Конфликт

20 Септември, 2019 5218

Електрически топ лимузини: Mercedes или BMW?


  • EQS Mercedes Централното място на щанда на Mercedes-Benz на тазгодишното автомобилно изложение във Франкфурт бе предоставено на бъдещия изцяло електрически еквивалент на S-Klasse. Иновацията е концептуална и се нарича EQS.
  • i7 BMW Според слухове ръкoвoдcтвoтo нa BMW ce e oткaзaлo oт плaнoвeтe зa дeвeтa ceрия в пoлзa нa eлeктричecки ceдaн oт виcш клac. Лимузинaтa c прeдпoлaгaeмo имe i7 щe ce изпрaви дирeктнo cрeщу Mеrсеdеs-Bеnz ЕQS.

    360 гласа
    65%
    35%
    192 гласа

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Може

    30 36 Отговор
    Кочина или Кенеф ?!? (избора е Ваш)

    Коментиран от #6

  • 2 Бачо

    11 34 Отговор
    тесла
  • 3 пламен

    31 58 Отговор
    Моля без смешни сравнения ,имал съм и мерцедис и ауди но това което дава bmw никоя кола не може да ти го даде ,за това хората са го казали ----BMW---РАДОСТА ОТ ШОФИРАНЕТО
  • 4 гощо

    13 23 Отговор
    Тоалетни на ток!
  • 5 Бай Стою касапина

    20 9 Отговор
    Аз, като по-задръстен ще си карам дизеловия Мерцедес, пък ако щат да ме взимат войник! А който иска да кара на ток, да си кара. АЕЦът все още работи.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 X маn

    23 6 Отговор
    Събрали сте се само селяни с 124-ки и Е36 да коментират бъдещето!!
  • 8 Доволен

    12 7 Отговор
    Няма спор. Електрическите коли са много по-пъргави от която и да е спортна кола. За ускорения около 2 сек до 100 при електрическите не трудно постижение. Те разполагат с максималния си въртящ от момен от 1-та сек. Това 400 - 500 к.с. е някакво начално ниво. За сметкаа на това консумацията на ток е нищожна. Можеш да си я зареждаш безплатно пре големите супермаркети. А вие ми обяснявате колко е хубаво Е 220 дизелак. Харчи 6-7 на сто. ускорява около 9 сек от 0-100. И ти си доволен.

    Коментиран от #12, #13

  • 9 Ккк

    8 10 Отговор
    Добре че беше Мъск, та да поведе хорото. P,S. Знам че той не е пръв но направи електромобилите актуални.Респект.

    Коментиран от #11

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 МАЛЕ

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "Ккк":

    колко си прост !
  • 12 hmhmhm

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Доволен":

    изи цезаре. Чакай да се докажат де чакай. 1876 е първият двигател с вътрешно горене. Електрически дригатели има и от преди но въпросът е че не са се наложили а защо. Може би точно този въпрос е много важен. Реално преди няколко години се заговори за електрически автомобили. Нека да се докажат примерно 1 000 000 км. например повечето дизелови мерцедеси този пробек е напълно достижим или автомобили на 30 + години който още са на служба. Нека да достигнат тези километри или години без смяна на батериите и после ми се обади.
  • 13 333

    8 0 Отговор

    До коментар #8 от "Доволен":

    На магистрала Тракия има една 50kW зарядна станция, цената на киловат е 0.71лв на kWh. Консумацията на електромобил с магистрална скорост е 23 до 27kW, някои и повече. Това се равнява на над 8/100 бензин или дизел. Времето за зареждане е над половин час. И то не на 50kW зарядно. Безплатно е само сиренцето в капана.

    Коментиран от #14

  • 14 zzz

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "333":

    Хаиде пак седни и сметни с реални стойности и цифри. Или не се мъчи толкова. Написаният от теб резултат, го раздели на 100.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.
Назад към конфликта