Last news in Fakti

27 Май, 2021 23:07 12 308 39

Стана ясно кои са жертвите от адското меле на "Тракия"

  • загинали-
  • катастрофа-
  • бургас

Загиналите мъже са на 32, 38 и 49 години, като последният е водачът на минивана "Хюндай

Стана ясно кои са жертвите от адското меле на "Тракия" - 1

Стана ясно кои са загиналите при тежкото меле на АМ "Тракия". Пътуващите в Хюндая са работници, полагащи асфалт в Безмер, Община Ямбол, предаде "Флагман".

Те са се прибирали от работа към Бургас. Загиналите мъже са на 32,38 и 49 години, като последният е водачът на минивана.

Тримата оцелели в зверската самостоятелна катастрофа са откарани в шокова зала, като един от тях е настанен в реанимация, а другите все още се преглеждат.
Пострадалият, настанен в реанимация с опасност за живота, е на 50 години, а останалите двама - 53-годишен с множество травми по тялото и 37-годишен най-леко пострадал - с повърхностни общи контузии.

Предстои да им бъдат взети проби за алкохол и наркотични вещества.

Припомняме, че катастрофата стана в района на 356 км, в посока Бургас.

В лекия автомобил Хюндай са се придвижвали шестима души. Водачът е загубил контрол над минивана, ударил се е в мантинелата и след каскадно завъртане се е озовал в канавката по таван.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПИГВИНА ГЕНЕРАЛ

    45 51 Отговор
    АКО НЕ Е БИЛ ПИЯН ИЛИ ДРОГИРАН. ТО Е ПОЛУЧИЛ СЪРДЕЧЕН УДАР ОТ ВАКСИНИРАНЕ.
  • 2 Адиос мучачос

    30 13 Отговор
    Какво повече да се каже..
  • 3 666

    31 34 Отговор
    Да катастрофираш сам е просто ниското ниво на човешките същества в буса!

    Коментиран от #4, #24

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Некой си

    37 6 Отговор
    Алоооо, авторката, що си не ходиш в Блиц !?
  • 6 Казва се...

    27 5 Отговор
    ...- Близзз...
  • 7 123

    64 8 Отговор
    Най-честата причина за необяснимото излитане от магистралата при шофиране в рамките на ограниченията на скороста са-вода на платното,прах/пясък, непрвилен наклон на платното, дупки и неравности, или полагане на асвалт с доломит, или по голям % асвалт които се износва и правят платното гладно със ниско сцепление при което колата в движение се завърта към страната на гумите на които има сцепление и се излита от пътя-Това е най често срещаната причина по пътищата в България.

    Коментиран от #8, #22, #32

  • 8 СВОГЕ

    71 13 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    ТОВА Е АСФАЛТА НА БОЙКО БЪЛГАРОУБИЕЦА!!!!!

    Коментиран от #11, #36

  • 9 Винкело

    38 4 Отговор
    Това "каскадно завъртане" и Гугъл не го знае какво е.
  • 10 Бай Шиле

    58 7 Отговор
    Главният виновник е бедността.Претоварен автомобил,стари гуми... Жалко за хората.

    Коментиран от #19, #25

  • 11 123

    17 51 Отговор

    До коментар #8 от "СВОГЕ":

    Това е асвалта на всички Българи,въпреки че има достатъчно пари дадени, направен некачественно от Български работници.Не е Бойко виновен, той го прави за хубаво, а тези Българи който не знаят какво правят(ниско квалифицирани и небрежни) и за какво им плащат да работят.

    Коментиран от #12

  • 12 Това не е

    59 8 Отговор

    До коментар #11 от "123":

    вярно! Един работник няма никакво отношение, за качеството на материала, който ще му доставят, който ще одобри някой технически ръководител и т.н.! И не е вярно, че Бойко няма отношение! Когато поръчките се дават за наши фирми, то означава, че има проценти отчисления! Тези проценти трябва да дойдат от някъде! А на обществената поръчка, фирмата обикновено е одобрена и печели с най ниска цена, за да не бие на очи! Имено подобни схеми водят до некачествено строителство! Като почнеш от некачественият и евтин проект и стигнеш до завършеният и некачествен път! Работника има вина за некачествено свършена работа, но не и за доставеният материал! Дори и това е спорно, защото трябва да има технически ръководител, който да следи това изпълнение! Та погледнато реално, основата на проблема, започва още от схемата за източване на пари!

    Коментиран от #13, #26, #38

  • 13 123

    47 11 Отговор

    До коментар #12 от "Това не е":

    Имаш много погрешна представа за каква е най ниската цена на Търга за строителство на Магистрали в България. Средната цена на километър магистрала в България е 2-3 пъти или повече пъти по висока от средната цена на магистрала за километър в САЩ и Франция.Парите ги има, крадът се и се работи много некачественно и се слагат некачественни материали, за това си имате ролс ройси ,бентлита и ферарита,но скапани пътища.

    Коментиран от #16

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Не нямам

    34 3 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    грешна представа! По стечения на обстоятелствата, имам представа как се случват нещата! Има търг! На търгът участват освен "наши" фирми и такива, които не са "наши"! Обикновено "наша" фирма дава цена под себестойност! Това е непосилна цена, за тия които не са в схемата и тяхната цена е по висока! "Нашата" фирма печели търга, обикновено е холдинг, който прави ДЗЗД-та като под изпълнители и цената започва да се помпа! Има и още няколко начина да се напомпа цената! И накрая получаваш некачествен път, на двойна цена спрямо Германия и милиони отчисления към черни каси!

    Коментиран от #17

  • 17 123

    15 5 Отговор

    До коментар #16 от "Не нямам":

    След като знаеш как става търга и наши и чужди фирми, как се приема оферта за която се знае предварително че по цени е невъзможно да се направи? Аз получавам офертите и те са разбити до най-малката стойност, материали и работно време, отделно имам база данни за стойноста на цените и допустимите вариации, както и колко до колко % трабва да бъде печалбата на контрактора.На тези високи цени в България, пътищата трабва да са най добрите в света.
    Кой Български обш работник получава дневна заплато от 288 лева, това е дневната минимална заплата на 8 часа за общ работник на запад, а заплатената цена на контрактора за километър път е 3 пъти по ниска от България?

    Коментиран от #18

  • 18 Как се приема

    22 3 Отговор

    До коментар #17 от "123":

    Така, както се приема и се случва всичко в страната ни! Няма спор, че са ни най скъпи пътища! И да прав си! Нито заплатите са ни като на Германеца, нито горивото за машини е толкова, нито проекта е на техният стандарт по цени, нито земята струва колкото тяхната! И факт е резултата! Всичко ни е по евтино, а километър път, два пъти по скъп и не само е по скъп, ами буквално няколко месеца след пускането в експлоатация, започват ремонти! Най лошото е, че ние нямаме сфера в която нещо да е нормално! Това ни е жалката действителност!

    Коментиран от #20

  • 19 Глупости и айртон сена

    6 8 Отговор

    До коментар #10 от "Бай Шиле":

    Си отиде от катастрофа от последния писък на писъците в технологоийте на формулата тва че си с нови гуми не те спасява нито прегледи нито части от 500 евро
  • 20 Трябва да има постоянно грабежи

    15 3 Отговор

    До коментар #18 от "Как се приема":

    И винаги да има парчини потоци от даден обект към властта и целта е да има много обекти който да се правят и ремонтират и така вечно да не секват паричните потоци затова нещо не се прави качествено и има само ремонти до безкрай а народа измира от мизерия
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 ШИфьора

    15 3 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Най-честото е висока, несъобразена с условията и възможностите на водача и машината СКОРОСТ! Бог да ги прости! Горките им близки!
  • 23 Онуфри

    12 5 Отговор
    Никой от коментиращите не допуска ,че основно причината за катастрофата е поведението на индивида зад волана.Иначе ,съболезнования на близките на загиналите.

    Коментиран от #30

  • 24 Да бе

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "666":

    Е то това не се знае и не е потвърдено!
  • 25 ХаХаХа

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Бай Шиле":

    Към претоварен автомобил,не четеш ли,били са 6 души,а за катастрофа. ...ФАКТОРИ МНОГО!
  • 26 Бай Генчо

    7 3 Отговор

    До коментар #12 от "Това не е":

    Е то сега ,СЛУЖЕБНОТО ПРАВИТЕЛСТВО ЩЕ ГИ ОПРАВИ ТЕЗИ КРАДЛИВИ ФИРМИ,проверките започват.ДА СЕ ГОТВЯТ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ОТКРАДНАТИТЕ ПАРИ!

    Коментиран от #29

  • 27 Виждащ

    14 3 Отговор
    Може да е спукал предна гума човека и от там дърпане към мантинелата и преобръщане,БОГ ДА ПРОСТИ ЗАГИНАЛИТЕ!

    Коментиран от #37

  • 28 qwerty

    7 2 Отговор
    кометара няма отношение по катастрофата, а за това, че се наема всякакви хора, които да ИМ работят за 20лв надница и след това защо качеството клони към безкрайност. същата работа е и с работниците, които редят павета, асвалтират тротоари, сменят ВиК тръби и всичко каквото се сетите. с цел “оптимизиране” на разходите (пълнене на чекмеджета) се наемат разни супер нискоквалифицирани работници без договори и осигуровки и след това: леле майко. това е положението.
  • 29 Ако

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "Бай Генчо":

    Ако е само това, да го оправи! Но ние сме се превърнали в такава кочина, че една тоалетна да има, във всяка част от нея, ще намериш кражби и измами! Та кое по напред да оправиш? Това ще иска години наред работа от читави хора и пак надали, ще изринеш цялата помия! Та от два месеца служебно правителство, няма как да очакваш да се случат чудеса!
  • 30 Радо

    5 2 Отговор

    До коментар #23 от "Онуфри":

    Всяка катастрофа, причината е водача! Но това са субективни фактори! И когато нещата са направени, правилно, намаляваш тези субективни фактори! Затова правилното е да намериш причините, които са довели до тези фактори!

    Коментиран от #33

  • 31 Решението на

    3 8 Отговор
    Проблема е едно.Избираме Импексова за премиерша и всичко тръгва по мед и масло.Минимална пенсия 1500 лева а минимална заплата 3000.
  • 32 Джеймс

    8 1 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Технически проблем, рязка маневра в страни, заспиване и умора, здравословен проблем и отвличане на вниманието с телефон, радио или цигара при висока скорост.
  • 33 Онуфри

    4 1 Отговор

    До коментар #30 от "Радо":

    Прав сте ,че при нас всичко е калпаво направено но точно заради това се съобразявам с реалната обстановка.

    Коментиран от #34

  • 34 Радо

    5 3 Отговор

    До коментар #33 от "Онуфри":

    По лошото от калпавото изпълнение, е неправилното такова! Тогава направо има заложени проблеми! Строят се нови пътища, с недопустими грешки от старите! Недопустимо е да се приемат такива проекти! Така проблемите продължават да се преекспонират с изграждането на новите пътища! Та прав си да си нащрек и да се съобразяваш с реалността! Но и тук е субективният фактор! Един е по нащрек, а друг по разсеян и се случва проблем, заради неправилно изграден участък! Но това са ни реалностите за съжаление!
  • 35 Аре

    5 2 Отговор
    Полагали асфалт в базата на село Безмер. Къде е Безмер къде е Бургас. Марийче що им криеш имената?.
  • 36 Бай Гуй

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "СВОГЕ":

    Не си познал. Това е 356км. и е участъка строен от Станишев. Сега и там вървят ремонти.
  • 37 ЗАРЧО

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Виждащ":

    При спукана задна гума и висока скорост резултата е същия.Много жалко за хората.
  • 38 Shadow Fiend

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Това не е":

    От опит мога да ти кажа,че техническите ръководители повечето пъти от натиск на шефове незнаят какво правят,случвало се е да полагаме настилка и са ми казвали "абе карайте го тъничко,че да стигнел материала"и после като заваля един дъжд по скоро дъждовен сезон,ела да видиш от "тънкото полагане" какво затъване и омазване става по обектите,та толкоз за умниците "технически ръководители"
  • 39 Халифакс

    0 0 Отговор
    И как ли по-точно е загубил контрол над минивана? Да не е заспал зад волана или карал с превишена скорост.......??!!
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове