4 333 53

Огледът след катастрофата на АМ "Тракия" установи рушащ се асфалт, стари мантинели и износена маркировка

Експерти на АПИ и представители на браншовите организации се сетиха, че "трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас"

Огледът след катастрофата на АМ
Снимка: БГНЕС

Експерти на АПИ и представители на браншовите организации по пътна безопасност извършиха оглед на автомагистрала "Тракия" в участъка при 160-ия километър, където тежкотоварен камион помете няколко леки автомобила и уби петима души. Целта е да констатират проблемите по аутобана.

Представителите на АПИ и браншовите организации бяха категорични, че трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас. Констатираха и нередности като износена пътна маркировка, стари мантинели и разрушаване на износващия пласт на асфалта в някои участъци от магистралата. Те се разбраха да работят заедно, за да няма повече такива инциденти като този с турския ТИР, предаде БНТ.

Тук бяха и представители на сдружението на шофьорите, които имат своя версия за инцидента.

"Мога да твърдя, че е блокирало предно ляво колело. Това се вижда от кадрите на всички телевизии, които го показаха. При блокиране само на предно ляво колело задницата се завърта надясно и това, което се е случило - той пада настрани и помита вече всичко напред. Но ако ограничителните съоръжения го бяха задържали в неговото платно, не е сигурно дали жертвите щяха да са по-малко, защото движещите се зад него, щяха да се ударят директно в него и може би жертвите щяха да са повече. Голямо значение е имало това колко автомобила е имало в момента на пътя", коментира пред националната телевизия Христо Радков.

Все още остава критично състоянието на 2-годишното момиченце, което пострада при катастрофата.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Хахах

    85 5 Отговор
    100 години вика след нас ще остане това....

    Коментиран от #20, #50

  • 2 ВЯРВАТЕ ЛИ НА ДОКАЗАН И ОСЪДЕН ЛЪЖЕЦ ББ

    80 8 Отговор
    ГОРДОСТА НА ЛЪЖЕЦА БОЙКО БОРИСОВ НЕ Е МАГИСТРАЛА А ЕДНА РУИНА. ЗА ВСИЧКО ТАКА ВИ ЛЪЖЕ МАФИОТА.

    Коментиран от #6

  • 3 равносметката я знаем

    57 5 Отговор
    И много заделено у шкафчето..
  • 4 Пешо

    44 5 Отговор
    АЗ САМО СТРОЯ БЕ, за Българския народ и сея мизерия и ...това не мога да го НАПИША!!!:(((Колко невинни си отидоха и едно осакатено детенце.
  • 5 Извод

    66 4 Отговор
    Краденето от магистрали причинява смърт. ГЕРБ да си го запишат някъде, няма да повтарям.
  • 6 кръволок си бойко

    38 4 Отговор

    До коментар #2 от "ВЯРВАТЕ ЛИ НА ДОКАЗАН И ОСЪДЕН ЛЪЖЕЦ ББ":

    последствията от лъжите на управляващите е? е ? СМЪРТ НА БЪЛГАРИТЕ ПО ПРЕХВАЛЕНАТА МУ МАГИСТРАЛА. Бойко Борисов е слуга на дявола-затвор за него и шайката крадлива.

  • 7 Б.Х.

    27 2 Отговор
    Баце каза : Не ми се дават 60млн. за ремонт. Да видят разликата.
  • 8 Цецууу

    33 3 Отговор
    Еее,нищо ново,откъде пълним чекмеджето?Лош матерял,тулупи,мисирки,кърджалийски ....
  • 9 Кратун Тиквич

    33 6 Отговор
    Невинен съм. Този участък от Тракия го строи Тодор Живков, той трябва да го подържа.
  • 10 Виновника

    24 1 Отговор
    и мошениците - предприемачи незабавно в ареста !
  • 11 гост

    30 3 Отговор
    Аз като мина от там главата ми блокира от неравностите та комо ли колелото!
  • 12 Лилето ПАВЛОВА

    25 3 Отговор
    Еееее, точно това, не трябваше да пишете. Магистралите са МУ по скъпи от внуците.
  • 13 Иванов

    7 18 Отговор
    И чисто ново да е всичко, турчина пак щеше да заспи. Не търсете под вола теле.

    Коментиран от #23

  • 14 Fate

    28 1 Отговор
    Как отново прикриват проблема Участъкът Ст.Загора Пловдив е целият на вълни и ями. Чудо е че катастрофите са малко

    Коментиран от #26

  • 15 ЪРП

    26 0 Отговор
    ГАРАНТИРАНО КАЧЕСТВО ОТ ЧЕКМЕЖДЕГЕРБЕРАСОПИТЕК!!!!!
  • 16 Шофера

    34 0 Отговор
    Колко десетки милиарди оитънаха за последните 10 години и една мантинела не подмени! Убийци обаче ще събират тол такси!
  • 17 LEON

    22 0 Отговор
    На Боко убавите магистрали, европейските, чак строи други, че Тракия била готова!!!??
  • 18 Построил повече

    11 2 Отговор
    Магистрали от бай Тошо...
  • 19 Гост

    14 2 Отговор
    Построено от ГЕРБ
  • 20 Гост

    21 1 Отговор

    До коментар #1 от "Хахах":

    То до сабалям вече се рони, какви 100 години?
  • 21 Я... Я

    18 0 Отговор
    А БЕ ПО СПРЕТЕ СЕ МАЛКО ДЕ. ТОЛУПО ЩЕ ВДИГНЕ КРЪВНО. НЕГОВАТА ГОРДОСТ МАГИСТРАЛИТЕ РУШАТ СЕ ИЗНОСЕНА МАРКИРОВКА, РЪЖДЯСАЛИ МАНТИНЕЛИ. А КОЛКО ПАРИ ОТИДОХА ЗА РЕМОНТИ ЗА ТАЗИ ОТСЕЧКА И МНОГО ДРУГИ.
  • 22 гост

    13 0 Отговор
    Ами, махнете тогава всички мантинели бе, да си ходят колите и камионите свободно в насрещното движение щом жертвите щели да са по-малко !!! Егати и тъпата логика на " представителите на сдружението на шофьорите "....то щото тези от насрещното колите ще се блъскат ''...индеректно " в него ! Е... видяхме резултата от " индеректното" сблъскване 5 живота ама, нали не са ваши близки са "малко"..какво Ви пука !!! Ей от специалисти с такова мислене България не бяга напред. не върви дори не куца ами лази !!!
  • 23 пак щеше да заспи

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Иванов":

    ама нямаше да има жертви или щяха да са по малко
  • 24 Цако

    16 0 Отговор
    Тиквата е виновен за катастрофата, защото с откраднатите пари е допринесъл за лошото качество на магистралите. Съд за престъпника.
  • 25 Данчо

    19 0 Отговор
    Видя ли се бе Боико хора умират и дечица от твоите прехвалени магистрали
  • 26 ТИР

    6 1 Отговор

    До коментар #14 от "Fate":

    Еее нии си го знаем участъка,,или в лява лента,или дясна с 60км в час,
  • 27 До платените коментатори

    3 18 Отговор
    Толко сте прости,че във всичките си постове допускате едни и същи правописни грешки! Хахахахахаха!!! Освен това, явно и нямате години да карате автомобили иначе щяхте да знаете,че тази отсечка е строена м-у 1995 и 2000 година. Но какво да ви разправям аз, пишете за по 0,20 стотинки на коментар и мислете, че работите! Желая ви да сте живи, да сте здрави и не забравяйте довечера да отидете да окате (викате) за 40-те левчета на бате Васко

    Коментиран от #29, #31

  • 28 АПИ

    13 0 Отговор
    Нищо и няма на мантинелата!Чисто нова,само на 25 години!И асвалта е супер!Този дето сега го полагаме няма да изкара и толкова!
  • 29 Criminal

    12 0 Отговор

    До коментар #27 от "До платените коментатори":

    А поддръжка не и ли трябва бе пипон........аман от драскачи от бустаня.............
  • 30 Йозеф

    9 0 Отговор
    Посочете ЕДНА магистрала в Булгаристан с хубава хоризонтална и вертикална маркировка? Поне една...
  • 31 Омразата към ваз е безплатна

    7 0 Отговор

    До коментар #27 от "До платените коментатори":

    Герберско извращение
  • 32 Дърт Шофьор

    8 1 Отговор
    Минах оттам минути преди трагедията. Днес минах отново. Видях, че мантинелата е корозирала, тънка и много ниска Който я е измислил и я е поставил е виновен за смъртта на невинни хора. Тя може да спре лека кола, но камион не.

    Коментиран от #48

  • 33 ТИКВАТА

    4 1 Отговор
    АМИ, КОМУНИСТИТЕ ЩО НЕ СА Я ПОСТРОИЛИ?
  • 34 бийбийтъпана

    4 0 Отговор
    КО...Неееее
  • 35 е х оооооооооо

    6 0 Отговор
    Защо Строителят на нова България -БО-КО не мина през туй място ..................щеше да ни спести предсрочните избори .
  • 36 Че Гевара

    0 7 Отговор
    ТОЯ УЧАСТЪК Е СТРОЕН ОТ СТАНИШЕВ!
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор

  • 43 Като се обърне каруцата

    7 0 Отговор
    пътища много, това е последния участък на магистрала тракия завършен от Другаря Тодор Живков, и неремонтиран от 32 години, но всякакви спекулации, че е блокирало колело, или се е откъснал шарнир от кобилицата, или се е скъсала реактивната щанга на хидравликата, са меко казано несъвместими в този казус, турския шофьор чисто и просто си е заспал, след дълго и изморително каране без почивка и неспазване на изискванията по TIR конвенцията т.е. почивки, и управление. Турските шофьори не заспиват по тази магастрала от вчера, помня ги от края на 70-те с обърнатите камиони в канавката преди и след Пловдив, и не само те, иранците са на същия хал, тогава само че караха едни муцунести MACK/нали все още по това време шаха Реза Пахлави получаваше от САЩ най доброто срещу почти безплатния износ на суров петрол/и Мерцедеси с два двигателни моста на влекача, по това време другаря Тодор Живков беше добър Приятел с турския президент Кенан Евран и с шаха Реза Пахлави, и турските камиони минаваха на един дъх цялата отсечка до Калотина и обратно, като може да се досетите, че понякога товара е бил много специален и доходоносен по т.нар. път на белото. много е важно отговорните институции, да променят законодателството и предприемат драстични и радикални мерки срещу своеволията на турските шофьори, но затова се иска да имат политиците топки, а не да звънне султана на нашия диктатор и да му каже какво правим, и той да омекне като колос на глинени крака.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор


  • 46 Този коментар е премахнат от модератор

  • 47 За 10 000 000 евро на километър

    4 0 Отговор
    В бегето получавате такова качество
  • 48 дьрт палячо

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Дърт Шофьор":

    Сички карате кьт Луди!!!!! Да е видял някой Шкода Мадара с ремаке Пьлни я с кьрпузи цимент или бира за 60 години да са е обърнала с толкоз зулуми..!?!!?
  • 49 Льольо

    2 0 Отговор
    Причината за катастрофите с ТИРовете по скоро е във контролните органи, които не си вършат работата. Даижиите само прибират едни пари от шофьорите и ги пускат да си продължат пътя, а не мислят или не им пука, че това може да доведе до фатални последствия. Там също трябва се търсят причините, не само да се оправдават със мантинелите, асфалта и т.н.
  • 50 1234

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Хахах":

    ТАЯ МАГИСТРАЛА БСП Я ПРАВЕХА !!! ЗА ТВОЯ СПРАВКА.
  • 51 Храбрия Дюлгер

    1 0 Отговор
    А сетиха ли се да погледнат някой мост как изглежда отдолу - стърчаща и ръждива армировка като разплетена кошница.
  • 52 Шаран БГ

    2 0 Отговор
    НАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА ПОНЕ НА 120 КМ/Ч. И строг контрол ! Тази автомагистрала да не я е правил Цар Борис Първи или Трети ? Вече се обърках..... Видях как се ремонтира явтомагистралата Лайпциг - Берлин в 1988 година,правена 53 години преди това. Сигурен съм, че следващия и ремонт ще е поне след 60 години !! От тук-нататък "браншовите организации", че и АПИ,са се разбрали , че ще работят заедно, за да няма подобни инциденти !? До тук-насам , КЪДЕ БЯХТЕ, ЗА КАКЪВ ЧЕП ЗАПЛАТИ ПОЛУЧАВАХТЕ ? Арогантни безсрамници.............. Преди 32 години се направи един 11 км път. Дойде една хубавица с 10 см токове и придружаващия бодигард направи / тя дори не се наведе/ дупка в асфалта, за да провери дебелината на асфалтовия слой. Когато той го примери и каза: 12 см, хубавицата само си погледна токовете на луксозните обувки и се качи в колата. Дупката още си стои - мога да я покажа. Но все пак имаше някакъв контрол!! Къде са контролните дупки по настилката на тази "велика ББ магистрала"?
  • 53 Истината

    3 0 Отговор
    Господине, щом според вас жертвите са щели да бъдат повече ако ограничителното съоръжение беше задържало камиона в неговото платно, то защо ги слагате тогава?? Махнете ги от всички пътища и ще ви останат още пари за ………… магистрали.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.