Конфликт

2 Ноември, 2019 6729

Peugeot 208 или Renault Clio


  • 208 Peugeot Новото Peugeot 208 е радикално различно от предшественика си и е определяно от мнозина за най-атрактивният представител в своя клас.
  • Clio Renault Субкомпактният модел на Renault, носещ от 1990 година името Clio, е най-продаваната френска кола за всички времена. Сега на ход е петата генерация на Clio.

    391 гласа
    50%
    50%
    382 гласа

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Емил

    13 39 Отговор
    Въшки!
  • 2 Renault

    42 7 Отговор
    На изложението влизах и в двете. 2 метра съм и в клиото не ми е тясно. Пежото е неадекватно за големи хора.

    Коментиран от #4

  • 3 Anadolu Manafesi

    23 8 Отговор
    Имам предишната генерация и на двете , клиото е по широко , пежото е по качествено , въпрос на вкус е кое ще предпочетеш . Предполагам че и в новите модели нещата остават в същия дух . Ако си 2 метра , не си за тези модели
  • 4 333

    15 9 Отговор

    До коментар #2 от "Renault":

    Пежото е неадекватно и за ниски. Жена ми кара няколко Пежа/Ситроен, както и едно Клио трета генерация. 160 е. Нямаше ни едно, в което пищялите и да не опират в долната част на таблото. Кормилната колона и опира в коленете, и вдигаше волана ненормално високо. Като премести седалката назад, не стига педалите, надолу - таблото и пречи да вижда. Аз съм 170 и пак не ми беше особено комфотно, но и аз карам доста прибран към волана. Не обичам да натискам педалите с пръсти. Клиото беше ОК. Много по-добре от 206 и Ксара. На ксарата и навъртяха 350000 километра, двигателя работеше като часовник. Всичко останало беше ужасно. Постоянно се сменяше конзолата с лоста за мигачите. С нова, оригинална и пак редовно се чупеше. И на 206 и на Ксарата. Окачването е близо два пъти по-слабо от това на Клиото. Мислих, че преувеличава, че я боли кръста като покара повече, веднъж пътувах с нея и за един час ме заболя кръста. По някое време караше Сандеро. По-дървено е категорично, ама не е толкова неергономично, колкото на ПСА творенията. Служебни коли с 30, до над 50 хиляди годишно. Нови или сравнително нови.
  • 5 Сладурите

    10 11 Отговор
    Къде карате бе муцунииии,пред компютъра ли?
  • 6 123

    21 6 Отговор
    Определено Клио. Една идея по широко отзад, и доста по ергономично отпред! Извитото табло на Пежото не е ок!

  • 7 Въййййййййй

    7 46 Отговор
    За теа пари вместо тия дамски колици ,че си купиме мъжка кола БМВ М- ка от 2010г. пауър баце над 440 коня...
  • 8 Турист

    3 35 Отговор
    Тия коли са за дамите в милонните мръсни градове за път не стават ,а за теа пари може да си вземеш я Дефендър за полето я Субаро врц или БВМ м-ка или х335и

    Коментиран от #9

  • 9 333

    17 1 Отговор

    До коментар #8 от "Турист":

    С такава кола се качвам пред къщи и стигам в Бургас за под 3 часа. WRC не е най-комфортния автомобил, и с него няма да стигна много по-бързо до Бургас. Всъщност няма да стигна по-бързо, защото и с въшката се съобразявам да не карам с повече от 10км/ч над ограничението, не с възможностите и. М-ката е друго, ама не ме влече. А Карера не мога да си купя. И като гледам повечето хора на магистралата с "хубавите" коли са по-бавни от мен.
  • 10 бай Кольо

    11 7 Отговор
    Преди карах Рена,после минах на Пежо-Пежото е по класния автомобил.Рено използват гадната сива пластмаса в салона което прави да изглежда евтинджос. Вече карам Ситроен-там пък е съвсем друга бирата-комфорта е на супер ниво.От качеството нямам оплаквания също.
  • 11 Румен Енев

    8 13 Отговор
    Това са два висококласни тестиса!
  • 12 Неподходящо

    4 24 Отговор
    все едно да си сръвнявам изпражненията....

    Коментиран от #13

  • 13 Разсилен

    19 1 Отговор

    До коментар #12 от "Неподходящо":

    Що не вземеш и лъжичка и хоп.....в твоята устичка

    Коментиран от #23

  • 14 Цун Кай хуй

    2 14 Отговор
    И двете са боклуци,имах Пежо партнер след като го купих разбрах че колите се чупели.
  • 15 Plovdiv

    4 9 Отговор
    Само като видя кола, която с 1.0 - 1.2 мотор дава над 100 к.с. мощност и ми става ясна работата - това е не кола, а убиец на банкови сметки.

    Коментиран от #16

  • 16 333

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Plovdiv":

    Нищо общо няма. Аз имах двигател на над 200000 км, който има 130 коня литрова мощност. Сигурно няма проблем да изкара още 200. И беше правен преди 23 години.
  • 17 Таксито

    18 0 Отговор
    Клиото е без конкуренция,говоря за 1.2 мотора 75 к.с,имам модела от 2014г. Закупен чисто нов от мен и с газ от самото начало,в момента е на 586000 км.без никакви проблеми със две смени на съединители.Здрава ходова част,изключително евтина подръжка.Реното е даракоустойчив автомобил.
  • 18 Алекз

    2 3 Отговор
    Карах 208, вози по-зле от каруца за жалост, дори на малък цолаж, не е за нашите пътища. Волана пак ми пречи да виждам километража, както на предното поколение, как не се научиха?
  • 19 Марко

    14 5 Отговор
    Темата, по традиция, е пълна с хора, които едва ли някога са карали въпросните автомобили. Има даже един, който твърди, че е женен за жена, а всъщност ни обяснява как предните копита на коня му опирали в долната част на таблото на Клиото / само за сведение, висок съм 1,85, карам Клио 4 и никога не съм имал този конски проблем!/;) Като собственик на Клио трябва да осведомя експертите, че колата е удивително надеждна, икономична, с проста и относително евтина поддръжка, достатъчно комфортна за размерите си, удобна и за градско, и за извънградско. Много по-добра от немските й аналози, които съм карал. Малоумно е да се сравнява с колите от по-висок клас, но в своя сегмент определено си заслужава парите!

    Коментиран от #25

  • 20 франкоНЕфон

    9 11 Отговор
    Рено-Нисан се колаборираха с Мерцедес. Не можеш да разбереш кой на кого какво дава. Купуваш Мерц за 70000+, то ДВГ на Рено. ПСА очаквам да съсипят Опел.Пежо ли е - бягай на далече...казвам го от личен опит.
  • 21 Гост

    3 4 Отговор
    Колите са напълно еднотипни...Въпрос на личен вкус и най-вече ниво на оборудване! Служебните Клиота или Пежа,които се движат масово по пътищата ни нямат високото ниво и съответно са доста по-зле от към комфорт! Освен това идеята на тези коли е да се купуват от заможната средна класа,която изплаща колата след 3 години и на 5-тата вече кара новата генерация...Тези километри,които се споменават са втрещяващи....Как може да очаквате градска кола да издържи 200 хиляди километра и да бъде читава!? Все пак живеем в други времена....Фабриките също трябва да работят!
  • 22 Гост

    8 0 Отговор
    Клио има по-приятен километраж за ежедневна употреба! За сметка на това мултимедията е като поставен таблет в таксиметрова кола...Пежото има една идея по-добра мултимедия за сметка на километража,който в опит за екстравагантност има кошмарно разположение и не е удобен за следене и шофиране! В общи линии са напълно еднотипни! Купувачите им ще бъдат собствениците не предишните генерации,които ще върнат колите си и ще получат добра оферта за новия модел... Тук повечето хора нямат пари за базовата версия,но изказват мнения за надеждност....Няма по-добро от новата и добре съхранявана и поддържана кола! Всичко друго са общи приказки и съждения...

  • 23 МЕХО

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Разсилен":

    Ха ха браво, правилно
  • 24 PSA

    2 2 Отговор
    Само тъпи коментари, да видим вашите кочини.

    Коментиран от #30

  • 25 333

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Марко":

    На теб май ти е трудно да четеш с разбиране, а? Писал съм кристално ясно, че клиото е много по-ергономично от всичко на ПСА, което сме ползвали. Това се отнася за пежа и ситроени, не за Клио. Сега си седни в клиото, виж колко са ти назад коленете от кормилната колона с твоите 185 см, качи някой 160см и виж колко се приближават към нея. Коленете по правило са ти най-високата част там. Като си висок и седалката ти е назад, нямаш такива проблеми.
  • 26 PlimP

    3 1 Отговор
    съвременното рено е рядко скапана и неблагодарна кола, а за този който я ремонтира, бог да им е на помощ, излишно усложнена кола, поне да беше нещо уау, а то кво, ефтина пластмасова пикня с ненадеждни двигатели, пълен боклук, пежо поне се сещат, че колите им влизат в сервиз, ако сравниш едно рено сафран или 25 със съвременните им топ модели, направо си режете вените надълго и всичко да приключва
  • 27 audi a8

    0 0 Отговор
    нито едното конфекцията не я понасям

    Коментиран от #28

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 мениджър

    0 0 Отговор
    Имах служебно клио 1.5DCI 75 КОНЯ чисто нова я купи фирмата в която работех,навъртях и 110 000---проблеми- 0 просто рено са си подобрили качеството чуствително --спрях да я карам защото фирмата приключи дейност и ни освободиха.
  • 30 ФранкоНЕфон

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "PSA":

    Кочина е PSA- ама наистина.Само като ми кажеш, че караш Peugeot и те преценявам какъв “чуек” си.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.
Назад към конфликта