1 011 11

Партиите почти двойно орязали бюджетите си за медийни изяви на изборите

Мониторингът на организацията за предходната кампания сочи, че малко над 200 хиляди лева са били похарчени за социалните мрежи

Партиите почти двойно орязали бюджетите си за медийни изяви на изборите
Снимка: БГНЕС

Преполовената вече предизборна кампания се характеризира със скромни разходи за медийно отразяване.

Институтът за развитие на публичната среда отчита почти двойно намаление на бюджетите за медийни изяви на участниците в изборите, в сравнение със същия период преди изборите на 4 април. До момента сумата по подписаните договори възлиза на 1 147 000 без ДДС.
Едно от обясненията са поизпразнените партийни каси заради доста разточителната кампания през април, отбеляза пред БНР Лилиан Никифорова от Института за развитие на публичната среда.

Според нея е възможно намалението да се дължи и на това, че противоепидемичните мерки не са толкова стриктни като през пролетта и могат да се правят и събития на открито.

Първенец по привлечени средства е телевизия „Евроком“, на второ място е БНТ, следва вестник „24 часа“. „Евроком“ привлича значителен дял от медийните пакети, посочи Никифорова.

Мониторингът на организацията за предходната кампания сочи, че малко над 200 хиляди лева са били похарчени за социалните мрежи.

„В сравнение със сумите, които се харчат за традиционни медии, това не е толкова голям ресурс.“

Трудно е обаче да се проследят всички лични страници, през които върви агитация, допълни Лилиан Никифорова.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Всеки които

    8 0 Отговор
    Иска да създава партия и да става депутат сам трябва да си плаща всичко свързано с това! Народа не е длъжен да дава пари на някои да се прави на политик! И крайно време е да се намалят не само депутатите, а и партиите!

    Коментиран от #3

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 КупПродГласПрест

    2 0 Отговор
    Нали купуването и продаването на гласове е престъпление защо не е престъпление купуването и продаването на бюлетини с листата на партия които са физическия носител на вота на гласоподавателя
  • 5 Хихихихии.. хихихихии

    2 2 Отговор
    СТАНИСЛАВа КЮЧЕ'КЧИЙКАТА на ДОГ'АН И ПЕЕ'ВСКИ,..И ТЯ ГИ...РЕДЕШЕ...ТАКИВА,...А СЕГА СЕ ОСЛУШВА КАТО...ФАТМ'АШКИ ПАСИ:ВНЯК НА..АНАДОЛО-МАН'АФС'КО СЕ'КИ:Ш ПАРТИ. Хихихихии.....
  • 6 Шкаф циция

    3 1 Отговор
    Ми пестят за черни дни, че се задават за такива, като Боко, който беле свикнал да лапа пари на широко!
  • 7 На кратко

    6 1 Отговор
    Партии скоро няма да ни трябват.Както и пулицаи и медикали.Няма да е лошо, ако служебното правителство управлява 3-4 години, за да видим олигарх боб яде ли.
  • 8 БОКИТО СЪМ

    0 0 Отговор
    Мезийната пропаганда гласове не носи, няма вече заблудени да се излъжат. Най-ситерно си е купуването на гласове, ама Рашков ми подслушва ОПГ-то и ми пречи да купувам.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Hoho Boho

    0 0 Отговор
    Първенец по привлечени средства е телевизия „Евроком“, на второ място е БНТ - телевизията на Тиквата.
  • 11 маде ин ГЕРБ

    0 0 Отговор
    „Даваш пари да те назначат някъде, после правиш секс с началника, после крадете заедно и после пак секс - за да запечатате отношенията”,

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.