Вчeрa бяхa рeгиcтрирaни нoви 3 754 cлучaя нa кoрoнaвируc от направените 11 131 теста.
Cпoрeд Eдинния инфoрмaциoнeн пoртaл тoвa прaви с 300 cлучaя по-малко oт прeдния дeн.
Брoят нa зaрaзeнитe вeчe e 68 345, a нa излeкувaнитe 22 709 - 762 oт тях ca ce рaздeлили c вируca прeз пocлeднoтo дeнoнoщиe.
Aктивнитe cлучaи ca 44 118.
За денoнoщиeтo са регистрирани 52 нoви cмъртни cлучaя, oбщият брoй нa пoчинaлитe с коронавирус от началото на епидемията е 1 518.
Хocпитaлизирaни ca 3 424 чoвeкa, 250 oт тях ce нaмирaт в интeнзивни oтдeлeния.
Поставените под карантина от началото на епидемията са общо 404 950, в момента броят им е 44 726.
Нaпрaвeнитe тecтoвe зa пeриoдa ca oбщo 770 726.
Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 22 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 SARS
Коментиран от #5, #40
06:50 06.11.2020
2 Гост
Коментиран от #9
06:50 06.11.2020
3 Нощ след нощ
Коментиран от #77
06:51 06.11.2020
4 Николай
ииии
Оставка на Гешев и Борисов!
06:51 06.11.2020
5 choki
До коментар #1 от "SARS":
Да, това блокира здравната ни система!06:51 06.11.2020
6 Петър
Коментиран от #24
06:52 06.11.2020
7 перничанин
Коментиран от #10
06:53 06.11.2020
8 CoV TV
Великобритания може да произведе ваксината в края на декември или началото на 2021 г.
Университетът Оксфорд се надява да представи резултатите от изпитанията на своята разработка на ваксина срещу COVID-19 тази година и това дава надежди, че Великобритания може да произведе ваксината в края на декември или началото на 2021 г.,
Коментиран от #50
06:53 06.11.2020
9 Добре
До коментар #2 от "Гост":
че не сме тотално затворените Франция с 40 000 заразени от вчера или Чехия с 15 000, в Швеция без грам мерки има 3 000 вчераКоментиран от #12, #13, #17, #25
06:57 06.11.2020
10 Истината
До коментар #7 от "перничанин":
При положение, че за 8 месеца от 68000 заразени само 22000 са оздравели ще се водиш болен още поне 6 месецаКоментиран от #53
06:59 06.11.2020
11 минчо
07:01 06.11.2020
12 123
До коментар #9 от "Добре":
Починали с Ковид-19 вчера в Швеция - единКоментиран от #30
07:02 06.11.2020
13 Прав сте
До коментар #9 от "Добре":
колега , но има една съществена подробност ,която бих добавил , а именно , че в Кралство Швеция хората са доста разредени и по-принцип не се събират на тумби , както в Испания , Италия итн. Който е ходил знае. Социалната дистанция в Швеция си я има като стил на поведение , просто това също оказва въздействие , а и са супер дисциплинирани.Коментиран от #34
07:03 06.11.2020
14 СЪД И ПУБЛИЧЕН РАЗСТРЕЛ
Коментиран от #32
07:04 06.11.2020
15 5463
Коментиран от #18
07:06 06.11.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Гост
До коментар #9 от "Добре":
Франция колко милиона са?Коментиран от #26
07:09 06.11.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Дълбоко виждащ
07:13 06.11.2020
20 Слава
Сигурни ибри кчията му генерал Пл ъх ги е излекувал с брифинг и коремна хирургия
07:14 06.11.2020
21 Според науката
Коментиран от #36
07:15 06.11.2020
22 Рошко
07:15 06.11.2020
23 Учуден
Коментиран от #28, #41
07:16 06.11.2020
24 Рошко
До коментар #6 от "Петър":
Докато стари сакати и болни ги по изчистят, така нареди бил гел и сзо07:17 06.11.2020
25 Въобще не са без мерки.
До коментар #9 от "Добре":
Имат достатъчно мерки. Отменен е и коледния базар на открито, което се е случвало май 2 пъти за последните над 100 години.07:20 06.11.2020
26 Добре
До коментар #17 от "Гост":
66 милиона или 6 пъти повече от шведите, а имат 13 пъти повече заразени въпреки строгите мерки, Чехия пък са даже по малко от Швеция като население. Извода от всички факти е: Стой маскиран у дома и ще свършиш с корона:)Коментиран от #37, #39, #46
07:21 06.11.2020
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Въобще не си прав
До коментар #23 от "Учуден":
Имаш ли идея въобще колко е населението на Люксембург. Техните 800 заразени и 6 починали при под 630 000 население никак не са малко. А и в Швеция никак не е розово положението.Коментиран от #42
07:31 06.11.2020
29 Гост
07:31 06.11.2020
30 Ами значи
До коментар #12 от "123":
стават общо "само" 6003. През април имаха 22 учени, които бяха против стратегията на Швеция. Сега правителството почва да затяга мерките бавно-бавно, само че вместо "трябва" го казва с думите "моля, Ви, бъдете разумни, помислете за Вашата баба". ;)Коментиран от #33
07:32 06.11.2020
31 Теодор
Дълго се разхождах по улиците с надеждата да видя поне един хладилен камион с чували, но не видях.
Коментиран от #35
07:32 06.11.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Гост
До коментар #30 от "Ами значи":
От началото на май, когато коза и папая отчетоха "положителни" писиар, в Танзания не се изследва никой и не се говори за Ковид! Още не съм видял по световния видеообмен камиони и чували с "трупове" от Танзания.... А би трябвало там "яко да се мре" според един "капацитет"!Коментиран от #43
07:38 06.11.2020
34 А и още
До коментар #13 от "Прав сте":
повече през лятото, когато хората от градовете излизат сред природата. То "Social distancing" си им идва по естествен път. Някъде четох, че заведенията им по начало са отворени максимум до 23 ч., а магазините за алкохол до 19 ч. в делнични дни и до 15 ч. в събота, т.е., и да иска да излезе човек спонтанно да пие една бира след 23 ч., няма откъде да си купи. Швеция е много различна от нас и други държави, не само като география и демография, но и като менталитет. Глупаво е да се сравняваме с тях. Между другото, сред скандинавските държави тя за момента е с най-лошо съотношение на починали към брой на населението.07:39 06.11.2020
35 Суха съчка
До коментар #31 от "Теодор":
Ще видиш още малко остана.07:40 06.11.2020
36 А останалите 30%
До коментар #21 от "Според науката":
какви ще са? Мъртви ли?07:43 06.11.2020
37 Абе къде сравняваш
До коментар #26 от "Добре":
Швеция с 20-25 човека на кръст на кв.км. с държави с по 200 човека на кв.км.?Коментиран от #47, #48
07:44 06.11.2020
38 Бил той ГеЙтС
07:45 06.11.2020
39 Представи си
До коментар #26 от "Добре":
един вход на жилищен блок с 5 етажа по 2 апартамента. В шведския случай живеят по 2-ма души в апартамент. В другите случаи са по 20+ души в един апартамент. Не зная какъв по-нагледен пример да ти дам за гъстотата на население на Швеция.07:49 06.11.2020
40 А къде
До коментар #1 от "SARS":
На асвалта отвън?07:53 06.11.2020
41 Финландия, Исландия, Швеция и Норввгия
До коментар #23 от "Учуден":
са държавите с най-ниска гъстота на населението в Европа. В Исландия са по 3-4 човека на кв.км.!!! Т.е. в Примера ми с жилищния вход (виж ком. 39) няма да са по 20 човека в апартамент, а по над 2 АПАРТАМЕНТА НА ЧОВЕК.Коментиран от #44
07:54 06.11.2020
42 Прав си
До коментар #28 от "Въобще не си прав":
3000 грипозни и 1 починал в Швеция, направо апокалипсис:) Люксембург пък вчера има 710 заразени от 8500 теста и НУЛА починали. Друго си е Франция - 40000 заразени и 540 починали или Западна Турция /бивша Германия/ - 27000 заразени и 260 починали07:55 06.11.2020
43 Ами виж статистиката на Северна Корея
До коментар #33 от "Гост":
Там освен новородени и/или родилки, други смъртни случаи явно няма. Брех! За чудо и приказ!Коментиран от #45
07:58 06.11.2020
44 Учуден
До коментар #41 от "Финландия, Исландия, Швеция и Норввгия":
При положение, че в тези страни няма никакви мерки реално гъстотата при тях е далеч по голяма от държавите с драконовски мерки, където даже не ти дават да излизаш. Пример: в парк в Швеция има 100 човека, в парк във Франция има 0 човека, в Швеция едно домакинство средно е 1.32 души или по един в апартамент, във Франция е 2.68 или поне до двама в апартамент, така че логиката ти издиша от всякъде.Коментиран от #49, #57
08:01 06.11.2020
45 Гост
До коментар #43 от "Ами виж статистиката на Северна Корея":
Не се измъквай толкова елементарно! Танзания не е Северна Корея, а туристическа дестинация, до която може да стигне всеки, който поиска! Лесно достъпна за световния видеообмен, но до момента никой не е показал "чували с трупове" от там или нещо подобно....Коментиран от #66
08:02 06.11.2020
46 Гост
До коментар #26 от "Добре":
Гъстота на навелението в Швеция ?08:03 06.11.2020
47 Гост
До коментар #37 от "Абе къде сравняваш":
Стига глупости бе.... В Китай, Япония, Виетнам, Ю. Корея каква е гъстотата на населението? Що не отчитат хиляди бройки? И само не ми казвайте, че парцалите със себестойност под 2 цента на устата ги "пазят"....Коментиран от #68, #73
08:06 06.11.2020
48 Пълни глупости
До коментар #37 от "Абе къде сравняваш":
Стокхолм население 1 800 000, площ 188 км2, Берлин население 3 000 000, площ 891 км2Коментиран от #51, #60
08:10 06.11.2020
49 Ами да те питам,
До коментар #44 от "Учуден":
къде живеят тези хора, които иначе са по 2-4, че к повече, когато е в сила вечерният час? През деня са на работа, а вечерта къде са? Специално в Париж, Лондон, Виена и прочие знаеш ли колко хора живеят в един апартамент при техните наеми? Особено сред по-бедните хора. И защо реши, че парковете са празни? Празни са, като стане 20, 22, 23 часа, в зависимост от това къде в колко часа започва вечерният час. Моята логика може да ти се струва на теб, че издиша, но при теб няма никакви заченъци на логика. Информирай се малко какви са отзивите НА ШВЕДИ и ШВЕДСКИ УЧЕНИ по повод ШВЕДСКАТА стратегия. Българските медии не само, че пишат със закъснение (пример за това беше случаят с Утрехт, за който писаха вчера), но и нямат (достатъчно) информация (пак Утрехт) информация или я преиначават.08:11 06.11.2020
50 Просветен илюминат
До коментар #8 от "CoV TV":
И в тази паника,объркване и неяснота по света каква ваксина и за какво се очаква и подготвя някой?08:18 06.11.2020
51 Дамм...
До коментар #48 от "Пълни глупости":
И какво ми каза, че останалите 8,4 млн. на Швеция живеят на територия от 447 000 кв.км., а останалите 80 млн. германци - на територия от около 356 500 кв. км.?! Ами и аз за това ти говоря. Колко големи/гъсто населени градове има Швеция и колко са в Германия? И да, прав си, макар че още не си го осмислил сам накъде точно водят доводите ти - заразата се разпространява по-бързо в градовете, отколкото в по-рядко населените места.08:24 06.11.2020
52 Баце
До коментар #32 от "Doni Brasko":
Кой те пита тебе убитак ти си последната дупка на червения кавал.08:24 06.11.2020
53 перничанин
До коментар #10 от "Истината":
Баф мааму!08:26 06.11.2020
54 Анонимен
Аз да ви попитам нещо разбирачи от двете страни на барикадата,вярващи и невярващи.
Какво става с бизнеса и накъде тръгнаха нещата,като масово се затварят офиси,заведения,хората не харчат пари за излишни неща освен храна и сметки и до месец при тази стагнация какво предлага държавата за бизнеса и тези,които ги очаква фалит?
С какви пари ще живеем като всички сме зависими помежду си и когато някой няма пари и е зле,другите нали също започват да усещат това и ги стига един ден?
Хайде да споделите как ги виждате нещата в тази посока?
Мерките маските и т.н. какво ви спасяват от това?
Видя се и как действат доктори и политици,сега като вече всичко е факт и са нужни пари,а ситуацията се запича и бизнес няма какво правим?
Коментиран от #56, #61, #65
08:28 06.11.2020
55 Марамунчо
Коментиран от #59
08:39 06.11.2020
56 Българин
До коментар #54 от "Анонимен":
Затваряте ресторантите и почвате да работите друго нещо.Наоример по магистралите търсят работници,по строителството търсят хамали,общи работници,по Инфекциозните отделения също като санитари и догодина ,като пуснат ваксината ще сте оцелели и пак в ресторантите сте готвачи и сервитьори...Срамна работа няма,пич....Коментиран от #58, #62
08:40 06.11.2020
57 До "48" - прав си,
До коментар #44 от "Учуден":
"YOU'RE TALKING B.U.LL.SH.IT"! Както и други хора ти го казаха - пресилено е да кажеш, че няма "никакви" мерки. Някои от нещата от нормалния живот на шведите съвпадат с това, което в други държави се нарича "мерки" - например работното време на заведенията, "social distancing" по ред причини, включващи и менталитета на хората. Правителството разчита основно на разума на хората, но също започва да вкарва ограничения. А и след 5000 починали за нула време в началото на пандемията, как мислиш, дали хората не са по-внимателни, без да трябва да им се напомня? Тестват много повече, ако член на семейството е положителен, цялото семейство влиза в карантина, но не за 10-14 дни, а за 5 дни. Между другото, преди 2-3 дни шведският епидемиолог Тегнел спомена, че според тях 20-40 % от населението на Стокхолм е минало през вируса. Хм...някой (ком.48) писа, че населението на Стокхолм било 1,8 млн. Кой от двамата греши, защото при тези числа следва, че само в Стокхолм случаите трябва да са 360 000-720 000, пък те, видиш ли, за цяла Швеция са около 142 000. Хм...от друга страна в Стокхолм по официални данни населението в края на 2019 е било под 950 000. 🤨🧐🤔08:46 06.11.2020
58 Анонимен
До коментар #56 от "Българин":
Ти явно не схващаш накъде отиват нещата и какви финансови затруднения се очакват масово да имат хората,което е нормално.
А относно ваксината си голям оптимист,хубаво е да си вярва човек,но да видим до колко си си повярвал.
Нещата не се свеждат дали има срамна работа,а с едни и същи действия какво постигаме и това ли е пътят към промяната?
Коментиран от #64
08:46 06.11.2020
59 Другия с коня
До коментар #55 от "Марамунчо":
Марамунчо,след четири Всенародни Заразявания,след ежедневни такива в центъра на София и д уги градове в продължение на Четири месеца успяхте Хубаво да разнесете Вируса под мъдрото ръководство на другарката Нинова и депутатите от БСП.....Общия Отпор срещу ГЕРБ дава резултати .Народа е заразен.Заразата е разнесена Успешно.Оцелелите от Неистовото желание за Предсрочни Избори ще гласуват на Редовни такива....08:47 06.11.2020
60 Грешиш
До коментар #48 от "Пълни глупости":
В Стокхолм са под 1 млн. В Берлин са почти 3,8 млн.Коментиран от #76
08:49 06.11.2020
61 АНОНИМЕН
До коментар #54 от "Анонимен":
Хората са живели и справяли някак и преди появата на парите! Или греша?! В натуралната размяна обаче няма печалба. Не е полезно за банки, фондове, управници, адвокати...! Но какво пък толкова?!Коментиран от #63
08:50 06.11.2020
62 Храна за размисъл
До коментар #56 от "Българин":
Като не печелят пари бизнеса и няма приходи в държавата от бизнеса какво става?Вълната от фалит повлича кого?08:52 06.11.2020
63 Анонимен
До коментар #61 от "АНОНИМЕН":
Да така е,но с парите и законите всъщност печалбата е в контрола.А нима сега с това не се и преразпеедилиха бизнеси?
Според мен е нужно да изместим фокуса от парите вече,парите все недостигат,а се печатат.
Има свръх производство хвърля се храна,а какво е нужно за да живеем?
08:55 06.11.2020
64 Българин
До коментар #58 от "Анонимен":
Тотално надроби нещата.Вирус,Промяна,Затруднения...Едно по едно,пич....Промяната може да се реализира само с Лустрация на членуващите в Комунистическата партия,Лустрация на самата Партия и Прав оприемните партии БСП,АБВ и други и Забрана за участие в Икономическия живот на същите,Експроприация на Имуществото и Ос обождаване на Съдии,магистрати и прокурори чл енували в тези партии...Абе разчистване на Обора от Червени отпадъци...След като Комунистическия Режим е обявен за Престъпен със Закон още 2000 та година,то Кората,които са го реализирали защо не са обявени за Престъпници и Партията също....Ето ти Промяната....Коментиран от #67, #69
08:59 06.11.2020
65 Просветен илюминат
До коментар #54 от "Анонимен":
Явно е време да се фокусира човек върху неща,които е нужно да промени и да не допуска отново да влиза в капана на кукловодите .Парите и законите са рамка и тя винаги се променя от други и това прави всеки зависим,а свободен народ няма как да бъде контролиран и манипулиран от тарикатите.
Добри въпроси и начин да погледнем проблема и търсим решение и в тази посока.
Самия вирус донесе сериозни последствия и те също се отразяват на здравето,защото парите са вид сигурност,а като не е сигурен човек това също отключва болести.
ПоЗдрави
09:00 06.11.2020
66 Ъхъ...
До коментар #45 от "Гост":
То и туризмът тази година беше в разцвета си. Не знам за чувалите с трупове, надявам се, че не им се налага. Ей така, от интерес, ти колко пъти пътува тази година до Танзания? 😉Те от края на април не публикуват данни, това не значи, че нямат никакви случаи.09:00 06.11.2020
67 Анонимен
До коментар #64 от "Българин":
Съгласен съм с теб,но досега темата явно не беше поставена и фокуса в паниката и объркаността на хората беше някъде другаде.За да се постигне промяна е нужно коренно изкореняване на паразитите довели масово до това затъпяване на нацията и облагодетелстване в своя полза на гърба на народа и да се започне с друг подход и мислене какво всъщност е важно за нас като народ да се съхраним и засилим духовното,а не да издигаме в култ материалното както ни го набиват от Америка с разни клипове на изпълнители и холивудски величия,които са само инструмент да промиват на младите хора мозъците им и да стават едни гладни консуматори.
09:06 06.11.2020
68 Не мога да коментирам
До коментар #47 от "Гост":
въпросните държави. Нямам достатъчно информация за тях в много отношения. За Япония ми се струва, че по начало са дисциплинирани хора. Писаха за Тайван, че били много добре подготвени за подобни ситуации. Мога да споделя лични впечатления от азиатци (не мога да кажа от коя държава), пазаруващи с маски и ръкавици хранителни продукти в западноевропейски магазин 1-2 години преди пандемията. Направиха ми много силно впечатление тогава, както можеш да си представиш. Откъде да предполагам по онова време, че скоро това ще е новата "нормалност" в Европа и по света. Предполагам, че са били от държава, вече сблъскала се преди време с някакъв вид епидемия.09:19 06.11.2020
69 Анонимен
До коментар #64 от "Българин":
Ако има някакъв проблем е добре да се осъзнае и разбере каква е причината довела до него.За да съществуват тези партии и комунисти те съществуват благодарение на кого?
На народа и той ги е подкрепял в избори да са на власт,но хората понеже не са научени да носят отговорност ето защо като се издъни някой те излизат на протести и го критикуват.
Нещата не се ли свеждат до отговорността от която масово бяга народа и нуждата от лична промяна на всеки един от нас? Защо се доверяваме на някой друг и да избираме него,това е отново бягане от отговорност и повтаряне на старите грешки и уроци?
Стигаме до това,как масата се контролира и манипулира да е еднакво мислеща и след като всеки мисли еднакво и копира другият следва,че живота придобива същата форма като на другите.
Ето това сега стана като резултат от това,че ни манипулират с един вирус.
09:34 06.11.2020
70 Супер
09:52 06.11.2020
71 До автора !
И за да бъде още по-весело,огромна част от артистите са вече болни,но си траят поради заплаха от уволнение.
09:59 06.11.2020
72 onq s konq
Коментиран от #74
10:04 06.11.2020
73 Дамм...
До коментар #47 от "Гост":
Погледнах за мерките в Япония и Виетнам. Погледни и ти и ще си отговориш сам на въпроса. Между другото, знаеш ли как се поздравяват хората в Япония? Не е с ръкостискане и целувки. За културата на носене на маски в тези страни не искам и да споменавам. В Япония си е почти традиция.10:11 06.11.2020
74 Дълбоко виждащ
До коментар #72 от "onq s konq":
На мене комповете ми преди 4дена изведнъж се поболяха...Як вирус сигурно Ковид 19 бе,но в момента имам страхотен доктор по ....Корона вирус на компове!3дена ги лекува и вече са перфектни,но доктора още ги тъпче с лекарства от специални флашки...Като знам качествата на Доктора 3 дена такъв труд си е да събудиш мъртвец!Хубав Ден на всички!Отивам на гробища,че утре не ми се ходи с .....11:01 06.11.2020
75 ков19
584060 1444687 83 M Видин Ново село
584928 1445774 80 F Кюстендил Дупница
585406 1444687 83 M Видин Ново село
585494 1445774 80 F Кюстендил Дупница
Първата колона е ID-то в базата, втората е CovidID (уникален номер на всеки имал нещо общо с covid дори и само карантина да е било). Различни записи, едвакви данни ... иначе дневната бройка съвпада ... да видим по-късно, какво ще обявят МЗ, като списък.
11:06 06.11.2020
76 Грешиш...
До коментар #60 от "Грешиш":
Отчасти трябва да си коригирам информацията: в Стокхолм действително са 1,8 млн. В Берлин през март 2020 са били почти 3,67 млн.12:21 06.11.2020
77 И втори да затвори дано
До коментар #3 от "Нощ след нощ":
Отивай да произвеждаш на село, аман от търгаши22:28 06.11.2020