„Очевидно е, че сме в най-тежката фаза на четвъртата вълна. Ако не увеличим процента на ваксинираните, ще имаме много други проблеми, не само ходенето по заведения. Ще имаме проблеми и с туристическия сезон, и с организирането на каквито и да е мероприятия. Все по-често ще бъдем третирани като държава, в която не е желателно да се ходи”, заяви главният държавен здравен инспектор доц. Ангел Кунчев в ефира на „Събуди се”.
За състоянието на болниците
„Винаги, когато има извънредна заболеваемост, на каквато сме свидетели, е притеснително състоянието им. Нашата основна цел е никой да не остане без необходимата медицинска помощ. До момента това не се е случило и не вярвам да се случи. Следим натовареността на болниците, миналата седмица беше между 70% и 90%. Това значи, че все още има някакъв резерв”, посочи Кунчев.
Той подчерта, че все пак броят на новите случаи е висок – почти всеки ден се регистрират над 2000 случая. Забелязвало се и задържане на настанените в болници, което е сравнително добър показател. Близо 5500 са всички настанени в лечебни заведения в страната, около 400 са тези в интензивни отделения.
„Това е много динамичен показател, зависещ и в кой стадий се намира района. 5 области са в тъмночервена зона, там е най-напрегнато. Не е нещо, с което вече не сме се сблъсквали. Това е четвърта вълна, продължава лимитиращ фактор да са хората, не сградите и леглата. С персонала наистина е трудно”, подчерта Кунчев.
Най-натоварено според него е в столичните болници, както и в Габрово, Видин, Монтана, Кюстендил, Перник.
За новите мерки за заведенията
„Това е общият ни стремеж – да могат хората с COVID сертификат, в 90% от случаите става въпрос за хора, които са се имунизирали, да имат пълна свобода на предишния си живот. Да могат да посещават културни и спортни събития, да ходят на заведения, театър. Тази практика не е измислена от нас, ясно е, че това е пътят, по който ще вървим. Лошото е, че в западните страни при 80-90% имунизирани, това важи за цялото общество. При нас ще важи за един ограничен брой хора около 20%. В крайна сметка това е начинът да покажем как можем да излезем от тази криза”, обясни здравният инспектор.
Според него основната цел на тази мярка е да не пречи на нормалния живот и на икономиката. Мярката не е задължителна и ще важи за заведения, в които персоналът също е напълно ваксиниран. А организацията трябва да бъде задължение на собствениците.
„Виждали сме как става, с мобилен телефон на входа много бързо може да се провери QR кодът. Сертификатът може да се носи и на хартия. Чрез QR кода не може да се достигне до лични данни. Единственото потвърждение е, че собственикът е ваксиниран”, обясни Кунчев. И подчерта, че ще има и засилени проверки.
„Ако ние не увеличим процента на ваксинираните, ще имаме много други проблеми, не само ходенето по заведения. Ще имаме проблеми и с туристическия сезон, и с организирането на каквито и да е мероприятия. Все по-често ще бъдем третирани като държава, в която не е желателно да се ходи”, добави той.
Кунчев очаква тестовете да станат много по-достъпни, лесни за употреба и по-евтини. Предстои мярката да бъде обсъдена с културния и спортния сектор. Очаква се тя да влезе в сила от началото на ноември.
За четвъртата вълна
"Очевидно е, че сме в най-тежката фаза на четвъртата вълна. Не мога да кажа кога ще достигнем пика. Ако сравняваме с първите три вълни, според мен сравнително бързо се достига до максимума. 3-4 седмици има покачване, след това плато и спад. Надявам се това да е в рамките на октомври. Дали ще е така, няма как да знаем", подчерта той.
Доц. Кунчев подчерта, че не само в България цифрите са високи. По негови думи цяла Източна Европа е в пика на четвъртата вълна.
За фалшивите сертификати здравният инспектор обясни, че може да бъде разкрит, ако е подправен. Ако обаче двете страни - лекар и пациент, се договорят и ваксина не е поставена, но сертификатът е издаден и разпространен във всички журнали, то тогава издаденият сертификат на практика е верен, но не е вярно, че лицето е ваксинирано.
"Изпращали сме сигнали и до прокуратурите. Проверяват се няколко имунизационни пункта в Пловдивско. Аз лично получих няколко сигнала за Ловеч, София. Не е лесен процесът, но тези, които го правят, трябва да знаят, че наказания ще има и те ще бъдат високи. Моята идея е да прегледаме още веднъж броя на лабораториите, които работят, защото той е твърде голям. Ако имаме съмнение, ще отнемем акредитацията на някои от тях, за да сме сигурни, че тези, които работят, го правят както трябва", каза още той.
Според него към момента нов локдаун не се налага.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антимилиционер
09:02 10.10.2021
2 1369
Коментиран от #108
09:02 10.10.2021
3 Верно ли
Коментиран от #62, #79
09:03 10.10.2021
4 Абе
09:03 10.10.2021
5 Заради
09:04 10.10.2021
6 ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН | КОВИД ГЕНОЦИД
09:04 10.10.2021
7 Фатих
09:04 10.10.2021
8 ТО БИБИТКО
СЕ ЮРНАЛИ ПА ГЛЕДАЙ.
Коментиран от #31
09:05 10.10.2021
9 Христо Христов
09:06 10.10.2021
10 БАЙ Х@Й‼️
09:06 10.10.2021
11 Пучо Капучо
09:07 10.10.2021
12 Нищо не разбиращ
09:07 10.10.2021
13 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #83
09:07 10.10.2021
14 Абе...Не четете ли,
09:08 10.10.2021
15 ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН | КОВИД ГЕНОЦИД
Коментиран от #22, #34, #68
09:08 10.10.2021
16 питам
09:08 10.10.2021
17 БАЙ Х@Й‼
09:09 10.10.2021
18 БАЙ Х@Й‼
09:10 10.10.2021
19 Miro
09:10 10.10.2021
20 Данчо
09:11 10.10.2021
21 Фалшив
09:12 10.10.2021
22 БАЙ Х@Й‼
До коментар #15 от "ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН | КОВИД ГЕНОЦИД":
Където и статистика колко от починалите от инфаркт, инсулт и тромбози са били ваксинирани наскоро ‼️ - НИКЪДЕ ‼️09:12 10.10.2021
23 Неделна
09:13 10.10.2021
24 нннн
09:14 10.10.2021
25 Qwert
Коментиран от #29, #49
09:15 10.10.2021
26 парцал
09:16 10.10.2021
27 1234
09:17 10.10.2021
28 Активист на БКП
09:23 10.10.2021
29 Е, добре де
До коментар #25 от "Qwert":
Кой ще дойде да си кара почивката в България, ако първите 10 дни трябва да изкара в карантина? Какво - плащаш 10 дни за хотел, в който да си карантиниран, и, тъкмо ти е изтекла карантината, и тя "почивката" свършила.Коментиран от #35, #36, #61
09:24 10.10.2021
30 JEFF
09:25 10.10.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 среднощен
09:26 10.10.2021
33 Психo от Курило
Коментиран от #37, #39, #40, #58
09:26 10.10.2021
34 Avangard
До коментар #15 от "ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН | КОВИД ГЕНОЦИД":
До сега бях чувал за чипиране,сега и за стерилизация. Най-умния народ срещу 6 милиарда ваксинирани. Заслужаваме да ни управлява Царо, падаро и сега гласувахме за шуто. Човек сам каквото си причини никой друг не може. Въпрос на умствен потенциал и интелект. А живеем в света на информацията и математиката.СЕГА ВСИЧКИ АНТИВАКСЪРИ ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ЛУНА или КОСТА КОПЕЙКИН ! ША СА ОПРАВИМ !
Коментиран от #48, #90, #107
09:27 10.10.2021
35 234
До коментар #29 от "Е, добре де":
Лятото беше пълно по морето, кое не разбра точно?Коментиран от #41
09:31 10.10.2021
36 Е, добре де
До коментар #29 от "Е, добре де":
А, да, да не забравяме, че те правилата за пътуване постоянно се менят, та може даже да е необходима карантина и след връщането от България. 🤔09:32 10.10.2021
37 среднощен
До коментар #33 от "Психo от Курило":
Въпросът Ви е логичен... Липсата на адекватен отговор говори само едно - "целта не е здравето на хората, а тяхната зависимост"... "Зависимост" от нещо, което предстои в бъдеще...09:32 10.10.2021
38 📌🇧🇬
Коментиран от #53
09:33 10.10.2021
39 БАЙ Х@Й‼
До коментар #33 от "Психo от Курило":
НЕ можеш , аз също съм преболедувал, моят тест показа 1 800, нооо ТЕ искат да се боцнем ‼️ НЕ им дреме за хората ‼️ Както казват по филмите : " Нищо лично, просто бизнес!"09:36 10.10.2021
40 Miro
До коментар #33 от "Психo от Курило":
И аз съм така !!!! Ама от нас няма файда не сме се боцка ли !!!!!! Не сме влезли в схемата за страх и измама!!!!!09:36 10.10.2021
41 Лятото имаше
До коментар #35 от "234":
ли карантина при влизане в страната? Миналата зима случаите на новозаразени бяха повече от лятото. Тази зима се очертава същото. А това предполага затягане на мерките, не само от страна на България, но и от страна на другите държави. Ти кое не разбра? Да не говорим, че положението със здравната система е трагично, особено ако е пренатоварена. За качество и сигурност в страни като Австрия, Франция и Италия да не говорим. Ще спомена само, че само Австрия разполага с над 30 хеликоптера за спасителни операции. Все неща, заради които другите държави са за предпочитане.Коментиран от #47, #50, #99
09:37 10.10.2021
42 Активист на БКП
09:37 10.10.2021
43 БОРУНА ЛОМ
09:37 10.10.2021
44 Бай Ганьо
09:40 10.10.2021
45 Муньчо,
09:42 10.10.2021
46 Месалина от ГЕРБ
09:42 10.10.2021
47 234
До коментар #41 от "Лятото имаше":
Главния ни приход е от летния туризъм не зимния. Кви хеликоптери кви пет лева ми говориш.Коментиран от #55, #60
09:43 10.10.2021
48 Miro
До коментар #34 от "Avangard":
ало нещо ти куца сметалото светът е 7 милиарда замисли се какви глупости пишеш09:43 10.10.2021
49 Ами защото беше така сега сме зле?
До коментар #25 от "Qwert":
Това не ти ли е ясно, пишман гражданино. В края на сезона беше пълно вече с болен персонал по хотелите и маса народ се прибра изпозаразен от почивка в черноморските ни курорти. Какво не ти е ясно?09:44 10.10.2021
50 Вввс
До коментар #41 от "Лятото имаше":
А кой ти каза, че в другите държави няма да има карантина при влизане?Коментиран от #57, #86
09:45 10.10.2021
51 Анти експериментална вакса
09:46 10.10.2021
52 абг
09:46 10.10.2021
53 Стига с тази "Немция"! За много
До коментар #38 от "📌🇧🇬":
оригинален ли се смяташ?09:47 10.10.2021
54 Калинка
09:47 10.10.2021
55 Ами,какъв
До коментар #47 от "234":
е проблемът тогава. Защо въобще предлагаме зимен туризъм, щом приходите от него са излишни?09:47 10.10.2021
56 Иван
09:48 10.10.2021
57 Може и там
До коментар #50 от "Вввс":
да има. Но е по-вероятно да наслагат в карантина идващите от държави с нисък брой ваксинирани. Франция, Австрия и Италия май не са в същото положение като България в това отношение.09:50 10.10.2021
58 Защото са взели такова международно
До коментар #33 от "Психo от Курило":
решение. България е предлагала да ги зачитат, но е надделяло друго мнение и само доказана с PCR тест инфекция се приема за доказана. Много малко неща зависят от местни решения. И да се сърдите и цупите тези неща не ги решава Кунчев, нито Кацаров, нито който и да е у нас.09:52 10.10.2021
59 Скакауец
09:55 10.10.2021
60 При положение, че 2/3 от летуващите
До коментар #47 от "234":
бяха българи ми е интересно за какви точно приходи говорим? Това не са приходи, а преразпределяне на средства. Приходи е, когато има валутни постъпления от чуждестранни летовници.Не може да се разчита на българи да спасяват зимния туризъм, защото далеч не всеки е скиор, а и зимният туризъм е по-скъп, заради лифтове, екипировка и т. н.09:57 10.10.2021
61 Ами ако си мислиш, че като държава
До коментар #29 от "Е, добре де":
в червена зона нас ни третират по различен начин грешиш. Дори румънците ни поставят под карантина, въпреки че имат повече заразени на милион души в момента, и сходен брой починали през последната седмица(пак на милион население естествено).Коментиран от #69
10:00 10.10.2021
62 Английски нямаше и това лято
До коментар #3 от "Верно ли":
Или и това не си забелязал даже?10:01 10.10.2021
63 Копипасте
Експертът с данни от световната статистика
от 02.04.2020г.
Данните за разпространението на инфекцията никак, ама никак не кореспондират с мерките, приложени от Правителството. Към днешна дата, ние имаме потвърдени малко над 400 случая на коронавирус. Починали са 8 души, като поне при двама от тях инфекцията по-скоро не е истинската причина за смъртта. Това написа д-р Стойчо Кацаров в сайта на неправителствената организация Право и здраве.
Този брой на инфектирани хора не е достатъчен дори за вестникарска публикация, камо ли за обявяване на епидемия. Според медицинската наука за епидемия може да се говори, ако броят на заразените надхвърля 200 души на 10 000 население. Нашите случаи са 700 пъти под прага.
Защо тогава се прилагат такива драстични мерки и оправдани ли са от медицинска гледна точка? Та ние почти затворихме държавата и спряхме стопанската дейност, заради нещо, което дори не може да се дефинира като епидемия?
Противоречието между степента на заплаха и предприетите мерки се наблюдава в целия свят, не само в България. Повечето Европейски страни, в това число Италия, Испания, Франция приложиха също строги мерки за социална изолация.
Да приемем, че Правителствата са решили да приложат мерките профилактично, за да ограничат разпространението на коронавирусавируса. Това би било оправдано, ако ставаше дума за особено опасна инфекция, която много лесно може да се разпространи и би довел
Коментиран от #73, #74
10:03 10.10.2021
64 📌🇧🇬
10:04 10.10.2021
65 ЕДИН ОТ МНОГОТО
10:04 10.10.2021
66 Копипасте
ПРИКАЗКА ЗА СТЪЛБАТА
Христо Смирненски
Посветено на всички, които ще кажат:
"Това не се отнася до мене!"
10:05 10.10.2021
67 Миро
10:05 10.10.2021
68 В коя държава има подобна информация
До коментар #15 от "ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН | КОВИД ГЕНОЦИД":
Тук доста често публикуват списък на починалите за 24 часа. Броят на жертвите на ковид под 60,че и под 50 и дори под 40 годишна възраст постоянно расте за съжаление. А този на 80+ постоянно намалява. Заради ковид доста падна средната продължителност на живота. Не само в България естествено, но при нас и бездруго е една от най-ниските в Европа.Коментиран от #71, #109
10:06 10.10.2021
69 О, не,
До коментар #61 от "Ами ако си мислиш, че като държава":
въобще не си мисля, че ни третират по-различно. Червената зона си е червена зона. Въпросът е кои държави ще са в червената зона този "сезон". България май няма да изпусне да се разпише като "страна в червената зона".10:06 10.10.2021
70 Анонимен
Месец март 2020г., пред камерите се нареждат ветеринар, шефът на пожарната, полицай, математик и коремен хирург за да ни спасяват от "вирус".
В държавата няма регистриран "случай", но градовете са затворени с КПП-та, а външните граници - отворени.
Сценария ли ви се струва калпав или актьорите са некадърни?
Коментиран от #75
10:07 10.10.2021
71 В Австрия
До коментар #68 от "В коя държава има подобна информация":
се публикува такава информация. Всъщност публикуват информация, при която са взети предвид различни критерии в различни комбинации. Влез в ORF Corona Zahlen. Ще се чудиш и маеш, колко графики можеш да откриеш по въпроса.10:09 10.10.2021
72 винету
Коментиран от #92
10:13 10.10.2021
73 Благодарение на тогавашните свръхмерки
До коментар #63 от "Копипасте":
нямаше първа вълна у нас. Тогава, когато в Италия, Англия, Белгия, Франция, Испания мряха ужасно много хора, нямаше маски, нямаше предпазни костюми за медиците, тестовете бяха кът и въобще... Какви са тези цитати отпреди година и половина и защо са? Какво доказват и показват? Че когато има суперстроги мерки няма висока смъртност ли? Ами нормално е да няма... А когато няма почти никакви мерки виждаме какво се случва... Съботните 30 починали не са всичките починали вчера. Поне още 30-40 души от умрелите вчера ще влязат в статистиката за понеделник, която излиза в малките часове на вторник. Тогава пак ще има най-малко 180 починали.Коментиран от #76
10:14 10.10.2021
74 Миро
До коментар #63 от "Копипасте":
Не ми е ясно какво точно искате да кажете. Факт е че ковид е силно заразен. Факт е че човек ако не обърне внимание умира. От заразата до гробищата са около 2 седмици. Има ли и други заболявания чао. Правиш си пневмония с лека температура,няма кашлица няма нищо. И белите дробове заминават. Коварното е че някои изобщо не ги хваща или го карат леко и хората се заблуждават че и те могат да минат метър. Не трябва да се подценява тази гадост. Мой приятел ,майка му и баща му умряха в рамките на една седмица. Няма майтап изобщо.Коментиран от #100
10:17 10.10.2021
75 Стига си я писал тази простотия вече
До коментар #70 от "Анонимен":
година и половина. Имаше презастраховане, което не беше ненормално в тогавашната ситуация. Неприятно беше, но не и ненормално да има свръхмерки, когато в много западноевропейски държави първата вълна беше много страшна и измря много народ. Октомври 2021 година сме, а не март 2020.И имаме средно по над 90 умрели за всеки ден от седмицата. Събота и неделя по-малко, но в първия работен ден скачат двойно, защото се отчитат и неотразени смъртни случаи от почивните дни. Стига си припомнял решенията на НОЩ. Презастраховането със строги мерки не е толкова неоправдано, отчитайки случващото се тогава в Ухан, Бергамо и т. н. В Китай построиха 2 болници за 10 дни малко преди това. Сигурно защото е бил много безобиден коронавирусът, нали? Хайде стига с опорките на онзи мазния Балабанов от И ТН...Гледай какво се случва сега! Стига с тозо копи пейст на едно и също месеци наред. Супер неадекватно се държиш, не мислиш ли? А Кунчев прави това, което всеки трезвомислещ на неговата позиция би правил. Ясно???Коментиран от #84, #106
10:26 10.10.2021
76 Миро
До коментар #73 от "Благодарение на тогавашните свръхмерки":
Съгласен съм до някъде с вас. Не съм експерт. Но прочетох за ковид вирусите. Те имат точно 2 вълни на разпространение. Минават тези две вълни и вирус има но доста по слаб. В началото тезата на доц Мангъров ми звучеше абсурдно но вече не. Отваряне,затваряне,отваряне,затваряне. Това има резултат но привиден. Няма отървахме от тази гадост. И тезата че каквото и да се прави това ще продължава е факт . Може и 10 вълни да има. Ако приемем че около 10 процента ще се заразят и от тях 5 процента ще починат то това е което ще трябва да се случи. Сега сме на половината път от тази прогноза и ще ги достигнем в средата на следващата година.10:32 10.10.2021
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 2747
10:40 10.10.2021
79 хахахаха
До коментар #3 от "Верно ли":
Няма да има и бг отрепки,защото всичко ще бъде затворено.10:43 10.10.2021
80 12345
10:43 10.10.2021
81 Алчен
10:44 10.10.2021
82 Живко
10:45 10.10.2021
83 миризлив пръч
До коментар #13 от "БАЙ Х@Й‼":
Може,но и ако и те са ваксинирани ще го изкарат по-леко,и няма да се налага хоспитализация и няма да умрат.Коментиран от #102, #103
10:47 10.10.2021
84 Миро
До коментар #75 от "Стига си я писал тази простотия вече":
Кунчев е капка в морето. Това което мен ме смущава е че Европа не направи нищо смислено да спре тази гадост. САЩ също а и Русия. Великите сили нищо не направиха. Само Китай взе сериозни мерки. Всичко това поражда въпроса защо. Няма логично обяснение освен икономическата криза която чукаше на врата в света. И тя е като вируса и не се лекува с парчета и билки и печатане на пари. 40 процента от напечатаните долари в обръщение в момента саа печатани през последната година и половина! С печатане на евро и долари не се стига до никъде и всякакви оправдания с вируса е абсурдно. Икономическата криза предстои. Според някои това ще е първата половина на 2023 г. Някои държави взимат мерки от сега за това което се задава. Това което стана през 2008 ще е шегичка . И това не са някакви конспиративни теории за съжаление.10:49 10.10.2021
85 Тоя защо
10:50 10.10.2021
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Ихи ихи
10:53 10.10.2021
88 не ми пука
10:59 10.10.2021
89 Прабтългарин
Коментиран от #94
11:03 10.10.2021
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Сейменджи
11:06 10.10.2021
92 asd
До коментар #72 от "винету":
Казах ти да си пиеш антидепресантите, недокетен!11:08 10.10.2021
93 нннн
Коментиран от #96
11:08 10.10.2021
94 ПИСНА МИ ОТ ТЕБ
До коментар #89 от "Прабтългарин":
Отговорът е прост! Трябва ти да ги натикаш на място, където няма да имат социална среда, а единственият им приятел ще е някой татуиран и беззъб ромлянин!11:12 10.10.2021
95 иво
Коментиран от #97
11:13 10.10.2021
96 отмъщение
До коментар #93 от "нннн":
Ковид изравни резултата! Сега и те са в тоалетната. 😆😆😆11:14 10.10.2021
97 напротив
До коментар #95 от "иво":
Радев прави точно каквото трябва. Ако се съмняваш, ослушай се за рев на 🎃🎃🎃🎃 в "хаоса"!11:16 10.10.2021
98 некой си
11:33 10.10.2021
99 хахаха
До коментар #41 от "Лятото имаше":
къде турна и Италия тука? самите италиански лекари се вайкаха, че здравната им система е кръгла нула...:)))Коментиран от #104
11:41 10.10.2021
100 хахаха
До коментар #74 от "Миро":
ма вярно ли, че всеки ЗАРАЗЕН умира? А тия заразени, дето не са умрели, а те са над 98% от всички заразени, какво ли са?11:47 10.10.2021
101 tato
ВАКСИНИРАТ СЕ:
- Възрастни хора, който мног се влияят от медийте и по цял ден гледат сериали
- Богатите които ги е страх че няма да могат отнесат мръсните си пари в гроба.
- Средно богатите който с по слаби като хора, просто слаба и елементарна душа с висока заплата
- Странните, особняците, демократите (около 20% от населението в БГ)
11:54 10.10.2021
102 БАЙ Х@Й‼
До коментар #83 от "миризлив пръч":
Я пак . На въпроса отговорът ДА ли е, ДА ‼️ Това с, НО , АКО и т.н. е пожелателно вероятностно събитие‼️11:58 10.10.2021
103 БАЙ Х@Й‼️
До коментар #83 от "миризлив пръч":
Тези ваксинирани които са хоспитализирани и починали явно не са знаели това което пишеш ‼️12:00 10.10.2021
104 И да, и не
До коментар #99 от "хахаха":
Хем си прав, хем не. Гледам, че в Италия в момента няма региони в жълт, оранжев или червен код. Което предполага, че поне болниците им не са пренатоварени. Не зная, дали здравната им система по начало е по-добра или по-лоши от нашата, но нашата, като че ли почва да се пренатоварва. Наличието на медицински хеликоптери не е за пренебрегване - в случай на нужда, пациент може да бъде транспортиран до болница в Австрия или в съседна държава например. А в България не могат да спасят с хеликоптер дори турист или скиор, претърпял инцидент в планината. В България изчезват през зимата и ги намират чак през пролетта/лятото, за съжаление.12:08 10.10.2021
105 Най добре
12:22 10.10.2021
106 Анонимен
До коментар #75 от "Стига си я писал тази простотия вече":
Простотия, но факт! Когато фактите говорят и ........рите мълчат! Имa пoгoвoркa : Нa cтрaхa oчитe и ушитe ca гoлeми!Имa и oщe eднa : Кaтo пръднe пoпa в чeркoвa - нaрoднoтo нaпъвa дo пocирaнe!
CЗO, Cвeтoвнaтa бaнкa и Eврoпa кaзaхa и нaшитe ce нaпънaхa!
Зaтoвa cтaнa зaтвaрянeтo мaрт мeceц!
12:57 10.10.2021
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 AAA
До коментар #2 от "1369":
Най-после ще ни третират с нещо полезно.14:00 10.10.2021
109 ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН | КОВИД ГЕНОЦИД
До коментар #68 от "В коя държава има подобна информация":
В Швеция, например, която не приложи геноцид... мерки на населението си, 89% от починалите с положителен тест са на възраст 70+ години. САЩ също имат подобна статистика, но там възрастта е малко по-ниска - 65+ години.14:03 10.10.2021
110 Конаре
Ад.
14:33 10.10.2021
111 ПЕНКО
14:49 10.10.2021
112 ПЕНКО
14:53 10.10.2021
113 Просветен илюминат
Ако смятате,че хората умират от вирус и с ваксини ще сте здраве бройте си дните.
14:58 10.10.2021
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Просветен илюминат
До коментар #114 от "Avangard":
Майка му от какво е умряла?Нали забраняват аутопсии,а това,че влизаш с друг проблем и не те лекуват и си почват с Ковид как се нарича?
За мен не е лечение.
Хората само от един вирус ли умират всеки ден?
Като в другите държави е така както пишеш какво правиш тук?
Там не ги ли управляват или са кой каквото иска това прави?
Дай да те направим министър председател и да налееш на стадото малко мозък току виж си го събудил и убедил да се ваксинира.
Като си толкова отворен ти предлагам да поискаш документ от МЗ от който да се види нагледно,че има лабораторно изследване и доказателство за наличието на Корона вируса и след това се замисли в какъв филм си и на базата на какво доказателство.
Нека да тръгнем по отзад напред.
Тепърва ще се разбира това ваксини ли са или нещо друго и дало е добре там или тук.
Ние не знаем цялата история.
Коментиран от #116
15:40 10.10.2021
116 Avangard
До коментар #115 от "Просветен илюминат":
Майка му почина в ковид-отделение на 12 ден без никакви други заболявания. А сега и един колега, младо момче на 37г. А относно наливането на мозък, трябва да има къде да го налееш. На такива като теб няма нужда. Теорията на конспирация е заела цялото място. Аз пак питам ние ли сме най-умната нация и ако е така защо ни е на този хал държавата?Коментиран от #117
16:20 10.10.2021
117 Просветен илюминат
До коментар #116 от "Avangard":
А кой си да решаваш кой има нужда от наливане и на какво?От 25г като не ползвам здравната система и не ходя по доктори Дали е защото нямам мозък или имам и съм намерил начин как да се справям сам?
Ще си заминат много хора поради факта,че са безотговорни и не обичат себе си.
Медицината не лекува причината за болестта,а симптома и.
Проблема след като е в мен,значи и решението също.
Ако здравето е в аптеката защо майка ми и баща ми пият шепи лекарства и не са излекувани?
Нали слушат докторите какво им казват?
Е и ще умрат няма да живеят вечно,всеки умира когато му е времето.
Обществото е болно защото системата която следва и правилата не е здравословна и ти ако си решил да спасиш света с тоя гняв в теб сравнявайки как живеят и какво правят другите скоро ще си заминеш.
Живота си е твой живей както искаш,така правят и другите и приеми техният избор или продължавай да искаш да раздаваш мозък.
Скоро ще видим каква е истината.
Ако ти е писано да се удавиш няма да се обесиш.
Коментиран от #120
17:32 10.10.2021
118 Предлагам
19:09 10.10.2021
119 Avangard
Но въпроса ми остава: Ние ли сме най-умната нация и защо сме натоя хал?
19:31 10.10.2021
120 Avangard
До коментар #117 от "Просветен илюминат":
Отговора е в коментар 11919:52 10.10.2021
121 09809кзтдвн
В най-толемия хотел в Севлиево, неква камериерка ми обясняваше, че собствениците така им било по-добре и повече пари взимали - без да бачкат, с помощите от държавата....
20:19 12.10.2021