Last news in Fakti
28 Септември, 2019 6386

Model S или Priora


  • Tesla Model S Пробег: 926 000 км Период: 5 години Ремонти: 2 смени на батерията, 2 смени на електромотор
  • Lada Priora Пробег: над 1 млн. км Период: 3 години Ремонти: два основни ремонта на двигателя

    244 гласа
    37%
    63%
    408 гласа

Коментари

  • 1 Митьо Пищова

    32 10 Отговор
    То е ясно ,че Теслата е по-комфортна,но е интересно от покупката през 2-та ремонта и разхода за този пробег колко е крайната калкулация.Все си мисля ,че Ладата ще е поне 2 пъти по-евтина дори с по-високия разход за гориво.Ако на някой му се занимава да сметне ще е интересно. Пишеше, че Ладата е на газ.

    Коментиран от #3

  • 2 Комуниста

    33 18 Отговор
    Разбира се, че Ладичката подмяната на консумативите и е 13лв. а основния ремонт 120лв.!!!
  • 3 Алфа Вълкът

    14 24 Отговор

    До коментар #1 от "Митьо Пищова":

    Ладата ще ти дойде с ремонтите, горивото на тоя километраж и първоначалната покупка колкото, най-оглозганата тесла нова! Който не вярва, да вземе да смята!

    Коментиран от #8

  • 4 Бесен Язовец

    15 13 Отговор
    На Тесла са сменявали и тапицерията която е от кравешка вожа!
  • 5 Боян

    36 9 Отговор
    При подобно карене - предимно извънградско - Мерцедес W124. Един милион километра без да пипаш двигател!

    Коментиран от #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 Луд

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "Боян":

    Това е ясно,но тук сравняват с куп автомобил с най-важния и като гледам до сега мога е в полза на Ладата
  • 8 Митьо Пищова

    19 5 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Вълкът":

    Първоначалната покупка на Ладата е нищо в сравнение с Теслата.Разхода на газ в България е 8 лева на 100 км извън града.Ладата в статията пишеше ,че е карана между 2 града с разстояние 500 км.Което излиза ,че за 100 000 км е 8 000 лева,а за 1 000 000 км 80 000 лева.Двата ремонта са пренебрежително евтини не повече от 1 000 лева всеки.Плюс първоначалната покупка 100 000 лева тотал.Теслата докато я изкараш от магазина сигурно е повече,че не знам колко струва.Ами двете смени на батерията.Ами и тя е похарчила някакви пари за ток и не си мисли ,че са много малкоко.Та едни 200 000 лева тотал.Че тя сменила два пъти и мотори.Едва ли са по 1 000 лева.
  • 9 Месарят

    15 21 Отговор
    1 мил км = 80 000 л бензин за Ладата, което е поне 170 000 лв... А това, че е имало само два ремонта го разказвайте на баба ми 🤣 Така цената е същата, но рискът е живял като клошар, а германецът като бял човек... Съдба ХА-ХА
  • 10 Враца

    20 15 Отговор
    Това за жиголата е поредния опит на ушанките да покажат колко велики талиги правят.А въпроса звучи така "какво искате в чинията,л..йно или вкусна пържола".Въпроса е неадкватен,освен ако не вложено голяяяяяямо количестево хумор
  • 11 naiven

    10 15 Отговор
    Смените при теслата са били в гаранцията без пари. от икономията на гориво собственика каза че може да си купу нова тесла.

    https://fakti.bg/technozone/411770-taka-izglejda-tesla-na-926-hil-km-video
  • 12 РЕМС

    17 6 Отговор
    Все едно да сравняваш Jack Daniel's със Боярышник!!!!
  • 13 vvv

    27 3 Отговор
    Народ, който предпочите да се вози в Лада пред Тесла, НЕ може да бъде унищожен !
  • 14 эээ

    9 4 Отговор
    Ако си бяхте направили труда да проверите колко струват ремонтите на Теслата, може би щяхте да я предпочетете, защото са поети гаранционно. Батрията е дала дефект н зареждането, дали са на човека оболотна, с която е врътнал 200000км , и са му върнали неговата.
  • 15 Ицо Багера

    21 1 Отговор
    По - безумно сравнение като това последно време не бях виждал. Поздравления.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 незнайко

    10 7 Отговор
    Две смени на електромотор ! Значи за тези 926 000 км. е ползвала 3 електромотора ! НАЛИ УЖ БИЛ ПОЧТИ ВЕЧЕН ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛЯ !!! Три батерии, ами то иконамиите отидаха на кино !!!
  • 18 Random

    9 2 Отговор
    Само дето Приората е 2012г. Тия 3 години са пълна глупост
  • 19 Някой

    12 5 Отговор
    Проверихте ли какви са цените на горивата в Русия. С това комби пре спокойно се слага багаж. С лютите зими едва ли ще му е удобно на чиляка да зарежда батериите през половин час. Теслата е ниска а ВАЗ-а е висок и проходим. Тесла е за хубави и прави пътища а не за руски зими. :-)
  • 20 тони

    13 1 Отговор
    Скоро не бях чел такава тъпотия - 1 милион километра за 3 години. Това са 913 км средно на ден.
  • 21 фв голф

    9 6 Отговор
    На тази Лада само собственика и е сънувал че е навъртял тези километри. Имали сме Лади и няманужда ушанките да ми ги рекламират. Като гледам тук вече рядко се виждат.

    Коментиран от #37

  • 22 ТЕСЛАТА Е ПОДОБИЕ НА

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "Жиленци":

    ЕЛЕКТРОКАР...
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 Driving pleasure

    5 4 Отговор
    Ми да сметнем! Вече Тесла не предлага неограничен пробег гаранцията е 160 000 км. Що се касае за безплатното зареждане ту го спира ту го пуска според продажбите. Ще го сметна пък после и го извадете от общото. И така :

    Ладата струва около 25 000 лева (заедно с висок клас газова)
    Тесла струва около 140 000 лева

    900 000 км Х 8л/100 газ при цена в русия 0.60 ст = 43 000 лв (около 60 и нещо в БГ)
    900 000 лм Х 20 кВч/100 при цена 0.60 ст (цена в германия на зарядна станция) = 108 000 лв

    Други разходи за пробега:
    2 ремонта на ДВГ Х 1000 лв = 2000 лв
    90 смени на масло Х 150 лв = 13 500
    15 смени на ремък Х 300 лв = 4500

    Няма точна цена обявена от Тесла, преди няколко години един пич беше купил на цена 45 000 долара сега предполагаемата цена е около 20-25 000 долара
    2 смени на батерия по $20 000 – 35 000 лева = 75 000 лева
    2 електромотора (предполагаемо) Х 1500 долара – 5000 лева

    Тотал разходи:
    Лада – 88 000 лв
    Тесла – 328 000 лв
    Разлика 240 000 – цената на ново Порше 911 в БГ
    честито на „еко-идиотите!

    Коментиран от #26

  • 26 гост

    11 1 Отговор

    До коментар #25 от "Driving pleasure":

    Браво! Я сега сметни за S класа и Дачия Логан. Така де, да си знаят хората кое излиза по на далавера.

    Коментиран от #27

  • 27 Driving pleasure

    8 3 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Ще сметна за 2 народни коли по БГ цени.
    Примерно Опел Астра 1.6 дизел 35 000 лв
    Нисан Лийф база – 70 000 лв

    Ще сметнем за 400 000 км колкото горе долу ще кара един служебен автомобил
    400 000 км Х 5/100/ дизел = 46 000 лв
    400 000 км Х 16 кВч/100 при цена 72 ст на бърза зарядна 46 000 лв

    Други разходи за пробега:
    Ремонти на ДВГ – за 400 хил км – НЕ
    25 смени на масло Х 200 лв = 5000 лв
    2 смени на ремък Х 500 лв = 1000 лв

    1 батерия, предполагаема цена около 7-10 000 долара да кажем 15 000 лв

    Тотал разходи:
    Опел – 87 000 лв
    Нисан – 131 000 лв
    Разлика 44 000

    и това е без досадното висене на кабела, и това е сметнато без огромните загуби на заряд зимата. Ами... пак честито на „еко"-идиотите :)

    Коментиран от #30

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 Не е важно

    6 1 Отговор
    Колко очевадно, че анкетата е правена в България. Умниците, които ще ми насипят минусите, но които никога не биха си купили савецки таралясници, могат да проверят какво мислят самите руснаци за своите коли, както и за всичките си технически изделия по съответните форуми. Ако могат да четат руски, разбира се.
  • 30 Еко

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Driving pleasure":

    Еко идиотите определят бъдещето. Както и пазара. За добро или лошо той се е насочил към Ел превозните средства. Умниците преди 10 години предричаха крах и на Смартфоните, но май друго се получи.
    След като си еко не идиот те съветвам да си закупиш няколко Лади. Да си имаш, че двг-то до 20-30 години ще е аут. А съветът е именно към Лада, защото научих преди 2 мин, че са много здрави, проходими и вървят колкото 500 Ел киловатова Тесла :-D

  • 31 Реалист

    7 1 Отговор
    Стига с тия твърдения, че има изгодно и по-изгодно. Разберете, че има хора, които харесват да им е комфортно, удобно, бързо и луксозно. Няма нужда от нещо евтино ако не си практик на всяка цена. "Шамар да е, аванта да е" не важи за всеки. Има хора имат, нямат искат да дадат повече, за да получат повече. Какво толкова странно има в това?
  • 32 Дърт Вейтър

    6 1 Отговор
    Ако се замислите ще сметнете че пробега на ладата е 38 км на час, за всеки час в денонощието, респективно 913 км за всяко денонощие от тези три години. Това ми се струва абсурдно.
    А сравнението е неуместно.
  • 33 Хирург

    3 0 Отговор
    Само да попитам- колко от всички които сте писали тук имат или са карали моделите, които сравняват!? За да коментирате трябва да сте ползвали...

    Коментиран от #35

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 NikNay

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "Хирург":

    Не ама един авторитетен джамбаз от Дупница си даде мнението по въпроса докато люпеше семки и превърташе километража на една А4 . Той човека ги разбира нещата. . . . .
  • 36 ЕНЦО

    3 1 Отговор
    СМЕШНО ... ДА СРАВНЯВАТЕ КАРУЦА С ТЕСЛА ??? ВИЕ ДОБРЕ ЛИ СТЕ , ДЕТО ГЛАСУВАТЕ В ПОЛЗА НА КАРУЦАТА ???
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор

  • 38 Адаша

    0 0 Отговор
    И аз харесвам електричките, ама с тези цени, за момента Ладата е по практичната кола.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта