Без обществен транспорт са от няколко месеца част от селата на община Стралджа. Превозвачите не искат да поемат автобусните линии, тъй като са нерентабилни.
На обявената обществена поръчка за изпълнение на линиите по общинската транспортна схема не се е явил нито един кандидат, уточни пред БНР зам.-кметът на Стралджа Гроздан Иванов.
"В момента подготвяме втора процедура. Засега имаме уверение от автобусни фирми че ще се явят на тази процедура".
Поради отдалечеността в повечето села от южната част на общината изобщо не влиза автобус.
"Това са салата Войника, Поляна, Александрово, там автобуси в момента няма Надявам се до месец-два, най-късно всичко вече да е приключило с процедурата, да има спечелила фирма и да може да тези хора да си ползват свободно транспорта".
За да компенсират поне до някъде загубите на превозвачите от общината всеки месец са готови да дотират фирмата с 2,500 лева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 един от многото
Коментиран от #9
08:21 14.05.2021
2 НОВО ПЕТ
Коментиран от #5
08:21 14.05.2021
3 В.Г.З.
за да вземе един или двама пътника?!?
Коментиран от #14
08:22 14.05.2021
4 покруса
08:23 14.05.2021
5 КОТарАК
До коментар #2 от "НОВО ПЕТ":
с фурми ли продължават да ви плащат , или и те свършиха?Коментиран от #7
08:26 14.05.2021
6 мунчо
Коментиран от #8
08:38 14.05.2021
7 НОВО ПЕТ
До коментар #5 от "КОТарАК":
РАДЕВ ЩЕ ИМ ДАДЕ СЕГА ПО ЕДИН ВЕЛОСИПЕД.....И ПРОБЛЕМА СЕ РЕШАВА08:38 14.05.2021
8 НОВО ПЕТ
До коментар #6 от "мунчо":
ЗАЩОТО ДЪРЖАВАТА ПЛАЩАШЕ....ДЕМЕК ПЛАЩАХА И ТИЯ, ДЕТО НЕ ПОЛЗВАХА....КОМУНИЗЪМ.....08:39 14.05.2021
9 Трудовакъ
До коментар #1 от "един от многото":
Много други от много години! Всичко по селата, което даваше работа и препитание, беше унищожено, разграбено и занулено, пътищата станаха само в дупки и кръпки, проходими само за МТЛБ-та и Джугани (Зил - 157). За да стигнеш до магистрала, трябва да пренесеш колата си на гръб през ендъците и дупките. Достроиха магистрала "Тракия" за удобство на турските гастарбайтери, вместо приоритетно, преди всичко друго като пътна инфраструктура да се прокопаят автомобилни и жп. тунели под Петрохан и Шипка. Досега трябваше да са готови и пуснати в експлоатация. Но тунелите са скъпи и трудни за изграждане, те не търпят калинки и "печели нашата фирма", от тяхното построяване по-трудно се краде, не е като сметки на асфалтокилометър. Класически пример на неправилно и не в национален интерес управление на инвестициите.Коментиран от #12
08:50 14.05.2021
10 незнайко
Коментиран от #11
09:19 14.05.2021
11 НАТО НИ БРАНИ, ЕС НИ ХРАНИ
До коментар #10 от "незнайко":
ЧЕТИ ДОГОВОРЪТ С НАТО.......НЕ ПИШИ ГЛУПОСТИКоментиран от #13
09:36 14.05.2021
12 НОВО ПЕТ
До коментар #9 от "Трудовакъ":
РАДЕВ СЕГА ЩЕ УПРАВИ НЕЩАТА.....09:37 14.05.2021
13 незнайко
До коментар #11 от "НАТО НИ БРАНИ, ЕС НИ ХРАНИ":
В договара пише ли, че турски войски могат да преминават свободно през БЪЛГАРИЯ и да афишират това с турските знамена ???16:06 14.05.2021
14 Лальооооо се далавера търситееее
До коментар #3 от "В.Г.З.":
Държавата тряа да поеме пограничните райони.ТВА Е ОТ НАЦИОНАЛНА СИГУРНОСТ ДА Е ЗАСЕЛЕНО С БЪЛГАРИ И ДА ИМА ОТЛИЧНИ УСЛОВИЯ ЗА ЖИВОТ19:45 14.05.2021