    4 7 Отговор

    До коментар #19 от "глупи":

    разбрали сега общак ;д

    Коментиран от #27, #34, #35

  • 23 Раптор е кодовото наименование

    5 8 Отговор
    На Ф-22 отново великолепна машина. СУ-57 аероплана е копиран от Ф-22.
  • 24 Ххх

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "За тия мигове изобщо имаме ли":

    То Ф 16 нали ги договориха "облечени", с боекомплект свободнопадащи бомби образец от 1950 и някоя година, та сега Миг 29 му летяли голи. Пък и да имаш някаква представа какво налично въоръжение има за Миг 29 и как действително летят, да коментираш, ама ти - освен да мяташ лайната по руски адрес, нямаш реална представа от нещата.
  • 25 no name no face no number

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Наше мигове са най-базовите":

    Нормално е все пак са първата версия

    Коментиран от #26

  • 26 Това казвам

    2 2 Отговор

    До коментар #25 от "no name no face no number":

    няма какво да се пенят кварталните пияници ;д
  • 27 глупи

    8 3 Отговор

    До коментар #22 от "Казва се ф-16 block 70 super viper":

    И къде е тоз изтребител, къде е на въоръжение, в блокчето за рисуване ли, глупи?! Егати и смешника!
  • 28 Next

    6 7 Отговор
    Миг29 винаги ще бъде по-добър от "фър шиснайсе"

  • 29 Тошо

    4 3 Отговор
    Тестовете където шурти навсякъде вода на миговете ли са.
  • 30 Време е за ВЪЗРАЖДАНЕ

    3 5 Отговор

    До коментар #5 от "Миг-29 е по малкият и евтин вариант":

    За успокоение на педьовците в България, платихме на САЩ за ф16. Лесно им е на простите.... "приятели" плащат живота , образованието и стандарта на гаджета и деца в чужбина.....
  • 31 До кварталните простаци

    7 7 Отговор
    Ресурсът на миг-29 двигателите е 350 часа за сравнение последно поколение двигател ф-16 на Дженерал електрик е 12 000.

    Коментиран от #32

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор

  • 33 шофийор на самальот

    2 2 Отговор
    Да,днес летателните изпитания за удължаване на ресурса на агрегати от управлението на самолет МиГ-29 в авиобаза Граф Игнатиево (OМЧ) преминаха успешно. Браво на колегите ,на техниците и на всички,взели участие в тази работа!!! Напред и нагоре,момчета,летете орли!
  • 34 Опа

    0 4 Отговор

    До коментар #22 от "Казва се ф-16 block 70 super viper":

    Добре че си прочел пълното му име, сигурно от скици те и схеми те му. Но къде е самолета? А забравих,някъде на електронна симулация и ти си летел на него!!!???? Лошото е, че и за поддръжката на 29те олекнахме с няколко милиона. А това можеше да се избегне
  • 35 Опа

    0 3 Отговор

    До коментар #22 от "Казва се ф-16 block 70 super viper":

    Ей, диот, чети статиите до край и тогава слагай минуси
  • 36 Пламен

    0 0 Отговор
    А глашатай кога ще пуснат? То така "стаия", и после половината не виждат успехите, не разбрали, все в чужбина искат да ходят... Не може така, БРАТЯ! :)

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.