Last news in Fakti

1 Юли, 2020 10:35 2 111 10

Столична община подготвя поредно застрояване. Гражданите все още могат да реагират

  • столична община-
  • зелен ринг-
  • проект

Планира се ликвидиране на трасето на Околовръстната железница и застрояването му със сгради и велотрасе

Столична община подготвя поредно застрояване. Гражданите все още могат да реагират - 1
Снимка: БГНЕС

В четвъртък - 2-ри юли, от 17:30 ч е представянето на проекта за "зелен ринг" на Столична община, а на 16-ти юли е заключителната дискусия, съобщават от ''Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт.  

Проектът предвижда ликвидиране на трасето на Околовръстната железница и застрояването му със сгради и велотрасе. Становища можем да подаваме писмено до 12-ти юли в районните администрации на Изгрев и Слатина, както и на ел. пощи [email protected] и [email protected], пишат още гражданите.

От  ''Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт'' настояват за съчетаване на релсово и велосипедно трасе и са против строителството на сгради.

Трасето на Околовръстната железница е запазено в 2/3 от неговото протежение и може да се възстанови с минимални инвестиции като даде връзка между градски, крайградски и междуградски пътнически транспорт в София, предлагат от гражданската организация.

 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иво

    19 3 Отговор
    ПРЕСТАНЕТЕ С БЕТОНА, ИМАМЕ НУЖДА ОТ ПРИРОДА!

    Коментиран от #4

  • 2 Актуална Антена

    3 9 Отговор
    Всички панелни коптори трябва да бъдат сринати с земята, и отломките да се използват като материал за строеж на улици и пътища. Естествено преди това трябва да бъдат построени напълно нови квартали с орилежащата им инфра структура, за да може отчуждените граждани да бъдат настанени там. И на мястото на старите панелни коптори да се направят паркове.

    Коментиран от #5, #6

  • 3 Софиянец

    7 4 Отговор
    Вместо да направят подземни паркинги в центъра се занимават с глупости
  • 4 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    Ние в психодиспансера имаме нужда от теб.
    Интересното е че се протестира срещу застрояване па море,планина,защитават се птички,пчелички...няма лошо,ама никой не протестира че му ПРЕЗАСТРОЯВАТ квартала, че живее наблъскан в блок до блок, всеки нов построен коптор води поне 20 тарасляника, а места няма.....прахоляк,камънаци... това е парадокс,протестира се за места, където я ходиш веднъж в годината,я не,а може и хич да не отидеш, а там където е местообитанието ти ,на теб-ЧОВЕКА, там не те интерсува. Всеки да си няправи извод сам за себе си.
  • 5 Грейс

    10 1 Отговор

    До коментар #2 от "Актуална Антена":

    Що не стане едно земетресение, та да видим"новите" коптори застроени с второ качествени материали и безхаберен строителен надзор, с без квалифицирани кадри. Ще има да се реве тогава!
  • 6 Мони

    1 5 Отговор

    До коментар #2 от "Актуална Антена":

    Това е единствения правилен път!
  • 7 драго

    3 1 Отговор
    Да се бетонира и асфалтира всичко , ако може и планините, крайбрежието е застроено изцяло и да се храним с изкуствени храни.
  • 8 метростроител

    0 0 Отговор
    Не е удачно да се движат релсови над земята и без тях задръстванията са големи. Може да използват трасето за строеж на метро. В един момент ще разберат, че има нужда да се направи кръг, който да обединява сега съществуващите линии.
  • 9 пенсионер

    4 0 Отговор
    преди години, при поредната "демократична" криза околовръстната железница спаси София от зимната криза /някои още помнят/. старите планове бяха влаковете освен да свързват югозападна Бългапия със София, но да бъде използвана и като градски транспорт. първият, който игнорира този план бе Софиянски, при който се съсипа гара Сердика. не било рентабилно. а как в Германия, Париж, Виена и всички европейски столици, този вид транспорт е рентабилен?. а пропо г-жо Фандъкова, къде са средствата от зоните за паркиране в София, нали трябваше с тях да се строят паркинги?
    Паркинги няма, но май и събраните средства ги няма.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове